Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan itseni kasaan? Mies jätti aivan yllättäen ja selittelemättä

Vierailija
25.04.2007 |

Olo on kuin joku olisi iskenyt ilmat pihalle. Mies ei tullut kotiin työreissun jälkeen, vaan soitti, että on hotellissa miettimässä asioita ja todennäköisesti ei enää palaa kotiin. Olen itkenyt, huutanut ja raivonnut, mutta mies ei ole suostunut antamaan mitään selitystä, on vain sanonnut, että haluaa olla rauhassa. Lapsille olen sanonnut, että isän pitää olla pitempää matkoilla. Todella vaikeaa on pitää yllä normaalielää lasten takia. Pelkään, että romahdan. Minusta meidän avioliitossa ei ole mitään vikaa. Viime kesänä saatiin pystyyn kaunis talo ja ollaan puhuttu kolmannesta lapsesta. Parisuhteelle olisi tietysti voinut olla enemmän aikaa, mutta ei viime talvi siinä suhteessa ihan toivotonta ollut, kun ei enää ollut rakennushässäkkää. Onko miehellä vain joku " vaihe" ? Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät miehesi kotiin hoitamaan lapsia ja itse menet jollekin kaverille yöksi ja annat miehen pohtia löysitkö lohduttajan. Monesti kun miehelle iskee ajatus, että ehkä kyse ei olekaan enää siitä että hän valitsee kahdesta naisesta vaan sinäkin voit valita jonkun muun tollaisen tempun jälkeen, niin tuleekin ikävä kotiin.



Meillä oli joskus mieheni kanssa kriisi ja mies etsi jo uutta asuntoakin. Mä soitin vanhalle miespuoliselle ystävälleni ja kävimme hänen kanssa istumassa muutamia kertoja iltaa. Miehelle sanoin, että en minä voi jäädä kotiin itkemään ja odottamaan vaan minäkin tarvitsen kuuntelijan ja jonkun joka lohduttaa ja kohottaa mun itsetuntoa. Vaikka ihan ystävyyspohjalla syömässä ja juttelemassa sen miehen kanssa käytiinkin niin se kolahti jotenkin mieheeni. Kai hän kuitenkin alkoi pelkäämään että meillä olisi jotain muutakin. Hän alkoikin ehdottamaan että jospa me kuitenkin yritettäisiin jutella keskenämme ja hän kyllä kuuntelee jne. Mä olin kuitenkin ihan kylmä sitä kohtaan ja juteltiin kyllä mutta sanoin etten mä halua kärsiä siitä ettei se tiedä mitä haluaa vaan haluan jatkaa elämää. Aika pian mies ilmoitti, että kyllä hän haluaakin jatkaa suhdettamme.

Vierailija
62/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen olen sitä mieltä että vaikka ap on kuvitellut että kaikki on hyvin, niin nyt ainakin on päivänselvää että näin ei ole ollut. Olisiko siis ap:nkin aika katsoa peiliin ja miettiä että mikä ihme sillä miehellä olisi voinut olla huonosti, ja mistä se olisi ehkä pitänyt huomata, (ja jos itselleen olisi rehellinen niin huomasikin sen mutta lakaisi maton alle).



Ja kun on katsonut peiliin niin toteaa että vajavaisia ihmisiä me kaikki ollaan, mutta että jos yhdessä haluaa niin asioihin voi vielä vaikuttaa. Ja tosiaan KERTOO sille puolisolle että haluaa edelleen jatkaa. Se voi olettaa että se oli kerrasta poikki, enkä ihmettele kun lukee joitakin näistä kommenteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


edelleen olen sitä mieltä että vaikka ap on kuvitellut että kaikki on hyvin, niin nyt ainakin on päivänselvää että näin ei ole ollut. Olisiko siis ap:nkin aika katsoa peiliin ja miettiä että mikä ihme sillä miehellä olisi voinut olla huonosti, ja mistä se olisi ehkä pitänyt huomata, (ja jos itselleen olisi rehellinen niin huomasikin sen mutta lakaisi maton alle).

.

Aina ne miehet (ja naiset myös) ei kerta kaikkiaan ilmaise juuri millään tavalla, että jotain on pielessä. Tai ainakaan niin pahasti, että jo eroa mietitään.

Ainakin omat exäni ilmeisesti oletti, että olen ajatustenlukija ja että vihjailusta pitäisi tajuta, että jokin ottaa päähän ihan tosissaan.

Sitten kaadetaan yllättäen kaikki päin naamaa eroilmoituksen kera. En tosiaankaan tajunnut, että jotkut asiat otti päähän tosi pahasti. Miksei se saanut suutansa auki. Minä kun ihan oikeesti en tajunnut, että jotkin pikkujutut ärsytti.

Vierailija
64/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, osanottoni :(

Tuntuu niin pahalta, kun ajattelee omalle kohdalleen, että toinen käyttäytyisi noin. Vähän pitäisi ajatella muitakin ja antaa edes selitys.. Julmia ihmisiä. Kovasti jaksamisia sinulle, en osaa muuten auttaa.

Vierailija
65/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työtä miehesi tekee?

Vierailija
66/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä työskentelee aika korkeassa asemassa virkamiehenä. Olen itsekin miettinyt, että onko mies vain loppuunpalanut. Kauhean vaikeaa, kun toinen ei suostu sanomaan mitään. Haluaisin nähdä miehen, mutta en edes tiedä, missä hotellissa hän on.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä kyl jos ei voi kertoa!

oletko varma ettei hänellä ole toista naista?

Vierailija
68/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viihtyy kyllä haileammassakin parisuhteessa. Uskon, että miehelläsi on toinen nainen tai hän miettii sen mahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vaatinut selitystä, mutta en ole sitä saanut.



ap

Vierailija
70/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota miehen työpaikalle menoa, jos saisin lapset jollekin hoitoon siksi ajaksi. Tosin sinnekään ei noin vain marssita sisään.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään en ole saanut järkeenkäypää selitystä ex-mieheltäni. Kuinka vanhoja teidän lapset on? Meillä lapset olivat onneksi niin pieniä, etteivät tajunneet mitä tapahtui. Koita pitää itsesi kasassa! Ja voihan se olla, että miehesi palaa. Jos hän vaan tarvitsee pienen hengähdyksen. Älä hiillosta! Hän puhuu jos puhuu, kun on valmis.

Vierailija
72/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypa mieheltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta lähipiiristä löytyy muutamia vastaavia ex-tempore lähtöjä. Syynä aina ollut toinen nainen.

Vierailija
74/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin tapausta, että miehillä on tullut vaan tarve päästä pois, koti, perhe ja parisuhde ahdistaa. Ollut työstressiä, uupumusta yms. Ja miehet on todellakin lähteneet oikeastaan mitään selittelemättä - ja parin kuukauden päästä tulleet takaisin.



Varmaan paras on että yrität olla hiillostamatta, se varmasti vaan ahdistaa enemmän. Varmasti saat niitä vastauksia, kun mies on siihen valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä sanotaan, että nainen lähtee parisuhteesta ilman toista osapuolta, mutta miehellä on lähes aina toinen nainen.



Vierailija
76/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sun pitää ap tsempata ja olla reipas ja tervehtiä ilomielellä miehen uutta naista. Ihanaa, kun isi on onnellinen niin lapsetkin ovat onnellisia ja kun lapset ovat onnellisia, niin se riittäköön äidille. Tietenkään ei saisi surra sitä, että elämän perusta romahti.

Vierailija
77/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulee mieleen, että mulla on parikin kertaa suhde päättynyt noin, että mies vaan sanoo, ettei tuu enää käymään. Ja sitten ei mitään selitystä suostunut antamaan. Ja kyllä minä sitten pian huomasin, että en kerta kaikkiaan saa mielenrauhaa, jos asiat jäävät ihan auki levälleen, ja joudun loppuikäni pohtimaan, että mitä mä tein väärin.



Ja sit vaan uhkailemalla ja pakottamalla sain vielä nää miehet tapaamaan mut sen verran, että sain kyseltyä, että mikä on muuttunut. Ja siinäkin ensin kiertelivät ja kaartelivat ympäripyöreitä tyyliin, että elämäntilanne on nyt sellainen.... Mutta kun oikein tivasin, niin lopulta se oli sitten jotain ei sen järkympää kuin että välit on taas lämmenneet vanhaan tyttöystävään. Mutta tollasen tunnustaminen oli kai niin noloa, että sitä piti vaan yrittää kaikin voimin välttää. Vaan kun minäkin tiesin, että minä tarvin totuuden, niin olin myöskin sinnikäs.



Ei ne olleet mukavia tapaamisia, mutta kun ei ollut yhteisiä lapsia, niin ei ollut väliäkään, minkalaiset välit jäljelle jää.



Sinun tilanteestasi sanoisin, että voihan todellakin olla niin, että miehesi on hämmentynyt jostain asiasta, eikä ole valmis puhumaan siitä kanssasi ennen kuin on vähän ehtinyt miettimään sitä. Kyllähän asia todennäköisesti sinulle jossain vaiheessa selviää. Mutta naisena olen täysin sinun puolellasi. On aivan järjetöntä kiduttamista jättää toinen täysin epätietoisena miettimään ja keksimään aivan mielikuvituksellisia selityksiä omasta päästään. Mitä ihmeen haittaa siitä olisi, vaikka mies kertoisi edes sen, minkä tyyppisen asian kanssa hän painiskelee.

Vierailija
78/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Nyt sun pitää ap tsempata ja olla reipas ja tervehtiä ilomielellä miehen uutta naista. Ihanaa, kun isi on onnellinen niin lapsetkin ovat onnellisia ja kun lapset ovat onnellisia, niin se riittäköön äidille. Tietenkään ei saisi surra sitä, että elämän perusta romahti.

Vierailija
79/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan näe syytä epäillä, että tähän liittyisi mitään toista naista. Mieheni on viihtynyt vapaa-ajat sen verran hyvin kotona. Siksi tätä tilannetta onkin niin vaikea käsittää.

Vierailija
80/115 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jopa todennäköistä, kun kerta työmatkalta ei kotiutunut. Ettei vaan olisi klassinen pomo-sihteeri juttu. Mistä edes tiedät, onko miehesi hotellissa vai jonkun naikkosen kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi