Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa naiset nämä puolueet vaaleissa: KD, PS, Keskusta. Eivät kannata aborttioikeutta

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule sönköttämään kun et mitään ymmärrä. Ei se asia koske aborttioikeutta vaan sen viemistä perustuslakiin. 

Vierailija
2/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uutissuomalaisen mukaan perussuomalaisilla ja keskustalla ei ole asiaan kantaa."

ja ylläoleva koskee siis aborttioikeuden viemistä perustuslakiin, ei aborttioikeutta sinänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varsin skitsofreenista, kun paasataan matalasta syntyvyydestä ja samaan aikaan kannustetaan murhaamaan omaa jälkikasvua, suositaan homoseksuaalisuutta jne.

Näihin pitäisi sitten vielä voida luottaa todellisessa sotatilanteessa.

Vierailija
4/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä? 

Vierailija
5/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, äänestän niitä. Abortti on murha.

Vierailija
6/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uutissuomalaisen mukaan perussuomalaisilla ja keskustalla ei ole asiaan kantaa."

Tuo on vähän eri asia kuin se, ettei kannata aborttioikeutta. Jos ei tätä ymmärrä, niin minusta sellaisella henkilöllä ei tulisi olla äänioikeutta, koska hän ei ole tarpeeksi älykäs muodostaakseen järkevää mielipidettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellaista voi kannattaa mitä ei edes ole olemassa?

Vierailija
8/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, äänestän niitä. Abortti on murha.

Tuomitsen varmaan samalla innolla myös Israelin Gazan lapsiin kohdistamat muhrat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tule sönköttämään kun et mitään ymmärrä. Ei se asia koske aborttioikeutta vaan sen viemistä perustuslakiin. 

Perustuslakiin vieminen turvaa oikeuden paremmin. Nämä eivät halua turvata sitä, koska ne eivät kannata sitä.

Vierailija
10/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, äänestän niitä. Abortti on murha.

Lähde valheellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä? 

Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan sdp ja vasemmistoliitto äänestä mistään syystä? 

Vierailija
12/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä? 

Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan sdp ja vasemmistoliitto äänestä mistään syystä? 

Äänestän mm tästä syystä vasemmistoliittoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä? 

Persuista vain 25 prosenttia on naisia (tai siis oli viime eduskuntavaaleissa kun vielä väittivät olevansa köyhien asialla), ja kristittyjenkin äänestäjien kannattaa miettiä vielä.

Vierailija
14/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä? 

Persuista vain 25 prosenttia on naisia (tai siis oli viime eduskuntavaaleissa kun vielä väittivät olevansa köyhien asialla), ja kristittyjenkin äänestäjien kannattaa miettiä vielä.

Paljon isompi tuo prosenttiosuus on silti mitä vihreistä ja vasemmistoliitosta on miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä? 

Persuista vain 25 prosenttia on naisia (tai siis oli viime eduskuntavaaleissa kun vielä väittivät olevansa köyhien asialla), ja kristittyjenkin äänestäjien kannattaa miettiä vielä.

Paljon isompi tuo prosenttiosuus on silti mitä vihreistä ja vasemmistoliitosta on miehiä

Onko vihreät tai vasemmistoliitto viemässä miehiltä ihmisoikeuksia? Enpä usko.

Vierailija
16/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni KD:lle

Vierailija
17/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, äänestän niitä. Abortti on murha.

Nainen päättää omasta kehostaan. Se on vielä solumöykky siinä vaiheessa, ei ihminen. 

Vierailija
18/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä? 

Persuista vain 25 prosenttia on naisia (tai siis oli viime eduskuntavaaleissa kun vielä väittivät olevansa köyhien asialla), ja kristittyjenkin äänestäjien kannattaa miettiä vielä.

Paljon isompi tuo prosenttiosuus on silti mitä vihreistä ja vasemmistoliitosta on miehiä

Onko vihreät tai vasemmistoliitto viemässä miehiltä ihmisoikeuksia? Enpä usko.

Kyllähän ne puolueet rakentuu täysin miesvihan ja suomalaisen miehen syyllistämisen ympärille.

Vierailija
19/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä? 

Persuista vain 25 prosenttia on naisia (tai siis oli viime eduskuntavaaleissa kun vielä väittivät olevansa köyhien asialla), ja kristittyjenkin äänestäjien kannattaa miettiä vielä.

Paljon isompi tuo prosenttiosuus on silti mitä vihreistä ja vasemmistoliitosta on miehiä

Onko vihreät tai vasemmistoliitto viemässä miehiltä ihmisoikeuksia? Enpä usko.

Kyllähän ne puolueet rakentuu täysin miesvihan ja suomalaisen miehen syyllistämisen ympärille.

Lähde= trust me bro

Vierailija
20/51 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassari-iigori aloitti linkkispämmin heti aamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi