Muistakaa naiset nämä puolueet vaaleissa: KD, PS, Keskusta. Eivät kannata aborttioikeutta
Kommentit (51)
"Uutissuomalaisen mukaan perussuomalaisilla ja keskustalla ei ole asiaan kantaa."
ja ylläoleva koskee siis aborttioikeuden viemistä perustuslakiin, ei aborttioikeutta sinänsä.
Onhan se varsin skitsofreenista, kun paasataan matalasta syntyvyydestä ja samaan aikaan kannustetaan murhaamaan omaa jälkikasvua, suositaan homoseksuaalisuutta jne.
Näihin pitäisi sitten vielä voida luottaa todellisessa sotatilanteessa.
Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä?
Hyvä, äänestän niitä. Abortti on murha.
"Uutissuomalaisen mukaan perussuomalaisilla ja keskustalla ei ole asiaan kantaa."
Tuo on vähän eri asia kuin se, ettei kannata aborttioikeutta. Jos ei tätä ymmärrä, niin minusta sellaisella henkilöllä ei tulisi olla äänioikeutta, koska hän ei ole tarpeeksi älykäs muodostaakseen järkevää mielipidettä.
Miten sellaista voi kannattaa mitä ei edes ole olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, äänestän niitä. Abortti on murha.
Tuomitsen varmaan samalla innolla myös Israelin Gazan lapsiin kohdistamat muhrat?
Vierailija kirjoitti:
Älä tule sönköttämään kun et mitään ymmärrä. Ei se asia koske aborttioikeutta vaan sen viemistä perustuslakiin.
Perustuslakiin vieminen turvaa oikeuden paremmin. Nämä eivät halua turvata sitä, koska ne eivät kannata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, äänestän niitä. Abortti on murha.
Lähde valheellesi
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä?
Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan sdp ja vasemmistoliitto äänestä mistään syystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä?
Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan sdp ja vasemmistoliitto äänestä mistään syystä?
Äänestän mm tästä syystä vasemmistoliittoa
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä?
Persuista vain 25 prosenttia on naisia (tai siis oli viime eduskuntavaaleissa kun vielä väittivät olevansa köyhien asialla), ja kristittyjenkin äänestäjien kannattaa miettiä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä?
Persuista vain 25 prosenttia on naisia (tai siis oli viime eduskuntavaaleissa kun vielä väittivät olevansa köyhien asialla), ja kristittyjenkin äänestäjien kannattaa miettiä vielä.
Paljon isompi tuo prosenttiosuus on silti mitä vihreistä ja vasemmistoliitosta on miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä?
Persuista vain 25 prosenttia on naisia (tai siis oli viime eduskuntavaaleissa kun vielä väittivät olevansa köyhien asialla), ja kristittyjenkin äänestäjien kannattaa miettiä vielä.
Paljon isompi tuo prosenttiosuus on silti mitä vihreistä ja vasemmistoliitosta on miehiä
Onko vihreät tai vasemmistoliitto viemässä miehiltä ihmisoikeuksia? Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, äänestän niitä. Abortti on murha.
Nainen päättää omasta kehostaan. Se on vielä solumöykky siinä vaiheessa, ei ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä?
Persuista vain 25 prosenttia on naisia (tai siis oli viime eduskuntavaaleissa kun vielä väittivät olevansa köyhien asialla), ja kristittyjenkin äänestäjien kannattaa miettiä vielä.
Paljon isompi tuo prosenttiosuus on silti mitä vihreistä ja vasemmistoliitosta on miehiä
Onko vihreät tai vasemmistoliitto viemässä miehiltä ihmisoikeuksia? Enpä usko.
Kyllähän ne puolueet rakentuu täysin miesvihan ja suomalaisen miehen syyllistämisen ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksikään järkevä (nainen) ainakaan ps ja kd äänestä mistään syystä?
Persuista vain 25 prosenttia on naisia (tai siis oli viime eduskuntavaaleissa kun vielä väittivät olevansa köyhien asialla), ja kristittyjenkin äänestäjien kannattaa miettiä vielä.
Paljon isompi tuo prosenttiosuus on silti mitä vihreistä ja vasemmistoliitosta on miehiä
Onko vihreät tai vasemmistoliitto viemässä miehiltä ihmisoikeuksia? Enpä usko.
Kyllähän ne puolueet rakentuu täysin miesvihan ja suomalaisen miehen syyllistämisen ympärille.
Lähde= trust me bro
Vassari-iigori aloitti linkkispämmin heti aamusta.
Älä tule sönköttämään kun et mitään ymmärrä. Ei se asia koske aborttioikeutta vaan sen viemistä perustuslakiin.