Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan itseni kasaan? Mies jätti aivan yllättäen ja selittelemättä

Vierailija
25.04.2007 |

Olo on kuin joku olisi iskenyt ilmat pihalle. Mies ei tullut kotiin työreissun jälkeen, vaan soitti, että on hotellissa miettimässä asioita ja todennäköisesti ei enää palaa kotiin. Olen itkenyt, huutanut ja raivonnut, mutta mies ei ole suostunut antamaan mitään selitystä, on vain sanonnut, että haluaa olla rauhassa. Lapsille olen sanonnut, että isän pitää olla pitempää matkoilla. Todella vaikeaa on pitää yllä normaalielää lasten takia. Pelkään, että romahdan. Minusta meidän avioliitossa ei ole mitään vikaa. Viime kesänä saatiin pystyyn kaunis talo ja ollaan puhuttu kolmannesta lapsesta. Parisuhteelle olisi tietysti voinut olla enemmän aikaa, mutta ei viime talvi siinä suhteessa ihan toivotonta ollut, kun ei enää ollut rakennushässäkkää. Onko miehellä vain joku " vaihe" ? Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näillä lapsilla sentään on (TÖRPPÖ) isä.

Ei kai isä saa lupaa noin vain hylätä perhettään ja olla vielä tapaamatta lapsiaan? Lapset ovat puoleksi isän!!!

Vierailija
22/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon niin monelta mies puoliselta ystävältä kuullut, että mikään muu ei saa heidän päätään kääntymään kun se että jätetty/petetty vaimo ei ruikuta perään ja menee eteenpäin, (vaikka kuinka sydäntä särkis!) miehet on metsästäjiä ja alkaa heti miettiin mitä tuli tehtyä ja menetettyä.. mä oon ollu samassa tilanteessa, tosin meillä ei sillosen miehen kans ollut lapsia, joten eri tilanne. Hän jätti mut pikaisen työpaikka romanssin takia, olin ihan paskana mut miehelle esitin " uuden minäni" kans että kaikki on paremmin kuin hyvin, mies alko ruikuttaan mua takas, no en ottanut olin löytänyt paremman kun petturipaskan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia tietty, jos itse isä tai isän uusi asuinympäristö on lapsille jotenkin haitallinen. Usein näin ei kuitenkaan ole, vaan lapset vierailevat isän luona avioeron jälkeenkin. Sitä pidetään jopa suotavana.

Vierailija:


. Älä missään nimessä lähde nyt kiikuttamaan lapsia hänelle - jos tarvitset lepoa niin vie ne mieluummin vaikka hoitoon tai isovanhemmille.

Yritähän pärjätä!

Vierailija
24/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on viisaan äidin ratkaisu tässä tilanteessa. Ei tarvitse edes alkaa keskustelemaan mistään muusta, kunhan ilmoittaa että nyt on isän vuoro hoitaa lapsia ja jutellaan vaikka ensi viikon keskiviikkona paremmin kun molemmat on rauhallisempia.

Vierailija
25/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteisiä lapsia, niin on kai pakko pitää yhteyksiä entiseen mieheen vaikkei itse huvittaisikaan? Sillä jos pistää välit totaalisen poikki, niin jossain vaiheessa on mies ja miehen uusi naisystävä valittamassa ettei äiti anna lasten tavata isää, joka kuitenkin on niiin hyvä isä. Vaikka tietenkin tarvitsi " omaa aikaa" kuherrellakseen ensin sen uuden kanssa.

Vierailija
26/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettäminen on oire suhteen ongelmista, ja niitä ollaan yhdessä oltu luomassa. Siksi ne pitäisi yhdessä alkaa purkaakin. Ja ensin pitää selvittää rehellisesti mitkä ne syyt on, peittely ja syyttely on turhaa eikä auta mitään.



On luonnollista suuttua ja loukkaantua pettämisestä, mutta pitäisi pitää pää kylmänä siinä kohtaa ja miettiä pitkällä tähtäimellä koko perheen parasta. Vaikeaa, varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös äitini neuvoi minua vastuuttamaan mieheä tässäkin tilanteessa perheen arjesta. Hän pyysi minua viikonloppuna isäni sijasta konserttiin ja sitten heille yöksi. En olisi äidistä uskonut, mutta hän tyynesti sanoi, että kannattaa varmaan antaa miehen ymmärtää, että olen menossa jonnekin muualle kuin konserttiin. Tekisi mieli " totella" äitiä ja vaatia miestä tänne, koska minulla on menoa. Hotelliin en kyllä lapsia vie. Öh, täytyy mennä, lapset alkavat heräillä.



ap

Vierailija
28/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella hän on hotellissa miettimässä asioita sillä aikaa kun sinä pyörität arkea kotona?! Ymmärtäisin, jos olisitte vaikka sopineet että hän voi lähteä pariksi päiväksi, mutta että jättää palaamatta kotiin työmatkalta eikä edes kunnolla selitä mistä on kyse, on miehellä otsaa!



Juu lapset vaan isälle niin saat sinäkin miettiä asioita ja rauhoittua ap. Miehesi voi olla helpompi hoitaa lapsia koska hän on jättäjä-osapuoli, eikä ehkä niin maassa ja lyöty kun sinä.



Miehet on kyllä uskomattomia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistä ero vireille heti ja alat puhua omaisuuden jakamisesta, niin mies näkee, että kanssasi ei ole leikkimistä. Vaadi kaikki mitä sinulle kuuluu, viimeisen päälle.

Vierailija
30/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sekoittaisi lasten päätä viemällä heitä hotelliin sekaisin olevan isän luo. Oletko varma ettet itse ole ajanut miestäsi vieraaseen syliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse yhtään selitellä minne olet menossa. Lapsillakin isää varmasti jo ikävä. Puhukaa sitten rauhassa vähän myöhemmin.

Muista:

Vaikka nyt tilanne on vaikea niin kukaan ei ole kuolemassa, kyse ei ole päivistä tai tunneista. Asiat selviävät kyllä!!!

Vierailija
32/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen on itse vastuussa teoistaan, jopa miehetkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta että miesten vaistot heräävät kun luulevat että heillä on kilpailija. Omakohtaista kokemusta on. Mies voi tottua vaimoonsa tai pitää tyttöystävää itsestään selvänä, ja jopa samalla pitää toisia. Vasta kun reviirille ilmestyy kilpailija, se vaimo alkaa taas näyttää haluttavalta.



Ole tyyni, näytä hyvältä, käy kampaajalla ja vaatekaupassa. sano että nyt sinullakin on siis mahdollisuus ottaa vähän vapaata avioliitosta, ja että lapset ovat muuten mummolassa viikonloppuna. Muuta et selitä. Kun hän kysyy epäuskoisena että mitäh, ei kai sinulla ole ketään, sanot että ei tietenkään ENNEN ollut, mutta nythän ei ole mitään estettä.



66

Vierailija
34/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuitenkin aloitteentekijä tässä jupakassa, eikä siis ällikällä lyöty kuten sinä, joten hän kykenee varmasti paremmin pyörittämään arkea nyt. Sinä tässä nyt tarvitset lepoa ja toipumisrauhaa, ei niinkään miehesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tosi välinpitämätön mua kohtaan. Kunnes kuvioon astui hänen kaverinsa joka jostakin syystä ihan avoimesti flirttaili mulee ym. Sen jälkeen on mieskin huomannut minut.

Kai ne ukot pitää vaimoaan niin itsestäänselvyytenä et sitä voi kohdella kuin haluaa!

Vierailija
36/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ole tyyni, näytä hyvältä, käy kampaajalla ja vaatekaupassa. sano että nyt sinullakin on siis mahdollisuus ottaa vähän vapaata avioliitosta, ja että lapset ovat muuten mummolassa viikonloppuna. Muuta et selitä. Kun hän kysyy epäuskoisena että mitäh, ei kai sinulla ole ketään, sanot että ei tietenkään ENNEN ollut, mutta nythän ei ole mitään estettä.

66

Vierailija
37/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äitisi on sitä mieltä että mustasukkaisuus saattaisi tepsiä mieheesi (ja muistuttaa hänelle mikä villi otus kerran olit...) niin tee niin, hän tuntee teidät pitkältä ajalta.



En kuitenkaan suosittele oikeasti tekemään mitään, kun palaatte yhteen se kostautuisi koska silloin hän haluaa lopulta tietää oliko sinulla joku. Mutta siihen asti, pidä epävarmuudessa.

Vierailija
38/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin samaa mieltä sun kanssas. Nyt ap kampaajalle, vaatekauppaan...mies kotiisi lapsenlikaksi, sen enempää et selittele ja lähdet täysissä tällingeissä ulos konserttiin (sitä minne menet et hänelle kerro)



mä jo tuossa aiemmin kirjotin, et miehet ovat saalistajia ja se on totta et kun oma vaimo näyttää jollekkin muulle hyvältä niin taisteluvaistot herää, niin se vaan on.

Vierailija
39/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aikuinen nainen rakastuu vielä kuusikymppisenä kuin teini, ja keski-ikäisestäkin miehestä nostaa päätä nuori uros kun hänen naarastaan toinen vokottelee. Joku vanhempi nainen sanoi että aikuisen erottaa teinistä vain se kokemus millä niistä tunnekuohujen aiheuttamia tilanteista sitten selvitään.



66.

Vierailija
40/115 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se pitää tehdä koska ITSE haluaa, eikä siksi että sen avulla haluaisi herättää miehessä mustasukkaisuuden tunteita. Jos mies on aidosti rakastunut toiseen naiseen, niin ei häntä enää kiinnostaa vaimon tulemiset ja menemiset. Rakkauden vastakohtana on välinpitämättömyys.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi