Missä vaiheessa ja miksi Helsinki Gay Priden nimestä tiputettiin pois tuo "Gay"-sana?
Koska siinähän siitä on peittelemättä kysymys. On erikoista, että peittelemällä nimestä oleellinen asia piilotellaan juuri sitä mitä koko tapahtumassa yritetään välttää piilottelemasta.
Kommentit (31)
Sillon kun homot meni muodista ja alettiin puhua ransuista. Myös ylen homoillassa ei mainita sanaa trans lainkaan. Tarkkaa vuotta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kai silloin kun se laajeni gaysta kaikenlaiseen väkeen.
Mutta lienee edelleenkään tapahtumassa ei suvaita esim. oikeistokansallismielisiä umpiheteroita?
Muun sukupuolisille tuli paha mieli kun huomasivat asian, silloin piti toimia
Siellä on aina ollut muitakin kuin homoja, ihan biseksuaaleista lähtien.
Kun muistettiin, että onhan siellä biseksuaalejakin ym. ym.
Silloin kun oikeat suoraselkäiset homot alkoi karttaa koko tapahtumaa?
Vierailija kirjoitti:
Sillon kun homot meni muodista ja alettiin puhua ransuista. Myös ylen homoillassa ei mainita sanaa trans lainkaan. Tarkkaa vuotta en tiedä.
Joo, silloin homoteltiin ja nykyään ränsy on se kova sana.
Nuoria oikein kannustetaan ränsyilyyn, mm. Helsingin kaupungin johdolla.
Vierailija kirjoitti:
Kai silloin kun se laajeni gaysta kaikenlaiseen väkeen.
Ja itseasiasas gay't (siis mieshomot) eivät enää ole oikein tervetulleita. He kuitenkin ovat miehiä (ja usein vielä valkoisi, hyi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai silloin kun se laajeni gaysta kaikenlaiseen väkeen.
Mutta lienee edelleenkään tapahtumassa ei suvaita esim. oikeistokansallismielisiä umpiheteroita?
Tunnen heteroita, jotka menee sinne tukemaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia. Ei ole ikinä käännytetty pois. Ei siellä tarkasteta kenenkään suuntautumista portilla.
Tapahtuman tarkoitus toki on just seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksien tukeminen, että jos sun oikeistokansallismielisyyteen kuuluu homovastaisuus ja haluat heilutella jotain homovastaisia kylttejä tapahtumassa, niin sit se on väärä paikka sulle. Mut jos vaan haluat kulkea mukana niin kukaan ei estä.
Homot on menneet aikoja sitten pois muodista. Ensisijaisesti kyse on aivan muusta. Nykyisin puhutaan ransuista ja sateenkaarilippukin on muokattu kyseisen väen tunnuksin.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin sopisi Shame.
Se on se, mitä sinunkaltaisen ihmisvihaajan pitää tuntea. Pitäkää vain ko. tapahtuma kavereittenne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai silloin kun se laajeni gaysta kaikenlaiseen väkeen.
Ja itseasiasas gay't (siis mieshomot) eivät enää ole oikein tervetulleita. He kuitenkin ovat miehiä (ja usein vielä valkoisi, hyi).
No hyi, sitten on vielä se homostelukin...
Pride vi*uttaa loputtomasti.
Ja vielä enemmän hihuttaa pride ilman gayta!!1
Näinpä näin.
Varmasti siinä vaiheessa, kun se lakkasi olemasta homoseksuaalien tapahtuma. Nythän se on yleinen vasemmistotapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin sopisi Shame.
Se on se, mitä sinunkaltaisen ihmisvihaajan pitää tuntea. Pitäkää vain ko. tapahtuma kavereittenne kanssa.
Kaikki pervot lesb oista pedoihin ovatkin paremmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai silloin kun se laajeni gaysta kaikenlaiseen väkeen.
Ja itseasiasas gay't (siis mieshomot) eivät enää ole oikein tervetulleita. He kuitenkin ovat miehiä (ja usein vielä valkoisi, hyi).
En tiedä, miten tänä vuonna, mutta ainakaan muutamana aikaisempana vuonna Helsingin pridessa ei ole ollut enää miestenbileitä. Naistenbileet on nimellisesti, mutta ne ovat avoimet kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin sopisi Shame.
Se on se, mitä sinunkaltaisen ihmisvihaajan pitää tuntea. Pitäkää vain ko. tapahtuma kavereittenne kanssa.
En minä ihmisiä vihaa, vihaan vain poikkeavia.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai silloin kun se laajeni gaysta kaikenlaiseen väkeen.
Ja itseasiasas gay't (siis mieshomot) eivät enää ole oikein tervetulleita. He kuitenkin ovat miehiä (ja usein vielä valkoisi, hyi).
En tiedä, miten tänä vuonna, mutta ainakaan muutamana aikaisempana vuonna Helsingin pridessa ei ole ollut enää miestenbileitä. Naistenbileet on nimellisesti, mutta ne ovat avoimet kaikille.
No niin, sitten vain identifioidutaan naiseksi ja tuonne lesboilemaan.
Hei, sain juuri hyvän idean miten saan naisia...
Kai silloin kun se laajeni gaysta kaikenlaiseen väkeen.