Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet/olisit sinkku, niin mitä kriteereitä kumppanille haluaisit laittaa deitti-ilmoitukseen, joita ei kuitenkaan ole korrektia mainita?

Vierailija
26.12.2025 |

Varmasti monella on sellaisia. Etikettiin tai yleiseen korreuktiuteen ei vaan kuulu niitä suoraan ilmaista.

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävä peniksen koko... 

Eikös tästä ollut äsken taas ketju, että ei ole naiselle väliä koolla? Vai onko tämä taas miehen kirjoittama.

Vierailija
122/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi hyvä kuukausipalkka. Vähintään viisi tonnia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut väkivaltainen edellisissä suhteissaan tai muuten, onko pettänyt, seksikumppanien määrä. Totuutta ei kukaan koskaan kerro, niin sokkona pitää edetä.

Vierailija
124/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tästä ollut äsken taas ketju, että ei ole naiselle väliä koolla? Vai onko tämä taas miehen kirjoittama.

Niinhän ne naiset sanoo, että ei oo koolla väliä kunhan on tarpeeksi iso. Ei minullekaan ole väliä, että käykö kumppanikandidaatti töissä, jos vain tienaa tarpeeksi.

Vierailija
125/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käynyt amiksen sähkölinjan, lukion, ammattikorkeakoulua 4 vuotta ja lisäksi yliopiston. 

Mun mielestä on kauhean suppea maailmankatsomus sellaisilla ihmisillä, jotka lokeroivat muut ihmiset "akateeminen", "duunari", "korkeakoulun käynyt", "työtön" ym lokeroihin. Koulutuksen perusteella kuulut johonkin laatikkoon ja  älyllinen kapasiteettisi on sitten merkitty leimalla otsaan sen mukaan missä laatikossa istut.

Itsellä sama koulutustausta paitsi amiksen putkilinja, AMK ja siitä sitten vielä energiatekniikan maisteri. Samaa mieltä näistä koulutuksen 'arvostajista'. Ihan samaa hommaa meillä tekee AMK:n inssit ja diplomi-inssit töissä ja toisaalta en itse enää uskaltaisi lähteä työmaalle putkia hitsailemaan :D

Mitä kävit viimeksi katsomassa teatterissa? Mikä oli viimeisin ajatuksia herättävä kirja jonka luit? Sillä akateemisuudella usein haetaan yhteisiä mielenkiinnon kohteita lukemisen ja muun kulttuurin saralla. 

Vierailija
126/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutus. Koen, että olisin liian eri maailmasta amistaustaisen duunarin kanssa ja haluan, että myös lapset saavat esimerkin koulutetuista vanhemmista. Tunnetusti vanhempien koulutustaso vaikuttaa vahvasti siihen, millaisia asenteita ja tavoitteita siirtävät lapsilleen. Halusin myös, että tuleva puoliso on sellaisesta perheestä, jossa arvostetaan kulttuuria ja ollaan sivistyneitä.

Mutta eihän tuota olisi ollut kohteliasta suoraan ilmaista.

Haha, ihan Kummeli-kamaa tämä. :D Suomessa koulutetaan jo niin paljon porukkaa "korkeasti", ettei korkeaan koulutukseen ole enää mitään kriteereitä. 

On esimerkiksi nähty työelämässä monet kerrat, että se amistaustainen sähköasentaja tietää sähköstä ja asentamisesta huomattavasti enemmän kuin sähkötekniikan dippainssi, jollaista ei voi päästää nykyään lähellek

Mutta se amistaustainen sähköinsinööri ei osaa puhua niistä asioista, joista humanistinainen olisi kiinnostunut. Eikä se tee amisinsinööristä sen huonompaa, vain epäsopivan sille humanistinaiselle. 

Vierailija
127/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin et vähintään 180cm pitkä, pitää itsestään huolta ja mielellään käy salilla. Hyvä palkka ja haluaa pitää musta huolta. Komea. Määrätietoinen ja älykäs. Pitää retkeilyyn tai mökkeilystä tai muusta ulkoilusta

Vierailija
128/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs aiempi käytti sanaa höveli selkeästi ymmärtämättä sen merkitystä. Piti sitä negatiivisena asiana. 

"Höveli on vanha ja murteellinen sana, joka tarkoittaa kohteliasta, huomaavaista, avuliasta tai ystävällistä henkilöä, usein hieman leikkisässä tai idealisoidussa mielessä" 

Vierailija
129/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, ettei naisen pilluun mene liukkaana kuin juuri ja juuri kaksi sormea.

Pidät naisista jotka eivät kiihotu sinusta? Kun nainen kiihottuu, emätin joustaa enemmän. 

Vierailija
130/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laittaisin et vähintään 180cm pitkä, pitää itsestään huolta ja mielellään käy salilla. Hyvä palkka ja haluaa pitää musta huolta. Komea. Määrätietoinen ja älykäs. Pitää retkeilyyn tai mökkeilystä tai muusta ulkoilusta

Eikös nämä ole kaikki ihan korrekteja kriteereitä mainita jo nyt? 

Vierailija
131/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai peniksen koolla on naiselle väliä. Eihän yhdyntä muuten ole nautinnollinen. Seksi on naisellekin yhtä tärkeää kuin miehelle. 

Vierailija
132/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innie pillu, laiha, pitkät hiukset, ei tatuointeja

Vierailija
133/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, ettei naisen pilluun mene liukkaana kuin juuri ja juuri kaksi sormea.

Eli et halua yhdyntää? Ja haluat naisen, joka ei halua yhdyntää? 

Vierailija
134/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mies kävis suihkussa väh. kerran päivässä. Tämän luulis olevan ihan tavallista aikuisen ihmisen käyttäytymistä, mutta eipä vaan oo. Tuntuis ihan tyhmältä kirjata tällainen vaatimus, mutta ehkä pitäisi.

Kuka käy joka päivä suihkussa???

Jerrajumala mikä kysymys! Haisulit on niin turn off! 

Vierailija
135/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta tai tavata edes miestä, jos mies ei saa mua aivan sekaisin ja jos en koe kemiaa välillämme. Myös jos mies ei ole tosissaan innostunut minusta niin mua ei kiinnosta.

Silloin ei ainakaan deittisovellukset ole sun paikka, koska netin välityksellä ei sitä kemiaa voi oikeasti tietää. Jos et kerran halua edes tavata, jos ei ole jo valmiiksi jotain kemiaa ja kipinöitä.

Itse ainakin selvitän henkisen kemian juttelemalla online-peleissä ja discordissa, olisi rasittavaa lähteä tapaamaan ihan tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
136/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai peniksen koolla on naiselle väliä. Eihän yhdyntä muuten ole nautinnollinen. Seksi on naisellekin yhtä tärkeää kuin miehelle. 

Ei ole kaikille. Naisten anatomiat vaihtelevat suuresti. 

Vierailija
137/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta tai tavata edes miestä, jos mies ei saa mua aivan sekaisin ja jos en koe kemiaa välillämme. Myös jos mies ei ole tosissaan innostunut minusta niin mua ei kiinnosta.

Silloin ei ainakaan deittisovellukset ole sun paikka, koska netin välityksellä ei sitä kemiaa voi oikeasti tietää. Jos et kerran halua edes tavata, jos ei ole jo valmiiksi jotain kemiaa ja kipinöitä.

Itse ainakin selvitän henkisen kemian juttelemalla online-peleissä ja discordissa, olisi rasittavaa lähteä tapaamaan ihan tuntemattomia ihmisiä.

No netissä kirjoittelemalla juttelu on kyllä ihan eri asia kuin kasvokkain. Siinä ei näe ihmisen eleitä, käyttäytymistä ja muuta sanatonta fiilistä ja toisaalta kirjoitellessa ehtii mietiskellä sanomisiaan vaikka kuinka kauan, toisin kuin luonnollisesti keskustellessa. Eli ei sitä aitoa irl-kemiaa kyllä voi netin perusteella tietää, itsellenikik on käynyt niin että viesteissä aivan fiksulta vaikuttanut tyyppi olikin oikeassa elämässä todella outo ja kiusallista seuraa.

Vierailija
138/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen tunnesäätely, terävät aivot, utelias mieli, terveyttä ylläpitävät elintavat.

Johtuu varmasti itsestäni ja valinnoistani, mutta tällaisia naisia ikähaarukalla 25/40 on ollut vaikea löytää Helsingistä.

Vastaavia miehiä on vielä harvinaisempaa löytää. 

Vierailija
139/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kookas kalu. On sillä väliä.

En tiennyt ennen kuin koin. Pitää nuolla. Pitää antaa riittävän usein.

Vierailija
140/142 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei saa olla per su

TÄMÄ!!!!!