Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet/olisit sinkku, niin mitä kriteereitä kumppanille haluaisit laittaa deitti-ilmoitukseen, joita ei kuitenkaan ole korrektia mainita?

Vierailija
26.12.2025 |

Varmasti monella on sellaisia. Etikettiin tai yleiseen korreuktiuteen ei vaan kuulu niitä suoraan ilmaista.

Kommentit (209)

Vierailija
201/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutus. Koen, että olisin liian eri maailmasta amistaustaisen duunarin kanssa ja haluan, että myös lapset saavat esimerkin koulutetuista vanhemmista. Tunnetusti vanhempien koulutustaso vaikuttaa vahvasti siihen, millaisia asenteita ja tavoitteita siirtävät lapsilleen. Halusin myös, että tuleva puoliso on sellaisesta perheestä, jossa arvostetaan kulttuuria ja ollaan sivistyneitä.

Mutta eihän tuota olisi ollut kohteliasta suoraan ilmaista.

Minä olen amis. Olen myös kiinnostunut kulttuurista ja minulla on hyvä yleissivistys ja käytöstavat. Haluan vain tehdä töitä käsin enkä olla toimistossa, eikä korkeakoulussa oikein voi rakennusmaalariksi opiskella. Mutta onnekseni et sitten minua koulutukseni vuoksi valitsisi, koska en haluaisi tapailla ihmistä, jolla on noin karkean mustavalkoinen käsitys koulutuksen ja sivistyksen yhteydestä. 

Vierailija
202/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävä ÄO. Korkea ÄO ei takaa hyvää kumppania, mutta en vaan jaksa vähemmän älykkään ihmisen seuraa. Luonne on tietysti toinen kriteeri, mutta kellä muka on omasta mielestään mulkero luonne? 

Älykkyys on eri asia kuin viisaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen epä-korrekti häivevaikutusotsikko. Ehdottomia vaatimuksiani on että hän on biologinen nainen ja vaaleaihoinen, eikä ole rumapainoinen, eikä ole fémakko, eikä ole ylijäämänainen eikä ole ikänainen, eikä ole wanhusnainen. 

Vierailija
204/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä oletko ateisti on tunnetusti maailman helpoin älykkyystesti.

Vierailija
205/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää antaa pyllykoloa ja muistaa niellä.

Vierailija
206/209 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanien määrä. Se on ihan tutkittua että ne joilla on ollut paljon seksikumppaneita pettää herkemmin. En myöskään usko että minulla synkkaisi sellaisen ihmisen kanssa. 

Eihän tätä nyt olisi korrektia mainita. No, en ole kuitenkaan millään deittisivustoilla koskaan ollutkaan.

Vierailija
207/209 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hygienia pitää olla kunnossa ,hampaat pitää olla kunnossa.

Siivoat,teet hyvää ruokaa.

Korkeakoulutettu ja hyväpalkkainen työ.

Tykkäät matkustaa ja hoidat kaikki matkoihin liittyvät varaamiset ja kulut.

Iso vehe ja tykkäät seksistä.

Ei pieniä lapsia,aikuisia ilman mitään suurempia ongelmia on ok.

Ei lemmikkejä.

Ei himourheilija mutta ok kuntoinen,ei lihava.

Ehkä nämä nyt alkuunsa riittää.

Vierailija
208/209 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korkeammassa asemassa kuin minä työelämässä eikä tienaa enempää palkkaa, eikä myöskään ole uraorientoitunut. Kumppanihistoria yksinumeroinen, ei yhtäkään ei-valkoista. Ei saa olla minua pidempi tai painavempi (pyöreys on ok). Ei lainkaan miespuolisia kavereita. Ei vietä aktiivista elämäntapaa eikä vaadi sitä minulta. Haluaa mieluummin istua kanssani sisällä kun olla baarissa tai illanistujaisissa kaveriporukalla. On minua nuorempi, muttei vanhempi. Minkäänlaista laitoshistoriaa, rötöstelyä tai rankkaa nuoruutta en hyväksy. Ei riidanhaluisuutta eikä räväkkyyttä.

Tämän epäkorrektimpaa ei nyt irtoa.

Vierailija
209/209 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ethän vaadi minulta minkäänlaista kotitöihin osallistumista. Pidät huolen, että asunto on siisti ja ruokaa aina pöydässä kun ruokailun aika on. Petaat sängyt, siivoat lattian, laitat tiskikoneen päälle ja viet roskat. Nautit siitä, että saat palvella miestäsi. Ymmärrät, että jos jätät siivoamisen jonkin osa-alueen vastuulleni tulee mahdollinen yhteinen asuntomme olemaan sen osalta epäsiisti. Remontoida en osaa enkä ole kiinnostunut opettelemaan. Autoa en aio koskaan ostaa koska sille ei ole käytännön tarvetta."

Tätä en ole vielä tohtinut deitti-ilmoon tunkea.