Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuvan julkaisi missin ystävä ja kirjoitti myös tekstin. Miksi missiä rangaistaan?

Vierailija
12.12.2025 |

Aivan nyt kyllä kärpäsestä on tehty niin iso Härkönen ettei mitään rajaa. Toivottavasti nuori nainen selviää tästä.

En todellakaan usko että hän itse teki mitään rasistista.

Kommentit (205)

Vierailija
1/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettava kohu. Ja täysin turhasta.

Vierailija
2/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla entinen ystävyys tämän jälkeen. Kuka tarvitsee vihollisia, kun on tuollaisia ystäviä. Kylläpä sikamaisen tempun osasi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Todella hyvä "ystävä". Parempi varoa sitä. Onko henkilöllisyys tiedossa?

Vierailija
4/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee aivan älyttömyyksiin ja lisää takuulla kerran taas sitä oikeaa rasismia 

Vierailija
5/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttu oli menettää työnsä tälläisen väärän rasismisyytöksen takia. Puuttui työpaikalla toisen virheeseen joka sattui olemaan ei kantasuomalainen. Tuli kauhea Haloo kun häntä kohtaan hyökättiin vaikkei kyseessä ollut millään tavoin rasismi vaan epäkohta työssä.

Lopulta kuitenkin voitti jutun mutta on vaihtanut työpaikkaa.

Vierailija
6/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä missiä arvosteltiin kovasti, koska hänen toinen vanhempi ei ollut alunperin Suomesta. Aika vähän siitä kohistiin. Nyt täysin ylimitoitettu meteli.

Vierailija
7/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä menee aivan älyttömyyksiin ja lisää takuulla kerran taas sitä oikeaa rasismia 

Näinhän ihmiset viha vain lisääntyy.

Vierailija
8/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä missiä arvosteltiin kovasti, koska hänen toinen vanhempi ei ollut alunperin Suomesta. Aika vähän siitä kohistiin. Nyt täysin ylimitoitettu meteli.

Sehän tässä hulluinta on. Itse oli ensin kohde.

Vierailija
9/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö lue uutisia?

jos se olisi jäänyt kuvaan, niin asia olisi unohdettu. Itse missä näytti keskaria kritisoijille sileltä business-luokasta

Vierailija
10/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö lue uutisia?

jos se olisi jäänyt kuvaan, niin asia olisi unohdettu. Itse missä näytti keskaria kritisoijille sileltä business-luokasta

Joo ja toki missiorganisaatio saa ihan itse päättää, millaista käytöstä keulakuvaltaan hyväksyy. Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt.

Vierailija
11/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä asiassa häiritsee että miten huonoa suomea missi ja hänen ystävänsä kirjoittavat sosiaalisessa mediassa.

Vierailija
12/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi on se, joka teki eleen. Jokainen on itse vastuussa omasta käytöksestään. 

Vierailija
13/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennatko vähän, mitä on se oikea, ilmeisesti parempi rasismi ja millä mekaniikalla tämä sitä lisää?

Vierailija
14/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Todella hyvä "ystävä". Parempi varoa sitä. Onko henkilöllisyys tiedossa?

No mitäpä lottoon, onko henkilöllisyys tiedossa, kun tämä missi oli ko. ystävän kanssa syömässä? :D

Vierailija
15/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tässä asiassa häiritsee että miten huonoa suomea missi ja hänen ystävänsä kirjoittavat sosiaalisessa mediassa.

Oli hyvin katukielisen omaista ja teinixiä. Ei sovi enää silloin, kun ollaan saatu kruunu ja edustetaan maata se päässä. Eikö missimammat muistaneet kertoa, mitä missin esiintymisvelvollisuuksiin kuuluu? Ei silloin enää puhuta heittaamisesta ja näytetä keskisormea kuin jotkut katuruusut pissikset.

Vierailija
16/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi on edustusrooli. Siinä pitää osata käyttäytyä tietyllä tavalla. Ei tuollaisia kuvia pysty kukaan julkaisemaan, jos missi osaa käyttäytyä kuin aikuinen ihminen eikä vääntele naamaansa kuin pikkupennut päiväkodin pihalla. 

Vierailija
17/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole mistään rankaisemisesta vaan Suomen missiorganisaation maineesta ulkomailla. Missi on helposti korvattavissa toisella, joten miksi missiorganisaatio ei poistaisi mainehaittaa vaihtamalla missiä?

Vierailija
18/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö lue uutisia?

Joo ja toki missiorganisaatio saa ihan itse päättää, millaista käytöstä keulakuvaltaan hyväksyy. Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt.

Ei kruunu lähtenyt pelkän rasismikohun takia, missin some - ja muu käytös oli sekin suoraan junttilasta. Miksi hänet yleensä valittiin voittajaksi? Huono oli tuomaristo.

Vierailija
19/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö lue uutisia?

Näyttikö hän keskaria?

Sanoi, että ihmiset vihaavat mutta minä olen Finnairin bisnesluokassa.

Tuon voi kyllä tulkita aika monella tavalla.

Miksi "jengi heittaa"?

Vierailija
20/205 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missiorganisaatio ei ole mitkään persupuolue, jossa perseily on enemmän etu kuin haitta. Misseillä on tietty imago ja tuollainen käytös ei siihen imagoon sovi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä