Jos kuvan julkaisi missin ystävä ja kirjoitti myös tekstin. Miksi missiä rangaistaan?
Aivan nyt kyllä kärpäsestä on tehty niin iso Härkönen ettei mitään rajaa. Toivottavasti nuori nainen selviää tästä.
En todellakaan usko että hän itse teki mitään rasistista.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos missi olisi polttanut naamansa auringossa ja sitten kaveri kommentoi, että inkkarin kanssa syömässä? Tai lotrannut itseruskettavan kanssa ja kaveri kommentoinut, että trumpin kanssa syömässä?
Olisiko syntynyt samanlainen joutava älämölö ja naurettava kohu ja missi ollut entinen missi?
Tämä kohu ja poispotkiminen missin paikalta paljasti sen, että Suomessa todellakin on rakenteellista rasismia ja aitoa suvaitsemattomuutta.
Se vain ei ole siellä missä suvaitsevaisto sen möykkää olevan. Se malka nähdään kyllä toisen silmässä mutta omassa silmässä töröttävää tukkia ei.
Siitä, että pyysi anteeksi. Silloin tunnustaa teon olleen rasistinen. Muutenhan tossa ei olisi mitään anteeksipyydettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missi on se, joka teki eleen. Jokainen on itse vastuussa omasta käytöksestään.
No, oliko ele itsessään rasistinen? Vai oliko se tulkittavissa rasistiseksi vasta kun kaveri oli liittänyt siihen rasistisen tekstin?
Ei sillä ole väliä. Ele oli missiorganisaation mielestä sopimaton missille ja siksi missi potkittiin pellolle.
Kuka haluaa ryhtyä missiksi, jos organisaatiolla on tapana viedä titteli mielivaltaisesti arvioidun sopimattoman käytöksen perusteella?
Miksi tätä ei selitelty parhain päin kulttuurisella perimällä ym?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oliko ele itsessään rasistinen? Vai oliko se tulkittavissa rasistiseksi vasta kun kaveri oli liittänyt siihen rasistisen tekstin?
Ei sillä ole väliä. Ele oli missiorganisaation mielestä sopimaton missille ja siksi missi potkittiin pellolle.
Kuka haluaa ryhtyä missiksi, jos organisaatiolla on tapana viedä titteli mielivaltaisesti arvioidun sopimattoman käytöksen perusteella?
Eikös hän itse siitä luopunut???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos missi olisi polttanut naamansa auringossa ja sitten kaveri kommentoi, että inkkarin kanssa syömässä? Tai lotrannut itseruskettavan kanssa ja kaveri kommentoinut, että trumpin kanssa syömässä?
Olisiko syntynyt samanlainen joutava älämölö ja naurettava kohu ja missi ollut entinen missi?Jos hän olisi varta vasten polttanut itsensä sellaiseksi. Kuten hän nyt teki tuon eleen tarkoituksella.
Omien sanojensa mukaan ei tehnyt. Mutta tottakai SINÄ tiedät paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko syntynyt samanlainen joutava älämölö ja naurettava kohu ja missi ollut entinen missi?Tämä kohu ja poispotkiminen missin paikalta paljasti sen, että Suomessa todellakin on rakenteellista rasismia ja aitoa suvaitsemattomuutta.
Se vain ei ole siellä missä suvaitsevaisto sen möykkää olevan. Se malka nähdään kyllä toisen silmässä mutta omassa silmässä töröttävää tukkia ei.
Kyllä useimmat heistä tietää mutta heitä ei kiinnosta olla rehellisiä itselleen eikä äänestäjilleen. Koko vasemmistolainen ideologia perustuu valheelle ja valehteluun.
Tuhannet nuoret naiset haluavat. He myös ymmärtävät, että oma käytös voi vaikuttaa siihen, miten misseydelle käy. Ei kannata perseillä niin ei ole pelkoa potkuista. Kaikki aiemmat missit ovat osanneet olla hankkimatta potkuja. Tämä yksi ei nyt osannut ja hänestä tuli hyvä esimerkki siitä, että kaikea ei voi tehdä ilman seuruksia. Vain sinä olet niin hölmö, että kuvittelet arvion olleen mielivaltainen. Kaikki muut ymmärtävät logiikan potkujen takana.
Onko pikkujouluissa levinnyt silmänvenytysvitsi?
Onko potkuja annettu seurauksena?
Missiksi kannattaa ryhtyä vain, jos pystyy varmistamaan kavereidensa somekäytöksen asiallisuuden kaikissa tilanteissa. Myös kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että pyysi anteeksi. Silloin tunnustaa teon olleen rasistinen. Muutenhan tossa ei olisi mitään anteeksipyydettävää.
Ei hän heti pyytänyt, vaan ihmetteli, että porukka on vihaista.
Sitten on varmasti pidetty puhuttelua ja missimammat ovat vaatineet anteeksipyyntöä. Kaikki ovat toivoneet, että asia sillä ratkeaisi. Mutta vihaavat ihmiset eivät anna mitään anteeksi, ennen kuin ovat saaneet tuhottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, luopui "vapaaehtoisesti", koska annettiin kaksi vaihtoehtoa "joko eroat itse tai me erotamme sinut."
Missiorganisaatio on jo kruununkin pois ottanut ja kuva päänsärkyselityksineen on maailmallakin tuomittu, mutta silti vaan jotkut jatkaa aiheesta, että miksi miksi.
Vaikka en minäkään järin paljon usko, että kuvan taka-ajatuksena olisi välttämättä ollut rasismi, vaan veikkaan syyksi jotain päähänpistoa ja ajattelemattomuutta, niin mistä sitä sitten kuitenkaan voi varmaksi tietää, mitä ajatuksia siellä taustalla on ollut kuvaushetkellä? Ja kun tuli tosi ontuva selityskin siihen kuvaan.
Onko pikkujouluhitti venyttää silmiään itäisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä "Vornanen ilmoitti eroavansa poliisin toimesta" tapauksia. Eli henkilöllä on vaihtoehtona joko erota itse tai tulla erotetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missihän se siinä kiinalaisia pilkkasi.
Mitä pilkkaa se on, jos kiinalaisten silmät näyttävät vinoilta. Jos näyttävät niin näyttävät.
Ok. Sitten voikin vetää mustaa lankkia naamaan ja sanoa, että on afrikkalaisen kanssa syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuhannet nuoret naiset haluavat. He myös ymmärtävät, että oma käytös voi vaikuttaa siihen, miten misseydelle käy. Ei kannata perseillä niin ei ole pelkoa potkuista. Kaikki aiemmat missit ovat osanneet olla hankkimatta potkuja. Tämä yksi ei nyt osannut ja hänestä tuli hyvä esimerkki siitä, että kaikea ei voi tehdä ilman seuruksia. Vain sinä olet niin hölmö, että kuvittelet arvion olleen mielivaltainen. Kaikki muut ymmärtävät logiikan potkujen takana.
Miksi haukut minua hölmöksi ja väität, etten ymmärrä päätöksen takana olevaa logiikkaa? Edustatko missiorganisaatiota vai kenen edustajana haukut tuntematonta ihmistä hölmöksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukut minua hölmöksi ja väität, etten ymmärrä päätöksen takana olevaa logiikkaa? Edustatko missiorganisaatiota vai kenen edustajana haukut tuntematonta ihmistä hölmöksi?
Sinulla ei olisi tarvetta jankuttaa tästä, jos ymmärtäisit logiikan päätöksen takana. Ei tarvitse edustaa missiorganisaatiota, että sen ymmärtää. Riittää, että on kasvanut aikuiseksi ja ymmärtää, mitä tarkoittaa edustustehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missihän se siinä kiinalaisia pilkkasi.
Mitä pilkkaa se on, jos kiinalaisten silmät näyttävät vinoilta. Jos näyttävät niin näyttävät.
Ok. Sitten voikin vetää mustaa lankkia naamaan ja sanoa, että on afrikkalaisen kanssa syömässä.
Al Jolson-look voi käydä laulaessa ihan ok.
Ai. Näyttävätkö kiinalaiset sinusta tuolta?
Rasisti.