Jos kuvan julkaisi missin ystävä ja kirjoitti myös tekstin. Miksi missiä rangaistaan?
Aivan nyt kyllä kärpäsestä on tehty niin iso Härkönen ettei mitään rajaa. Toivottavasti nuori nainen selviää tästä.
En todellakaan usko että hän itse teki mitään rasistista.
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää kuva alunperin levisi, kun kukaan ei muka tiedä? Joo joku mystinen kaveri, mukamas. Mut kai nyt joku sen tietää?
Itse lähetti, kai sen nyt ymmärtää lapsikin.
Missi voi vaatia korvauksia siltä kuvan postanneelta, mutta joutuu peräämään ne itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti molemmat oppivat vähän harkitsemaan tekojaan. Miten nuoret naiset voivat olla noin älyttömän typeriä. Kun on päässyt tuollaiselle näkyvälle paikalle, jota moni muukin on tavoitellut, pitäisi osata käyttäytyä sen edellyttämällä tavalla ja arvokkuudella. Itselläni on aasialaistaustainen miniä ja lapsenlapseni on erittäin kaunis. Heidän rinnallaan tuo missi näyttää hirvitykseltä. Tässä tulee sellainen olo, että koko missi-instituution voisi lopettaa.
Osaatko itse käyttäytyä kun haukut nuorta naista hirvitykseksi?
Se ei ole haukkumista, jos se on totta. Typerys.
Totuus juuri on haukkumista. Sanopa obeesia lihavaksi tai keharia tyhmäksi.
Solvaaminen on juuri pahinta oikeiden ominaisuuksien kohdalla.
Mitä se mua hoikkana haittaisi, jos joku sanoisi läskiksi?
Pitäisin jonain hulluna vain.
Vierailija kirjoitti:
Missi voi vaatia korvauksia siltä kuvan postanneelta, mutta joutuu peräämään ne itse.
Ei ole ketään kuvan postannutta.
Hän kyllä julkaisi paljon kyseenalaista materiaalia.
Mistä tää kuva alunperin levisi, kun kukaan ei muka tiedä? Joo joku mystinen kaveri, mukamas. Mut kai nyt joku sen tietää?