Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (1975)

Vierailija
1561/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rumasti tässä ketjussa puhutaan ihmisistä.

Katkerat täällä kaakattaa. 

Vierailija
1562/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rumasti tässä ketjussa puhutaan ihmisistä.

Ai pikkurikollista ja päihdeongelmaista ei sais sanoa nilkiksi? Voihan sielläkin helmiä olla joukossa, mutta aika harvassa, koska niille käy huonosti sellaisessa seurassa.

Mä haluan mieluummin uskoa, että kaikissa on jotain hyvää ja että ihmiset voi tehdä virheitä elämänsä aikana.

Mun on kyllä pakko sanoa, etten ottaisi millään lailla rikollista enkä päihdeongelmaista henkilöä elämääni. Eri juttu jos jostakusta elämäni ihmisestä tulisi jostakin syystä sellainen, niin ei tietenkään hylätä, mutta en ehdoin tahdoin haalisi tämmöisiä elämääni. Olen itse tavallinen keskiluokkainen tylsä henkilö ja toivon toista samanlaista, ilman turhaa draamaa ja adrenaliinia. Lika barn leka bäst.

Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danderemonk_Tomi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan paljon mun kaivattu juo alkoholia? Tämmönenkin tuli mieleen.

Sain Absolutistin lempinimen yliopistolla. Se kuvaa suhdettani alkoon ja päihteisiin ylipäätään. Olen vieroittautunut myös kofeiinista kokonaan viime vuoden lopulla. Empiirisesti tutkin, että pienikin määrä kofeiinia aikaansaa mun itsetarkkailun tasolla ahdistusoireiden yltymisen. Sokerikoukku aika ajoin iskee, leivonnaisten muodossa. Se on paheeni.

Kaivatustaan kysyi hän. Useamman loton voittaa todennäköisemmin kuin tuli aiheesta vastattua nyt. :P

Vierailija
1564/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kaikki 50-vuotiaat miehet näyttävät ihan puolikuolleilta. Sen sijaan 30-40-vuotiaissa on paljon hyvännäköisiä, mitä niille oikein tapahtuu 10 vuodessa? 

Vaihdevuodet. Repsahtamisen lisäksi niistä tulee laiskoja ja kiukkuisia.

Siksi pitääkin katsella niitä nuorempia.

30 on aika helvetin eri ikäinen kuin 50, kai se voi jo selittää jos toinen on isäpappa ja toinen sen poika. 

Siis ihan kyllä tutkitusti: vaihdevuodet.

https://www.anadolumedicalcenter.com/health-guide/andropause-what-it-is…

Ymmärrätkö, että tämä on keskusteluketju. En vastannut suoraan sinun, vaan ke

Ymmärrätkö sinä, OTSIKKO on terveisistä kaivatulle!   -ymmärräthän

Vierailija
1565/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomasin kyllä.. =)

Vierailija
1566/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oiskin melkoinen ihme, jos kaivattu ottais yhteyttä.

Mieluummin kuolen joka aamu, herättyäni. 

Vierailija
1567/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kolmekymppisenä enää usein jaksa.

miksi et ole kysynyt?sivu

Vierailija
1568/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opelta pusu naiselleni.

😘

Vierailija
1569/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olin lähinnä vesilinjalla, mutta viimeisen vuoden aikana olen alkanu käydä enemmän viihteellä ja nauttia silloin tällöin muutaman lasillisen viiniä.

Vierailija
1570/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kolmekymppisenä enää usein jaksa.

miksi et ole kysynyt?sivu

Se kuulostaa paheksuvalta. Eikä meillä ole sellaista yhteyttä. Jos meillä olis sellaiset välit kuin aiemminkin, se ois ollut ainakin musta luontevaa. Kaivatusta en tiedä silloinkaan. Mut jos esim. miettii yhteiselämää, niin onhan sillä alkon käytöllä merkitystä..

Vierailija
1571/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

L. 💞 T.

Vierailija
1572/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ekat treffit tuloillaan. Pitäkää peukkuja👍

Vierailija
1573/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista pikkunilkeistä tuli mieleen, joskus aidosti oudoksuttaa joidenkin naisten sinisilmäisyys ja avuliaisuus tuollaisen retkun kanssa samassa taloudessa, siis, jossa nainen käytännössä huomaakin kustantavansa kaiken. Minulla oli kurssipaikalla kämppiksenä muutaman kuukauden kädestäsuuhun puolijuoppo. Vaikka tuo vain muutaman kerran pummasi kaljarahat ja toki maksoikin takaisin mutta siitä huolimatta pinnaa kiristävä vaikutus ja kerran teki mieli aiheuttaa tuolle lähtö parvekkeen kautta, alas. Tosiaan, naisen kärsivällisyys tuossa tapauksessa, noh, omapa on elämänsä. Kaipasinkin, joskus. 

Vierailija
1574/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluun, en pelkää mitään ja aivan sama ihan kaikki mutten voi sotkee sun elämää. Ei tunnu hyvältä se

Anna hänen itse päättää. Hän sitä elämäänsä elää, et sinä. 

Jokainen päättää aina itse. Ap on päätynyt tuohon lopputulemaan, ja kaipuunsa kohde on vapaa toimimaan tahollaan tahtonsa mukaan. Koskaan kukaan ei kykene tekemään päätöksiä toisten puolesta, vaikka sellaista näkökulmaa koettaa joku aina pakottaa.

Moni haluaisi kuitenkin tietää toisen tunteista

Vierailija
1575/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa viihteelle lähteminen on vähän masentavaa. Puolityhjät baarit odottamassa, koska jengi ryyppää kotonaan tai käy ruokaravintoloissa tinder-deiteillä. Baarissa otetaan pärstäkuvia instaan, eikä juoda viinaa tai pidetä hauskaa. Paha kalja maksaa melkein kympin tuoppi.

Vierailija
1576/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin suuressa hiljaisessa talossa. Musiikki soi taustalla pehmeästi jumputtaen. Kun ei muuta tekemistä, selasin kuvia puhelimestani. Yhtäkkiä sinä siinä, poikasi kanssa onnellisen näköisenä hymyilemässä. Tuli taas niin suunnaton ikävä. Vaikka olin luullut jo unohtaneeni.

Vierailija
1577/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa viihteelle lähteminen on vähän masentavaa. Puolityhjät baarit odottamassa, koska jengi ryyppää kotonaan tai käy ruokaravintoloissa tinder-deiteillä. Baarissa otetaan pärstäkuvia instaan, eikä juoda viinaa tai pidetä hauskaa. Paha kalja maksaa melkein kympin tuoppi.

Me tarvittais kaivatun kanssa muutama rohkaisuryyppy, niin ois hetken päästä kaikki vaatteet poissa ja me toistemme kimpussa.

Vierailija
1578/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltapaitaista opea kaipaan. Aamulla nähtiin ohimennen. 

Vierailija
1579/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tarvittais kaivatun kanssa muutama rohkaisuryyppy, niin ois hetken päästä kaikki vaatteet poissa ja me toistemme kimpussa.

Jos vaan keskustelua miten se on mennyt..

Vierailija
1580/1975 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän