Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille

Vierailija
06.12.2025 |

Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en rumimmasta päästä ole mies mutta kaljuuntunut ja vähän yl ipainoa ja mahaa, velkaa 44 tuhatta, työssä vakituisesti käyn ja teen kaikkeni et velka lyhenisi ja yritän mennä eteenpäin, en urheile ei ole kavereita oikein, ei ole rahaa, mitä naiset olettaa ja vaatii?

Vierailija
2/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep et selvästikään tajua kun jankkaat vaan samaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa kuitenkin 190 cm miehen ja olen pitempi, en ole täydellinen en todellakaa, mitä naiset oikein meinaa?

Vierailija
4/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itse jo 42v kunnon mies. Neitsyt ja ei kokemuksia naisista. Arvot kristilliset ja kunnossa. En syö lihaa, kun eläinten oikeudet kiinnostaa. Joskus huvittaa kun naiset valittaa miehistä. Olisi meitä kunnon miehiäkin ollut.

Vierailija
5/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep et selvästikään tajua kun jankkaat vaan samaa. 

tajuan paljokin ja en ole top komea 10 uramies, en lähellekkään.

Vierailija
6/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei kelpaa. Etsi jotain muuta mielenkiintoa elämääsi kuin nainen. 

Vierailija
7/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt paljon virheitä elämässä eli velkaa on tullut paljon enempi mitä ennen mutta joo virheistä oppii ja nyt tämän takia tuntuu etten kelpaa naisille

Vierailija
8/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei kelpaa. Etsi jotain muuta mielenkiintoa elämääsi kuin nainen. 

kyllä haluan kelvata haluan naisen viereeni ja koskea naista

Vierailija
9/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hel_vet-tiä. taas, joku reppana ja oman elämänsä tavallinen mies ihmettelee miksi naisia ei kiinnosta, - Minä en hänenä ihmettelisi yhtään sen jälkeen  katsoisin peiliin ja kysyisin, että miten noin niin kuin meni omasta mielestä

Pätkätöihin tuomittu maisteri

Vierailija
10/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti komea ja pitkä mies

Vierailija
11/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa kuitenkin 190 cm miehen ja olen pitempi, en ole täydellinen en todellakaa, mitä naiset oikein meinaa?

Mun mieheni on 173cm ja itse, naisena olen häntä pidempi. Hän ei ole edes rikas vaan pienituloinen. Mieti sitä.

Vierailija
12/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jatkuvasti jankutat asiasta, ei auta yhtään. Ei ainakaan sinua itseäsi.

Vierailija
13/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset oikein meinaa ei niitä kaikkia uramiehiä ole naisille?

Vierailija
14/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on 173cm ja itse, naisena olen häntä pidempi. Hän ei ole edes rikas vaan pienituloinen. Mieti sitä.

No minä olen 194 cm luulisi että olisi vientiä?

Vierailija
15/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä naiset ovat niin muuttuneet tässä 5-10 v 

Vierailija
16/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua en, ennen ku menin baariin nuorempana sai niin helpommin seuraakin, tuntuu että olen rumentunut tai rupsahtanut sitten.

Vierailija
17/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se ole pituudesta kiinni. Se on kiinni siitä, ettei ole mielenterveysongelmia ja että on hyvä ja lempeä luonne.

Vierailija
18/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten mut jo tunnetaan tai mussa on jokin karma ja taas toi pitkä mies no ei kiiinnosta vaikka siis naiset haluaa pitkiä outoa, olen aina baarissa yksin tai sit jos meen juttelee naiselle naiset karkaa pois ja niitä ei kiinnosta, en kai ole sitten normaali tai joku vika on.

Vierailija
19/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau...vuosikausia olen etsinyt juuri miestä, jolla 'asiat ei ole huonosti' ja miettinyt mistä sellaisen kultakimpaleen löytäisin. Itsenäisestä ja erittäin paljon itseäni tyydyttävästä elämästäni ei puutu kuin mies jolla 'asiat ei huonosti'. Koska pitäähän se mies nyt olla ja pitäähän se nyt naiselle jumaliste riittää, että se mies tekee töitä, eikä hakkaa tai käytä huumeita. Ai että. Not.

Vierailija
20/23 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se ole pituudesta kiinni. Se on kiinni siitä, ettei ole mielenterveysongelmia ja että on hyvä ja lempeä luonne.

No mulla on harrastuksia liikun ja kuntosalille pitäisi mennä, olen saanut niihin apua ja lääkityksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä