Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1975)
Ping pong show alkoi näköjään etuajassa, munakoisoja runnotaan loppuilta kaikkien takapuoliin, kiitos ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh 😜🤩 arvatkaa mitä!
Lännes on itä, tiedettiin.
Arvaa mitä muuta
Onhan tää välillä kurjaa kantaa kaikki yksin. Mutta mieluummin niin, kuin suhteessa ja silti yksin.
Ikävöin sua kyllä mutta et sinä mua halunnut. Sanoit sen kerran itse. Että vain tyydyt. Olis pitänyt heti uskoa. Ja tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh 😜🤩 arvatkaa mitä!
Arvaa mitä muuta
Tahdot suudella mun suuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh 😜🤩 arvatkaa mitä!
Arvaa mitä muuta
Päässäs on puuta.
Suutelu on muuten iljettävää, koitan vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis hankkia suomalainen kaivattu jostain, mutta mistä? Ihastun vaan britteihin, eikä se pidemmän päälle kannata, koska en sinne halua muuttaa, paitsi jos sitä ennen voitan lotossa.
Joo britit on ihanimpia. Mä voisin hyvin mielelläni myös muuttaa, muutenkin, mutta olen myöhässä. Nyt brexit tekee sen vaikeaksi
Joo, sellaiset vähän paremmat ja hyvinkoulutetut. Ihan eri rotua kuin ne miehet, joita olen Suomessa tapaillut. Kai sieltäkin pikkurikollisia päihdeongelmaisia nilkkejä löytyy, paljon enemmän kaikenlaista jengiä kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh 😜🤩 arvatkaa mitä!
Arvaa mitä muuta
Tahdot suudella mun suuta.
Dat tru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh 😜🤩 arvatkaa mitä!
Arvaa mitä muuta
Päässäs on puuta.
Saan sun housut täyteen puuta.
A:lle terkut T:ltä. Olipa aamupäivä 🤩😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis hankkia suomalainen kaivattu jostain, mutta mistä? Ihastun vaan britteihin, eikä se pidemmän päälle kannata, koska en sinne halua muuttaa, paitsi jos sitä ennen voitan lotossa.
Joo britit on ihanimpia. Mä voisin hyvin mielelläni myös muuttaa, muutenkin, mutta olen myöhässä. Nyt brexit tekee sen vaikeaksi
Joo, sellaiset vähän paremmat ja hyvinkoulutetut. Ihan eri rotua kuin ne miehet, joita olen Suomessa tapaillut. Kai sieltäkin pikkurikollisia päihdeongelmaisia nilkkejä löytyy, paljon enemmän kaikenlaista jengiä kuin täällä.
No mä en keitään pikkurikollisia päihdeongelmallisia nilkkejä tapaile missään muutenkaan, joten en edes tajunnut ulossulkea.
Aika rumasti tässä ketjussa puhutaan ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ai pikkurikollista ja päihdeongelmaista ei sais sanoa nilkiksi? Voihan sielläkin helmiä olla joukossa, mutta aika harvassa, koska niille käy huonosti sellaisessa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan sä kaivata mua enää lainkaan?
Kyllä ja kaipaan liikaa. Olisitpa tässä, kosketuksesi saisi mut tuleen. Täällä kytee edelleen ja kuumasti. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan sä kaivata mua enää lainkaan?
Kyllä ja kaipaan liikaa. Olisitpa tässä, kosketuksesi saisi mut tuleen. Täällä kytee edelleen ja kuumasti. 🥵
Oltaispa jossain kahden. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pikkurikollista ja päihdeongelmaista ei sais sanoa nilkiksi? Voihan sielläkin helmiä olla joukossa, mutta aika harvassa, koska niille käy huonosti sellaisessa seurassa.
Mä haluan mieluummin uskoa, että kaikissa on jotain hyvää ja että ihmiset voi tehdä virheitä elämänsä aikana.
Nenä tukossa, joten joudun pitää vähän etäisyyttä.