Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2013)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan paljon mun kaivattu juo alkoholia? Tämmönenkin tuli mieleen.
Sain Absolutistin lempinimen yliopistolla. Se kuvaa suhdettani alkoon ja päihteisiin ylipäätään. Olen vieroittautunut myös kofeiinista kokonaan viime vuoden lopulla. Empiirisesti tutkin, että pienikin määrä kofeiinia aikaansaa mun itsetarkkailun tasolla ahdistusoireiden yltymisen. Sokerikoukku aika ajoin iskee, leivonnaisten muodossa. Se on paheeni.
Vierailija kirjoitti:
Heh 😜🤩 arvatkaa mitä!
Lännes on itä, tiedettiin.
Ymmärrätkö, että tämä on keskusteluketju. En vastannut suoraan sinun, vaan ke
Opettelepa itse käyttämään ketjua. Se kenen viestiin vastaat, sille sä vastaat. Jos vastaat suoraan aloittajalle, pyyhi muut välistä.
Tai ehkä sä vastasit äskenkin aloittajalle?
Eikö sinulle vastauksen sisältö kerro kenelle siinä vastataan, tarvitsetko rautalankamallia, jotta viesti menee perille. Kyllä keskustelua käydään vastaamalla joko suoraan ap:lle tai johonkin muuhun sen alla olevaan viestiketjuun ja viestin sisältö määrittelee myös kannanoton aiheeseen. Asiasisällöstä voi päätellä paljon. On muuten aika järjetöntä alkaa toistamaan omaa viestiä, jos kukaan ei sitä edes ole kyseenalaistanut!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole puhunut tässä rahasta mitään ennen kommenttiasi.
Eli mihin viittasit sanalla jestas?
Eli sinusta sana jestas viittaa rahaan, ok, ei siinä mitään.
Joku vetää palsta raget kohta 🤣 ei saa kiusata
Vierailija kirjoitti:
Opettelepa itse käyttämään ketjua. Se kenen viestiin vastaat, sille sä vastaat. Jos vastaat suoraan aloittajalle, pyyhi muut välistä.
Eikö sinulle vastauksen sisältö kerro kenelle siinä vastataan, tarvitsetko rautalankamallia, jotta viesti menee perille. Kyllä keskustelua käydään vastaamalla joko suoraan ap:lle tai johonkin muuhun sen alla olevaan viestiketjuun ja viestin sisältö määrittelee myös kannanoton aiheeseen. Asiasisällöstä voi päätellä paljon. On muuten aika järjetöntä alkaa toistamaan omaa viestiä, jos kukaan ei sitä edes ole kyseenalaistanut!
Juuri sellaisia sekaannuksia tulee, kun joku vastailee aiempiin keskusteluihin sivusta ja osoittamatta sen kummemmin että kenelle on vastaamassa. Erinomainen esimerkki siis siitä, miksi kannattaa tsempata ulosannissaan. Ehkäisee tällaista turhaa ylimääräistä selvittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta sana jestas viittaa rahaan, ok, ei siinä mitään.
Mihin siis viittasit sillä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan paljon mun kaivattu juo alkoholia? Tämmönenkin tuli mieleen.
Ei kolmekymppisenä enää usein jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sellaisia sekaannuksia tulee, kun joku vastailee aiempiin keskusteluihin sivusta ja osoittamatta sen kummemmin että kenelle on
Ap puhui 30 ja 50-vuotiaista samassa kappaleessa vetäen yhtäläisyysmerkit tuon ikäisiin miehiin. Sitten joku vastaa 30 ja 50-vuotiaissa olevan aika paljon eroa. Joku välissä kuvittelee, että hän yrittää tällä viestillä kumota uniikin väitteensä, että miehilläkin on vaihdevuodet. Sellainen sekaannuttava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kaikki 50-vuotiaat miehet näyttävät ihan puolikuolleilta. Sen sijaan 30-40-vuotiaissa on paljon hyvännäköisiä, mitä niille oikein tapahtuu 10 vuodessa?
Vaihdevuodet. Repsahtamisen lisäksi niistä tulee laiskoja ja kiukkuisia.
Siksi pitääkin katsella niitä nuorempia.
30 on aika helvetin eri ikäinen kuin 50, kai se voi jo selittää jos toinen on isäpappa ja toinen sen poika.
Siis ihan kyllä tutkitusti: vaihdevuodet.
https://www.anadolumedicalcenter.com/health-guide/andropause-what-it-is…
Tämä EI OLE KESLUSTELUKETJU vaan te teette siitä väenväkisin sellaisen, koska teillä ei ole muiuta.sivusta ärsyttää
,,,Tämä EI OLE KESLUSTELUKETJU vaan te teette siitä väenväkisin sellaisen, koska teillä ei ole muiuta.sivusta ärsyttää,,,
Tahallaan haastaa riitaa, älä anna sille sitä ;)
Sivusta myös
Minä en tee tästä keskusteluketjua @@@@@ aaaaa AAAAAAA 😜
Kohta joku nunna suuttuu T sai 🍆
Pitäis hankkia suomalainen kaivattu jostain, mutta mistä? Ihastun vaan britteihin, eikä se pidemmän päälle kannata, koska en sinne halua muuttaa, paitsi jos sitä ennen voitan lotossa.
🍆 saanti on tällä palstalla 👎 tai 🖕
Terveisiä sulle, hauskaa viikonloppua.