Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (1943)

Vierailija
1581/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A:lle terkut T:ltä. Olipa aamupäivä 🤩😘

T:lle mukavaa iltaa. Mulla päivä meni shoppaillessa.. A😘

Vierailija
1582/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis hankkia suomalainen kaivattu jostain, mutta mistä? Ihastun vaan britteihin, eikä se pidemmän päälle kannata, koska en sinne halua muuttaa, paitsi jos sitä ennen voitan lotossa.

Joo britit on ihanimpia. Mä voisin hyvin mielelläni myös muuttaa, muutenkin, mutta olen myöhässä. Nyt brexit tekee sen vaikeaksi

Jep, byrokratia ja raha siitä tekee vaikeaa. Ja olematon sosiaaliturva siinä tapauksessa, että työt loppuu. Korkeat vuokrat ja surkeat asunnot. Pankkitilin avaaminen tosi vaikeaa. Ja brexitin vuoksi pitäis olla täällä Suomessa jo aika korkeat tulot, jotta huolisivat sut sinne.

Koulutetut ihmiset asuvat solussa kunnes menevät naimisiin ja muuttavat sitten muualle, koska pieni asunto jostain radan varresta Suur-Lontoossa maksaa miltei miljoonan. Pitäis olla tosi rikas, että siellä vois elää kivempaa elämää kuin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 🤍

Vierailija
1584/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa viihteelle lähteminen on vähän masentavaa. Puolityhjät baarit odottamassa, koska jengi ryyppää kotonaan tai käy ruokaravintoloissa tinder-deiteillä. Baarissa otetaan pärstäkuvia instaan, eikä juoda viinaa tai pidetä hauskaa. Paha kalja maksaa melkein kympin tuoppi.

Me tarvittais kaivatun kanssa muutama rohkaisuryyppy, niin ois hetken päästä kaikki vaatteet poissa ja me toistemme kimpussa.

Mä oon kans miettinyt että taatusti alkais tapahtua, jos näkisin kaivatun jossain viihteellä ja olis muutama rohkaisuryyppy molemmilla alla :D Voi kunpa joskus nähtäis jossain niin...

Vierailija
1585/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisuryyppy ja voidaan keskustella säästä.

Vierailija
1586/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L. 💞 T.

Rakastan sinua L.

Vierailija
1587/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä opettajista. sivu

Minä pidän yhdestä, jonka kanssa meillä on melkoinen kemia. En kyllä itse ole opettaja, mutta toisinaan kohdataan koululla. ;) Sivub 

Sä oot hieman spooky, mutta tosi puoleensavetävä. Harmi, että naimisissa. T. sivuope.

Hui, joku muukin on kutsunut minua spookyksi. Niin, naimisissa olen kyllä. Apua, älä kuitenkaan ole hän keneksi pelkään. 

Tuuri näissä hommissa on sellainen, että varmaan sitten olen. Ei siinä mitään, että täältä tunnistaa, mikä on harvinaista, mutta että sitten pitää vielä olla epätoivottu. Molemmille aika kenkku käänne. Jos helpottaa, nii en ole kutsunut spookyksi IRL. 

Vierailija
1588/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis hankkia suomalainen kaivattu jostain, mutta mistä? Ihastun vaan britteihin, eikä se pidemmän päälle kannata, koska en sinne halua muuttaa, paitsi jos sitä ennen voitan lotossa.

Joo britit on ihanimpia. Mä voisin hyvin mielelläni myös muuttaa, muutenkin, mutta olen myöhässä. Nyt brexit tekee sen vaikeaksi

Jep, byrokratia ja raha siitä tekee vaikeaa. Ja olematon sosiaaliturva siinä tapauksessa, että työt loppuu. Korkeat vuokrat ja surkeat asunnot. Pankkitilin avaaminen tosi vaikeaa. Ja brexitin vuoksi pitäis olla täällä Suomessa jo aika korkeat tulot, jotta huolisivat sut sinne.

Koulutetut ihmiset asuvat solussa kunnes menevät naimisiin ja muuttavat sitten muualle, koska pieni asunto jostain radan varresta Suur-Lontoossa maksaa miltei miljoonan. Pitäis olla tosi rikas, että

Ei Iso-Britannia tai edes Englanti ole pelkkä Lontoo. On siellä muitakin kivoja kaupunkeja, jotka paljon halvempia. Mulla on myös tulot ihan ok, samoin varmaan saisin sieltä ihan keskipalkkaisen valkokaulusduuninkin, eikä noissa muissakaan kohdissa nyt tullut mitään uutta tai yllättävää. Tukien varaan en ajatellut lähteä, sellainen elämä ei kiinnosta noin muutenkaan.

Hankalaksi on toki tehty ja ihan tarkoituksella. 

Vierailija
1589/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot päivien,erot viikkojen,,, ihan menee jalan alle kaunis kappale

Luottaen otan sen minkä tie mulle suo,, kyynel vieköön haikeeta 

Vierailija
1590/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa viihteelle lähteminen on vähän masentavaa. Puolityhjät baarit odottamassa, koska jengi ryyppää kotonaan tai käy ruokaravintoloissa tinder-deiteillä. Baarissa otetaan pärstäkuvia instaan, eikä juoda viinaa tai pidetä hauskaa. Paha kalja maksaa melkein kympin tuoppi.

Me tarvittais kaivatun kanssa muutama rohkaisuryyppy, niin ois hetken päästä kaikki vaatteet poissa ja me toistemme kimpussa.

Mä oon kans miettinyt että taatusti alkais tapahtua, jos näkisin kaivatun jossain viihteellä ja olis muutama rohkaisuryyppy molemmilla alla :D Voi kunpa joskus nähtäis jossain niin...

Me ei tulla näkemään sillä tavalla, kun ei nähdä muutenkaan missään. Täytyy vaan rohkaistua muuten ja sopia tapaaminen. Mutta, kun en tiedä, haluaako hän edes viestiä. 🙂

Vierailija
1591/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei tulla näkemään sillä tavalla, kun ei nähdä muutenkaan missään. Täytyy vaan rohkaistua muuten ja sopia tapaaminen. Mutta, kun en tiedä,

Pistä viestiä rohkeasti katsotaan ) 

Vierailija
1592/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut rohkea ja laittanut viestiä. Mä kirjoitin viimeksi, niin voi olettaa, että mä haluan vielä yhteyttä. Kerroin jopa, miten oon kaivannut häntä. Nyt ois jonkun selvän merkin aika tai sitten viestiä minulle kaipaamani suunnalta.

Vierailija
1593/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erot päivien,erot viikkojen,,, ihan menee jalan alle kaunis kappale

Luottaen otan sen minkä tie mulle suo,, kyynel vieköön haikeeta 

Kisun paras kappale,  ja sanat suoraan sydämeen. 

Vierailija
1594/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kolme juoppoa miestä viimeisen 15 vuoden sisällä. En enää sellaista huoli. Savua alkaa tulla korvista pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
1595/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisten on osallistuttava talkoisiin ja kevennettävä nuorison taakkaa. Yhdessä kantamalla saadaa painava taakka siirrettyä. 

Vierailija
1596/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kolme juoppoa miestä viimeisen 15 vuoden sisällä. En enää sellaista huoli. Savua alkaa tulla korvista pelkästä ajatuksesta.

Ota viinaa, se auttaa!

Vierailija
1597/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teille muille kuuluu ?

Me muut tässä vaan vierestä katsellaan toisten touhuja ja arvaillaan, missä kaivattumme lienee ja miten häneen saisi edes telepaattisen yhteyden vaikka vielä tänään. 

Vierailija
1598/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota viinaa, se auttaa!

Ei kiitos. Suosin vaihteeksi terveitä elämäntapoja.

Vierailija
1599/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisun kappale on 

<kun paljon antaa> iskee kyllä syvälle. Ei näin hienoja enää tehdä pahemmin.

Hyviä vointeja Kisulle. 

Vierailija
1600/1943 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut rohkea ja laittanut viestiä. Mä kirjoitin viimeksi, niin voi olettaa, että mä haluan vielä yhteyttä. Kerroin jopa, miten oon kaivannut häntä. Nyt ois jonkun selvän merkin aika tai sitten viestiä minulle kaipaamani suunnalta.

Sivusta:

Ei kaipuusta puhuttu vaan muista jutuista, koska viestit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä