Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5635)
Vierailija kirjoitti:
Nussin sulta suolet ulos.
Järjestämme sinulle hoitopaikan, jossa saat piikkiä perseeseen ja pillereitä yllin kyllin. Saattavat sitoa pakkopaitaankin.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Larmillakin on henkioppaita jotka kertovat hänelle asioita. Minua ei vain uskota, outoa.
Kätke asiat sydämeesi, ellei joku erikseen kysy neuvoa. Monilla on kova kiusaus päteä, mutta väärässä paikassa tulee vain riitaa. Vähän sama kuin jotkut lahkolaiset unohtavat johdatuksen ja vain ärsyttävät ihmisiä.
Luota siihen, että tapaat kyllä "oikeat ihmiset". Älä pakota asioita tapahtumaan.
T: Outolintu 🛸👽
Jaa. No, ei nyt muuta sitten oppaista tai muustakaan.
Että tarkoituksenani oli sanoa että kunpa ihmiset olisivat sisäisesti sivistyneitä, rohkeita, vilkkaita, avarakatseisia niin mitä väliä rahalla on jos sitä omaava ei omaa samoja ominaisuuksia kuin häntä köyhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussin sulta suolet ulos.
Järjestämme sinulle hoitopaikan, jossa saat piikkiä perseeseen ja pillereitä yllin kyllin. Saattavat sitoa pakkopaitaankin.
Hoidosta saa kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin nolo. Oon ihan hullaantunut susta mutta en haluais antaa kuvaa että tuijotan vaan ihan lääpälläni sua.
Mä en enää. Kaunis hän on, mutta limerenssi on laantunut.
Kätke asiat sydämeesi, ellei joku erikseen kysy neuvoa. Monilla on kova kiusaus päteä, mutta väärässä paikassa tulee vain riitaa. Vähän sama kuin jotkut lahkolaiset unohtavat johdatuksen ja vain ärsyttävät ihmisiä.
Luota siihen, että tapaat kyllä "oikeat ihmiset". Älä pakota asioita tapahtumaan.
T: Outolintu 🛸👽
Kiitos mutta en tarvitse neuvojanne. Ei liity aiheeseenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot liekinheitin!
Ja mä oon rakkaudenkipee.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
H IR T TO KÖYSI VOIS SUN SEURAAVA TEKOS. TEKISIT KAIKILLE PALVELUKSEN JOS HÄIPYISIT TÄÄLTÄ .
HULLU! ! KENEKS MUA LUULET
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Turpa kiinni."
"Haluat turpaas."
Haukkuminen, nimittely jne.
on erittäin typerää ja lapsellista käytöstä. Väkivallalla uhkailu on rikollista.
Onhan se aika typerää, mutta mussa on sen verran kriminaalia.
Mutta ei smuuttia kriminaalia, ihan vaan juntti kriminaali.
Sitä kun sekoaa riittävän monta kertaa, niin huomaakin olevan selväjärkinen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuulunut soittoa sitten tänäänkään.
Iltasoitot alkaa myöhemmin keväällä.
Itse envoinut soittaa velvoitteista ja niiden kiireistä.
Mites itse siä?
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa ei ole nyt kiva käydä, kun näkee ne kaikki ystävänpäivätäkyt. Itku nousi kurkkuun, koska mulla ystävänpäivä assosioituu rakkauteen.
Mulla se assosioituu kauppiaiden ahneuteen. Ystävät on läsnä joka päivä sydämessä. Ja niitä ei oo monta. Todellisia sielunkumppaneita nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin nolo. Oon ihan hullaantunut susta mutta en haluais antaa kuvaa että tuijotan vaan ihan lääpälläni sua.
Mä oon niin hullaantunut, etten edes välitä. 😊😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Turpa kiinni."
"Haluat turpaas."
Haukkuminen, nimittely jne.
on erittäin typerää ja lapsellista käytöstä. Väkivallalla uhkailu on rikollista.
Onhan se aika typerää, mutta mussa on sen verran kriminaalia.
Mutta ei smuuttia kriminaalia, ihan vaan juntti kriminaali.
Oot kattonu liikaa elokuvia.
Joku halusi nähdä rannan. Milloin siitä oli puhetta?
Vierailija kirjoitti:
Terve!
Terve terve oonks mä iha terve.
Vierailija kirjoitti:
Terve!
👋
Sä oot liekinheitin!