Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
26681/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten varattua voi lÀhestyÀ?

Mun mielestĂ€ ei kannata lĂ€hestyĂ€đŸ€”

Ei se vÀlttÀmÀttÀ tarkoita, ettÀ varatun kanssa tahtoisi mitÀÀn suhdetta. Voi olla ystÀvyyskin tavoitteena. Sivu

NĂ€mĂ€ on NIIN NÄHTY. YstĂ€vĂ€t jotka alkaa hĂ€nnystellĂ€ parisuhteessa olevaa ihmistĂ€.. miks sortua tuollaiseen itsepetokseen? EksĂ€llĂ€ni oli tĂ€llainen ystĂ€vĂ€ ja voi sitĂ€ myötĂ€hĂ€peĂ€n mÀÀrÀÀ kun nainen luuli ihan oikeasti olevansa tĂ€rkeĂ€mpi ja merkittĂ€vĂ€mpi miehelleni kuin minĂ€. Kun erosimme niin ei mennyt kuin muutama viikko kun tĂ€mĂ€ ystĂ€vĂ€ riensi lohduttamaan eksÀÀni ja teki todella tökerön suoran aloitteen.  Mies oli ihan jĂ€rkyttynyt kun ei ollut aavistanut mitÀÀn. Mietin kyllĂ€ sitĂ€kin miten yksinkertaisia miehet on kun eivĂ€t nĂ€e sitĂ€ kun nainen selvĂ€sti haluaa muuta kuin ystĂ€vyyttĂ€. Kummasti se ystĂ€vyys heillĂ€ sitten loppui kun ei saanutkaan miehestĂ€ edes petikumppania. MistĂ€ tiedĂ€n tĂ€mĂ€n on kun erottiin ystĂ€vĂ€nĂ€ minun aloitteesta ja asuttiin tuolloin vielĂ€ yhdessĂ€ ja puhuttiin kaikesta..puhutaan edelleen. Mua ei vaan miehet enÀÀ kiinnosta niin siitĂ€ ero.. 

Vierailija
26682/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso muna

Kohtalotoverina mulla on kertoo sulle yks juttu. SitĂ€ pitĂ€isi sitten osata kĂ€yttÀÀ myös👍

Ja suuta ja kÀsiÀ ja aivoja. Liian muna mies kÀyttÀÀ pelkkÀÀ munaa. Sivusta

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26683/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten varattua voi lÀhestyÀ?

Mun mielestĂ€ ei kannata lĂ€hestyĂ€đŸ€”

Ei se vÀlttÀmÀttÀ tarkoita, ettÀ varatun kanssa tahtoisi mitÀÀn suhdetta. Voi olla ystÀvyyskin tavoitteena. Sivu

Joo. Just joo đŸ„ČđŸ€Ł  ja kaverin puolesta kyselet.. 

Vierailija
26684/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha liirum laarum on typerÀÀ, jutellaan mielummin sitten vaikka politiikasta tai muusta maailman menosta.

Ai kysyn kylmiltÀÀn, mitÀ mieltÀ olet Trumpin Grönlanti-hankkeesta? On ehkÀ luontevampaa aloittaa vaikka hiihtokilsoista. PÀÀasia, ettÀ saadaan pÀÀ auki.

No siis ihan sama kunhan avaa jollakin itselle sopivalla aiheella. Aitous ratkaisee, on vaivaannuttavaa jos vÀkisin pakisee jotakin asioita. En sÀiky jutun aiheitakaan, en ole sellainen kuin monet muut ovat.

PelkÀÀn just sitÀ, ettei keskustelu ole sujuvaa kaivatun kanssa. EttÀ tulis vÀkinÀistÀ, kun yrittÀisin keksiÀ keskusteluaiheita. Tai sit se keskustelu loppuis ennen kuin ois kunnolla alkanutkaan.

Ei aina tarvi keskustella. Viihtyisin kaivatun seurassa ihan vaan hiljakseenkin, vaikka oonkin se puheliaampi.

Vierailija
26685/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

kyllÀ, yhÀ vielÀ, aina

Vierailija
26686/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elÀmÀni haaveilin sinun kaltaisestasi.

Niin minĂ€kin. Voimmeko tavata lauantaina. Tule luokseni, olen yksin. KĂ€ydÀÀn kĂ€velyllĂ€ metsĂ€ssĂ€ ja mennÀÀn taas saunaan. 

Vierailija
26687/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisitkohan ensi viikolla jo terve ja ulkoilukunnossa?

Vierailija
26688/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit herkku, olisit Julia-konvehti. 😋

MitÀ serkumpi, sitÀ herkumpi.

Vierailija
26689/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EthÀn usko tr.olleja, niillÀ on pahat mielessÀ.

Vierailija
26690/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha liirum laarum on typerÀÀ, jutellaan mielummin sitten vaikka politiikasta tai muusta maailman menosta.

Ai kysyn kylmiltÀÀn, mitÀ mieltÀ olet Trumpin Grönlanti-hankkeesta? On ehkÀ luontevampaa aloittaa vaikka hiihtokilsoista. PÀÀasia, ettÀ saadaan pÀÀ auki.

No siis ihan sama kunhan avaa jollakin itselle sopivalla aiheella. Aitous ratkaisee, on vaivaannuttavaa jos vÀkisin pakisee jotakin asioita. En sÀiky jutun aiheitakaan, en ole sellainen kuin monet muut ovat.

PelkÀÀn just sitÀ, ettei keskustelu ole sujuvaa kaivatun kanssa. EttÀ tulis vÀkinÀistÀ, kun yrittÀisin keksiÀ keskusteluaiheita. Tai sit se keskustelu loppuis ennen kuin ois kunnolla alkanutkaan.

No onko se niin vakavaa jos keskustelu on alussa vÀhÀn vÀkinÀistÀ. Jos molempia kiinnostaa niin ei se mitÀÀn haittaa vaikka olisikin kiusallista alkuun.

Vierailija
26691/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pelkoni perustuvat kokemukseen.

Se on ikÀvÀÀ. Kaikkia ihmisiÀ ei tulisi siksi pelÀtÀ.

En pelkÀÀ kaikkia ihmisiÀ. YhtÀ vain hiukan.

Ja kaipaat hĂ€ntĂ€ tÀÀllĂ€? 😅

Vierailija
26692/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ kuitenkin olen valoisa, moderni ja naivistinen enkÀ sulkeutunut, pimeÀ ja hiljainen.

Joten on kestettÀvÀ pÀÀstÀkseen taas valoon.

Vierailija
26693/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On tÀÀkin yks vauvapalstan naamaton napakymppi.

Vierailija
26694/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ mÀkin voisin olla hiljaa kaivatun kanssa, mut jos on kyse viestittelystÀ, niin ei se hiljaisuus oo hyvÀ asia. Kun sit nousee taas kynnys seuraavaan yhteydenottoon.

Vierailija
26695/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit herkku, olisit Julia-konvehti. 😋

MitÀ serkumpi, sitÀ herkumpi.

VeljiÀ ja sisaria.

Vierailija
26696/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En tiedĂ€ miten onnistuin tĂ€ssĂ€ đŸ™ŠđŸ€Ł Vaan minĂ€ pystyn tĂ€mmöiseen tekemĂ€ttĂ€ mitÀÀn!

Vierailija
26697/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin niin paljon pelissÀ, et jÀnnittÀÀ ihan mahdottomasti yhteydenotto ja keskustelu kaipaamani kanssa. En tiedÀ, et mitÀ kaipaamani miettii yhteydenotosta. Joskus hÀn kertoi ajatuksistaan minulle, en tiedÀ ajatteleeko vielÀ niin kuin aiemminkin. Huokaus.

No kokeile kepillÀ jÀÀtÀ niin sillÀ se selviÀÀ. Sitten ei tarvitse enÀÀ pÀhkÀillÀ.

Vierailija
26698/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EthÀn usko tr.olleja, niillÀ on pahat mielessÀ.

En usko. Joko siirrytÀÀn irl-viestintÀÀn? 

Vierailija
26699/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tÀÀkin yks vauvapalstan naamaton napakymppi.

Minne muualle valitat elĂ€mĂ€n vittumaisuutta muka? 

Vierailija
26700/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ois niin helppo, kun kaivattu laittaisi kunnon tunnisteet, niin uskaltaisin saman tien laittaa irl-viestiÀ hÀnelle.

Ketju on lukittu.