Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
26661/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TykkÀisin ettÀ olisit rohkeasti asialla, en pidÀ ajan tuhlaamisesta enkÀ jonninjoutavasta jutustelusta. Kerro asiasi heti mielellÀÀn.

Oletko viestinyt olemuksellasi (ja sanoin), ettÀ otat avosylin vastaan?

Vierailija
26662/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten varattua voi lÀhestyÀ?

Ihan normaalisti..

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26663/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TykkÀisin ettÀ olisit rohkeasti asialla, en pidÀ ajan tuhlaamisesta enkÀ jonninjoutavasta jutustelusta. Kerro asiasi heti mielellÀÀn.

Olen vain oma itseni, tÀytyy olla rohkeutta lÀhestyÀ.

Vierailija
26664/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EthÀn pyydÀ minua muuttumaan, ei sellainen onnistu. Jos et pidÀ minusta itsenÀni, en sovi sinulle. Luulen ettet ehkÀ tajua minua ihmisenÀ.

Olenko pyytÀnyt? Sen verran olisi hyvÀ osata joustaa, ettÀ pÀÀstÀisiin edes alkuun. Toki jos se tuntuu mahdottomalta, sitten ei varmastikaan pÀÀstÀ.

Vierailija
26665/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kertonut puhelussa. Viesteihin varon enÀÀ laittamasta mitÀÀn kovin arka-aiheista jonka voi nĂ€yttÀÀ koko maailmalle. 

Vierailija
26666/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha liirum laarum on typerÀÀ, jutellaan mielummin sitten vaikka politiikasta tai muusta maailman menosta.

Ai kysyn kylmiltÀÀn, mitÀ mieltÀ olet Trumpin Grönlanti-hankkeesta? On ehkÀ luontevampaa aloittaa vaikka hiihtokilsoista. PÀÀasia, ettÀ saadaan pÀÀ auki.

No siis ihan sama kunhan avaa jollakin itselle sopivalla aiheella. Aitous ratkaisee, on vaivaannuttavaa jos vÀkisin pakisee jotakin asioita. En sÀiky jutun aiheitakaan, en ole sellainen kuin monet muut ovat.

Vierailija
26667/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TietÀisitpÀ miten ihana olen oikeasti. Turhaan pelkÀsit minua. Menetit aika paljon.

Jos yksi ÀÀneen lausuttu pohdinta romuttaa kaiken, se ei ole jÀrin ihanaa. Oletko koskaan miettinyt, miksi en uskalla lÀhestyÀ sinua? Oisko vaikka siksi, ettÀ ei voi yhtÀÀn tietÀÀ, mitÀ siitÀ seuraa.

Ei sovi tÀhÀn. Ei ole noita ongelmia, jotkut vain pelkÀÀvÀt toisia ihmisiÀ.

Minun pelkoni perustuvat kokemukseen.

Vierailija
26668/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain oma itseni, tÀytyy olla rohkeutta lÀhestyÀ.

Eli sinun ei tarvitse kuin odottaa ja minun pitÀÀ uskaltaa, vaikka kÀÀnnÀt selkÀsi?

Vierailija
26669/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se on ikÀvÀÀ. Kaikkia ihmisiÀ ei tulisi siksi pelÀtÀ.

Vierailija
26670/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha liirum laarum on typerÀÀ, jutellaan mielummin sitten vaikka politiikasta tai muusta maailman menosta.

Ai kysyn kylmiltÀÀn, mitÀ mieltÀ olet Trumpin Grönlanti-hankkeesta? On ehkÀ luontevampaa aloittaa vaikka hiihtokilsoista. PÀÀasia, ettÀ saadaan pÀÀ auki.

No siis ihan sama kunhan avaa jollakin itselle sopivalla aiheella. Aitous ratkaisee, on vaivaannuttavaa jos vÀkisin pakisee jotakin asioita. En sÀiky jutun aiheitakaan, en ole sellainen kuin monet muut ovat.

PelkÀÀn just sitÀ, ettei keskustelu ole sujuvaa kaivatun kanssa. EttÀ tulis vÀkinÀistÀ, kun yrittÀisin keksiÀ keskusteluaiheita. Tai sit se keskustelu loppuis ennen kuin ois kunnolla alkanutkaan.

Vierailija
26671/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah laitan elĂ€mĂ€nsiemenen sun kohtuusi ja mullistan sun elĂ€mĂ€nđŸ€€

Olisit laittanut silloin kun sulla oli mahdollisuus

MÀ laitoin, mutta hÀn otti peruutuspillerin, koska ei ollut valmis lisÀÀntymÀÀn kanssani. Sivusta tÀmÀ jymypaljastus.

Miks tuut sivuilemaan tollasella tÀhÀn?

Vierailija
26672/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten varattua voi lÀhestyÀ?

Jos olette ystĂ€viĂ€, niin helposti. 

Vierailija
26673/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !

Vierailija
26674/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi oot poissa kun olen paikalla, paikalla kun olen poissa?

Vierailija
26675/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mikset katsonut mua kertaakaan silmiin kun tulit tÀnÀÀn siihen viereen?

Vierailija
26676/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on sama, mistÀ puhuu, jos se avaa mahdollisuuden pÀÀstÀ itse asiaan. Sun pitÀÀ sitten olla jututettavissa.

Vierailija
26677/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ikÀvÀÀ. Kaikkia ihmisiÀ ei tulisi siksi pelÀtÀ.

En pelkÀÀ kaikkia ihmisiÀ. YhtÀ vain hiukan.

Vierailija
26678/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PelkÀÀn just sitÀ, ettei keskustelu ole sujuvaa kaivatun kanssa. EttÀ tulis vÀkinÀistÀ, kun yrittÀisin keksiÀ keskusteluaiheita. Tai sit se keskustelu loppuis ennen kuin ois kunnolla alkanutkaan.

Olet sivusta. Voisitko merkitÀ sen?

Vierailija
26679/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin niin paljon pelissÀ, et jÀnnittÀÀ ihan mahdottomasti yhteydenotto ja keskustelu kaipaamani kanssa. En tiedÀ, et mitÀ kaipaamani miettii yhteydenotosta. Joskus hÀn kertoi ajatuksistaan minulle, en tiedÀ ajatteleeko vielÀ niin kuin aiemminkin. Huokaus.

Vierailija
26680/28822 |
29.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EthĂ€n sĂ€ antanut mun kertoa mitĂ€ oli kerrottavaa. Tunteista puhuminenko on liirum laarumia? 

Ketju on lukittu.