Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Miten varattua voi lähestyä?
Ihan normaalisti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin että olisit rohkeasti asialla, en pidä ajan tuhlaamisesta enkä jonninjoutavasta jutustelusta. Kerro asiasi heti mielellään.
Oletko viestinyt olemuksellasi (ja sanoin), että otat avosylin vastaan?
Olen vain oma itseni, täytyy olla rohkeutta lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Ethän pyydä minua muuttumaan, ei sellainen onnistu. Jos et pidä minusta itsenäni, en sovi sinulle. Luulen ettet ehkä tajua minua ihmisenä.
Olenko pyytänyt? Sen verran olisi hyvä osata joustaa, että päästäisiin edes alkuun. Toki jos se tuntuu mahdottomalta, sitten ei varmastikaan päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin että olisit rohkeasti asialla, en pidä ajan tuhlaamisesta enkä jonninjoutavasta jutustelusta. Kerro asiasi heti mielellään.
Olisin kertonut puhelussa. Viesteihin varon enää laittamasta mitään kovin arka-aiheista jonka voi näyttää koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha liirum laarum on typerää, jutellaan mielummin sitten vaikka politiikasta tai muusta maailman menosta.
Ai kysyn kylmiltään, mitä mieltä olet Trumpin Grönlanti-hankkeesta? On ehkä luontevampaa aloittaa vaikka hiihtokilsoista. Pääasia, että saadaan pää auki.
No siis ihan sama kunhan avaa jollakin itselle sopivalla aiheella. Aitous ratkaisee, on vaivaannuttavaa jos väkisin pakisee jotakin asioita. En säiky jutun aiheitakaan, en ole sellainen kuin monet muut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä miten ihana olen oikeasti. Turhaan pelkäsit minua. Menetit aika paljon.
Jos yksi ääneen lausuttu pohdinta romuttaa kaiken, se ei ole järin ihanaa. Oletko koskaan miettinyt, miksi en uskalla lähestyä sinua? Oisko vaikka siksi, että ei voi yhtään tietää, mitä siitä seuraa.
Ei sovi tähän. Ei ole noita ongelmia, jotkut vain pelkäävät toisia ihmisiä.
Minun pelkoni perustuvat kokemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain oma itseni, täytyy olla rohkeutta lähestyä.
Eli sinun ei tarvitse kuin odottaa ja minun pitää uskaltaa, vaikka käännät selkäsi?
Se on ikävää. Kaikkia ihmisiä ei tulisi siksi pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha liirum laarum on typerää, jutellaan mielummin sitten vaikka politiikasta tai muusta maailman menosta.
Ai kysyn kylmiltään, mitä mieltä olet Trumpin Grönlanti-hankkeesta? On ehkä luontevampaa aloittaa vaikka hiihtokilsoista. Pääasia, että saadaan pää auki.
No siis ihan sama kunhan avaa jollakin itselle sopivalla aiheella. Aitous ratkaisee, on vaivaannuttavaa jos väkisin pakisee jotakin asioita. En säiky jutun aiheitakaan, en ole sellainen kuin monet muut ovat.
Pelkään just sitä, ettei keskustelu ole sujuvaa kaivatun kanssa. Että tulis väkinäistä, kun yrittäisin keksiä keskusteluaiheita. Tai sit se keskustelu loppuis ennen kuin ois kunnolla alkanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah laitan elämänsiemenen sun kohtuusi ja mullistan sun elämän🤤
Olisit laittanut silloin kun sulla oli mahdollisuus
Mä laitoin, mutta hän otti peruutuspillerin, koska ei ollut valmis lisääntymään kanssani. Sivusta tämä jymypaljastus.
Miks tuut sivuilemaan tollasella tähän?
Vierailija kirjoitti:
Miten varattua voi lähestyä?
Jos olette ystäviä, niin helposti.
Hyvää yötä kaivatulleni !
Miksi oot poissa kun olen paikalla, paikalla kun olen poissa?
Mikset katsonut mua kertaakaan silmiin kun tulit tänään siihen viereen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on sama, mistä puhuu, jos se avaa mahdollisuuden päästä itse asiaan. Sun pitää sitten olla jututettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Se on ikävää. Kaikkia ihmisiä ei tulisi siksi pelätä.
En pelkää kaikkia ihmisiä. Yhtä vain hiukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään just sitä, ettei keskustelu ole sujuvaa kaivatun kanssa. Että tulis väkinäistä, kun yrittäisin keksiä keskusteluaiheita. Tai sit se keskustelu loppuis ennen kuin ois kunnolla alkanutkaan.
Olet sivusta. Voisitko merkitä sen?
Mulla on ainakin niin paljon pelissä, et jännittää ihan mahdottomasti yhteydenotto ja keskustelu kaipaamani kanssa. En tiedä, et mitä kaipaamani miettii yhteydenotosta. Joskus hän kertoi ajatuksistaan minulle, en tiedä ajatteleeko vielä niin kuin aiemminkin. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä antanut mun kertoa mitä oli kerrottavaa. Tunteista puhuminenko on liirum laarumia?