Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Ois niin helppo, kun kaivattu laittaisi kunnon tunnisteet, niin uskaltaisin saman tien laittaa irl-viestiÀ hÀnelle.
M đ
Vierailija kirjoitti:
NÀytit tÀnÀÀn surulliselta.
EntÀ sitten?
Osoita vÀlittÀmisesi irl.
Vierailija kirjoitti:
KÀvelin tÀnÀÀn pakkasessa varmasti kuusi kilometria ja piposta huolimatta korvat soivat. Inhottava kylmÀ tunne alhaallakin. Toivottavasti ei tuu virtsistÀ.
Mene lÀmpimÀÀn istumakylpyyn tai suihkuun, tai suihkuttele bideellÀ.
MÀ en ole luonteva keskustelija. TöissÀkÀÀn en oikein uskaltanut sanoa mitÀÀn. En osaa small talk:ia lainkaan. Mua jotenkin nolottaa avata suu ja tarviin tosi luotettavan tyypin, jonka kanssa uskallan puhua. Kaipaamani oli sellainen aikanaan, vaikkei oikeestaan puhuttu mut kirjoiteltiin paljon. Mun on vaan vaikea uskoa, et hÀn tykkÀs siitÀ yhtÀ paljon kuin minÀ. Ja pelkÀÀn, et mun sydÀn sÀrkyy (taas).
Vierailija kirjoitti:
EthÀn usko tr.olleja, niillÀ on pahat mielessÀ.
Turha sun on enÀÀ selitellÀ, se on myöhÀistÀ nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois niin helppo, kun kaivattu laittaisi kunnon tunnisteet, niin uskaltaisin saman tien laittaa irl-viestiÀ hÀnelle.
Et kuitenkaan uskaltais. Ei kukaan tÀÀllÀ uskalla. Vaikka kertois kuinka tarkat tunnisteet, niin silti toinen epÀilis ettÀ se voi siitÀ huolimatta olla joku muu. Vasta sitten ehkÀ uskois, jos ois koko nimi ketjussa. Tosin sittenkÀÀn ei uskaltais viestiÀ laittaa, kun tuumais ettÀ taitaa se kaivattu olla sittenkin aika outo, kun tuollain koko nimen meni tÀnne kirjoittamaan.
Uskaltaisin. PitÀisi olla tunnisteet molemmista. EipÀ tuo kovin vaikeaa olisi sellaisia laittaa.
HÀnen kuolemastaan tulee kesÀkuussa jo kolme vuotta enkÀ ole löytÀnyt ketÀÀn johon rakastuisin.
Sellainen sielunkumppanuus on harvinainen asia.
Mun mielestÀ kaikki muut tuntuvat jotenkin valjuilta ja tyhmiltÀ. EnkÀ arvostele muita, en voi sille mitÀÀn kun kukaan ei enÀÀ iske.
Ihan hirveesti kaipaan sun kainaloon. Unelmoin siihen nukahtamisesta. SiinÀ meidÀn haaveet ei taida kohdata. Oot rakas.
Nuku hyvin.
ĂlĂ€ usko lauluihin
Ne tekee susta haaveilijan...
(tai minusta ainakin, tÀmÀ on nÀhty)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei saa hÀiritÀ nyt.
Miksi? Ai kaivattu ei saa hÀiritÀ?
Vierailija kirjoitti:
KÀvelin tÀnÀÀn pakkasessa varmasti kuusi kilometria ja piposta huolimatta korvat soivat. Inhottava kylmÀ tunne alhaallakin. Toivottavasti ei tuu virtsistÀ.
TÀnÀÀn oli taas ihana pakkassÀÀ. Suorastaan tÀydellinen. KÀvelin tarkoituksella vÀhÀn ekstraa, ettÀ sain nauttia siitÀ pidempÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M đ
SMđ=smetana
Mun kainaloon sais tulla vaikka nyt
Vierailija kirjoitti:
Miksi viivyttelet? Ennen huhtikuuta siis nÀhdÀÀn?
Huhtikuuhun on hemmetin pitkÀ aika. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ iltaa ja yötÀ kun menet rakas nainen. Paljon helliÀ ja pitkiÀ haleja ja pusuja. Vain sinÀ.
Mihin hÀn menee joka ilta??
Goisaa.
Vierailija kirjoitti:
YritÀn vielÀ. Toivon, ettÀ annat mahdollisuuden.
Muuta en toivo, sinut haluan vain nainen. Oisitpa tÀÀllÀ kanssain kuuntelemassa ratiota ja syömÀssÀ iltapalaa. Aatttelen meitÀ. Toivottavasti siulla on ollut kiva pÀivÀ. Nyt hyvÀÀ yötÀ. Naiselle lounaaseen mieheltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lÀmpimÀÀn istumakylpyyn tai suihkuun, tai suihkuttele bideellÀ.
Paksut viltit on pÀÀllÀ, punkkua ja buranaa.
NĂ€in tehdÀÀn. đ