Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
TietÀisitpÀ miten ihana olen oikeasti. Turhaan pelkÀsit minua. Menetit aika paljon.
KyllÀ mÀ tiedÀn.
Vierailija kirjoitti:
TietÀisitpÀ miten ihana olen oikeasti. Turhaan pelkÀsit minua. Menetit aika paljon.
LÀhestyin jo tarpeeksi ja et halua mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
En tykkÀÀ itseÀÀn kehuvista henkilöistÀ
Nyt vÀstÀrÀkki vÀsÀhti
yön pöllö uuvahti
đ„±đ„±đŽđŽ
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Olisitpa tĂ€ssĂ€. đ„ș
Viekkuusi olisi maailman ihaninta tulla tuhisemaan. đ„°
Olin tÀnÀÀnkin sairaalassa. Mulla on aika tonne sydÀn erikoistumispuolelle lÀhi pÀivinÀ. Tutkitaan ettei ole mitÀÀn vakavaa. Mun tsh arvo on nyt 2,8. MÀ en ymmÀrrÀ miten se on ton verran nyt vaikka syön niin huonosti. Oon todella vÀsynyt tÀstÀ kaikesta.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Imperfekti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aavetalossa.
Vaikea selittÀÀ. Evakossa. Ja huoli omasta kodista.
Normaalisti taloista kuuluu elÀmÀn ÀÀnet. TÀÀltÀ kuuluu vain pyykkikone klo 6.30 aamulla ja iltapÀivÀllÀ riitelyÀ. Nyt ei kuulu mitÀÀn. Kukaan ei puhu koskaan mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Kumarrus vai pyllistys?
Yhdelle, kun kumartaa, niin toiselle pyllistÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkÀÀ itseÀÀn kehuvista henkilöistÀ
En olekaan sellainen. TÀmÀ vain nyt piti kertoa. Jos et halua tutustua, ÀlÀ pakota kertomaan minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imperfekti?
Meni ohi sujuvasti.
Pystyn jututtamaan livenÀ vaikka hirven sarvista, mutta viestin laittaminen on vaikeampaa, kun ei varsinaisesti ole tekosyytÀ. TekosyymenetelmÀ on myös todettu toimimattomaksi.
TykkÀisin ettÀ olisit rohkeasti asialla, en pidÀ ajan tuhlaamisesta enkÀ jonninjoutavasta jutustelusta. Kerro asiasi heti mielellÀÀn.
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Turha liirum laarum on typerÀÀ, jutellaan mielummin sitten vaikka politiikasta tai muusta maailman menosta.
EthÀn pyydÀ minua muuttumaan, ei sellainen onnistu. Jos et pidÀ minusta itsenÀni, en sovi sinulle. Luulen ettet ehkÀ tajua minua ihmisenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumarrus vai pyllistys?
Yhdelle, kun kumartaa, niin toiselle pyllistÀÀ.
Tismalleen. PyllistÀ mulle!
KyllÀ niin paljon paremmin voin tÀnÀÀn, kun sain edes muutaman viestin vaihtaa kanssasi.
t. Olkoon voima kanssasi etc.
Ja ihmisiÀ kun menettÀÀ heidÀt.