Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
No onko se niin vakavaa jos keskustelu on alussa vÀhÀn vÀkinÀistÀ. Jos molempia kiinnostaa niin ei se mitÀÀn haittaa vaikka olisikin kiusallista alkuun.
No ei kai, mutta jotenkin toivois, ettÀ voitais palata siihen mitÀ oli. Mut mÀ en ole enÀÀ niin rohkea kuin aiemmin. Silloin mÀ olin se, joka alkoi lÀhes aina puhella hÀnelle. Ja silloinkin mietin, et hÀiritsisin jotenkin, nyt en muuta voi ajatellakaan.
Hitto, kun vois vaan suudella hÀntÀ. PÀÀsisi lÀhelle ja tuntemaan, miltÀ toinen tuntuu ihan liki.
Gn pikkunE. Oot kai sinÀ aika ihana.
Vierailija kirjoitti:
No onko se niin vakavaa jos keskustelu on alussa vÀhÀn vÀkinÀistÀ. Jos molempia kiinnostaa niin ei se mitÀÀn haittaa vaikka olisikin kiusallista alkuun.
No ei kai, mutta jotenkin toivois, ettÀ voitais palata siihen mitÀ oli. Mut mÀ en ole enÀÀ niin rohkea kuin aiemmin. Silloin mÀ olin se, joka alkoi lÀhes aina puhella hÀnelle. Ja silloinkin mietin, et hÀiritsisin jotenkin, nyt en muuta voi ajatellakaan.
Et sĂ€ hĂ€iritse đ
20 vuoden takaa
Eniten inhottaa ihmiset jotka kÀyttÀytyvÀt kylmÀsti tietÀmÀttÀ oikeasti mitÀÀn minusta.
Pystyn kyllÀ kÀvelemÀÀn, tosin hoipun hieman, luultavasti lÀÀkkeistÀ johtuen. Ennen diagnoosia ja lÀÀkkeitÀ olin reippaampi ja kÀvelin kilometrejÀ. Kuulin muuten tÀnÀÀn joutuneeni/pÀÀsseeni loppuvuodeksi sairaspÀivÀrahalle. Kuntoutustakin ehkÀ luvassa. Soisin tapaavani siut viimeinkin.
Jos tÀmÀ sakkaa siihen, ettei kumpikaan uskalla lÀhestyÀ, kaipa koneen tÀytyykin sitten syöksyÀ mereen. En haluaisi sitÀ. Haluaisin sinut.
Tulit ajatuksiini voimalla ja annoin viipyillĂ€. Hetket olivat pĂ€ivĂ€stĂ€, ku kerroin tekevĂ€ni uuniruokaa đđ ja katsottiin linnunpesÀÀ ikkunan takaa lĂ€hekkĂ€in. HyvÀÀ yötĂ€, ihana.
YritÀn vielÀ. Toivon, ettÀ annat mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ois niin helppo, kun kaivattu laittaisi kunnon tunnisteet, niin uskaltaisin saman tien laittaa irl-viestiÀ hÀnelle.
Et kuitenkaan uskaltais. Ei kukaan tÀÀllÀ uskalla. Vaikka kertois kuinka tarkat tunnisteet, niin silti toinen epÀilis ettÀ se voi siitÀ huolimatta olla joku muu. Vasta sitten ehkÀ uskois, jos ois koko nimi ketjussa. Tosin sittenkÀÀn ei uskaltais viestiÀ laittaa, kun tuumais ettÀ taitaa se kaivattu olla sittenkin aika outo, kun tuollain koko nimen meni tÀnne kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ kertoisit nykyisestÀ elÀmÀntilanteestasi ?
Vapaa, riippumaton, onnellinen, menevÀ, tekevÀ. On sekÀ rahaa ettÀ vapaa-aikaa. MielekÀs työ ja kiinnostavia harrastuksia. Teen oikeastaan pelkkiÀ kivija juttuja pÀivÀstÀ toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀmÀ sakkaa siihen, ettei kumpikaan uskalla lÀhestyÀ, kaipa koneen tÀytyykin sitten syöksyÀ mereen. En haluaisi sitÀ. Haluaisin sinut.
Sakkamisen jÀlkeen nokka alas ja kerÀtÀÀn vauhtia jotta siipi alkaa jÀlleen kantaa, oikaistaan varovasti ja lÀhdetÀÀn uuteen nousukiitoon.
Uskon meidÀn kummankin olevan taitavia ja luontevia keskustelijoita.
KÀvelin tÀnÀÀn pakkasessa varmasti kuusi kilometria ja piposta huolimatta korvat soivat. Inhottava kylmÀ tunne alhaallakin. Toivottavasti ei tuu virtsistÀ.
HyvÀÀ iltaa ja yötÀ kun menet rakas nainen. Paljon helliÀ ja pitkiÀ haleja ja pusuja. Vain sinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mikset katsonut mua kertaakaan silmiin kun tulit tÀnÀÀn siihen viereen?
Katsottiinhan. Ois tehny mieli tarttua suhun
Miksi viivyttelet? Ennen huhtikuuta siis nÀhdÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ iltaa ja yötÀ kun menet rakas nainen. Paljon helliÀ ja pitkiÀ haleja ja pusuja. Vain sinÀ.
Mihin hÀn menee joka ilta??
Vierailija kirjoitti:
KÀvelin tÀnÀÀn pakkasessa varmasti kuusi kilometria ja piposta huolimatta korvat soivat. Inhottava kylmÀ tunne alhaallakin. Toivottavasti ei tuu virtsistÀ.
Mulla kans jomottaa vÀrkkien vieressÀ.