Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Älkää nyt jumalauta heti aloittako uutta tyhjänvinkumisketjua!
Ville, haluaisin tuijottaa sua syvälle silmiin ja näyttää kuinka paljon susta oikeasti tykkään 😘
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt jumalauta heti aloittako uutta tyhjänvinkumisketjua!
Kuka pakotti tulemaan? Luulis sen verran älliä olevan, että osaat pysyä muualla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanha suljettiin?
Modella meni kuppi nurin tyhjäpäisistä jutuista. Ja sitten iski jeesustuputtaja.
Olisi helpottavaa, että tulisi jokin luontainen ratkaisu. Sellaista on odotettu vuosikausia, mutta eipä ole ilmaantunut.
Joku kysyi, kenen syytä. En ole etsimässä syyllisiä. Viestin pointti ei ollut ollenkaan se vaan se, että kaikki menisi kätevästi, kun osaisi elää odotusten mukaisesti.
Äläs ny viitti jeesustuputtaja. Et haluu sellasta huomioo mihi johtaa tuo, usko mua. Mua ei näihi saa lähtee kuitenkaa.
Näin että sulkeutuu. Terkkuja kaipaamalleni, olin juuri menossa vastaamaan gallupiin. Näkisinpä sua, edes unessa taas..😊
Naiselle parasta on olla rakastavien ihmisten kanssa omassa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Lapsetko menivät tunteisiin taas? Jösses tätä Suomea.
Ruikuttakaa rauhassa.
Olihan se sun yksinpuhelu äärimmäisen raskasta ja vaivaannuttavaa siis tylsää lätinää.sivu
Vierailija kirjoitti:
Näin että sulkeutuu. Terkkuja kaipaamalleni, olin juuri menossa vastaamaan gallupiin. Näkisinpä sua, edes unessa taas..😊
Vastaa vaan tähän alle.ðŸ¤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanha suljettiin?
Modella meni kuppi nurin tyhjäpäisistä jutuista. Ja sitten iski jeesustuputtaja.
Älä yritä. Vasta tulin ketjuun.
Naiselle rakkaus on jotain, jonka voi vaihtaa tai unohtaa silmänräpäyksessä.
Nuku hyvin. Tykkään susta silti aina eniten kaikista. Älä kanna huolta turhista. Oon täällä, sä siellä. Sydämessäni säilyt.
Kaipaan kautta kiven ja kannon!