Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?

Vierailija
16.11.2025 |

Jotenkin tällainen kuva tulee. 

Kommentit (700)

Vierailija
481/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että oikein nainen yllytti etkä vaan meinannut voida mitenkään olla käyttämättä väkivaltaa :D Onko mies joku lapsen tasolle jäänyt degeneraatti, joka ei itse vastaa omista teoistaan ja syyttää aina naista?

Jos nainen kertoo miehelle toisesta miehestä valheita ja miehet sen takia joutuvat tappeluun, naisellako ei mielestäsi ole asiassa osaa eikä arpaa? Jotain rajaa nyt tähän sinunkin nais-enkelölintiisi.

Kukaan ei pakota miestä väkivaltaan. Jos mies kertoo valheita naiselle tosisesta naisesta, hyökkääkö nainen väkivaltaisesti toisen naisen kimppuun?

Et ole koskaan nähnyt kissatappeluita? Kyllä vain on naiset useinkin toistensa hiuksissa kiinni.

Oli taas yllättävää että alapeukutetaan :D Eihän nyt naiset suinkaan koskaan mitään, palstan naisasianaiset käy kuumana.

Vierailija
482/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mielestäsi näiden naisten ei tarvitse ottaa vastuuta omasta käytöksestään, vaan voivat syyttää "yllyttänyttä" miestä?

No totta munassa syy on miehen joka on naiselle valehdellut. Voisitte sen verran naisetkin myöntää oman osanne eikä pistää aina naurettavasti vastaan kynsin ja hampain.

Eli mielestäsi on OK reagoida väkivallalla siihen, että joku toinen aukoo päätään. Selvä, sopikaamme, että olemme eri mieltä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin. Tiedäksä kuinka paljon se ahdistaa kun sä kuitenkin vähän salaa mietit että voisko kuitenkin olla sellaista puhdasta rakkautta. Mitä itse koki ensirakkauteen.

Ja vähän väliä sun sängyssä on nainen jonka mies ei luonnollisesti tiedä mitään.

Tiedäksä kuinka tylsäksi esim se käy kun alat seurata ulkoisesti viehättävää varattua naista somessa. Laitat tykkäyksiä, yrität avata keskustelua ja tää nainen on uskollinen, tulee hyvä fiilis, tulen torjutuksi. Kunnes löytyykin joku yhdistävä asia.

Alatte jutella jostain jonninjoutavasta. Vähän ajan päästä alkaa tulla kuvia. Tässä vaiheessa tiedät jo että on vaan ajankysymys millon harrastatte seksiä. Samaan aikaan katsot kun tää nainen laittaa someen i lav juu förewö päivityksiä miehestään ym kivaa.

Sitten tulee h hetki harrastatte seksiä. Näet ettei naisella ole mitään katumusta, ei mitään empatiaa miestään kohtaan.

Tää saa mut voimaan fyysisesti pahoin."

Olisi kannattanut keskittyä etsimään uskollinen ja rakastava kumppani itsellesi, niin olisit voinut voida paremmin. Mutta valitsit eri polun.

Vierailija
484/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin. Tiedäksä kuinka paljon se ahdistaa kun sä kuitenkin vähän salaa mietit että voisko kuitenkin olla sellaista puhdasta rakkautta. Mitä itse koki ensirakkauteen.

Ja vähän väliä sun sängyssä on nainen jonka mies ei luonnollisesti tiedä mitään.

Tiedäksä kuinka tylsäksi esim se käy kun alat seurata ulkoisesti viehättävää varattua naista somessa. Laitat tykkäyksiä, yrität avata keskustelua ja tää nainen on uskollinen, tulee hyvä fiilis, tulen torjutuksi. Kunnes löytyykin joku yhdistävä asia.

Alatte jutella jostain jonninjoutavasta. Vähän ajan päästä alkaa tulla kuvia. Tässä vaiheessa tiedät jo että on vaan ajankysymys millon harrastatte seksiä. Samaan aikaan katsot kun tää nainen laittaa someen i lav juu förewö päivityksiä miehestään ym kivaa.

Sitten tulee h hetki harrastatte seksiä. Näet ettei naisella ole mitään katumusta, ei mitään empatiaa miestään kohtaan.

Tää saa mut

Kyllä mä etsinkin kaipa vieläkin vähän. Mut en usko että mun kokemukset antaa mun enää koskaan rakastua oikeasti.

Vierailija
485/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alistamista ja sitä että saa mitä haluaa on ton alalajin moottori. Hyvin usein taustalla on joku naisen aiheuttama trauma. Sit koetetaan kostaa kaikille naisille.

Ihan perinteinen "tytöt kiusas pienenä" ja sitten sattuikin kehittymään ulkoisesti suotuisaan suuntaan alkaen vetämään naisia puoleensa, mutta henkisesti on edelleen se kiusattu pikkupoika. Mikään ei toki estä samaa tapahtumasta myös naisilla ja myös miehiä halveksuvia panonaisia riittää.

Tai niinku mun tapauksessa. Ensirakkaus petti. Ajauduin harrastamaan seksisuhteita. Viimeinenkin usko rakkauteen ja uskollisuuteen muuttui halveksunnaksi naisia kohtaan.

1 ihminen siis vaikutti sun käsitykseen 3 miljardista naisista. Okei. ja miehetkö muka niitä loogisia

Vierailija
486/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alistamista ja sitä että saa mitä haluaa on ton alalajin moottori. Hyvin usein taustalla on joku naisen aiheuttama trauma. Sit koetetaan kostaa kaikille naisille.

Ihan perinteinen "tytöt kiusas pienenä" ja sitten sattuikin kehittymään ulkoisesti suotuisaan suuntaan alkaen vetämään naisia puoleensa, mutta henkisesti on edelleen se kiusattu pikkupoika. Mikään ei toki estä samaa tapahtumasta myös naisilla ja myös miehiä halveksuvia panonaisia riittää.

Tai niinku mun tapauksessa. Ensirakkaus petti. Ajauduin harrastamaan seksisuhteita. Viimeinenkin usko rakkauteen ja uskollisuuteen muuttui halveksunnaksi naisia kohtaan.

1 ihminen siis vaikutti su

1 ihminen antoi mulle alkusysäyksen joka johti siihen että näin erittäin monta varattua naista jotka pettävät miestään. Vailla minkäänlaisia tunteita. Itse en vaan pystyisi koskaan tekemään tuota kenellekään.

Vierailija
487/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Munkin vanhemmilla oli myös ongelmia ja mä näin isän lyövän äitiä. Ja kuulin useamman kerran. Isä pahoinpiteli mun veljeäkin. Äiti ei lyönyt kertaakaan.

Sou? oliko tässä joku pointti vai oliko tarkoitus sanoa että minun kokemuksellani ei ole mitään arvoa?

Ihan rivien välistäkö luit tuon ihan itse?

Tasa-arvo ei sinullekaan sitten kelpaa parisuhdeväkivallassa kun niin helppo miehiä syyttää aina kaikesta?

Syytin isääni, joka on mies. En syyttänyt kaikkia miehiä, joukkoa miehistä tai ketään muuta henkilöä kuin isääni. Se on voi voi, jos sä loukkaannut tästä.

Missä syytin kaikkia naisia? Osoitahan se kohta viestistäni äläkä projisoi siellä omaa peppukipuasi.

Ja niinkuin missä kohtaa mä väitin, että sä syytit kaikkia naisia?

Itse sinä väitit, että aina syytetään miehiä kaikesta: "niin helppo miehiä syyttää aina kaikesta?"

Minä kerroin, että syytin vain yhtä miestä, joka oli syyllinen, en ketään muita:  "En syyttänyt kaikkia miehiä, joukkoa miehistä tai ketään muuta henkilöä kuin isääni."

Etkö sä oikeasti osaa lukea?

Vierailija
488/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No elämän varrella aika moni näistä naisista ketä sinne sänkyyn eksyi oli varattuja naisia.  Sitä p......a kun näki tarpeeksi niin mä en yksinkertaisesti usko että monikaan nainen on uskollinen yhdelle miehelle läpi elämänsä.

Eli itse panit varattuja naisia ja sitten valitat heidän moraalistaan vaikka olet yhtä paha?

Vierailija
489/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä mä etsinkin kaipa vieläkin vähän. Mut en usko että mun kokemukset antaa mun enää koskaan rakastua oikeasti."

Se on surullista. Toivottavasti saisit vielä kokea aitoa rakkautta. Naisia halveksumalla se kyllä tuskin onnistuu, jos naista kumppaniksi etsit. Tietysti aitoa rakkautta voi kokea muutenkin kuin "romanttisen rakkauden" muodossa. Ehkä sellaisista suhteista kannattaisikin ainakin aloittaa.

Vierailija
490/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Munkin vanhemmilla oli myös ongelmia ja mä näin isän lyövän äitiä. Ja kuulin useamman kerran. Isä pahoinpiteli mun veljeäkin. Äiti ei lyönyt kertaakaan.

Sou? oliko tässä joku pointti vai oliko tarkoitus sanoa että minun kokemuksellani ei ole mitään arvoa?

Ihan rivien välistäkö luit tuon ihan itse?

Tasa-arvo ei sinullekaan sitten kelpaa parisuhdeväkivallassa kun niin helppo miehiä syyttää aina kaikesta?

Sinulla on mielenkiintoinen käsitys tasa-arvosta, jos ihmisen pitäisi valehdella omasta perheväkivallasta vain siksi, ettet sinä miespuolinen satunnainen kommentoija koe oloasi uh

En nyt taas ymmärrä minne se teikäläisen logiikka oikein laukkaa. Minä kerron ensin miten äitini ollut väkivaltainen isääni kohtaan tuoden esille sen ettei se aina mies ole pahantekijä. Sitten nainen tästä ilmeisesti loukkaantuu, kun kehtaan tuoda naisten pahoja tekoja esille ja lätkäisee sen iät ja ajat hoetun sikaisä/mieskokemuksensa päälle niin ettei minun kokemuksellani ole mitään arvoa, sitä ei tapahtunut? Ja lopulta minä, mies olen tietenkin tässä taas se joka on perseestä? On tämä helkkari touhua.

Sinä kerroit kokemuksestasi. Toinen henkilö vastasi ja kertoi kokemuksestaan. Sinä se olit, joka hyökkäsi hänen kimppuun. Ei hän sanonut sanallakaan mitään sun kokemuksesta ennen kuin sinä aloitit hyökkäyksen.

Vierailija
491/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No elämän varrella aika moni näistä naisista ketä sinne sänkyyn eksyi oli varattuja naisia.  Sitä p......a kun näki tarpeeksi niin mä en yksinkertaisesti usko että monikaan nainen on uskollinen yhdelle miehelle läpi elämänsä."

Et varmasti, kun valitsit itsellesi roolin, jossa "pääsit" näkemään ne pahimmat tapaukset, jotka ruokkivat pelkoasi ja joilla perustella itsellesi, ettei rakkauteen ja uskollisuuteen kannatakaan uskoa eikä näin ollen myöskään ottaa riskiä tulla petetyksi uudestaan, jos olisitkin keskittynyt etsimään paremman kumppanin kuin hän, joka sinua petti, tai he, jotka pettivät omaa miestään sinun kanssasi. Eikä siinä mitään, jokainen valitsee itse, miten elää, mutta en nyt tuon oman, kuitenkin rajallisen kokemuksesi perusteella naisia kollektiivina halveksuisi.

Jep. Ensin vikittelemällä vikittelee varattuja naisia, saa ne sänkyynsä, ja sitten huutaa miten moraalittomia naiset on.

Vierailija
492/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No elämän varrella aika moni näistä naisista ketä sinne sänkyyn eksyi oli varattuja naisia.  Sitä p......a kun näki tarpeeksi niin mä en yksinkertaisesti usko että monikaan nainen on uskollinen yhdelle miehelle läpi elämänsä.

Tilastollisesti noin puolet kummankin sukupuolen edustajista pettää. Omilla elämänvalinnoilla voi jon

Niin. Tiedäksä kuinka paljon se ahdistaa kun sä kuitenkin vähän salaa mietit että voisko kuitenkin olla sellaista puhdasta rakkautta. Mitä itse koki ensirakkauteen.

Tää saa mut voimaan fyysisesti pahoin. 

Sä siis tiesit naiset varatuiksi ja harrastit silti seksiä? No siinä tapauksessa säkin olet pettäjä.

Vierailija
493/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No elämän varrella aika moni näistä naisista ketä sinne sänkyyn eksyi oli varattuja naisia.  Sitä p......a kun näki tarpeeksi niin mä en yksinkertaisesti usko että monikaan nainen on uskollinen yhdelle miehelle läpi elämänsä."

Et varmasti, kun valitsit itsellesi roolin, jossa "pääsit" näkemään ne pahimmat tapaukset, jotka ruokkivat pelkoasi ja joilla perustella itsellesi, ettei rakkauteen ja uskollisuuteen kannatakaan uskoa eikä näin ollen myöskään ottaa riskiä tulla petetyksi uudestaan, jos olisitkin keskittynyt etsimään paremman kumppanin kuin hän, joka sinua petti, tai he, jotka pettivät omaa miestään sinun kanssasi. Eikä siinä mitään, jokainen valitsee itse, miten elää, mutta en nyt tuon oman, kuitenkin rajallisen kokemuksesi perusteella naisia kollektiivina halveksuisi.

Jep. Ensin vikittelemällä vikittelee varattuja naisia, saa ne

Kummalla meillä on vastuu? En mä saa sitä naista sänkyyni jos sillä naisella on normaali ja arvot kunnossa. Näitäkin on ollut. 

Vierailija
494/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"1 ihminen antoi mulle alkusysäyksen joka johti siihen että näin erittäin monta varattua naista jotka pettävät miestään. Vailla minkäänlaisia tunteita. Itse en vaan pystyisi koskaan tekemään tuota kenellekään."

Onko mielestäsi siis myös OK, jos naiset halveksuvat miehiä kollektiivina, sinä mukaanlukien, koska kuten varmasti tiedät, varatut miehet pettävät yhtälailla?

Vierailija
495/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 ihminen antoi mulle alkusysäyksen joka johti siihen että näin erittäin monta varattua naista jotka pettävät miestään. Vailla minkäänlaisia tunteita. Itse en vaan pystyisi koskaan tekemään tuota kenellekään.

Sä tiesit heidät varatuiksi. Sä olit itse mukana pettämisessä ja mahdollisesti hajottamassa heidän suhdettaan. Ja väität ettet muka voisi koskaan pettää.

Vierailija
496/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tuon ilmiön, ja tällä hetkellä se pitää paikkansa myös omalla kohdallani. 

Kyse ei ole varsinaisesti siitä, ettei haluaisi parisuhdetta, vaan siitä, että tarjolla olevat miehet eivät tuo elämään riittävästi hyvää. Tarjolla olevien miesten kanssa elämä muuttuu raskaammaksi kuin se on yksin. Ehkä olen valinnut liian huonoja miehiä tai ehkä en saa muita, mutta tosiaan parempi yksin sitten. 

Minusta on ihan hyvä, että monet sanovat tämän ääneen eivätkä ota vaivoikseen miestä vain sen takia, että sellainen pitää olla. Vaikka elämänlaatu kärsii siitä.

Samaa ilmiötä toivoisin myös miehillä tapahtuvaksi, koska suurin osa miehistä on edelleen jonkun "pakko saada nainen"-loitsun pauloissa. Myönnän itsekin olleeni vähän samanlainen, mutta nyt riitti kokeilut koska parisuhteet väistämättä muuttuu ihanan alun jälkeen lähinnä rasittavaksi taakaksi. Muutama tapaus jonka kanssa olen joskus viestitellyt on jälkeenpäin tullut yrittämään taas yhteyden muodostamista, johon olisin joskus saattanutkin epätoivoissani tarttua. Mutta nyt ei tuntunut yhtään pahalta vaan antaa olla, yksin on hyvä enkä viitsi hakea enää mitään. Toki itsekin saatan olla parisuhteeseen soveltumatonta materiaalia, mutta omasta näkökulmastani en ole mitään muuta yrittänyt kuin vaan olla toiselle hyvä, eikä se vaan riittänyt. En pysty myöskään enää luottamaan, kun aiempi kokemus on osoittanut että toisella saattaa olla jotain salaista sutinaa tai varalla pitämistä selkäni takana. Tuntuu suorastaan käsittämättömältä miten luottavainen olin joskus aikoinaan naiivimpana, eikä haitannut ollenkaan toisen "kaveeraukset".

Vierailija
497/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai niinku mun tapauksessa. Ensirakkaus petti. Ajauduin harrastamaan seksisuhteita. Viimeinenkin usko rakkauteen ja u

Kuten sanottua mä en pettänyt ketään. Mä tarjosin näille naisille mahdollisuuden tehdä se. En pidä itseäni hyvänä tyyppinä mutta mä en myöskään ole kenenkään moraalin vartija.

Vierailija
498/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mielestäsi näiden naisten ei tarvitse ottaa vastuuta omasta käytöksestään, vaan voivat syyttää "yllyttänyttä" miestä?

No totta munassa syy on miehen joka on naiselle valehdellut. Voisitte sen verran naisetkin myöntää oman osanne eikä pistää aina naurettavasti vastaan kynsin ja hampain.

Eli mielestäsi on OK reagoida väkivallalla siihen, että joku toinen aukoo päätään. Selvä, sopikaamme, että olemme eri mieltä asiasta.

Sinulle nyt ei mikään muu kelpaakaan kuin erimielisyys, sillä olisihan se nyt aivan kauheaa olla miehen kanssa samaa mieltä jostain asiasta.

Vierailija
499/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Tämä on joku panomiesten alalaji, jota en ikinä ole täysin ymmärtänyt. Naisia vihaavat panomiehet. Luulen, että heille seksi on jonkinlaista vallankäyttöä vähän niinkuin seksuaa

Naisten jahtaamisessa noilla miehillä olennaisinta on valloittaminen. Halventaminen, alentaminen, turmeleminen, merkkaaminen. Tietysti myös sen oman egon loputon pönkittäminen.

Tämä varmaan pitää paikkaansa. Jokainen tapaamani tämän tyypin edustaja on ollut niin rikkinäinen, että tuskin olisi järkevään aikuiseen suhteeseen pystynyt vaikka olisi halunnutkin. Eihän ne toki haluakaan, tai ainakaan sitä myönnä. 

Jotenkin minusta ristiriitaista, että seksiin ladataan niin kauheasti negatiivisia mielikuvia ja sitten sitä halutaan välttämättä kuitenkin harrastaa. En minä ainakaan harrasta kuin kivoina pitämiäni juttuja, ja lähtökohtaisesti ilahdun kun löydän samoista jutuista tykkäävän tyypin harrastuskaveriksi. Onneksi on miehiä, jotka ajattelee seksistä osapuilleen näin.

Vierailija
500/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 70% naisista on parisuhteessa.

Epäilemättä yli nelikymppisissä näin. Nuoret naiset taas harvemmin nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä