Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?

Vierailija
16.11.2025 |

Jotenkin tällainen kuva tulee. 

Kommentit (700)

Vierailija
461/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alistamista ja sitä että saa mitä haluaa on ton alalajin moottori. Hyvin usein taustalla on joku naisen aiheuttama trauma. Sit koetetaan kostaa kaikille naisille.

Ihan perinteinen "tytöt kiusas pienenä" ja sitten sattuikin kehittymään ulkoisesti suotuisaan suuntaan alkaen vetämään naisia puoleensa, mutta henkisesti on edelleen se kiusattu pikkupoika. Mikään ei toki estä samaa tapahtumasta myös naisilla ja myös miehiä halveksuvia panonaisia riittää.

Tai niinku mun tapauksessa. Ensirakkaus petti. Ajauduin harrastamaan seksisuhteita. Viimeinenkin usko rakkauteen ja uskollisuuteen muuttui halveksunnaksi naisia kohtaan.

Ymmärrän ton pettämisen vaikutuksen mutta loppua en?

Vierailija
462/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Tämä on joku panomiesten alalaji, jota en ikinä ole täysin ymmärtänyt. Naisia vihaavat panomiehet. Luulen, että heille seksi on jonkinlaista vallankäyttöä vähän niinkuin seksuaa

Alistamista ja sitä että saa mitä haluaa on ton alalajin moottori. Hyvin usein taustalla on joku naisen aiheuttama trauma. Sit koetetaan kostaa kaikille naisille.

Luulen, että myös jonkinlaista itseinhoa mukana. Sitä voi miesporukassa naureskella, että avain joka avaa kaikki lukot öhhöhhöö, mutta kyllä nämäkin apinat jossakin aivojensa perukoilla tajuaa sen olevan täyttä bullshittiä. Ja että jos nyt ihan totta puhutaan, niin jos seksi on jotain niin likaista ja kamalaa että mädättää naiset pilalle, niin ihan yhtä inha saastakasa se peilistä katsojakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perinteinen "tytöt kiusas pienenä" ja sitten sattuikin kehittymään ulkoisesti suotuisaan suuntaan alkaen vetämään naisia puoleensa, mutta henkisesti on edelleen se kiusattu pikkupoika. Mikään ei toki estä samaa tapahtumasta myös naisilla ja myös miehiä halveksuvia panonaisia riittää.

Tai niinku mun tapauksessa. Ensirakkaus petti. Ajauduin harrastamaan seksisuhteita. Viimeinenkin usko rakkauteen ja uskollisuuteen muuttui halveksunnaksi naisia kohtaan.

Eli yhden naisen (tytön?) sekä omien valintojesi (et ajautunut, vaan valitsit) myötä päädyit tuomitsemaan kaikki sukupuolen edustajat. Ymmärrätkö itse, ettei ollut/ole tervettä?

Vierailija
464/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.

Niin täysin tuntematon nainen alkoi kiljua baarissa että lääpin häntä. Kävelin ohi, olin juonut 2 olutta.  Samalla hän provosoi mies tuttavaansa vetämään mua turpaan. 

Kerroppa mitä mä miehenä tein väärin? Kuka aiheutti koko roskan?

Naiset ei tässäkään voi ottaa mitään vastuuta vaikka manipuloivat miehet väkivaltaan ja syy on 100% miesten.

Miksi puhut monikossa, vaikka tuossakin tapauksessa oli kyseessä YHDESTÄ naisesta

Miksi te naiset sitten puhutte useinkin miehistä monikossa ja alapeukutatte kaikkea joka vähänkin viittaa siihen että naiset voisi tehdä pahaa? Miehen mielipide isäänsä hakkaavasta äidistäkin oli väärä joka pitää känselöidä välittömästi kun ei istu tähän miespahuuden narratiiviin.

Vierailija
465/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin halveksuvasti suhtautuva mies ei ole mitään top 5% miehiä vaan aivan jotain muuta. Kelvoton parisuhteeseen naisen kanssa. Harhaiset itsekuvitelmat omaava. Naiset ovat onnekkaita jos eivät vahingossa katsellaan asioita vaaleapunaisten linssien läpi joudu puolisoksi tuollaiselle.

Voi voi sinä hölmö. Juuri ne naisten suosikkimiehet on niitä jotka eniten naisia halveksuu, koska saavat naisia niin helposti eivätkä pidä missään arvossa.Töissäkin oli yksi elvistelijämies jolla naisia riitti ja olisittepa kuulleet mitä puhui naisista tauolla istuskellessa. 

Tämä on joku panomiesten alalaji, jota en ikinä ole täysin ymmärtänyt. Naisia vihaavat panomiehet. Luulen, että heille seksi on jonkinlaista vallankäyttöä vähän niinkuin seksuaaliväkivallan tekijöillekin.

Sitten on ni

Naisten jahtaamisessa noilla miehillä olennaisinta on valloittaminen. Halventaminen, alentaminen, turmeleminen, merkkaaminen. Tietysti myös sen oman egon loputon pönkittäminen.

Vierailija
466/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Munkin vanhemmilla oli myös ongelmia ja mä näin isän lyövän äitiä. Ja kuulin useamman kerran. Isä pahoinpiteli mun veljeäkin. Äiti ei lyönyt kertaakaan.

Sou? oliko tässä joku pointti vai oliko tarkoitus sanoa että minun kokemuksellani ei ole mitään arvoa?

Ihan rivien välistäkö luit tuon ihan itse?

Tasa-arvo ei sinullekaan sitten kelpaa parisuhdeväkivallassa kun niin helppo miehiä syyttää aina kaikesta?

Syytin isääni, joka on mies. En syyttänyt kaikkia miehiä, joukkoa miehistä tai ketään muuta henkilöä kuin isääni. Se on voi voi, jos sä loukkaannut tästä.

Missä syytin kaikkia naisia? Osoitahan se kohta viestistäni äläkä projisoi siellä omaa peppukipuasi.

Vierailija
467/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yhden naisen (tytön?)

No elämän varrella aika moni näistä naisista ketä sinne sänkyyn eksyi oli varattuja naisia.  Sitä p......a kun näki tarpeeksi niin mä en yksinkertaisesti usko että monikaan nainen on uskollinen yhdelle miehelle läpi elämänsä.

Vierailija
468/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yhden naisen (tytön?) sekä omien valintojesi (et ajautunut, vaan valitsit) myötä päädyit tuomitsemaan kaikki sukupuolen edustajat. Ymmärrätkö itse, ettei ollut/ole tervettä?

Alkaako seuraavaksi tulemaan jo atomin halkaisun kaavaa kun menee niin vakavaksi touhuksi tämä naisten kunnian puolustelu.

Vierailija
469/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, luulen vain, että naisilla on enemmän valinnanvaraa. Koska useimmat ovat töissä, ei ole samanlaista taloudelista pakkoa kuten joskus 100 vuotta sitten oli.  

N58

Vierailija
470/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut nyt 3 v yksin, eron halusi mieheni jolla oli ollut jo vähän aikaa uusi rouva valmiiksi katsottuna.

Ei ole vielä kertaakaan tullut mieleen että haluaisin parisuhteeseen tän 3 vuoden aikana. 

Kotini on siistimpi, käytän aikani harrastuksiin ja työhön sekä ystävien kanssa. Seksiä voin harrastaa yksinkin ja kosketusta saan vaikkapa hierojalla, kampaajalla ja kasvohoidossa. Halauksen saan ystävältä aina kun haluan.

Ehkä tässä ei olisi käynyt näin ellei minua olisi petetty. Kun se sydän on särkynyt, ei oikein motivoi alkaa sitä uhraamaan seuraavalle. 

Joten muotia en seuraa, kokemukset ohjaavat valintojani.

Vierailija
471/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mielestäsi näiden naisten ei tarvitse ottaa vastuuta omasta käytöksestään, vaan voivat syyttää "yllyttänyttä" miestä?

No totta munassa syy on miehen joka on naiselle valehdellut. Voisitte sen verran naisetkin myöntää oman osanne eikä pistää aina naurettavasti vastaan kynsin ja hampain.

Vierailija
472/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset myönnä koskaan mitään.

Vierailija
473/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Munkin vanhemmilla oli myös ongelmia ja mä näin isän lyövän äitiä. Ja kuulin useamman kerran. Isä pahoinpiteli mun veljeäkin. Äiti ei lyönyt kertaakaan.

Sou? oliko tässä joku pointti vai oliko tarkoitus sanoa että minun kokemuksellani ei ole mitään arvoa?

Ihan rivien välistäkö luit tuon ihan itse?

Tasa-arvo ei sinullekaan sitten kelpaa parisuhdeväkivallassa kun niin helppo miehiä syyttää aina kaikesta?

Sinulla on mielenkiintoinen käsitys tasa-arvosta, jos ihmisen pitäisi valehdella omasta perheväkivallasta vain siksi, ettet sinä miespuolinen satunnainen kommentoija koe oloasi uhatuksi.

En nyt taas ymmärrä minne se teikäläisen logiikka oikein laukkaa. Minä kerron ensin miten äitini ollut väkivaltainen isääni kohtaan tuoden esille sen ettei se aina mies ole pahantekijä. Sitten nainen tästä ilmeisesti loukkaantuu, kun kehtaan tuoda naisten pahoja tekoja esille ja lätkäisee sen iät ja ajat hoetun sikaisä/mieskokemuksensa päälle niin ettei minun kokemuksellani ole mitään arvoa, sitä ei tapahtunut? Ja lopulta minä, mies olen tietenkin tässä taas se joka on perseestä? On tämä helkkari touhua.

Vierailija
474/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No elämän varrella aika moni näistä naisista ketä sinne sänkyyn eksyi oli varattuja naisia.  Sitä p......a kun näki tarpeeksi niin mä en yksinkertaisesti usko että monikaan nainen on uskollinen yhdelle miehelle läpi elämänsä.

Tilastollisesti noin puolet kummankin sukupuolen edustajista pettää. Omilla elämänvalinnoilla voi jonkin verran vaikuttaa siihen, millaiseen seuraan hakeutuu. Jos panee ympäri kyliä niin sänkyseuraksi varmaan hakeutuu ne tavarastaan vähemmän tarkat. Tuo ensimmäinen kokemus ei tietenkään omaa syytäsi ole ollut.

Hirveän surullista vaan, kun ihmiset itse katkeroittavat itsensä omilla valinnoillaan.

Vierailija
475/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä voi yleistää. Suomessa on monta miljoonaa naista. Muutama ei tarkoita kaikki.

T. Uskollinen nainen

Vierailija
476/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No elämän varrella aika moni näistä naisista ketä sinne sänkyyn eksyi oli varattuja naisia.  Sitä p......a kun näki tarpeeksi niin mä en yksinkertaisesti usko että monikaan nainen on uskollinen yhdelle miehelle läpi elämänsä."

Et varmasti, kun valitsit itsellesi roolin, jossa "pääsit" näkemään ne pahimmat tapaukset, jotka ruokkivat pelkoasi ja joilla perustella itsellesi, ettei rakkauteen ja uskollisuuteen kannatakaan uskoa eikä näin ollen myöskään ottaa riskiä tulla petetyksi uudestaan, jos olisitkin keskittynyt etsimään paremman kumppanin kuin hän, joka sinua petti, tai he, jotka pettivät omaa miestään sinun kanssasi. Eikä siinä mitään, jokainen valitsee itse, miten elää, mutta en nyt tuon oman, kuitenkin rajallisen kokemuksesi perusteella naisia kollektiivina halveksuisi.

Vierailija
477/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti noin puolet kummankin sukupuolen edustajista pettää. Omilla elämänvalinnoilla voi jon

Niin. Tiedäksä kuinka paljon se ahdistaa kun sä kuitenkin vähän salaa mietit että voisko kuitenkin olla sellaista puhdasta rakkautta. Mitä itse koki ensirakkauteen.

Ja vähän väliä sun sängyssä on nainen jonka mies ei luonnollisesti tiedä mitään.

Tiedäksä kuinka tylsäksi esim se käy kun alat seurata ulkoisesti viehättävää varattua naista somessa. Laitat tykkäyksiä, yrität avata keskustelua ja tää nainen on uskollinen, tulee hyvä fiilis, tulen torjutuksi. Kunnes löytyykin joku yhdistävä asia.

Alatte jutella jostain jonninjoutavasta. Vähän ajan päästä alkaa tulla kuvia. Tässä vaiheessa tiedät jo että on vaan ajankysymys millon harrastatte seksiä. Samaan aikaan katsot kun tää nainen laittaa someen i lav juu förewö päivityksiä miehestään ym kivaa.

Sitten tulee h hetki harrastatte seksiä. Näet ettei naisella ole mitään katumusta, ei mitään empatiaa miestään kohtaan.

Tää saa mut voimaan fyysisesti pahoin. 

Vierailija
478/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että naiset kuvittelevat edelleen keskustelevansa täällä jonkun yhden miesinkkelin kanssa, eivätkä suostu ymmärtämään että palstalla kirjoittelee useita miehiä.

Vierailija
479/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mielestäsi näiden naisten ei tarvitse ottaa vastuuta omasta käytöksestään, vaan voivat syyttää "yllyttänyttä" miestä?

No totta munassa syy on miehen joka on naiselle valehdellut. Voisitte sen verran naisetkin myöntää oman osanne eikä pistää aina naurettavasti vastaan kynsin ja hampain.

Tämä yllättävä vastaus suorastaan tyrmistytti ja hiljensi keskustelun

Vierailija
480/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että naiset kuvittelevat edelleen keskustelevansa täällä jonkun yhden miesinkkelin kanssa, eivätkä suostu ymmärtämään että palstalla kirjoittelee useita miehiä.

Huvittavaa sinänsä tämäkin. Koska kyseessä Suomen isoin keskustelupalsta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme