Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?

Vierailija
16.11.2025 |

Jotenkin tällainen kuva tulee. 

Kommentit (700)

Vierailija
521/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin. Mutta mä en riskeeraa perhettäni seksin takia.

En nyt näe kenelle vastasit, mutta mielenkiintoista lukea kommenttejasi. Olen itse nainen, joka on varatun kanssa sotkiessaan menettänyt uskon rakkauteen ja parisuhteisiin ja vähän itseensäkin. Mielenkiintoista nähdä puolustelujasi, kun niissä kaikuu osittain omatkin ajatukset. Syyllisyys, ja silti jollain tavalla tarve nostaa itsensä sen pettäjän yläpuolelle. Tyyliin "mä olen ehkä varattuun koskeva niljake, mutta mä en sentään ole pettänyt ketään." Ja miten se jonkun toisen suusta kuulostaa naurettavalta selittelyltä, itsepetokselta. Kuitenkin jossain on ihminen, jota kustaan rajusti linssiin, joka tuhlaa ainutta elämäänsä valehtelijaan koska sä olet tehnyt siitä mahdollista.

Jos olisit moraalisesti niin ylevä, niin olisit paitsi antanut sille pakit myös käräyttänyt sen. Antanut petetylle mahdollisuuden valita itse millaisen tyypin kanssa on suhteessa. Tai näin mä varmaan ajattelen että mun olisi pitänyt tehdä, jos olisin ollut hyvä ihminen. En ollut. Olin rakastunut hölmö.

Ja jos mä vielä joskus päädyn suhteeseen ja tulen petetyksi, mä toivon että se jota mun kumppani lämmittelee on parempi ihminen kuin kumpikaan meistä.

Vierailija
522/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kumppaniehdokkaat ovat omissa onnellisissa liitoissaan. Vapailla markkinoilla on vain parisuhteisiin kelpaamattomia ehdokkaita. Tämän olen myös itse havainnut deittimarkkinoita seuratessani. Ja kaipa minä itsekin lukeudun "parisuhteeseen kelpaamaton" -kategoriaan keski-ikäisenä eronneena miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kumppaniehdokkaat ovat omissa onnellisissa liitoissaan. Vapailla markkinoilla on vain parisuhteisiin kelpaamattomia ehdokkaita. Tämän olen myös itse havainnut deittimarkkinoita seuratessani. Ja kaipa minä itsekin lukeudun "parisuhteeseen kelpaamaton" -kategoriaan keski-ikäisenä eronneena miehenä.

Höpsis. Suhteissa on ikäviä ihmisiä, sinkkuna mukavia siinä missä toisinkin päin. On hyvin paljon tuuristakin kiinni, että toisilleen sopivat ihmiset osuvat samaan paikkaan ja kohtaavat toisensa juuri oikealla hetkellä niin, että siitä lopulta syntyy suhde. Saati sitten, mitä kaikkea voi suhteen aikana tapahtua, että lopulta päädytään eroon.

Vierailija
524/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No montako miestä naiset on tappaneet tänä vuonna? Naisia on tapettu parisuhteissaan 18 ja 19. ja 20. naiseen kohdistuva henkirikostutkinta on käynnissä.

T. vanhempi konstaapeli"

Ei se yrityksen puutteesta taida johtua "konstaapeli"

Vierailija
525/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa ihan hitokseen. Tuntuu että miehet on parantuneet ja tsempanneet parisuhde asioissa viimeisen vuosikymmenen aikana. Yrittävät edes. Samalla naiset on lopettaneet täysin yrittämisen.  Ikäänkuin olisivat taivaan lahjoja miehelle ja mies saa olla tyytyväinen että saa edes naisen bare minimum panoksen.

Juuri tämän takia ei enää edes kiinnosta naiset. Mennyt täysin kunnioitus heitä kohtaan. Saamattomia luusereita useimmat.

Vierailija
526/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö muka ole? Aina kun tällä palstalla kerrotaan naisten kohtaamasta väkivallasta, tulee miehiä ketjuun huutelemaan, entä me miehet, meillä on joka päivä väkivallan uhka päällä ja kaikki ollaan joskus saatu turpaan."

Arvelisin että on se yksi ja sama "mies" joka kerta

Vierailija
527/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 40v sinkkunainen, ja sinkuksi varmaan jäänkin. En ole yhtään vakuuttunut että miehen ottaminen elämääni parantaisi sitä, tai toisi lisää onnellisuutta. Aiemmat parisuhteet ovat kaikki kariutuneet, yhteiselo vaan oli aika karikkoista. 

Minua ei pelota ajatus siitä että eläisin loppuelämäni sinkkuna. Mutta se minun on myönnettävä, että se että jäin lapsettomaksi, sattuu aivan uskomattoman paljon. "Tyhjän sylin syndrooma" on henkisesti kivuliaimpia kokemuksia mitä olen koskaan kokenut, ja se tulee seuraamaan minua loppuelämäni. 

Pariutumismarkkinoilla syrjityn ruman miehen sydäntäni lämmittää suunnattomasti viimeinen virkkeesi, lämmittää koko pitkän loppuelämäni.

Ja tämä yksi viesti selittää sun ikisinkkuuden. Sun ulkoinen rumuus ei ole se ongelma vaan sisäinen.

Vaatii poikkeuksellista "rumuutta" lyödä lyötyä

Vierailija
528/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Myös miehen ollessa uhrina tekijä on lähes aina mies.

Taitaa olla näitä mammojen kotitilastoja.

Tuomituista väkivaltarikollisista maailmanlaajuisesti miesten osuus on 90 % ja sinä teeskentelet, etteikö tekijä olisi lähes aina mies D

Nimenomaan tuomituista. Näkyykö tuossa listassa esim tuo 190cm mies joka ottaa vaimoltaan turpaan?

Ei tietenkään. Koska sitä ei lasketa. Luotettava "tilasto" eikö?

-eri

Vierailija
529/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa ihan hitokseen. Tuntuu että miehet on parantuneet ja tsempanneet parisuhde asioissa viimeisen vuosikymmenen aikana. Yrittävät edes. Samalla naiset on lopettaneet täysin yrittämisen.  Ikäänkuin olisivat taivaan lahjoja miehelle ja mies saa olla tyytyväinen että saa edes naisen bare minimum panoksen.

Juuri tämän takia ei enää edes kiinnosta naiset. Mennyt täysin kunnioitus heitä kohtaan. Saamattomia luusereita useimmat.

Parisuhde naisen kanssa on omituinen peli: ainoa voittava siirto on olla pelaamatta.

Vierailija
530/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole pakollinen, joten miestä ei tarvitse sietää.

Jos tämä jotenkin ap:ta häiritsee niin ryhdy paremmaksi mieheksi.

Sellaiseksi, josta on naisille ja yhteiskunnalle iloa ja hyötyä eikä murhetta, stressiä ja riesaa.

Mitähän miehet saa siitä parisuhteesta? Nykynaiset eivät ole mitään saaliita, degeneroituvat vaan lapsen tasolle kun arki tulee vastaan ja sitten eroavat. Pidätkö miehiä tyhminä?

Ehkä se ero tulee sun asenteesta.

Aika mustavalkoinen toi sun maailmasi. Vai käskikö Putin sanoa noin?

Vierailija
531/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä päädyin parisuhteeseen vasta kun löysin feministimiehen

On helppoa, kun jaetaan samat arvot

miksi kukaan mies olisi miehiä vihaava feministi?

onko se mies joku trans vai onko se kateellinen muille miehille, kun muut miehet ovat saaneet täysjärkisen naisen ja se itse on joutunut tyytymään miehiä vihaavaan feministiin?

Feministit ei vihaa miehiä.

Feministit jotka vihaavat miehiä eivät ole feministejä? Kiellät aika monen naisen mielipiteen tuolla.

Vierailija
532/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä päädyin parisuhteeseen vasta kun löysin feministimiehen

On helppoa, kun jaetaan samat arvot

feministimies on hyvä näyttelijä. pillua saadakseen se osaa valehdella mt-ongelmaiselle naiselle asioita, joita nainen haluaa kuulla.

Eli mielestäsi, jos mies näkee naisen ihmisenä ja arvokkaana, hän valehtelee? 

Eli oikeat miehet vihaavat naisia eivätkä näe näillä mitään ihmisarvoa? 

Ja näiden miesten kanssa oletat "täysijärkisten" naisten pariutuvan? 

Hmm, jokin ei nyt täsmää. 

Ei insellogiikassa olekaan järkeä.

Tämä palsta on täynnä tuolla "logiikalla" varustettuja. Useimmat niistä vieläpä naisia.

Vierailija
533/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismille lienee edelleen paikkansa, jos miehille maksetaan enemmän palkkaa vain pelkän sukupuolen tähden. 

Eli feminismille ei ole ollut paikkaansa ikinä. Muutoinhan yritykset palkkaisivat pelkästään naisia.

Taas yksi joka ei edes ymmärrä, mitä feminismi tarkoittaa.

Ei millään pahalla, mutta sitä eivät ymmärrä naisetkaan

Vierailija
534/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että oikein nainen yllytti etkä vaan meinannut voida mitenkään olla käyttämättä väkivaltaa :D Onko mies joku lapsen tasolle jäänyt degeneraatti, joka ei itse vastaa omista teoistaan ja syyttää aina naista?

Jos nainen kertoo miehelle toisesta miehestä valheita ja miehet sen takia joutuvat tappeluun, naisellako ei mielestäsi ole asiassa osaa eikä arpaa? Jotain rajaa nyt tähän sinunkin nais-enkelölintiisi.

Kukaan ei pakota miestä väkivaltaan. Jos mies kertoo valheita naiselle tosisesta naisesta, hyökkääkö nainen väkivaltaisesti toisen naisen kimppuun?

Oletko tosissasi?

Vierailija
535/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin aina sen koko elämän kestävän parisuhteen ja perheen. Päädyin yksinhuoltajaksi ja uusioperheviritelmä oli katastrofi. Se ei auta että itse haluaa ja yrittää, jos toinen ei tee samoin. 

Nyt en enää halua mahdollistaa kenellekään hyvää elämää itseni kustannuksella. Olen väsynyt olemaan se näkymätön ihminen, jonka hyvinvointi ei kiinnosta ketään, mutta jolta vaaditaan aina loputtomasti lisää ja lisää. 

Olen sellainen pehmeä ja sopuisa luonteeltani, sellainen ei parisuhteessa pärjää. Pitäisi kovettaa itsensä ja jaksaa tapella joka asiasta, muuten tulee miesten tallomaksi. 

Kiitos samoin

-mies

No, jos tuo jolle vastasit on nainen, menkää treffeille. Kaksi kilttiä ihmistä yhdessä, voisitte kohdella toisianne hyvin ja kunnioituksella.

Olen naisille käytännössä näkymätön

-sesama

Vierailija
536/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlopun tunnusmerkkejä, kun normaalit asiat ei enää kiinnosta, samoin jälkeläisten kanssa. Tämähän ei ole yksin naisten vika, ihan yhtä pihalla nuoret miehetkin on. Heillä poke on pilannut normaalin kiinnostuksen, synnin seuraukset jnpp. Ja vanhempien synti jos ja kun nämä lapset on kasvatettu olemattomasti.

Tehkää parannus vielä kun voitte! Taivaassa juhlitaan, täällä se jo alkaa :)

onnellinen uskis

Vierailija
537/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen samaa mieltä. Itse vaatisin erittäin pitkää tutustumista siihen potentiaaliseen puolisoon. Jotta selviäisi, olisiko pitkä parisuhde edes teoriassa mahdollinen. Tämä on ainoa tapa oppia toisesta niitä asiota, jotka loppujen lopuksi ratkaisevat yhteensopivuuden. Tai yhteensopimattomuuden. Vaatii myös sitä, että tämä toinen on yhtä avoin. Tuo itsensä siihen tapailuu, eikä jotain keksittyä roolia. Ei vaan ole mahdollista. Se päätös (siis hylkäys) tapahtuu ensimmäisen katsekontaktin perusteella. Eli ei pääse tutustumaan ja - tavallaan - osoittamaan, millainen on ihmisenä.

-mies"

Kirjoitat kauniisti. Toivottavasti vielä kohtaat kivan naisen.

Ensimmäinen oikeasti ystävällinen kommentti täällä. Taitaa olla unta.

-sama

Vierailija
538/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismille lienee edelleen paikkansa, jos miehille maksetaan enemmän palkkaa vain pelkän sukupuolen tähden. 

Meillä tytöt ja naiset saivat koulussa/opiskeluissa automaattisesti parempia numeroita sukupuolensa takia...

Meillä ei.

Onneksi olkoon. Minulla meni aika lailla mielenkiinto opiskeluun kun selvisi, että sukupuoli estää saamasta hyviä arvosanoja...

-se sama

Vierailija
539/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ahaa. Munkin vanhemmilla oli myös ongelmia ja mä näin isän lyövän äitiä. Ja kuulin useamman kerran. Isä pahoinpiteli mun veljeäkin. Äiti ei lyönyt kertaakaan"

Ja minulla äiti oli väkivaltainen. Kiellä koko asia mikäli et totuutta kestä, mutta lopeta ulina

-eri

Vierailija
540/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin voi käydä, jos valkkaa naisen ulkonäön perusteella."

Mutta on mahdotonta, jos nainen valkkaa miehen ulkonäön perusteella? Mielenkiintoista, miten jokainen asia halutaan kääntää solmuun

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi