Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?

Vierailija
16.11.2025 |

Jotenkin tällainen kuva tulee. 

Kommentit (700)

Vierailija
441/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomi-neitojen tarvitse elää parisuhteessa eikä tehdä lapsia, jotka saisivat kasvaa ydinperheessä. Kehitysmaista saadaan suomalaismiehille vaimoja, joilla on perinteisemmät arvot.

Ei sieltä naisia tänne tule, ja jos tuleekin niin eivät ne joko saa tai sitten eivät halua pariutua haaleiden temperamentittömien vääräuskoisten/ateistimiehien kanssa. Nykyinen elintasokusettajien hyysäys on kantasuomalaisen miehen intressejä täysin vastaan, sen lisäksi, että kantasuomalainen mies sen kuitenkin kustantaa.

Vierailija
442/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusipäitä on joka sukupuolessa. Et voi silti yleistää jokaista tuollaiseksi.

Mikset sinäKään ole sanomassa samaa naisten viesteihin joissa sanotaan samoja miehistä? Aina miesten naisista sanomisiin tulette kyllä naiset viisauksinenne "kaikki on perseestä ja ketään ei saa yleistää". Silloin kyllä kelpaa tasa-arvo.

No kuule, mä en päivystä täällä en ole äänessä jokaisessa ketjussa enkä ole edes nainen. Eikä mulla ole mitään ongelmaa puuttua naisoletettujen viesteihin, jos koen ne aiheettomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin halveksuvasti suhtautuva mies ei ole mitään top 5% miehiä vaan aivan jotain muuta. Kelvoton parisuhteeseen naisen kanssa. Harhaiset itsekuvitelmat omaava. Naiset ovat onnekkaita jos eivät vahingossa katsellaan asioita vaaleapunaisten linssien läpi joudu puolisoksi tuollaiselle.

Voi voi sinä hölmö. Juuri ne naisten suosikkimiehet on niitä jotka eniten naisia halveksuu, koska saavat naisia niin helposti eivätkä pidä missään arvossa.Töissäkin oli yksi elvistelijämies jolla naisia riitti ja olisittepa kuulleet mitä puhui naisista tauolla istuskellessa. 

Tämä on joku panomiesten alalaji, jota en ikinä ole täysin ymmärtänyt. Naisia vihaavat panomiehet. Luulen, että heille seksi on jonkinlaista vallankäyttöä vähän niinkuin seksuaaliväkivallan tekijöillekin.

Sitten on niitä miehiä, jotka aidosti tykkää naisista ja seksistä. Nämä on ihan eri tyyppejä. Nämä aloittaa seurustelusuhteet sängystä ja taluttaa sen riettaimman löytämänsä irstailijanaisen alttarille. Ei niillä ole mitään tarvetta haukkua naisia.

-eri

Vierailija
444/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole hyvä mies.

Eli samalla logiikalla naiset ei ole myöskään hyviä kun kertoilevat samoja täällä miten miehet haaveilee vain isotissibimboista ja aasialaisista eivätkä tajua haaveilla heistä, tavallisista suomalaisista naisista.

Kaikki naiset ei olekaan hyviä, onko joku väittänyt niin? Ja jo esimerkissäsi sanoit naisten kuvailevan itsejään tavallisiksi, suomalaisiksi naisiksi, eli he eivät edes väitä olevansa hyviä. 

Sinä puolestasi solvaat naisia ja väität olevasi hyvä mies.

Vierailija
445/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin halveksuvasti suhtautuva mies ei ole mitään top 5% miehiä vaan aivan jotain muuta. Kelvoton parisuhteeseen naisen kanssa. Harhaiset itsekuvitelmat omaava. Naiset ovat onnekkaita jos eivät vahingossa katsellaan asioita vaaleapunaisten linssien läpi joudu puolisoksi tuollaiselle.

Voi voi sinä hölmö. Juuri ne naisten suosikkimiehet on niitä jotka eniten naisia halveksuu, koska saavat naisia niin helposti eivätkä pidä missään arvossa.Töissäkin oli yksi elvistelijämies jolla naisia riitti ja olisittepa kuulleet mitä puhui naisista tauolla istuskellessa. 

Tämä on joku panomiesten alalaji, jota en ikinä ole täysin ymmärtänyt. Naisia vihaavat panomiehet. Luulen, että heille seksi on jonkinlaista vallankäyttöä vähän niinkuin seksuaaliväkivallan tekijöillekin.

Sitten on ni

Alistamista ja sitä että saa mitä haluaa on ton alalajin moottori. Hyvin usein taustalla on joku naisen aiheuttama trauma. Sit koetetaan kostaa kaikille naisille.

Vierailija
446/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Munkin vanhemmilla oli myös ongelmia ja mä näin isän lyövän äitiä. Ja kuulin useamman kerran. Isä pahoinpiteli mun veljeäkin. Äiti ei lyönyt kertaakaan.

Sou? oliko tässä joku pointti vai oliko tarkoitus sanoa että minun kokemuksellani ei ole mitään arvoa?

Ihan rivien välistäkö luit tuon ihan itse?

Vierailija
447/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri.

Niin täysin tuntematon nainen alkoi kiljua baarissa että lääpin häntä. Kävelin ohi, olin juonut 2 olutta.  Samalla hän provosoi mies tuttavaansa vetämään mua turpaan. 

Kerroppa mitä mä miehenä tein väärin? Kuka aiheutti koko roskan?

Naiset ei tässäkään voi ottaa mitään vastuuta vaikka manipuloivat miehet väkivaltaan ja syy on 100% miesten.

Vierailija
448/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tämä naisia vihaava panomies on joku helvetin ristiriitainen miesten alalaji, jota en varmaan koskaan opi ymmärtämään. Kaikki naisten haaveilemat miehet eivät kuitenkaan ole panomiehiä, eikä kaikki panomiehet vihaa naisia. Osa miehistä tykkää ihan aidosti naisista ja seksistä ja jotkut jopa preferoi riettaita naisia. Moni avioliittokin on aikanaan alkanut yhdenyön jutusta.

Vierailija
449/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tämä naisia vihaava panomies on joku helvetin ristiriitainen miesten alalaji, jota en varmaan koskaan opi ymmärtämään. Kaikki naisten haaveilemat miehet eivät kuitenkaan ole panomiehiä, eikä kaikki panomiehet vihaa n

Hups, tuli kirjoitettua lähes sama kommentti kahdesti, luulin että eka ei ollut mennyt läpi.

Vierailija
450/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. luulen, että hyvä ja tasapainoinen parisuhde, jossa molemmat tulee rakastetuksi, nähdyksi ja kuulluksi ei mene pois muodista. Tälläistä on vain vaikea löytää! 

Olen ollut sinkkuna nyt 4kk, erosin pitkästä 13v kestäneestä suhteesta! Perhe-elämä on nyt koettuna..  3 lasta, kaikki koti- ja siiivoushommat kaatui mulle, lastenhoito, miehen tarpeiden täyttäjänä.. ilman arvostusta, kunnioitusta ja rakkautta. Se oli ihan paskaa. En todellakaan kaipaa enää tuollaista toisen orjana olemista.

Sinkkuna on nyt todella hyvä olla.. mutta pakko myöntää, että kaipaan toista ihmistä jakamaan arkeani. Sellaista kunnioittavaa ja rakastavaa miestä. Voi olla, että näitä on vaan saduissa..

Vierailija
451/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole hyvä mies.

Eli samalla logiikalla naiset ei ole myöskään hyviä kun kertoilevat samoja täällä miten miehet haaveilee vain isotissibimboista ja aasialaisista eivätkä tajua haaveilla heistä, tavallisista suomalaisista naisista.

Kaikki naiset ei olekaan hyviä, onko joku väittänyt niin? Ja jo esimerkissäsi sanoit naisten kuvailevan itsejään tavallisiksi, suomalaisiksi naisiksi, eli he eivät edes väitä olevansa hyviä. 

Mitä ihmettä nyt taas. Miehethän palstalla aina ihmettelevät miksei heidän kaltaisensa tavallinen mies kelpaa ja siitä saa vaan naisilta jotain insel-potkuja haaruksille. Vissiin sitten täysin eri asia kuin naisilla taas tämäkin?

Vierailija
452/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Munkin vanhemmilla oli myös ongelmia ja mä näin isän lyövän äitiä. Ja kuulin useamman kerran. Isä pahoinpiteli mun veljeäkin. Äiti ei lyönyt kertaakaan.

Sou? oliko tässä joku pointti vai oliko tarkoitus sanoa että minun kokemuksellani ei ole mitään arvoa?

Tasa-arvo ei sinullekaan sitten kelpaa parisuhdeväkivallassa kun niin helppo miehiä syyttää aina kaikesta?

Vierailija
453/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.

Niin täysin tuntematon nainen alkoi kiljua baarissa että lääpin häntä. Kävelin ohi, olin juonut 2 olutta.  Samalla hän provosoi mies tuttavaansa vetämään mua turpaan. 

Kerroppa mitä mä miehenä tein väärin? Kuka aiheutti koko roskan?

Naiset ei tässäkään voi ottaa mitään vastuuta vaikka manipuloivat miehet väkivaltaan ja syy on 100% miesten.

Miksi puhut monikossa, vaikka tuossakin tapauksessa oli kyseessä YHDESTÄ naisesta

Vierailija
454/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistamista ja sitä että saa mitä haluaa on ton alalajin moottori. Hyvin usein taustalla on joku naisen aiheuttama trauma. Sit koetetaan kostaa kaikille naisille.

Ihan perinteinen "tytöt kiusas pienenä" ja sitten sattuikin kehittymään ulkoisesti suotuisaan suuntaan alkaen vetämään naisia puoleensa, mutta henkisesti on edelleen se kiusattu pikkupoika. Mikään ei toki estä samaa tapahtumasta myös naisilla ja myös miehiä halveksuvia panonaisia riittää.

Vierailija
455/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo ei sinullekaan sitten kelpaa parisuhdeväkivallassa kun niin helppo miehiä syyttää aina kaikesta?

Syytin isääni, joka on mies. En syyttänyt kaikkia miehiä, joukkoa miehistä tai ketään muuta henkilöä kuin isääni. Se on voi voi, jos sä loukkaannut tästä.

Vierailija
456/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että oikein nainen yllytti etkä vaan meinannut voida mitenkään olla käyttämättä väkivaltaa :D Onko mies joku lapsen tasolle jäänyt degeneraatti, joka ei itse vastaa omista teoistaan ja syyttää aina naista?

Jos nainen kertoo miehelle toisesta miehestä valheita ja miehet sen takia joutuvat tappeluun, naisellako ei mielestäsi ole asiassa osaa eikä arpaa? Jotain rajaa nyt tähän sinunkin nais-enkelölintiisi.

Kukaan ei pakota miestä väkivaltaan. Jos mies kertoo valheita naiselle tosisesta naisesta, hyökkääkö nainen väkivaltaisesti toisen naisen kimppuun?

Et ole koskaan nähnyt kissatappeluita? Kyllä vain on naiset useinkin toistensa hiuksissa kiinni.

Vierailija
457/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että oikein nainen yllytti etkä vaan meinannut voida mitenkään olla käyttämättä väkivaltaa :D Onko mies joku lapsen tasolle jäänyt degeneraatti, joka ei itse vastaa omista teoistaan ja syyttää aina naista?

Jos nainen kertoo miehelle toisesta miehestä valheita ja miehet sen takia joutuvat tappeluun, naisellako ei mielestäsi ole asiassa osaa eikä arpaa? Jotain rajaa nyt tähän sinunkin nais-enkelölintiisi.

Kukaan ei pakota miestä väkivaltaan. Jos mies kertoo valheita naiselle tosisesta naisesta, hyökkääkö nainen väkivaltaisesti toisen naisen kimppuun?

Et ole koskaan nähnyt kissatappeluita? Kyllä vain on naiset useinkin toistensa hiuksissa kiinni.

Ja mielestäsi näiden naisten ei tarvitse ottaa vastuuta omasta käytöksestään, vaan voivat syyttää "yllyttänyttä" miestä?

Vierailija
458/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole hyvä mies.

Mitä ihmettä nyt taas. Miehethän palstalla aina ihmettelevät miksei heidän kaltaisensa tavallinen mies kelpaa ja siitä saa vaan naisilta jotain insel-potkuja haaruksille. Vissiin sitten

Se "mies", joka kyselee miksei tavallinen mies kelpaa, on trolli joka spammaa saman sisältöistä ketjua tasaisin väliajoin palstalle. Siksi sille auotaan päätä.

Vierailija
459/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on mielenkiintoinen käsitys tasa-arvosta, jos ihmisen pitäisi valehdella omasta perheväkivallasta vain siksi, ettet sinä miespuolinen satunnainen kommentoija koe oloasi uhatuksi.

Vierailija
460/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perinteinen "tytöt kiusas pienenä" ja sitten sattuikin kehittymään ulkoisesti suotuisaan suuntaan alkaen vetämään naisia puoleensa, mutta henkisesti on edelleen se kiusattu pikkupoika. Mikään ei toki estä samaa tapahtumasta myös naisilla ja myös miehiä halveksuvia panonaisia riittää.

Tai niinku mun tapauksessa. Ensirakkaus petti. Ajauduin harrastamaan seksisuhteita. Viimeinenkin usko rakkauteen ja uskollisuuteen muuttui halveksunnaksi naisia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi