Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?

Vierailija
16.11.2025 |

Jotenkin tällainen kuva tulee. 

Kommentit (700)

Vierailija
421/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama lapsuusmuisto. Äiti teki tuota usein. Kerran isä sitten läppäsi takaisin. Olisitte nähneet sen uhriutumisen määrän ja valituksen

Monestikohan se sitten oikeasti meneekin näin, että nainen on se väkivallan takapiru. Ei varmastikaan miehen turpaan saantia aluksi noteeraa kukaan mutta sitten se kun mies provosoitu pyörittämään naista ympäri kämppää, siitä joutuukin sitten mies putkaan ja tilastoihin.

Tilastojen mukaan väkivaltatapauksissa ei silmääni ole aivan dramaattista eroa koska mies-nainen on n. 30% ja nainen-mies 10% ja monikohan tapaus jää tilastoimatta koska "ai otatsä eukoltas pataan heh heh". Mies-mies on luonnollisesti suurin 60% mutta monikohan tapaus noistakin naisista johtuvaa. Itsekin kerran lä

Eri.

Niin täysin tuntematon nainen alkoi kiljua baarissa että lääpin häntä. Kävelin ohi, olin juonut 2 olutta.  Samalla hän provosoi mies tuttavaansa vetämään mua turpaan. 

Kerroppa mitä mä miehenä tein väärin? Kuka aiheutti koko roskan?

Vierailija
422/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä päädyin parisuhteeseen vasta kun löysin feministimiehen

On helppoa, kun jaetaan samat arvot

Mä en ihan feministiä, mutta empaattisen miehen joka ei ole persu eikä kokkare.

Et sä tule löytämään sellaista MIESTÄ. Soijapojan, empaattisen narsistin, "tiedostavan" maalaisjuntin tai teeskentelijän tulet kyllä löytämään.

En mä sellaista etsikään, mulla on sellainen jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismille lienee edelleen paikkansa, jos miehille maksetaan enemmän palkkaa vain pelkän sukupuolen tähden. 

Meillä tytöt ja naiset saivat koulussa/opiskeluissa automaattisesti parempia numeroita sukupuolensa takia...

Joopajoo, tiedät hyvin, että Pisa-tuloksissa pojat jäävät kauas tyttöjen tasosta, vaikka arvioijat eivät vastaajan sukupuolta nää.

Se on kyllä totta, että kun tunnit riehuu ja häiritsee, odotus osaamisen tasolle kokeessa on opettajan suunnasta heikko.

Tuntiaktiivisuus ja käyttäytyminen vaikuttavat arvosanaan myös. Itse olin ujo enkä koskaan viitannut, ja todistuksen arvosanat oli tämän takia järjestäen alhaisempia kuin kokeesta saadut.

Vierailija
424/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet on monesti rasite.

Siinä tapauksessa moni nainen näyttää olevan masokisti kun silti parisuhdetta hakee.

Niin onkin, mutta opimme. Siksi ne parisuhteet ovatkin menossa pois "muodista". Toki aina jotakuta onnistaakin. Ja tietysti on ihmisiä, joilla on elämänkokemuksensa pohjalta ylipäänsä paremmat edellytykset onnistuneille ihmissuhteille.

Parisuhteet on menossa pois muodista sen takia kun te naiset ette ymmärrä mitä on tapahtunut.  Me top5% miehistä käytetään teitä hyväksemme. Te unelmoitte pääsystä puolison paikalle. Ei. Teillä ei ole ollut ikinä muuta mahdollisuutta kuin päästä patjaksi. Se teidän taso on ne miehet mitä ette siedä.

Kyllä. Perityt miljoonat tekee ihmeitä miehelle. 28v ikää eikä mitään tarvetta käydä töissä koskaan. Kiva asunto, kiva auto ja aikaa treenata salilla fitness valmennuksessa.  

Vierailija
425/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama lapsuusmuisto. Äiti teki tuota usein. Kerran isä sitten läppäsi takaisin. Olisitte nähneet sen uhriutumisen määrän ja valituksen

Monestikohan se sitten oikeasti meneekin näin, että nainen on se väkivallan takapiru. Ei varmastikaan miehen turpaan saantia aluksi noteeraa kukaan mutta sitten se kun mies provosoitu pyörittämään naista ympäri kämppää, siitä joutuukin sitten mies putkaan ja tilastoihin.

Tilastojen mukaan väkivaltatapauksissa ei silmääni ole aivan dramaattista eroa koska mies-nainen on n. 30% ja nainen-mies 10% ja monikohan tapaus jää tilastoimatta koska "ai otatsä eukoltas pataan heh heh". Mies-mies on luonnollisesti suurin 60% mutta monikohan ta

Eri.

Niin täysin tuntematon nainen alkoi kiljua baarissa että lääpin häntä. Kävelin ohi, olin juonut 2 olutta.  Samalla hän provosoi mies tuttavaansa vetämään mua turpaan. 

Kerroppa mitä mä miehenä tein väärin? Kuka aiheutti koko roskan?

Kusipäitä on joka sukupuolessa. Et voi silti yleistää jokaista tuollaiseksi.

Vierailija
426/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa moni nainen näyttää olevan masokisti kun silti parisuhdetta hakee.

Niin onkin, mutta opimme. Siksi ne parisuhteet ovatkin menossa pois "muodista". Toki aina jotakuta onnistaakin. Ja tietysti on ihmisiä, joilla on elämänkokemuksensa pohjalta ylipäänsä paremmat edellytykset onnistuneille ihmissuhteille.

Parisuhteet on menossa pois muodista sen takia kun te naiset ette ymmärrä mitä on tapahtunut.  Me top5% miehistä käytetään teitä hyväksemme. Te unelmoitte pääsystä puolison paikalle. Ei. Teillä ei ole ollut ikinä muuta mahdollisuutta kuin päästä patjaksi. Se te

Mä tiedän. Mä olen siellä tinderissä ollut 4v. Ei pienintäkään aietta etsiä parisuhdetta.

Vierailija
427/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet on menossa pois muodista sen takia kun te naiset ette ymmärrä mitä on tapahtunut.  Me top5% miehistä käytetään teitä hyväksemme. Te unelmoitte pääsystä puolison paikalle. Ei. Teillä ei ole ollut ikinä muuta mahdollisuutta kuin päästä patjaksi. Se te

Kyllä. Perityt miljoonat tekee ihmeitä miehelle. 28v ikää eikä mitään tarvetta käydä töissä koskaan. Kiva asunto, kiva auto ja aikaa treenata salilla fitness valmennuksessa.  

🤣😂😁🤣😂😁🤣😂😁🤣😂😁🤣😂😁🤣😂😁🤣😂😁

juujuu

Vierailija
428/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin halveksuvasti suhtautuva mies ei ole mitään top 5% miehiä vaan aivan jotain muuta. Kelvoton parisuhteeseen naisen kanssa. Harhaiset itsekuvitelmat omaava. Naiset ovat onnekkaita jos eivät vahingossa katsellaan asioita vaaleapunaisten linssien läpi joudu puolisoksi tuollaiselle.

Voi voi sinä hölmö. Juuri ne naisten suosikkimiehet on niitä jotka eniten naisia halveksuu, koska saavat naisia niin helposti eivätkä pidä missään arvossa.Töissäkin oli yksi elvistelijämies jolla naisia riitti ja olisittepa kuulleet mitä puhui naisista tauolla istuskellessa. 

Siitä puhe mistä puute, niitä miehiä kyllä löytyy jolla on valtavat kalajutut. Mitäpä väliä totuudella on. Kukaan ihminen, joll

Kyllä. Mä olen vapaa tekemään mitä vaan. Jos joku ei omaa moraalia se ei ole mun ongelma. Kertoo tästä naisesta.

Vierailija
429/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta jos systemaattisesti pariudut huonojen kumppaniehdokkaiden kanssa, on näillä huonoilla suhteilla yksi yhteinen nimittäjä ja se olet sinä. Ei vika ole naisissa yleisesti, vaan sinun parinvalintakriteereissäsi. Jostain syystä et viehätä tasapainoisia naisia ja/tai et itse kiinnostu heistä.

Vinkkinä, että yleensä tasapainoiset hyvät tyypit vetävät puoleensa toisiaan, ja ne muut pariutuu keskenään. Aina yhtä huvittavaa kuulla, kun joku omien kokemuksiensa perusteella lyttää koko vastakkaisen sukupuolen. Kertoo siinä yleensä enemmän itsestään kuin muista.

No voi huutista. Tässähän meillä on kokonainen ketju siitä miten yksi sukupuoli on lytännyt koko toisen sukupuolen huonojen kokemustensa perusteella. Oletteko naiset näin sokeita omille touhuillenne.

Vierailija
430/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan väkivaltatapauksissa ei silmääni ole aivan dramaattista eroa koska mies-nainen on n. 30% ja nainen-mies 10% ja monikohan tapaus jää tilastoimatta koska "ai otatsä eukoltas pataan heh heh". Mies-

Miks mä en voi yleistää?

Täällähän yks nainen yleistää kaikki miehet koska väkivaltarikoksista 90% on miehiä. Jos hänkin hieman miettisi lukuja ja haluaisi olla rehellinen. Suomen tilastoista voisi kaivaa kuinka moni suomalainen mies saa tuomion väkivalta rikoksesta elämänsä aikana.

Luku on aika pieni. Mutta sehän ei sovi agendaan

Vierailija
431/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipäitä on joka sukupuolessa. Et voi silti yleistää jokaista tuollaiseksi.

Mikset sinäKään ole sanomassa samaa naisten viesteihin joissa sanotaan samoja miehistä? Aina miesten naisista sanomisiin tulette kyllä naiset viisauksinenne "kaikki on perseestä ja ketään ei saa yleistää". Silloin kyllä kelpaa tasa-arvo.

Vierailija
432/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet on menossa pois muodista sen takia kun te naiset ette ymmärrä mitä on tapahtunut.  Me top5% miehistä käytetään teitä hyväksemme. Te unelmoitte pääsystä puolison paikalle. Ei. Teillä ei ole ollut ikinä

Mulle on aivan yks ja sama uskotko. Sun vastausten perusteella et ole kovin älykäs yksilö. Toivottavasti luoja on suonut edes kauniit kasvot ja hyvän vartalon. Ehkä voidaan törmätä joskus jos pyörit Helsingissä.

Vierailija
433/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtuiko /s?

Ei, vaan kyllä naiset oikeassakin elämässä osaa manipuloida, koska kompensoivat sillä sitä etteivät fyysisesti voi antaa miehille pataan. Ovat sitten parempia siellä henkisellä pahanteon osastolla.

Vierailija
434/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on voittanut ja suuressa kuvassa "nainen" on länsimaista kuollut. Tänä päivänä suurin ero miesten ja naisten välillä on fyysinen voima ja kusivehkeet, muuten ihan samaa huttua.

Kaikesta jeesustelusta huolimatta naiset vain todellisuudessa halusivat miehenä olemisesta itselleen kaiken sen mitä väittivät halveksivansa. Kaikenlaisesta lo*ttoilusta, huonosta käytöksestä ja vastuuttomuudesta tuli kuin taikaiskusta naisten suurimpia hyveitä, kun siitä tehtiin sosiaalisesti hyväksyttyä. 

Siis sinun mielestä huono käytös, vastuuttomuus ja ympäriinsä nusiskelu on miehenä olemista? Ja ihmetellään, kun naiset ei enää halua parisuhteeseen? Ongelma onkin vain siinä, että miehillä ei ole enää yksinoikeutta olla paskoja ihmisiä?

Kyllä se kautta aikain on ollut melko tunnusomainen osa monen miehen elämää, ei pelkästään tietysti. Ainakin naiset ovat noita ominaisuuksia soimanneet iät ja ajat. 

Ja tietysti se tuottaa ongelmia, jos/kun miehet eivät sellaista naista halua sen enempää kuin naisetkaan sellaista miestä. Mutta ennen kaikkea se on ongelma, että niin moni mies kuin nainenkin haluaa olla paska ihminen, koska tasa-arvo.

Ja toisin kuin sä tunnut ajattelevan, niin en mä esitä, että vain miesten tulisi saada toimia niin tai näin. Mä kommentoin vain sitä miten mä asian näen. Toivottavaa olisi luonnollisesti ettei kukaan toimisi noin, mutta ei se käytös ainakaan vähene sillä, että naisetkin hyppää samaan kelkkaan niiden paskojen miesten kanssa. 

Vierailija
435/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin halveksuvasti suhtautuva mies ei ole mitään top 5% miehiä vaan aivan jotain muuta. Kelvoton parisuhteeseen naisen kanssa. Harhaiset itsekuvitelmat omaava. Naiset ovat onnekkaita jos eivät vahingossa katsellaan asioita vaaleapunaisten linssien läpi joudu puolisoksi tuollaiselle.

Voi voi sinä hölmö. Juuri ne naisten suosikkimiehet on niitä jotka eniten naisia halveksuu, koska saavat naisia niin helposti eivätkä pidä missään arvossa.Töissäkin oli yksi elvistelijämies jolla naisia riitti ja olisittepa kuulleet mitä puhui naisista tauolla istuskellessa. 

Siitä puhe mistä puute, niitä miehiä kyllä löytyy jolla on valtavat kalajutut.

Kyllä. Mä olen vapaa tekemään mitä vaan. Jos joku ei omaa moraalia se ei ole mun ongelma. Kertoo tästä naisesta.

Voit olla vapaa, mutta valehtelet ja huijaat, sulla ei ole hyvä moraali.

Vierailija
436/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole hyvä mies.

Eli samalla logiikalla naiset ei ole myöskään hyviä kun kertoilevat samoja täällä miten miehet haaveilee vain isotissibimboista ja aasialaisista eivätkä tajua haaveilla heistä, tavallisista suomalaisista naisista.

Vierailija
437/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on voittanut ja suuressa kuvassa "nainen" on länsimaista kuollut. Tänä päivänä suurin ero miesten ja naisten välillä on fyysinen voima ja kusivehkeet, muuten ihan samaa huttua.

Kaikesta jeesustelusta huolimatta naiset vain todellisuudessa halusivat miehenä olemisesta itselleen kaiken sen mitä väittivät halveksivansa. Kaikenlaisesta lo*ttoilusta, huonosta käytöksestä ja vastuuttomuudesta tuli kuin taikaiskusta naisten suurimpia hyveitä, kun siitä tehtiin sosiaalisesti hyväksyttyä. 

Siis sinun mielestä huono käytös, vastuuttomuus ja ympäriinsä nusiskelu on miehenä olemista? Ja ihmetellään, kun naiset ei enää halua parisuhteeseen? Ongelma onkin vain siinä, että miehillä ei ole enää yksinoikeutta olla paskoja ihmisiä?

Kyllä se kautta aikain on ollut melko tunnusomainen osa mo

Erittäin hyvin sanottu. Aamen.

Mulla naisena on tuntunut jo pitkään että nykyään naiset oikeuttaa paskan käytöksen just sillä että joku mies joskus jossain.

Vierailija
438/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan väkivaltatapauksissa ei silmääni ole aivan dramaattista eroa koska mies-nainen on n. 30% ja nainen-mies 10% ja monikohan tapaus jää tilastoimat

Miks mä en voi yleistää?

Täällähän yks nainen yleistää kaikki miehet koska väkivaltarikoksista 90% on miehiä. Jos hänkin hieman miettisi lukuja ja haluaisi olla rehellinen. Suomen tilastoista voisi kaivaa kuinka moni suomalainen mies saa tuomion väkivalta rikoksesta elämänsä aikana.

Luku on aika pieni. Mutta sehän ei sovi agendaan

Se nainen on palstan mt-ongelmainen sukunimihullu. Haluatko olla samaa tasoa hänen kanssaan?

Vierailija
439/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Munkin vanhemmilla oli myös ongelmia ja mä näin isän lyövän äitiä. Ja kuulin useamman kerran. Isä pahoinpiteli mun veljeäkin. Äiti ei lyönyt kertaakaan.

Sou? oliko tässä joku pointti vai oliko tarkoitus sanoa että minun kokemuksellani ei ole mitään arvoa?

Vierailija
440/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon ilmiön, ja tällä hetkellä se pitää paikkansa myös omalla kohdallani. 

Kyse ei ole varsinaisesti siitä, ettei haluaisi parisuhdetta, vaan siitä, että tarjolla olevat miehet eivät tuo elämään riittävästi hyvää. Tarjolla olevien miesten kanssa elämä muuttuu raskaammaksi kuin se on yksin. Ehkä olen valinnut liian huonoja miehiä tai ehkä en saa muita, mutta tosiaan parempi yksin sitten. 

Minusta on ihan hyvä, että monet sanovat tämän ääneen eivätkä ota vaivoikseen miestä vain sen takia, että sellainen pitää olla. Vaikka elämänlaatu kärsii siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme