****JOULUISET VKO15****
Aloittelin uuden pinon kun edellinen oli niin kamalan pitkä....
Voi että, pahoittelut lastwishille ja muille tädin yllättäneille. Ja yksi plussakin oli löytynyt, onnea!
ON: jännittäviä aikoja menossa. Viimeviikolla oli ikäviä nipistyksiä alavatsalla ja olin ihan varma että täti kurvaa viimeistään sunnuntaina. Ei oo näkyny! siis kp 30/28, mutten tohdi testata. Oli nimittäin se km viimeksi viikolla 6 ja ovis aika myöhäisessä vaiheessa (kp 18/28) joten ei parane vielä juhlia. Ei oo kyllä pienintäkään oiretta. Milloinhan tohtis testata?
P-M
Kommentit (164)
Nyt on hyvä olo:) kävin kynsihuollossa, ja nyton ihanat kesäkynnet, ja vasemmassa nimettömässä sellanen kukkakin kynnessä siis koriste:) ja mies oli lasten kans tehnyt kanaa ja riisiä sillä aikaa, nam:))
Kiitos tutti, vielä... olet mun mielessä usein!!
Joo, ei mullakaan todellakaan heti sitä valkkaria tullut, oikeastaan siitä alkoi jonku verran tulemaan kun ne " menkat" loppu! Ja nyt esim. tänäänkin ihan kuivaa, eli ei se mitään tarkota... ja poco, älä sie liikaa niitä lämpöjä tuijota tyttö hyvä!! Tulee se plussa muutenkin, uskon vahvasti siihen:))
Tää palsta on mulle ihan kun " henkinen koti" . Ei täältä pääse pois... tänne tuli, tottui ja jää:)) täällä on niin ihana olla!!! Vaikka siis plussa on se mitä kaikki tavottelee, niin tätä " ryhmätsemppiä" mikä täällä on, ei ole missään... sen lisäksi te kaikki olette tulleet niin kauheen läheiseksi. Huvittavaa on se, että äsken kynsihuollossa mietin pocon tilannetta:DD
Okei, nyt mun lapsonen haluaa alkaa pelaamaan sims2:sta, palailen illalla murmelit....
muistakee, että ootte tärkeitä:))
Harmittaa ihan vietävästi! Miten mulla edes alkaa vuoto, kun kp on 23?! Koskaan aiemmin ei ole näin ajoissa alkanut. Kerran kaksi on ollut kp 24. Ja nyt näin. Ja mun " raskausoireet" jatkuu. Siteeseen asti ei vielä ole tullut mitään, mutta kyllä paperiin tuli ihan kunnolla kirkasta vuotoa.
Mä oon kauan odottanut tätä ja olis ollut mahtavaa tulla raskaaksi heti yrityksen alussa. Tuntui, että olis saanut jotenkin hyvitystä pitkästä odotuksesta. Mutta ei...
Hiivin tammikuisiin kun jaksan! Parempaa onnea muille piinailijoille!!
Muistathan miten mun vauvani ilmoitti tulostaan? Heräsin kp22(??) siihen että lakanalla ihan kirkasta ja ihan reippaasti verta!!!! Ajattelin kans että miten nyt jo?? näin lyhyt kierto?? ja mulla alkaa aina tiputtelemalla!! No, se päivä tuhrutteli, illalla ei mitään ja seuraavana aamuna enää ruskeeta/vaaleenpunasta vuotoa kerran paperiin... sitten tyrehty hanat, ja plussa pätkähti!!! Eli ei se vielä tarkota välttämättä tätiä. Jos nää joulukuun lapset on vähän kinkkisempiä;) toivon todella sydämestäni että se muuttuu sullakin plussaksi. *hali*
Piti tulla taas lukemaan tuolta odottajien puolelta.
Pricilla: Oikein paljon onnea! Ihana kuulla että asiat alkavat loksahtelemaan pakoilleen. Paljon vauvalimaa ja tarrasukkia mukaan!
Muillekin plussanneille onnea! ja tädin yllättämille pahoittelut!
rv 10+4
:)