Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****JOULUISET VKO15****

09.04.2007 |

Aloittelin uuden pinon kun edellinen oli niin kamalan pitkä....

Voi että, pahoittelut lastwishille ja muille tädin yllättäneille. Ja yksi plussakin oli löytynyt, onnea!

ON: jännittäviä aikoja menossa. Viimeviikolla oli ikäviä nipistyksiä alavatsalla ja olin ihan varma että täti kurvaa viimeistään sunnuntaina. Ei oo näkyny! siis kp 30/28, mutten tohdi testata. Oli nimittäin se km viimeksi viikolla 6 ja ovis aika myöhäisessä vaiheessa (kp 18/28) joten ei parane vielä juhlia. Ei oo kyllä pienintäkään oiretta. Milloinhan tohtis testata?

P-M

Kommentit (164)

Vierailija
101/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähän käännät veistä mun piinaavassa haavassa :) Mulla siis aivan samaa, kainalot välillä märät, alavartalo jäässä ja todella inhottavat vilunväreet, vähän samanlaisia mulle tulee kun lähtis hikisenä viileämpään ilmaan esim. saunasta uimaan, vaikee selittää, mutta omituista. Sit iltasin on nyt parin iltana ollut että paleltaa mutta iho on kuuma, mies kiinnitti tähän ekana huomiota. Ja aamuisin kuuma, mut sen ajattelin johtuvan siitä että nukutaan aamulla kaikki 4 samassa 160cm leveessä sängyssä.

Hirvee päivä, en saa mitään aikaseksi varmaan tänään, voisko joku tulla siivoomaan tänne, tätiä enkä kimiäkään kyllä huoli, mut joku muu??

poco

Vierailija
102/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin kysymään mun duunikaverilta, joka on siis lääkäri tätä mun juttua, niin se möläytti ensi sanoikseen että todella yleinen KAKSOSRASKAUDEN oire!!!!! että siinä ne tuplahormonit jotenkin " sekoittaa" hetkeksi systeemit niin että kuukautiset yrittää punkea päälle... että sellasta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan jännittääkö mua?!?

Mä tulisin tosi mielelläni sun kaa vaikka siivoomaan, yksin on kamala jännätä!!!

Just tolleen, iho mullakin kuuma koko ajan... ja suihkun lämmin vesi ei riitä ollenkaan vaikka käännän hanat kaakkoon, kylmä tulee heti!!!!

Vierailija
104/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee se testi pliiisss, mä piinailen täällä jo niin TUPLAna, arghh, kohta mullakin on uus muotitukka, kun revin hiukset päästäni, mä en tajuu et sa voit olla noin COOL...

Vierailija
105/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sä oot mun kans täällä!!

Mun mahaa vääntää niin helkkaristi, en tiiä johtuuko se täti kimistä, täti jennistä, jännityksestä vai mistä!!!!

kun mulle tulee pissahätä niin testaan ovistestillä, niitä tuolla kaapissa on, mulla on vaan toi yks raskaustesti ni säästän sitä!!

Vierailija
106/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOn nukkunut pitkälle aamupäivään ja sit oltiin ulkona lasten kanssa!!

Priscilla, kävin tuolla joulukuisten päivitys pinossa sulla la 24.12, eli testasitko?? =) ONNEA ihana Priscilla!! Kärsimysten tie on ohi!! Me tehtiin se!! Sinä teit sen!!!

Mulla LA menkkojen mukaan 19.12! Testasin siis hyvän plussan aamulla, vahvemman kuin eilen!! Aion testata viel su, et vahvistuuko, mutta olihan toikin jo!!

IHANAA!! Toivon kaikille muille onnea, kiskon teidät vaikka väkisin mukaani!!!

Shani@ rv 4+2

Vierailija
107/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, kyllä se vahvistuu!!!

Jep, minä " yleisön pyynnöstä" testasin ensin ovistestillä johon lehahti niin paksu ja tumma viiva, ettei ikinä;) sitten r-testillä, eikä ollut haamu enää!!! vahva viiva, ja heti napsahti ruutuun....

kamalaa!!! ihanaa!!!! pelottaa, jos se kimi-täti tulee taas.... valkkaria mulla tulee aikasta reippaasti, lämmöt 37,3.

APUA!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
108/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa oli nähdä sut odotuspuolen pinossa, nyt vedetään yhdessä niin kovaa, että saadaan nää kaikki ihanat, kauniit naiset sinne kanssa!!! hiiop....

Mä haluun vielä kiittää teitä kaikkia kaikesta... tulkaa pian perässä, joohan? Olette mulle tärkeitä ja kaikki plussan ansainneet.

Rakastan teitä.

Vierailija
109/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin ilmoittamaan et ei jouluvauvaa meille. Eilis-illan testiin tuli kaikkis vahvin haamu)haalea plussa?) mut vuoto lisääntyi yöllä runsaaksi ja tän päivän testiin hätinä erottuva haamu=(

Kiitos teille kaikille myötätunnosta, tsempityksistä, ymmärryksestä ja kaikesta!! Ootte tosi ihania kaikki!!

Mä vetäydyn vähäksi aikaa selvittelemään ajatuksia ja ehkä jossain vaiheessa liityn tammivauvaa haaveileviin. Nyt just ei jaksa vielä. Tiedän että ei tähän maailma kaadu ja et vakavempiakin asioita tapahtuu mut kyllä tämäkin jossain tuntuu.

Kaikkea hyvää teille rakkaat kanssasisaret!!

Vierailija
110/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itku ja PERKELE!! Olen kauhean pahoillani:' ( ja taas itketään..... toivon sulle sydämmestäni plussaa ensi kiertoon...halit.

Vierailija
111/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halitukset ja jaksamista taas eteenpäin. noi haamut ovat niin ikäviä, itse tein kaksi haamutestiä viime syksynä ja kuienkin täti tuli, niin olen nyt päättänyt olla testailematta liian aikaisin, en vaan halua tietää että oisko ollu joku yritys kiinnittymiseen vai ei.

priscillalle ja shanialle oikein paljon onnea vieläkin, ihanaa että edes joku plussaa ja varsinkin tuommoisen vuodon jälkeen.

tuntuu vaan että nyt on ollu niin runsas plussa-aalto menossa että jäiköhän meille lopuille enää montaa plussaa jaettavaksi.

mie oon miettiny eilisen ja tämän päivän aj tullu siihen lopputulokseen että meillä on ongelmia tuossa ovuloinnissa ei kiinnittymisessä, niinkuin olen tähän asti ajatellu.

täytyy yrittää kuitenkin jaksaa tsempata itteensä eteenpäin, jotenkin nyt tuntuu vaan hirmu vaikeelta.

tamatu21/

Vierailija
112/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun viestistä huokuu sellanen " paha mieli" , ja pystyn samaistumaan suhun täysin... näinä kuukausina olen miettinyt ja lukenut nettiä niin et höyry nousee päähän... olen ollut sata varma että vika on ovulaatiossa, kiinnittymisessä, lyhyessä kierrossa, lyhyessä lutessa, simpoissa, luojassa, ja ties missä... Eikä siihen auta kun joku sanoo että kyllä te plussaatta, ei se sillä hetkellä auta. Mutta voikun sä jaksaisit uskoa siihen tulevaan!! En toivois kellekkään sitä monen kuukauden piinaa ja masennusta kun ei nappaa... meillä se aiheutti riitoja, syyllisyyttä ja syyllistämistä, pahaa mieltä ja epätoivoa...

Mullakin on niin kauheen vähän viikkoja ja sitä vuotoa oli, niin on pelko perseessä kuinka tässä käy... toisaalta tekee mieli hehkuttaa koko maailmalle...

Vierailija
113/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shani@ ja Priscilla! Ottakaahan mukaan kyytiin, pliiis!!!

AnniHelen@

Vierailija
114/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p02p06: Yritä jaksaa siellä! Totta kai tuollaisen jälkeen tuntuu pahalta ja saakin tuntua! Olen tosi pahoillani sun puolesta! Mustakin tuntuu, etten jaksaisi enää ryömiä tammikuisiin, kun ajattelen, että ei tärppää ikinä. Ja joo, ei silloin auta, vaikka joku sanoisi toista. Mäkin sain haamun viime kierrossa ja vuoto alkoi kuitenkin. En saanut siis mitään vahvaa viivaa, mutta ehdin jo minäkin tovin iloita viivastani. Paljon voimia sinulle ja ehkäpä me kummatkin jossain vaiheessa päädymme tammitoiveisiin - ja eihän sitä koskaan tiedä, ehkä tammiodottajiinkin (kunhan nyt edes jonkun kuun odottajiin). Jaksamisia!

Tamatu: Plussa-aalto käy ja jättää toiset rannalle ruikuttamaan. Niinhän se menee. Pidän kuitenkin sulle ja muille (vielä toistaiseksi) plussaamattomille joulukuisille peukut pystyssä, eihän sitä tiedä, jos jälkimainingit vielä kävisivät!

Priscillalle ja Shani@lle vielä kerran valtaisat onnittelut plussasta ja onnellista odotusaikaa! Teidät on ihana onni kohdannut! Kaikki menee varmasti hyvin!

ON: Ferrarin tallin ovet avautuneet :( Kimiä ei vaan vielä näy.

alavireinen Minni

Vierailija
115/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shani@ ja Priscilla, ONNEA ja paljon vauvaliimaa matkalle!

p02p06: oon niin pahoillani tädin tulosta..

Minni-Maijakin vielä jänskää siellä ja poco.. Toivottavasti plussatuulet yltää teille ja tänne asti. Mulla kans on vähän jo nuutunut fiilis ja ajatukset alkaa mennä tonne tammikuisiin melkein väkisin.. Vaikka ei millään jaksais taas ruveta jännäämään uudestaan ja uudestaan.. Ja silti siihen aina vaan ryhtyy.

Itsellä kans kimin odottelu täällä menossa, ehkä se sit pamahtaa sunnuntaina samaan aikaan ku lähtö starttaa.. Nyt kp 28/27-30 ja tekis koko ajan mieli testata... Ihan turhaa vielä tässä vaiheessa, tiedetään...

Tsemppiä meille vielä ajatustensa kanssa ahdisteleville! +++++++++++

Gaiole

Vierailija
116/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamatulle myös tsempitkset vielä, unohtui äskeisestä!

Vierailija
117/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuisiin mahtuu vielä... mä laitan tooosi voimakkaan imun päälle että pääsette mukaan...

Vielä kerran nöyrin kiitos ja kumarrus mahtaville tukijoilleni <3 <3 <3

Olette ihania ihmisiä ja suuria naisia kaikki!!

KIITOS.

priscilla ja little Elvis 3+4, YES!!!!!!

Vierailija
118/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mie masentunu ole vaikka tekstistä ehkä semmosen kuvan sain :( tää on vaan taistelu tota ikää vastaan, se on se mikä tässä stressiä aiheuttaa, ku oiski 5v nuorempi tai jotain, ku ei vaan ole aikaa odottaa ja yrittää...

iloinen ja onnellinen olen joka plussasta mikä täällä kuumeilijoille on tullu ja tulee. meillä on kuitenkin yksi epeli ja jos meille ei enempää suoda niin sitten ei. harmittaa vaan ku nämä meidän perän lekurit ei ota tosissaan näitä probleemia vaan sanottan vaan että ku yks on niin toinenki tulee ja odotellaan ja odotellaan. no me ei odoteta, loppukuusta alkaa toiminta, luotan että siellä klinikalla meidät otetaan vakavasti.

äh, tulipa vuodatusta, anteeksi vaan kanssapiinailijat, ei ole tarkoitus masentaa ketään tämmösillä jorinoilla...

Vierailija
119/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut mahtavaa seurata.

" mä rukoilen tänä iltana teidän toistaiseksi rannalla olevien puolesta...

Joulukuisiin mahtuu vielä... mä laitan tooosi voimakkaan imun päälle että pääsette mukaan..."

Kiitos Priscilla! Ihanaa, että jaksat ajatella tunnemyrskyssäsi meitä muita.

Huomenna sitten testailen itse. Clearblue polttelee vessan kaapissa, kp on huomenna 22/24-31. Tikutetusta oviksesta tulee huomenna 10 päivää. 8 päivää on rintoja pakottanut, mies on varma raskaudesta. Jäi vaan jotenkin mieleen, kun Lastwish kirjoitti samaa. Siis että heti pian oviksen jälkeen alkoi rintoja pakottaa. Eikä lopputulos ollut kuitenkaan paras mahdollinen =(. Lämpimät ajatukset Lastwishille.

Vaikka " virallinen" yritys alkoi vasta, olen kovasti kuumeillut jo kaksi vuotta. Siksi olenkin niin malttamaton saamaan sen plussan. Ikäero esikoiseen kasvaa koko ajan, on jo nyt isompi mitä toivoin =(.

Vierailija
120/164 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et masentanut! Plussasäteitä kovasti sullepäin!