Kiimalimat
Sorry tuo öklö otsikko mutten muutakaan keksinyt :/
Eikös sen pitäisi olla niin että ovista edeltävinä päivinä lima on sellaista kirkasta ja venyvää? Jep. No, siitä päästäänkin nyt tähän ongelmaan. Kierukan poiston jälkeen tätä limaa tuli noin 2 viikkoa ihan täysillä, mutta kutsun sitä kiimalimaksi koska mulla oli silloin todella kovat halut ja olisin pupuillut 5xpäivässä jos mies olisi jaksanut. Sitten himot loppui ja niin loppui limatkin. Sen jälkeen limaa on tullut vain ja ainoastaan silloin kun on ns. virittynyt eli se on siis sitä " kiimalimaa" . Viime kierrossa limaa ei tullut nimeksikään, mutten saanut itseäni edes mitenkään vireeseen. Ovis kuitenkin oli koska lämmöt paukahti ylös kp 22. Nyt uudessa kierrossa kun täti teki jo lähtöään kp 5, tuli yht' äkkiä tosi kovat halut ja bongasinkin oikein kirkasta, monta senttiä venyvää limaa. Onko mulla siis nyt jo ovis? Vai onko nuo eri tilanteissa tulevat limat kaksi eri asiaa? Kun olen kuullut että ennen ovista naisella on kovimmat halut, niin onko lima nyt siis niiden syytä vai seurausta...? Minä voin päätellä kirkkaasta limasta vain ja ainoastaan sen, että nyt haluttaa ja kovasti - oviksen kanssa sillä ei liene mitään tekemistä?