Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****JOULUISET VKO15****

09.04.2007 |

Aloittelin uuden pinon kun edellinen oli niin kamalan pitkä....

Voi että, pahoittelut lastwishille ja muille tädin yllättäneille. Ja yksi plussakin oli löytynyt, onnea!

ON: jännittäviä aikoja menossa. Viimeviikolla oli ikäviä nipistyksiä alavatsalla ja olin ihan varma että täti kurvaa viimeistään sunnuntaina. Ei oo näkyny! siis kp 30/28, mutten tohdi testata. Oli nimittäin se km viimeksi viikolla 6 ja ovis aika myöhäisessä vaiheessa (kp 18/28) joten ei parane vielä juhlia. Ei oo kyllä pienintäkään oiretta. Milloinhan tohtis testata?

P-M

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hui kun alkoi jännittämään Piitu-Miinan puolesta=) Sulla näyttäis tosi lupaavalta ja toivottavasti sen plussan saat sitten kun uskaltaudut testaamaan. Mä kyllä varmaan testaisin heti mutta hyvähän se on kun maltat odottaa vailla pari päivää;)

Lämmöt näyttäis taas hyvältä mutta pieni pelko kuitenkin on nyt persiissä että se täti sieltä kuitenkin taas viimestään ylihuomenna tulee=( Toivotavasti ei tule ja mun aikaisemmat tuntemukset pitäisikin paikkansa.

Näinpä aiheeseen liittyvän unenkin viime yönä joka tuntui niin todelliselta että huh. Ja voi kunpa kävisikin toteen=) Tein unessa raskaustestin, joku liuska se oli ja siihen tuli hyvin haalea, juuri erottuva viiva. Tein sitten toisen testin, aconin liuskan, johon tuli liikaa pissaa. Puristin sitä kuivaksi ja siihen ilmestynyt toinenkin viiva levisi ja katosi värjäten koko testi vaaleanpunaiseksi=D Sitten tein vielä kolmannen aconin kasettitestin ja juuri kun olin saanut pissan siihen äitini tuli ja näki testin. Laitoin sen nopeasti piiloon jonkin kankaan alle, hih. Hetken kuluttua äitini sitten kysyi että noh, oletko raskaana ja kurkkasin testiin ja kaksi kaunista viivaahan siinä oli, heh heh.

No katsellaan huomiseen, silloin varmaan taas testaan toivoen unen kaltaista tulosta =)

p02p06kp 28/28-29 yk 4

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
2/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muukin uneksii testeistä. Minä näin viime yönä unta että tein aconin liuska testiä johon ensin tuli vahva plussa ja sitten se plussa viiva katosi ja minä hätäännyin täysin :o(

Viime kuussa unessa tein testin joka tuli ihan veriseksi :o(

Testasin eilen oikeasti negan ja se harmittaa niin vietävästi :o( Mieskin on harmissaan. Minä kun viime elokuussa ajattelin että kyllä viimeistään maaliskuussa olen raskaana,en ole ja harmittaa :o(

Nyt yritystä jatkuu elokuulle asti ja sen mukaan jatkuu pääsenkö kouluun vai en. Jos pääsen niin tulee 2 vuoden tauko.

Ollut rauhallinen pääsiäinen kun yksi lapsi on vain kotona muut kolme on lomalla mummun kanssa. Vähän oikeasti tylsääkin mutta ei kerrota mummulle :o)

Niiloakseli kp 28/28->39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityskierto 9 on täälläkin menossa, eikä kovin kummoiselta näytä. Heräsin sattumalta kuuden maissa aamulla ja mittasin lämmön ja jatkoin unia. Lämmöt oli 36,35...miksei ne nouse... Mahtaako mullakaan nyt olla ovista tapahtunu lainkaan, vähä kummastuttaa. No ei auta itku markkinoilla, pitäs kai tänään varmistella (kun se eilen jäi) että jos oliski nty vasta irtoamassa munis tmv.

Niiloakseli: me kans aloteltiin yritys elokuussa. Mullahan oli se pieni leikkaus tammikuussa ja mä silloin elokuus aattelin että leikkaus siirtyy ku mä tuun raskaaks sitä ennen. No eipä siirtyny leikkaus, ku ei vieläkään oo raskaaks tultu. Kyllä sitä välillä miettii, että on tämä ihmisen lisääntyminen vaan niin vaikeeta.

Piitu-Miina: eli ovisko oli kp18? Eli olisi 12 päivää oviksesta? Kyllä se herkässä testissä jo näkyis, mutta jos maltat niin oota pari päivää :) Plussasäteitä!!!

P02P06: Sulla on mahtavat lämmöt! Parempi käyrä kuin viime kierrossa. Toivottavasti tietää hyvää!!! :))))))

Piipaalle tsemppiä kovasti ensi kiertoon...mä niin toivoisin että te vielä saisitte sen pikkuisen, jota niin kovasti toivotte!!! Ja kun aika kerran on käymässä vähiin.. :/ Olis niin mukava yhdessä olla tuolla odotuspuolella.

Ja tamatu: ollaan vähä samassa veneessä kun ei mullakaan tunnu tuo ovis nyt tapahtuvan oikein. Plussasäteitä sullekin kovasti!!!!

Dodiih, huomenna taas töihin, mutta tänään saa vielä nauttia lomapäivästä. Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!!

Koralli73 kp 15 dpo2????? yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

http://www.fertilityfriend.com/home/koralli

Vierailija
4/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja munia sekä mämmiä kaikilla mahat täynnä, vai? Mun täytyy kyllä myöntää että tänä pääsiäisenä on kyllä tullut mässäiltyä ihan huolella, niin että toi poistokin on ruvennut reistailee..onkohan ummetus r-oire ;)) ?

Pahoittelut kaikille tädin jyräämille, etenkin Lastwish, voimia! Samoin Piipaalle!

Ja onnea plussanneille!

Piitu-miinalle peukut ja varpaat pydessä, hyvältä kuulostaa! Täytyy nostaa hattuja sun testaushermoille, koskas siis ajattelit testata?

Mun täytyy nyt myöntää etten oo lukenut läheskään kaikkien kirjoituksia, joten anteeksi et oon taas kuutamolla ja varmasti unohtanut jotkut tärkeät kommentit pois..

Omaan napapiiriin ei oikeestaan mitään, vielä kaksi teroa popsimatta ja sitten ei odotella sitä pikkujäbää sillä punasella kaaralla kylään, vaikka täytyy oikeesti myöntää et heikko on usko raskauteen :/ Jotenkin ei vaan tunnu yhtään miltään, onks se hyvä vai huono merkki kun ei oo merkkejä suuntaan, ei toiseen?? Unia nään kans kaikenlaisia painajaisista plussaonneen ja taas odotin enemmän kuin yhtä vauvaa ( taitaa olla pieni pelko kaksosten suhteen vai oiskohan alitajuinen toive??) Mutta siis niin heikko on usko plussaan etten aio testata noilla advanceilla ennen kuin kp:t on reilusti ylittynyt, tämän vannon, joopa joo ;)

Lopuksi pari kyssäriä lämmöistä ja teroluteista..

-Kuinka nopsaan vuodon pitäisi alkaa viimeisen teron ottamisesta? Oliks se viikon sisällä?

- Nouseeko lämmöt vaikkei munasolu ois irronnutkaan?

Siis kun en testeillä lh plussaa saanut (tosin lopetin testaamisen ilmeisesti kesken leikin) mutta lämmöt on kuitenkin olleet luulemastani oviksesta asti tasasesti koholla, ei sahaavaa käyrää.

Peukkuja kaikille piinaileville ja plussatuulia vielä puhaltelen..puuuhhh..

-poco kp 29/32 pdo9? yk2-

Vierailija
5/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, vihdoinkin kotona! Miten kumassa sitä aina muka lähtee reissuun rentoutumaan ja sitten kun pääsee kotiin onkin niin helpottunut et " rasittava" reissu on ohi ja vihdoin pääsee lepäämään... On se aina toi muitten nurkissa punkkaaminen niin erilaista. Home sweet home! =)

Voi täälähän alkaa testailut olee lähellä aika monella! Piinaavia hetkiä näyttää käyvän läpi yks sun toinen! Todella paljon PLUSSA onnea kaikille!! +++++++++++++++++++++

ON: Pupuiltiin silloin oletetun oviksen aikaan useempana päivä, tikut perhana loppuivat tuolloin kesken, joten täyttä varmuutta ei siitä siis ole. Limaa oli ja kipuilua joten ainaskin ollaan yritetty. Mitään tuntemuksia ei erityisesti ole. Ihmettelin tuossa kun sain pölyä nenääni ja aivastin, niin vihlas tosi kipeesti aamulla... Mut toisinaan ennen menkkojakin mua juilii noin jos vaik yskäsen... Kai sitä pikku päässään saa oireen kuin oireen sopimaan raskausoiereisiin =).

Sitten vielä pikkaisen pohdintaa: Jotkut sanoo että KM jälkeen on helpompi raskautua (?) Tietääks kukaan mihin tuo väittämys/olettamus perustuu? Onko siinä mitään perää??

Shani@ kp26/~28 yk mones mones mones........

Vierailija
6/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin epäilen etten ovuloi normaalisti. Tikutin 5kk ilman positiivista tulosta ja nyt kun on eka luomukierto ilman teroja tai primoluteja takana niin tunsin kyllä kipuja kp13-15 aikana mutta kun ei ollut enää tikkuja niin en sitten tiedä oliko ovis vai ei.

Jollekkin täällä listalla oli gyne sanonut että teroista on monesti enempi haittaa kuin hyötyä,tiedä sitten. Itse söin kaksi kiertoa sitten vuoto alkoi kolmannella kierrolla jo kp 15 kesti 10pv ja nyt odottelen ekoja ihan luomu menkkoja

enkä todellakaan tiedä milloin pitäisi tulla... nyt kp 28/28->39 tuo 28 pvN kierto on lääkkeellinen kierto ja viimeiset luomumenkat joulukuussa 2005 oli 39 pv.Raskaus toiveen olen jo haudannut ja nyt toivon ettei kierto olisi mahdottoman pitkä jotta vielä tammivauvaa voisin haaveilla ettei helmikuulle asti pidä haaveilla :o)

Niiloakseli harmituksen syövereissä :o( kp 28/28->39 yk9

Täti hoi!!!!! tänne päin!!!

Vierailija
7/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä putosin joulukuisista tänä aamuna. Mutta parempaa onnea muille, toivottavasti tärppää +++ :)

Ayumi_ kp 1

Vierailija
8/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussanneelle!! ja erittäin suuret pahoittelut tädin yllättämille :(

piitu-miina: peukkuja peukkuja peukkuja että seuraava plussa on siellä.

piipaa: toivon myös minä että seuraavasta kierrosta saatte vahvan viivan ja pienen vauvelin kotiin, ei ole tuokaan helppoo ku tietää että kohta yrittäminenkin loppuu :(((

poco: mulla alko menkat 2-3pv terojen lopettamisen jälkeen, ihan normaalissa aikataulussa.

koralli: hassun samaan tahtiin näyttää tämä kierto menevän. mulla kylläkin eilen sen kirjottelun jälkeen melko pian alko ihan hillittömät kivut oikealla puolella, ihan sitä itteensä taatusti oli, ei ookkaan pitkään aikaan semmoset kivut olleet. nyt peukutan ihan itelleni että ois tapahtunu kunnon ovis ku ne viivatkin oli niin vahvat. mutta sitten aamulämpöihin, normilämpö on 36,2-36,3 ja tänään 35,8 että vieläkö se ovis kummittelee noissa lämmöissä ja oliko se sitten eilen vai vasta tänään, yöllä vielä tuntu kirvelyä munasarjan paikkeilla nyt ei enää. ei oo koskaan ollu näin myöhään mun ovis mutta kiitos siitä ehittiin kuitenkin peittoja pöllyttämään ku saatiin se noro taltutettua, että mie kyllä piinailen ihan loppuun asti tämän kierron. nyt vaan ku tietäs mistä laskee sen 3vrk että voi luget alottaa.

tämä päivä vielä vapaata meilläkin ja huomenna töihin, onneksi on vaan 3pv töitä ja sitten taas vapaata.

tamatu kp 17/30

Vierailija
9/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edelleenkään mitään oireita..... mikä on nyt se herkin testi? jos vaikka kipitän apteekkiin ostoksille.... jos huomisaamuna vaikka tai ylihuomenna kokeilis.... Ja mitä pitäs lämmöistä tapahtua tässä vaiheessa?

Jännitystä on muillakin ilmassa, peukut pystyssä ja varpaat myös.

Sh@nia: En tideä onko km jälkeen helpompi raskautua, mutta toivottavasti... aikaisempia lapsia on joutunu lähes vuoden odottamaan että tärppää, ja nyt tärppäs heti pillereiden jälkeen ja nyt eka mahdollisuus km jälkeen ja ehkä jotain valoa näkyvissä?????

P-M

Vierailija
10/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin täällä ihan tuskissa, tahtoo tietää, onko joku mahassa mukana...

kaivelin kaappia ja löysin citymarketin hyllyltä ostetun halppis RFSU testin, viimeksi en sillä plussaa saanu, vaan jollain apteekin kapistuksella..... ja kun tein niin sieltä tuli ihan vahva HAAMU, varmaan ohjeen mukaan ihan plussa, mutta ohje ei tallella. Tein iltapäivä pissasta jonka oon laimentanu noin pannullisella kahvia ja 1 l limua....

Ihan onnesta sekaisin, mutta silti vielä varpaillaan, km pisti varovaiseksi. kyllä käyn ostaa kunnon testin ja teen vielä varmuudenvuoksi huomisaamuna:D

Pitäkää peukkua:D TOIVON ETTÄ PIENI PYSYY MENOSSA MUKANA

P-M rv 4+2?????

Vierailija
11/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvaliimaa pikkuiselle=)

Olen satavarma et huomisaamuna lämmöt tippuu ja menkat alkaa tuhrulla tai sitten vasta keskiviikkona. Mutta tuttua jomotusta on tänään jo esiintynyt vaikka mä olin jo niin varma että nyt olisi voinutkin tärpätä=/

No onneksi on hyvä mieli edes siitä että piha on siisti talven jäljiltä vaikka sieltä missä lunta vielä on tulee paljastumaan haravoitavaa.

Toisaalta surettaa jo kovasti ettei jouluvauvaa meille taida tulla mutta eipä asialle mitään voi. Toki pitäisi nyt vaan malttaa mielnsä eikä tehdä johtopäätöksiä ennekuin kierto on lopussa.

Vierailija
12/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia!! =) Paljon vauvaliimaa pikkuiselle mukaan!! =)

Shani@

Vierailija
13/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mitä hyllystä löytyi, apteekin testin, huomisaamuna testaan vielä kertaalleen että voin uskoa tämän todeksi:D

p02p06: Se tuttu tunne mahassa oli mulla to-pe, älä vielä kirvestä kaivoon heitä, peukut pystyyn!

P-M

Vierailija
14/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaillut olen vain, mutta jouluvauvaa toivomme. Nyt tarvisin teiltä kaikilta neuvoja:

Mulla pirun pitkä kierto, 30-40-?... Nyt kp38/? ja tilanne siis tällainen, olen 3 tyylipuhdasta negaa viime viikolla testannut Clearbluen erittäin herkällä, ja tänään iltapäiuväpissasta haamujen haamu. Siis lähinnä " viivan paikka" , mutta näen sen, koska 3 negaakin olen samalla testillä nähnyt! Lyhyt taustani: km 2/07, 10/06 synnytin 20+2 pienen tytön, jonka sydän oli kovin sairas. Vauvaa niin toivotaan perheeseemme!

Oletteko tuolla em rtestillä testailleet, kokemuksia? Voi apua...

Plussaonnea kaikille teille ja jaksamista junasta pudonneille.

Sofia

Vierailija
15/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla palattiin sukuloimasta, mutta olin niin väsynyt, etten jaksanut edes tietsikkaa avata. Tänään sitten oon yrittänyt opiskella teidän pääsiäisajan tapahtumia. Olihan tuosta viime viikonkin pinosta aikamoisen pitkä tullut, vaikka ilmeisesti moni piti palstailustakin pääsiäistaukoa.

Piitu-Miina: Onnittelut plussasta! Huisin hienoa! Nyt viet kyllä meidät muutkin imussa tuonne odotuspuolelle!

Str@wberry: Kyllä se sun viivasi vielä vahvistuu! Varovaiset onnittelut sullekin!

(rouva) Tamatu: Vai olitte käyneet pappilassa pyörähtämässä! Onneksi olkoon koko perheelle!

Piipaa, Toivoilmari, Nia ja Ayumi olivat ainakin joutuneet tädin yllättämiksi. Pahoittelut! Ampukaa se typerä täti singolla avaruuteen, allekirjoittanut on aineskin täysin kyllästynyt siihen kuvatukseen!

Sofia-77: Valitettavasti en osaa kysymykseesi vastata, mutta lämpimästi tervetuloa palstailemaan!

Poco: Muakin on ummettanut, mutta mäkin arvelen sen johtuvan ennemmin turhan monesta suklaamunasta, rahkapullasta ja karitsanpaistista kuin raskaudesta... Vaan eihän sitä koskaan tiedä :)

Niiloakseli: Negapahoittelut! Olisi sen plussan jo teille suonut!

p02p06: Älä vielä menetä toivoa tästäkään kierrosta! Aina voi ihmeitä tapahtua, ja mikäpä olisi sen suurempi ihme kuin vauva!

ON: Oon pitänyt jo jokusen kuukauden " kiertopäiväkirjaa" . Merkkaan siihen lämmöt ja kirjoitan kaikki mahdolliset ja pienimmätkin nippailut, etomiset, näpyt ynnä muut " oireet" , mitä missäkin vaiheessa kiertoa itsestäni löydän. Oon huomannut nyt sellaisen oviksen jälkeisen " oire" kaavan: heti oviksen jälkeen tissit kipeät ja runsaasti valkkista, sitten menkkojen edellä valkkis loppuu, naamaan ilmestyy näppyjä ja nännejä aristaa. No nyt ollaan tuossa menkkoja edeltävässä vaiheessa. En jaksa ollenkaan uskoa raskauteen, en tosin ole uskonut koko kierron aikana. Hatuttaa ja vatuttaa jo nyt aika lailla, kun se saamarin täti änkeää melko varmasti parin päivän sisään. No, kuten itse tuossa p02p06:ta kannustin, niin ihmeitähän voi vielä tapahtua. Huomenna aion testata, ja jos sieltä nega tulee, niin aion tanssia perinteisen tätitanssin (= vähän niin kuin sadetanssi, mutta tässä toivotaan tätiä tulevaksi mahdollisimman pian, jotta uusi kierto voi alkaa).

Kyllä minusta Minni-Maijakin saisi jo tulla äidiksi, saada lapsen, perheen. On se sitä sen ukon kanssa jo niin kauan haaveillut ja yrittänytkin jo tovin. Näin on.

Minni-Maija kp 27/24-31, tavallisesti 28 yk 6

Vierailija
16/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa ja oikein paljon onnea plussasta!!!!!tarrasukkia masukille..

mie en sitten taas hetkeen ehi käydä kirjottelemassa, yritän toisella silmällä pikaseen vilkasta mitä itsekullekkin kuuluu, mutta kirjottamaan ehin varmaan vasta to tai pe :( toivon mukaan saan lukea paljon plussauutisia.

Vierailija
17/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti onnea plussanneille! Toivotaan, että viivat vahvistuvat entisestään!

Mä luulin jo tädin yllättäneen eilen, mutta vuotoa tulikin vain muutama pisara. Tänään vihloi välillä mahaa niin, että olin ihan varma, että nyt on menkat käynnissä toden teolla, mutta ei... tänään ei sitten vuotanutkaan enää mitään. Acon10 näytti torstaiaamuna negaa, että ei tainnu olla mistään kiinnittymisvuodosta kyse, vaikka toivoisinkin sen sellaista olleen... taitaa vaan olla kroppa km:sta sekaisin edelleen! Tällä viikolla tulee täyteen 7 viikkoa km:n alkamisesta.

Vierailija
18/164 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taasen toivonkipinät sinkoilevat;) Huominen tulee kertomaan jo ehkä tuleeko se täti vai ei eli piinaava päivä tulossa. Punkkua olen nyt luvan kanssa juonut lasillisen joka päivä yhtä lukuunottamatta oviksen jälkeen ja tätä tapaa voisi jatkaa omaksi ilokseenkin=D Saapa nähdä nyt onko siitä vastaavaa hyötyä.

Essi78 toivotaan kuitenkin että olisi kiinnittymisvuotoa=) Eikä siinä tapauksessa jos kiinnittyminen tapahtui eilen niin testi olisi torstaina voinut mitään näyttääkkään eli toivoa on!!

Minni-Maijalla on hyvä tapa pitää tuollaista päiväkirjaa, oppii varmasti tuntemaan kroppansa hyvin. Mäkin olen vime kierrosta lähtien yourdaysin sivuille jotain rustaillut mut aika vähäiseen on jäänyt taas. Toivottavasti saat plussan huomenna testiisi, innolla jään odottamaan tuosta=)

Sofia-77, itsellä ei kokemusta kyseisetä testistä muuta kuin negojen muodossa joten niiltä osin en osaa auttaa mutta kovasti peukkuja pidän sinulle että viiva siitä vahvistuu=)

Vierailija
19/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ton apteekin testin ja siinä tuli haamu, huomattavasti hailakampi haamu ku eilisessä halppistestissä. Toivottavasti se ei haihdu nyt kokonaan:/

Plussa onnea meille kaikille!!!!

P-M

Vierailija
20/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitu-Miina: Voi ei! Olisikohan kuitenkin mahdollista, että eilinen testisi olisi herkempi ja siksi tämän päiväisessä testissä viiva olisi haaleampi. Plussahan se kuitenkin vieläkin on. Kannattaa testata parin päivän päästä, kahdessa päivässä raskaushormonin pitäisi nimittäin tuplaantua. Pidetään peukut pystyssä!

Essi78: Kannattaa varmaan sunkin testailla taas parin päivän päästä. Tuosta torstaista on jo aikaa. Ja tosiaan jos toissapäiväinen olisi ollut kiinnittymisvuotoa, niin eihän testi muu olisi voinutkaan vielä torstaina olla. Peukut sullekin pystyssä!

p02p06: Siedettävää piinapäivää sille suunnalle! Mä oon kanssa juonut tota punkkua, vaikka en lukeudu sen ystäviin. No, onhan sitä yritettävä kaikenlaista. Tsemppiä tähän päivään!

ON: Tein just negatestin. Voi %&*#" = suututtaa niin maan vietävästi. Sen verran oon tikkupissijänä kehittynyt kuitenkin, että sain testiin viivanpaikan. Se on sellainen noin puolikkaan viivan paksuinen " viilto" (kuin kynnellä siihen painettu), joka kaukaa katsottuna saattaa tehdä testiin myös harmaan varjon tapaisen alueen. (Punaista) väriä siis testissä ei ole lainkaan. Mulla ei ole ennen ollut noita Advancedin 10-testejä, mutta nyt on, kun Kotitesti lähetti mulle vääriä testejä. Onpahan tullut nyt sitten saatua yks hailakka haamu (edellisessä kierrossa) ja yks viivanpaikka. Yksi testitulos siis vielä puuttuu.

Kohta täytyykin sitten miettiä ens kierron sotasuunnitelmaa. Ainakin se on varmaa, että meidän on pakko heittää tuo laatikollinen käpyjä sängyn alta lähimpään lepikkoon, koska ne ovat mitä ilmeisin syy hedelmättömyyteen! ;) Älkääkä vaan kysykö, m i k s i meillä on käpyjä sängyn alla.

Minni kp 28 / n. 28, yk 6, ovis oli kp 17 tai 18