****JOULUISET VKO15****
Aloittelin uuden pinon kun edellinen oli niin kamalan pitkä....
Voi että, pahoittelut lastwishille ja muille tädin yllättäneille. Ja yksi plussakin oli löytynyt, onnea!
ON: jännittäviä aikoja menossa. Viimeviikolla oli ikäviä nipistyksiä alavatsalla ja olin ihan varma että täti kurvaa viimeistään sunnuntaina. Ei oo näkyny! siis kp 30/28, mutten tohdi testata. Oli nimittäin se km viimeksi viikolla 6 ja ovis aika myöhäisessä vaiheessa (kp 18/28) joten ei parane vielä juhlia. Ei oo kyllä pienintäkään oiretta. Milloinhan tohtis testata?
P-M
Kommentit (164)
Sofialle ja Minni-Maijalle. Toivon teille molemmille kovasti paljon onnea tammikuulle.
Tamatu, Koralli ja Gaiole ainakin piinailee vielä mun kanssa. Oliko muita? Vielä uskon Prisillan vetävän meidät kaikki mukaansa!
Uninen ja aamullista testausta harkitseva Anni
Annihelen@ piinailee vielä myös, ja sullahan oli jännät paikat! Oviksesta sen aikaa, että kohta voisi ruveta jo viivoja näkymään tuplana?? Ei muuta kun uutta testiä putkeen vaan :)) Toivottavasti tärppää! Tule kertomaan mitä tulee. Mulla on huomenna dpo 10 ja samalla kp 30, eli sen yli ei kierto ole mennyt moneen kuukauteen..
Pohdin tässä tänään, että on jo puoli voittoa se, että tämä on eka kierto ilman primolut-kuuria ja tähän mennessä ei ole tullut mitään välivuotoja!! Se lienee hyvä juttu. Paitsi kun menen ajatuksissa lisää eteenpäin, niin heti iskee pelko, että nyt ei sitten menkat taas ala luonnollisesti ollenkaan...
Aina on jotain peikkona olan takana.. Taidan olla kunnon pessimisti :)
Odottavan aika on pitkä. Ja todellakin kuumoilijan varmaan vielä pitempi..
Hyvää yötä, huomenna uudet kujeet ja testiliuskat :))
t. Gaijis
Pakko oli testata heti aamulla ja paksuakin paksumpi negaviiva tuohon Clearblueen tuli =(. Kp on 23/24-31. Tänään takerrun siihen, että tuo testi ei kai ole herkin ja oireita oli ainakin vielä eilen. Muutaman kerran haistoin asioita, joita en ole ennen niin haistanut. Rintoja kipuili edelleen. Ellei sitten mielikuvitus laukkaa...
Onnea hurjasti kanssapiinailijoille!
Tulin vanhaan pinoon vielä kerran kiittämään kaikkia=)
Myös pahoittelut Strawberrylle ja Sofialle, on kovin kurjaa kun plussan jälkeen tuleekin täti, itsellä kävi siis samoin.
Ihanaa ollut lukea Pricillan ilosta, onnea vielä kerrran kaikille plussanneille!!
Mä teen siirron tonne tammikuisiin nyt kun itkut on itketty=)
Sofia: voi surku rakas ystäväni... voi voi... en osaa sanoa varmaan mitään mikä nyt lohduttas. *hali* ensi kuussa sitten? voi hyvin...
gaijis:anni: kamalasti plussapuhuria.... hyvät on merkit ilmassa, annillakin negasta huolimatta... niin kauan kun kimiä ei näy, kaikki on mahdollista, ja kuten mä osoitin kaikki on mahdollista vielä kimin jälkeenkin!!!! Ette luovuta, te plussaatte!!!!!!!! hirveesti voimia:)))*hali*
koralli ja piipaa... jaksuja piinailuun!!!!
priscilla & peppi 3+6
Kiitos kaikille kannustuksesta.
Ja AnniHelen@, tosiaan toivoa on kuule vielä kahmalokaupalla! Mikäs sun dpo nyt onkaan?
Ja Priscu sun viesteistä vaan tulee niin hyvälle tuulelle, että älä nyt jätä heti meitä tänne odotuspuolelle, vaan tuut sit moikkaamaan jatkossakin, eikös? :) Paitsi että mehän tullaan mukana sinne o-puolelle, hitto mitä mä höpisen :))
ON: Tänään kp 30/27-30 ja dpo 10.. Viimeksi kierto ollu yli 30 pv syyskuussa. Mutta mutta.. En uskalla tehdä r-testiä, nolona tunnustan että eilen tein ovistestin ja eikö siinäkin EHKÄ pitäisi näkyä jotain viivaa, jos ois raskaana? No ei näkyny, oli niin puhdasta valkosta että silmiä häikö.. Se oli aconin ovistesti, apteekkikamaa.
Jotenkin ei vaan oo raskautunut olo, vaikka mistäs sitä tietää miltä se tuntuu ku ei oo ikinä ollu :)) Olen sekoomassa..
Yöllä koski mahaan ihan erkkinä, ei onneksi menkkakipuilua vaan ihan sellasta " yrjöönkö vai en yrjöö" kipua. Epäilen aiheuttajaksi eilisiä grillikauden avajaisia, tuli syötyä niin että napa rutisi. Nyt pitää sietää krapulaista ukkoa, voi luoja... Miksei se voi nyt nukkua vielä pari tuntia pitempään...
Pysy Kimi Bahrainissa, älä tule tänne!!!
toivoo Gaiole
Mäkin tulin kurkistamaan, kun aina kun valtsen ton keskustelut klikkaan tän vauvakuume osion auki. Ei vaan jotenki usko, että toi toinen puoli on se puoli missä nyt sitten kirjotellaan. No eipä tuo ole ihmekään, kun 9kk suurinpiirtein tällä puolella ollaan enemmän tai vähemmä roikuttu!!
Mut tosta ottakaa onkeenne tytöt, se nappaa aivan varmasti teillä!! Ja en lannistunut (vaikka 2vko ryvin aivan pohjamudissa) kmstä, vaan natsas nyt siis heti uusiksi. Toivon että pikku asukki pysyy kyydissä loppuun asti!! Oireita ei ollut ennen plussaa juuri mitään, että se voi kyllä tulla, ihan noin vaan!!
Pahoitteluni tädin kohdanneille!! *voimahali*
ISO halirutistus kaikille piinailijoille!!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
PLUSSARIVI viel kaikille!!!
Shani@ rv 4+4
kiitos itsellesi kannustuksesta ja tsemppiä tammikuisiin!
Uusi kierto on aina uusi mehevä mahdollisuus. :) Uusi etelä-suomalainen sananlasku.
Tammikuisissa varmaan taas tavataan!
eli kimi *prkl* kaarsi ferrarillaan paikalle.. :(
Kasaan tavarani ja siirryn suosiolla tammikuisiin.
Toivon sydämestäni teille koralli, tamatu ja AnniHelen@ PLUSSAA!
Tulen kurkkimaan kuinka käy! Tsemppiä tytöt!!!
++++++++++++++++++++++++++++++
Itse päätin, että 10. kierto toden sanoo!!
Mä OTAN itselleni sen tamminyytin! Nyt ei jäädä tuleen makaamaan, vaan maataan ihan muissa paikoissa koko ensi kierto ;) Ei ole ainakaan sitten siitä kiinni.
t. päättäväinen Gaiole
Eli älkää nyt kaikki jättäkö meitä. Onko täällä enää ketään muita kuin minä, Tamatu ja AnniHelen@?
Mä voisin taas toistaa itseäni: aamulämpö oli vain 36.5. Kyllä on surkiat oviksen jälkeiset lämmöt tässä kierrossa. Pistää miettimään, että oliko sitä ovista lainkaan vai onko kyse just siitä, mistä joku täällä kirjoitti (sorry, en muista kuka), että ilman ovistakin voi lämmöt kohota. Olin kans törmänny siihen tietoon jossain,mut olin tuudittautunu ajatukseen, että se olis kuitenki harvinaista, että yleensä lämmöt kertois oviksesta. Ainakin olen melko varma, että jos lämmöt selvästi kohoavat, niin ovis on varmasti tapahtunut.
pms-oireet, eli rintojen arkuus, alkoi pari päivää sitten. Iltaa kohti aina pahenee,mut sitä se nyt on ollut enempi tai vähempi joka kierrossa, joten menkkojahan se vaan ennustaa. Ei tunnu jälleen yhtään raskautuneelta.
Ovusoftin jenkkikeskustelupalstalla törmäsin vuoristorata-ajatuksiin. Sopivat mullekin. Erityisesti oviksen jälkeen. Eka sitä on innoissaan kun bongaa oviksen ja saa touhut ajoitettua nappiin. Sit oviksen jälkeen iskee masennus, että ei tää kuitenkaan taaskaan tärppää. Ja sit kuitenkin kohta sitä on innoissaan kaivamas testejä kaapista ja toivoo ja toivoo...ja sit tiirailee testiä suurinpiirtein suurennuslasin avulla, että näkyykö siinä mitään ja sit taas iskee pudotus alas kun tajuaa että ei niin mitään. Alkukierto on mulla ainaki sit tasasempaa kun on niin pitkä matka ovikseen, ettei oikeen ees muista asiaa ennen kuin taas innostus oviksesta ilmenee...ja taas mennään vuoristorataa ylös ja alas.
Niin että täällä ollaan nyt siinä oviksen jälkeisessä alakierteessä...mutta parin päivän päästä ollaan testausvaiheessa...
Jaksuja kaikille lopuille piinailijoille, toivottavasti vielä tulisi plussia meille loppukuun piinailijoillekin!
Koralli73 kp 21 dpo 6-8 yk9
Siis ei se tullutkaan sitten tänne vaikka lupasikin :o, mä oon nyt tän kiertoni kanssa aivan kuutamolla, mutta siitä enemmän tuonnempana..
Minni-Maija ja Gaiole: Pahoittelut tädistä, tammikuisissa tavataan ja mehän napataan ne paksut viivat kaikkiin testeihin, merkeistä ja mallista riippumatta!
Sofia: Olen pahoillani, ekassa kierrossa haamuja minäkin nappasin ja kuitenkin täti saapui ajallaan, tammikuisissa tavataan sinunkin kanssa, eikös vaan?!
Ja nyt pätkii, olikos vielä plussia ropissut, onnittelut kuitenkin..
Ja piinailijoille rauhaa, annihelen@ ainakin piinailee, älä huoli, clearbluet ei tosiaan oo mitää herkkis testejä, joten toivoa on aina niinkauan kuin kimiä ei näy bdbd
Ja nyt sinne omituiseen napapiiriin ja lämpöihin...Siis antakaas kun pitää ihan miettiä, luulemani ovis oli kp 19 tai 20 (en nyt edes muista), lämmöt nous hienosti noin puolisen astetta ja välillä reilumminkin, siis 36.8-37.1, tav. 36.1-36.3 ja olivat siis ylhäällä kp 33 saakka eli perjantaihin, sit illalla laskusuunnassa, 36.5-> lauantai aamuna 36,2 ja eilen illalla jopa 36, mutta mutta, täti ei siis tullutkaan ja tänään lämmöt 36,8 ja tarkistus 37 c, mitä mitä, onks mulla joku tulehdus kenties? Mä en kyllä voi millään luottaa näihin lämpöihini. Mulla oli siis perjantaina kauhee palelu, minkä siis luulen johtuneen lämmönlaskusta ja se tissikipu ja perjantaina sitten vietettii hieman villiä iltayötä peittojen alla ;) niin lauantai-aamuna oli tuotosten seassa rusehtavaa vuotoa " vanhaa verta" , joten tottakai luovutin ja annoin kimille mahdollisuuden tulla..muttei se prkl tullutkaan, mä en tajuu, nyt olo on aivan oireeton, alavatsakipuja mulla ei oo ollutkaan, perusnippailut puuttuu kokonaan...nyt täällä palaa kohta käpy totaalisesti kimille jos jättää mut lillumaan tähän kahden vaihelle ja lämpötieteilijät, auttakaa, mitä nää lämmöt nyt temppuilee...??
poco kp 35??
voi hitsin hitsin hitsi että oli taas pudonneita :((( toi on kamalinta ku eka saa plussan ja sitten alkaakin vuoto, syksyllä sekin on koettu, parempi ois suoraan saada nega.
kuules koralli, tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu, ja toi vuoristoratateoria on aika hienoa, paitsi että mulla ei tuu ees missään vaiheessa sitä kunnon nousua, sitä että oikein jaksa odottaa ja toivoa, ei sen km:n jälkeen enää ole ollu, ei vaan uskalla. mutta yritetään nyt valaa uskoa ja intoa toisiimme jookos ja annetaan annihelen@llekkin iso hali ja uskoa plussaan*halaa lujasti*
jos on noin etä lämmöt voi nousta vaikka ovista ei oo tapahtunutkaan, niin suuremmissa määrin alan epäillä että niin on käyny mulla usein. mutta jos vika siinä niin eikös siihen ole jotain apuja saatavilla?1,5vk ja sitten mennään sinne klinikalle, hieman jännittää jo.
musta tuntuu että mulla ois vaikka mitä sanottavaa mutta jotenkin e ajatus kulje ei laisinkaan. väsyttää ihan hirveesti, noustii tosi aikasin ja on puuhailtu koko pv pikkujuttuja. jos vaikka ehtis päikäreille ennenkuin enava herää.
mie oon muuten onnistunu tässä kierrossa mittamaan niitä aamulämpöjä suht samaan aikaan joka pv ja ennen ovista olo 35,8 ja tänään 36,6 että tuon mukaan kait ois ovis kuitenkin tapahtunu...mitään oireita ei mihinkään suuntaan ole, ei kerrassaan mitään. en muista montako pv viime kierrossa olin ehtiny noita lugeja syödä ku alko ihan hillittömät raskausoireet.
jaksuja jaksuja jaksuja jaksuja meille lopuille!!
tamatu kp:t jotain, oisko 23 en muista eilisiä
ja on sulla kyllä tilanne, ei voi muuta sanoa...ootko aatellu testata?
Jos sulla nyt nousi lämmöt uudestaan, etkä oo kipeä, niin sehän kuulostaa tosi hyvältä!!!! Ootko sä tehny testiä vielä, sorry ku en muista. Sinuna tekisin nyt... koska odotit tätiä tulevaksi?
Kyllä se on tärpänny!!!!! tosi hyvältä kuulostaa!!!!! mä pistän nyt niin tehokkaan imun että tiedätte:))))) hui kun jännittävää....
gaijis: en mä jätä teitä koskaan:)) vedän tonne odottajiin!!!!
ja silloin oviksesta ois kulunut sen 14 pvää ja kierrot olleet 32 pvää viime kk:t, en tiedä, testata en uskalla koska mitään r-oireita ei ole...ei edes v-vuotoo, joka yleensä on kyllä tätioire mulla, mutta eikös se oo r-ensioire? Äsh, en tiedä..odottelen nyt, pakko kai niitä oireita on suuntaan tai toiseen tultava..? Ja miksi noi lämmöt kävi noin alhaalla tässä vaiheessa, mistään kiinnittymisdpistähän ei voi olla kyse?? Ja siis täysin kivuton olo on, ei edes flunssaa..mielialat menee kyllä ylös ja alas ja sivuille tän asian suhteen, tästäkään en ois tietoinen ellen ois hupina aamulla lämpöö mitannut..Mun ukkoni sanoi mulle torstaina, että ei sun menkat ala huomenna eikä ylihuomennakaan ja siinä se ainakin oli oikeessa, alan epäillä että siellä se sylttytehdas sijaitsee ;)
Aurinkoista sunnuntainjatkoa! Plussatuulia puhaltelen lopuille joulukuisille..puuhhh..
-poco kp 35/32-
Edelleen täällä roikun vaikka kyllä tullut jo tuonne odottajiinki kirjoiteltua, mutta jännittelen teidän puolesta. Pahoittelut tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille, varsinki epäreilua niille jotka ensin plussailee, mutta sitten vuoto alkaakin
Poco: nyt kuule testaamaan! Kuulostaa hyvältä, ei mulla ainakaan valkovuoto lisääntyny ku olin raskaana ekoja päiviä, eikä mitään nipistyksiäkään heti ja edellisen aikana sain odottaa pari viikkoa enneku ekat oireet ilmeni. Pistähän kuulumisia tulemaan. bd bd
P-M rv 5+0
On täällä vielä muitakin :)
Palstahiljaisuutta olen pitänyt, mutta siis piinailen kp23/n.28 ja dpo jotain ehkä 8. Testailen ens viikon aikana, yritän pitkittää loppuviikkoon.
Rinnat arat, mutta niinhän ne aina tässävaiheessa. Lämpöihin tuli pari päivää sitten mukava dippi alaspäin ja nousi korkeemmaksi uudestaan. Näin on ollut aikaisemminkin ilman raskautumista, joten? Katsotaan...
bdbdbdbdbdbd kaikille lopuille joulukuumeilijoille!!!
Tutti
*halii takas*.
Gaiole: Nyt aivan nolona joudun tunnustamaan, että en oikein tiedä mikä tuo dpo on... Nyt vasta täältä palstalta olen ihan hiljattain nähnyt puhuttavan dposta ja päätellyt, että liittyy oviksen jälkeisiin päiviin. Mulla on nyt siis kp 23/24-31 ja oviksen pongasin kp 12.
Koralli: vuoristorata-ajattelu oli mielenkiintoinen, voisin kyllä itse jättää lipun ostamattakin ja olla vaan maan kamaralla =)
Poco: Sä siis vielä kuulut meihin piinailijoihin! Huippu juttu, onnea!
Tutti: Olenkin miettinyt oletko mukana, meillä kun olis sama la...
Priscilla: Sun tsempitystä tarvitaan ehdottomasti! Sä olet siinä ihan paras =)!
ON: Dpo tietämättömyys paljastui =). Samaan pinoon menee tunnustus, etten oikein tiedä lämmöistä, en ole niitä mittaillut. Noooin, mieli on keveä =)...
Luin äsken vanhaa kalenteria, johon olin kirjoittanut esikoisen piinaviikkojen tunnelmia. Ja juuri tälle viikolle olin kirjoittanut kovistakin vihlaisuista rinnoissa. Vaikka aiemmin väitin, että koskaan aiemmin ei ole ollut rintojen arkuutta. Oviksen olin plussannut kp 29.
:´( mikä pettymys tähän päivään..
*halaus halaus halaus*
En osaa sanoa mitään järkevää. Olen pahoillani..
Tänään on tullut jo niin monta joulukuisista tipahdusta, ettei mitään rajaa. Masentaa :(
Tamatu ja koralli, teillä vielä piinailut edessä ja kaikki vielä mahdollista. Superplussatuulosia teille *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh*!!
Sulla on kans Koralli yk 9, kuten mulla.
Pakko lähteä ulos lenkille tuulettamaan aivoja.. Tilasin äsken netistä kasan aconin ovistikkuja ja r-testejä.. Alamahaan vihloo siihen malliin, että kohta padot rjähtää :(