****JOULUISET VKO15****
Aloittelin uuden pinon kun edellinen oli niin kamalan pitkä....
Voi että, pahoittelut lastwishille ja muille tädin yllättäneille. Ja yksi plussakin oli löytynyt, onnea!
ON: jännittäviä aikoja menossa. Viimeviikolla oli ikäviä nipistyksiä alavatsalla ja olin ihan varma että täti kurvaa viimeistään sunnuntaina. Ei oo näkyny! siis kp 30/28, mutten tohdi testata. Oli nimittäin se km viimeksi viikolla 6 ja ovis aika myöhäisessä vaiheessa (kp 18/28) joten ei parane vielä juhlia. Ei oo kyllä pienintäkään oiretta. Milloinhan tohtis testata?
P-M
Kommentit (164)
Onneks, onneks, oli Priscillan viesti täällä odottamassa. En kertonut miehellekään testin teosta, kun on tosiaan vielä aikaiset päivät ja pieni toivon kipinä itää kuitenkin.
Iso hali sulle Priscilla! Sä pelastit aivan täysin mun lauantain! Kiitos!!! Testailut jatkuu, jos ei tätiäkään ala kuulua. Ja rintavarustus kipuilee vieläkin. Takerrun siihen...
Kyllä se plussaks muuttuu!! Clearblue ei ole kovin herkkä ees!! Älä ollenkaan huoli, kaikki menee hyvin!! on se plussaa, ihan varmana... ja ole hyvä!! ihana olet itsekkin. Lupaa ettet masennu, sulla on vielä varhaset päivät. Aattele, mammaksin ERITTÄIN herkkä näytti mullekkin sitä aivan haalean vaaleaa viivaa noilla päivillä :)))
Siis täti ruskea on jo saapunut, kimiä siis odotellaan, aika-ajothan on tänään eikös niin? Mua vituttaa, suomeksi ja suoraan sanottuna. Kuopuksen synttäribileet onneksi pelastaa päivän, saan edes hetkeks asian unohtaa. Ukkokultanikin on varuillaan, varmaan syyllistää raukka myös itseään, mä en jaksa tätä skeidaa, miten mä voin jaksaa tällästä vielä neljä kiertoo kun tunne on ettei noi clomit meillä enää tehookkaan tai vika on jossain muussa kuin oviksessa, perkele. Mulla ne oireet, siis tissikipu ja palelu, puhuvat siis täi-kimin puolesta, pitää siis odotella sitä oireettomuutta ja ykää. Ai niin, lämmöt muuten laski illalla sittenkin, joten tiesin tuota jo odotella, vaikka vielä tyhmänä sitä toivoo muuta..epätoivo vaan kasvaa kierto kierrolta...arghhh!
Toivottavasti nyt joku tänään plussais, annihelen@lla tosiaan vielä hyvinkin toiveita saada plussa, clearbluehan ei käsittääkseni oo mikään herkkistesti, joten bdbd täällä plussanpuolesta.
poco kp1
Perjantaista ja kolmannestatoista päivästä selvittiin siis ehjin nahoin! P02P06:ltä tosin tuli kurjia uutisia, mutta onneksi tuli myös hyviä uutisia!
tamatu: Ethän sinä ainakaan minua masentanut (kun oon jo niin masentunut ennestään ;) )! Tule vain tänne purkamaan tuntojasi, jospa se vaikka helpottaisi edes hitusen. Toivon todella, että siellä klinikalla asianne otetaan vakavasti, teitä kuunnellaan ja teitä hoidetaan hyvin. Odottelu on ihan kamalaa, etenkin jos kärsivällisellä mielellä ei ole tullut siunatuksi. Allekirjoittanut on ainakin niin kärsimätön asiassa kuin asiassa, että ei mitään rajaa.
AnniHelen@: Negapahoittelut! Plussahan se tosin voi vielä sulle tulla, kun vain odottelet pari päivää! Tuo rintojen pakottaminen ja kipuilu on varmasti hyvin yksilöllistä, joten tästä mun kokemuksesta ei kannata masentua. Mulla nimittäin on aina oviksen jälkeen tissit hellänä kuin hellan koukut, paisuvat (kauniin) pulleiksi ja nännit ovat melkein koko ajan kovana. Pari päivää ennen menkkoja saattaa alkaa helpottamaan, mutta joskus kipuilu jatkuu menkkojenkin ajan. Tavallisesti rinnat on kipeemmät kainalon puolelta kuin tuolta toiselta puolelta. Ja ei aina, mutta joskus, nännit tulevat kipeiksi, tässä kierrossa ne onkin oikein erityisen herkät. Huh, tulipa paljon tissitekstiä, ja olikohan tästä nyt mitään hyötyä... Toistan kuitenkin itseäni sen verran, että tämä asia on varmasti yksilöllistä ja kannattaa seurailla joka kierrossa rintojaan ja muita vekottimiaan, niin oppii tietämään milloin ne toimivat mitenkin ;) Mäkin oon muuten kuumeillut parisen vuotta, mutta vasta viime marraskuussa alettiin yrittää. Lapsia meillä ei ennestään ole, joten tämä, jota kuumeillaan, tekisi meistä nyt vihdoinkin äidin ja iskän, perheen! Voi miten odotan sitä jo kovasti! Paljon onnea teidänkin vauvanyritykseen, varmasti jännittää ja kuumeiluttaa teillä tämäkin lapsi yhtä kovasti kuin esikkokin! bd bd bd
poco: Missä taistelukumppanini?
ON: En haluaisi edes kirjoittaa tätä, ettei kukaan innostuisi himpun vertaakaan, koska ei ole mitään syytä innostua, mutta kirjoitanpa nyt kuitenkin, koska musta tuntuu, että mä tuun ihan pimpelis pompelis pöhköksi. Oon testannut kaksi kertaa (kp 28 ja 29) Advanced 10:llä ja nega on tullut (viivanpaikka näkynyt molemmissa, myös ennen testausta). Tänä aamuna testasin Acon 10:llä ja minusta siinä on viivan paikalla, viivanmuodossa j o t a k i n, ehkä harmaata. Mies ei näe mitään, vaikka on todella, todella tihrustanut kanssani. En ole ennen Aconilla viivanpaikkaa saanut, eikä tässäkään ole ainakaan samanlaista " viilto-viivanpaikkaa" , joka auringonvalossa näyttää täysin valkoiselta, kuin noissa aiemmissa Advancedeissa. Tämä väri, joka siis on varmaankin harmaata, ei häviä auringonvalossakaan. Ja mies ei näe sitä missään valossa. Viime kierrossa sain sen haamuhaamelin, mutta sen näimme kumpikin, ja se nyt sentään näytti vaalean vaalean vaaleanpunaiselta. Plääh. Mitäköhän mä nyt yritän tässä selittää? No en kyllä tiedä itsekään :) Tai varmaankin sitä, että sain negan, mutta oon varmaan testannut jo niin usein, että silmät alkavat harittamaan ja näen viivanpaikkoja tai mitä lie viivoja nyt koko ajan ja varmaan jos tapittaisin valkoista kattoakin tarpeeksi kauan niin siihen ilmestyisi vihreitä kolmioita ja pieniä nauravia elefantteja. Ja koska kp:t on jo niin pitkällä, niin plussa pitäisi jo pärähtää, jos on pärähtääkseen, ja tekisi mieli jo heittää hanskat tiskiin. Nyt on pakko lopettaa, kun tässähän ihan hengästyy.
Todellinen e p ä selvännäkijä Minni kp 32 / n. 28 (24-31, kerran 33) dpo oisko 13 yk 6
Voi ei, voi ei, voi ei! No ihan varmasti hatuttaa ja vatuttaa ja ketuttaa! En tiedä, mitä sanoisin. Onneksi teillä on ne synttärikestit tänään, niin jos vaikka ipanoitten ilo tarttuisi edes pikkiriikkisen suhunkin ja piristäisi. En tosiaan osaa sanoa nyt mitään lohdutuksen sanaa. Sen osaan sanoa, että toivon todella, että nuo teidän neljä yrityskertaanne riittävät ja että saatte pienokaisen itsellenne! Koita jaksaa siellä kaikessa veeitutuksessa, surussa ja kurjuudessa! *halaa*
M.-M.
Ihan ensiksi suuren suuret pahoittelut tädin yllättämille :' ( Paska akka. Joku oli myös hätänegan testaillut, pitkää pinnaa toivon parin päivän odotteluun ja plussatestin saamiseen =)
Ja sitten onnea kaikille plussanneille! Priscilla, ihanaa, että sullä kävi kuin kävikin hyvin! ((onnihali))
).( mulla kp 43/40-? ja tänä aamuna RFSU:lla kaksi viivaa ilmestyi... toinen pirun paljon haaleampi, mutta miehenkin silmin nähtävissä =)
En uskalla vielä innostua, pelko kummittelee takaraivossa. Eniten pelkään sitä, etten olekkaan raskaana, tai taas alkaa vuoto ->km, tai jotain menekin vikaan niin kuin Enkelitytöllämme :( APUA, ahdistaa ja alakulottaa. Onnellinenhan tässä pitäis olla!? No, viikkoja OLIS tänään tasan 6, LA 8.12. Meillä on ollut kolme LA:a tänä vuonna: Enkelitytän 5.3., edellisen keskenmenneen 31.8., ja nyt sitten joulukuussa... Kai se on se, mikä tätä epäuskoa kylvää.
Nyt on vaan mentävä päivä kerrallaan ja toivottava, että tällä kerralla kaikki menee hyvin, JOS raskaana olen.
Ensi jouluksi toivon kasapäin ihania vauvoja jokaikiselle!
Rakkaudella Sofia
Varovaisen varoivaisesti onnittelen plussasta ja ennen kaikkea toivon sydämmestäni, että teillä menisi kaikki parhain päivän. Paljon lämpimiä ajatuksia teille!
Minnuska
Sofia-77, lämpimät onnittelut!
Poco: Suuren suuri pahoitteluhalaus! Olen otettu, kun jaksat silti toivoa mulle plussaa.
Minni-Maija: Samaa olen lukenut muualtakin noista rintavarustusasioista. Itselle ei ole ennen käynyt näin, ei ekassa raskaudessakaan. Mielestäni oli outoa, että tää välillä järkyttävä aristus alkoi jo silloin oviksen jälkeen. Eihän sillon edes kuulu tuntea vielä oireita! Nännit ei ole aristavat, enkä osaa oikein paikallistaa tuota jomotuskohtaa. Iltaa kohden tissit kuitenkin tulevat selvästi aremmiksi.
Kun yritettiin ensimmäistä, ihmettelin kun jo perheelliset kuumeilivat aivan hulluna. Itse ajattelin, että en voisi olla tuollainen. Ja nyt olen =). En ehkä ihan niin " hullu" ole tän asian suhteen, mutta melkein... Toivon sulle Minni kovasti pientä nyyttiä syliin. Mä pidän peukkuja, että sun viivan kajo alkaa loimottaa kirkkaana!!!
Toivotaan, toivotaan, niin että pää on ihan pipi=)
Sulle (en yhtään turhia toiveita elättäen) toivon tosiaan hermoja päivän parin odotteluun! Kokemuksesta tiedän, että " sen jonkun näkeminen" siinä viivan paikalla nostattaa kummasti taistelumieltä ja pienoista hymyä suupieliin... ;) Oooodotellaan rauhassa...
Jännä sattuma eiliseltä: oltiin tyttöjen kanssa henkkamaukassa, ja 10v katseli ohi kulkiessa mammafarkkuja ja sanoi, että " vitsi, ois kivaa äiti kun sä taas saisit ostaa tällaiset" Voi kultamussukkaa =) Meidän lapset niin odotti kovasti vauvaa, ja sitten sitä ei tullutkaan. Pilvenreunalla se pikkusisko isosisaruksia katselee :' )
*voi Luoja anna nyt kaiken mennä hyvin*
lapset ei (onneksi) tienneet tuota h9 km:a, eikä nytkään vielä pitkiin aikoihin (jos on jotain mitä kertoa) kerrota. Ihan vaan sen Enkelimme kokemuksen vuoksi.
aivan ihana uutinen tähän aurinkoiseen aamuun!! Nyt vaan peukut pystyssä kaikki toivomme, että pikkuinen kestää mukana kunnolla loppuun asti! Ihanaa :)) Sinulla on ollut jo kaikenlaista ikävää tuossa matkan varrella, mitä luin. Pahoittelut siitä ja voimia tähän alkuraskauteen!
Ja Minskulla on jännät paikat... Mä niin toivon, että sulla tärppää ja Annihelenalla myös!! Anni, itse testailin kanssa epätoivoisena jo torstaina ja perjantaina, vasta dpo 7 ja 8... Tyylipuhtaat negathan sieltä pärähti, itseasiassa ei mikään ylläri.
Minsku mulla on kans rinnat tosi arat ollu nyt jo monta päivää, mutta veikkaan sen olevan vaan oviksen jälkeistä kuumottelua. Just nännit on ihan hirveen kosketusarat ja tissit muutenkin turpeet. Oliskin jotain muuta.. :)
Poco, voi poco :( Oon pahoillani. Nyt vaan pää niin pystyyn kun se nousee ja mukavia synttäreitä!! Nauti lasten kanssa touhuilusta!
Itse ajattelin olla tämän päivän erossa kaikenmaailman tikuista, koska aamulla pissalla käydessäni paperiin tuli mikroskooppinen punainen viiru... Eli pelkään pahoin Kimin kaasuttavan kohta paikalle.. :(
Tulen kertoilemaan jos tipahdan tästä kierrosta tammikuisiin..
Kaikille ihanille immeisille täällä aurinkoisia tuulia! Onneksi olette olemassa!
t. Gaiole kp 29/27-30, dpo 9 ja yk 9
sofia: Otan kovasti osaa teidän hirvittävään kokemukseenne, olen todella todella pahoillani. Varovasti onnittelen, joohan? Annan ja lähetän kaikki maailman liimat, tarrat ja teipit sinne sulle...
poco: voi surku:' ( ei riitä sanat... itkettää.
Gaiole: Se vahvistuu!!!!!!!
Minni- maija: Kyllä se siitä tummuu ihan varmana tummuu....
Vuoto alkoi ja pahalta tuntuu. Ei onnistu, ei :(
Toivotan kaikkein parhainta teille kaikille ja jokaiselle erikseen.
Minni-Maija matkaa kohti uusia pettymyksiä Röllin sanoin
Tänään on päivä harmaa,
päivä räytymisen,
se tarkoittaa,
että silloin
minä olen murheellinen.
silloin pitää murehtia ja märehtiä kun siltä tuntuu :' ( Eikä siihen oikein toinen voi muuta sanoa.. *halaus* ja usko siihen, että vielä onnistaa, joku kaunis tai sateinenkin päivä, mutta onnistaa :' )
Voi ei... *halaa*
Saakutin formulaviikonloppu, sen syytä kaikki!
Lämpimin ajatuksin, Gaijis
PERKELE!!!!!!! voi Minni, voi vee.... Olen tosi pahoillani, halaan hurjasti... saakelin formulat!!!!!!!!
ja hyvä jos en masentanut ketään, ootte kyllä piristäviä ihmisiä, pakkohan teidän kanssa on jaksaa.
sofia-77:lle varovaisen pienet onnittelut, jospa kolmas la toden sanoo.
pocolle ja minni-maijalle äärettömän suuret pahoittelut ferrarin paikalle kaasuttamisesta, toivotaan että oli jo viimeinen kerta.
gaiole: jännitetään nyt sun puolesta ja peutellaan ihan hurjana.
annihelen@: oisko kuitenkin ollu liian vähän päivä ja siksi nega. jännitetään siis myös sinua.
missä luuraa koralli?
mitäs ootte mieltä tästä? alotin tässä kierrossa lämpöjen mittaamisen aamuisin vasta kp 17, ne oli 35,8 samoin ku seuraavana ja sitä seuraavana päivänä.sitten kp 20 36,3, sitten 36,4 ja tänään 36,1. nämä kaikki mittaukset on tehty suunnilleen samaan aikaan, samanlaisten öiden jälkeen (kylläkin mitattu kainalosta)iltalämmöt on yli 37. ovisplussat sain todella vahvat kp 15+16 ja lähes tasavahvan kp17, sitten onkin hienosti haalistunu pois. luget alotin kp 20.saiskohan alkaa kuitenkin piinailemaan...
tamatu kp22/30
Se siitä, Apteekin omalla puhdas nega. Kierto ennätypitkä 43, helvetti sentään! En jaksa enää uskoa enkä toivoa että joskus onnistais :' (
Helvettihelvettihelvetti.
Parempaa onnea teille muille, ja hyvää jatkoa muutenkin!
On jotenkin niin luovuttanut olo jo itellä, että tuntuu että vaan toistan itseäni, niin en ole kirjoitelllut. Tää on aina sitä samaa mulla: lämmöt ei nouse kunnolla ja ei tärppää jne jne. Äh, kai mulla on vähän masis tämän vauvajutun kanssa nyt. Kun ei tärppää niin ei tärppää. Kyllä mä nyt aconeita taas tilasin kummiskin, maanantaina kai tulevat niin tiistaiaamuna pääsee testaamaan. Olisko silloin dpo8-10, kun en ole yhtään varma siitä ovispäivästä. Luulisin kyllä että on jo dpo10 silloin.
Ihanasti on plussia tullut, mutta valitettavasti tätikin on ilmoittautunut, tylsää :( Haleja teille kaikille, niin plussanneille kuin pudonneille!
Minä oon aloittanu taas kuntoilun, jos ny pikkusen sais ees painoa pudotettua, niin josko tärppäis sit...ainahan sitä pitää jotain toivoa herätellä.
Tässä kierrossa oon nyt menny muuten ihan luomuna, en ole niitä luontaisjuttuja nyt kokeillu lainkaan, antaa kehon puhdistua, niin sanotusti.
Juu, nyt on mentävä. Heissulivei ja mukavaa viikonloppua!
Koralli73 kp 20 dpo 5-7?? yk9
Teitä en pysty jättämään, palstaterroristi, kyl mä kohta lähen!!
tamatu: et masentanut, thats for the friends are, halit. Ikä on vaan numero, kyllä se nappaa vielä, aivan saletisti nappaa!!
Annihelena: Kiitos sulle.... olet ihana:)) Mä eilen laitoin teistä pyynnön yläkertaan, mutta lupaa, ettet tänään masennu jos ei plussa tule, sulla niin vähän päiviä oviksesta, ettei " tarvi" vielä näkyä:)) Mutta on se plussaa+++++++++ täältä puhuria!!!! Kauheesti tsemppiä, kyllä se sitä itteesä on.
Mites muut siskot??