Harvemmin kerrottu fakta on että riippumatto soveltuu ainoastaan selällään nukkuville
Kylki ja vatsanukkujat eivät nuku siinä silmällistäkään.
Kommentit (13)
Siinä pitää nukkua n. 45 asteen kulmassa joka mahdollistaa myös kylkiasennon. Eli et suuntaa päätäsi ja varpaitasi riippumaton mukaisesti vaan poikittain noin 45 asteen kulmaan
Toinen vaihteohto on laittaa se melko löysälle ja nukkua kippurassa, peppu matalimmassa kohdassa. Onnistuu myös kyljellään
Vierailija kirjoitti:
Siinä pitää nukkua n. 45 asteen kulmassa joka mahdollistaa myös kylkiasennon. Eli et suuntaa päätäsi ja varpaitasi riippumaton mukaisesti vaan poikittain noin 45 asteen kulmaan
Tiedän kyllä miten siinä nukutaan ja mikä siinä toimii ja mikä ei.
Niin missä tämä sitten pitäisi kertoa? Uutisissa? Olen olettanut että jokainen normiälyinen tajuaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Niin missä tämä sitten pitäisi kertoa? Uutisissa? Olen olettanut että jokainen normiälyinen tajuaa tämän.
Oletko miettinyt mitä sanot perseellesi kun väännän nenäsi niskaan?
Olen kyllä voinut nukkua siinä, kunhan jätän riippumaton löysemmälle että jalat mahtuvat sivuittain.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko itse tämän keksit?
Aiheesta on tehty riippumaton tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt mitä sanot perseellesi kun väännän nenäsi niskaan?
Menepäs nyt Joonas vaikka mopilemaan kaveriesi kanssa.
Vattallaan nukkuminen varmaan vaikeaa.
Joo riippumatossa voi mukkua vaikka pää alaspäin taikka melkein pystyasennossa sopii vaan säätää jos äly riittää.
Vierailija kirjoitti:
Joo riippumatossa voi mukkua vaikka pää alaspäin taikka melkein pystyasennossa sopii vaan säätää jos äly riittää.
Joo nämä on näitä selällään nukkuvien mölinöitä.
Ihanko itse tämän keksit?