Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****JOULUISET VKO15****

09.04.2007 |

Aloittelin uuden pinon kun edellinen oli niin kamalan pitkä....

Voi että, pahoittelut lastwishille ja muille tädin yllättäneille. Ja yksi plussakin oli löytynyt, onnea!

ON: jännittäviä aikoja menossa. Viimeviikolla oli ikäviä nipistyksiä alavatsalla ja olin ihan varma että täti kurvaa viimeistään sunnuntaina. Ei oo näkyny! siis kp 30/28, mutten tohdi testata. Oli nimittäin se km viimeksi viikolla 6 ja ovis aika myöhäisessä vaiheessa (kp 18/28) joten ei parane vielä juhlia. Ei oo kyllä pienintäkään oiretta. Milloinhan tohtis testata?

P-M

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees. Kävin sitten apteekista ostamassa testin ja plussa pärähti ruutuun samointein!! Varovainen tuuletus!!! Alamassu on yhä vähän oudon kipee, mut peukut ja varpaat pystyyn et pikkunen jaksaa kasvaa!!!! Onnittelut kaikille muillekin plussanneille, tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut tädin yllättämille! Tää lähtee kurkkaamaan odotus puolelle!!!

Vierailija
62/164 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille kuumottaja-piinailijoille, täällä on pääsiäisen aikaan käyny kova kuhina palstalla. Oli pakko avata heti kone ja tulla katsomaan uutiset.

ONNEA ONNEA Piitu-Miina, Janica, Str@wberry ja p02p06!!!! Tarraliimaa megatankilliset kaikille, ja ottakaa täältä kyytiin, pliiiiiiiiiiiis :))

Onko uusia oireita ilmentynyt ja plussat senkun vahvistuneet testeissä?? Itse varmaan pissisin tikkuun monta kertaa päivässä ihan vain innostuksen vuoksi :))

Tamatu oli mennyt naimisiin, Paljon onnea morsiusparille!!

Ja tädin yllättämille pahoittelut :( Varsinkin Lastwish, olen tosi pahoillani puolestasi. :´(

ON: Itse viettelen piinaviikkoa, tuli pääsiäispupuiltua oviksen aikoihin ja nyt tietty sukat pyörii jaloissa koko ajan, että JOSPA vihdoin olisi tärpännyt... Oireita ei kyllä oikein ole, vaikka kuuntelemalla kuuntelen kehoani koko ajan.. Rinnat on arat, mutta usein ne on ennen menkkoja. Ja naamaan on tullu pari näppyä, eli mahdollisesti oire vain lähestyvästä " formula-viikonlopusta" ferrareineen..? Jänskättää myös se, että olisko kiinnitymisaika edes riittävä, kun ovis oli vasta kp 19 aikoihin ja kierto yleensä max 30 päivää.. Eli täti punaista odotellaan lauantain-sunnuntain aikoihin, tässä vaiheessa ei taida olla järkeä tehdä edes testiä, vaikka yksi kaapissa kummitteleekin... Yritän odottaa sinne lauantaille asti ainakin, ellei täti yllätä jo aikaisemmin..

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja PLUSSATUULTA +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Täällä ainakin puiden latvat heiluu tuulessa ja lämmintä on :))

terkuin Gaiole kp 26/27-30, dpo 7 ja yk (tarkistuslaskun jälkeen) jo 9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kuhina käy

Hirmuiset onnittelut p02p06 plussasta! Samoin Janican vahvasta viivasta

Ja muut jännääjät, kyllä se siitä plussaksi vaihtuu!!!

ON: oli ihan kauhee työpäivä..... nyt siis rv 4+4, ja ihan varma, että kesken se menee:/ Tuo muutaman viikon takainen km " opetti" kyttäämään kaiken maailman nippailua ja joka kerran kun vähä nippaa, niin syöksyy vessaan kauhulla. varmaan työkaverit ihmettelee, mitä se koko ajan ravaa vessassa

Oireitaki on alkanu ilmaantua. Eilen ja tänään ollu muutama pahoinvointi aalto ja jos tämä nyt kestää, tulee varmaan rankka raskaus kun ollut aiemminkin rajua pahoinvointia eikä näin aikasi oo alkanu. Tänäaamuna huomasin että tissit oin aika kipeet kun koskee ja varmaan tonnin painavat.

Plussa säteitä toivoen

P-M

Vierailija
64/164 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaikuttaa siltä, että menkat alkaa ihan kunnolla. Mutta toivottavasti täti uskoo mua, eikä tule tämän jälkeen pitkään pitkään aikaan! Täytyy kai hipsiä pikkuhiljaa tammikuisten puolelle!

Vierailija
65/164 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrettävästi sulla on varmaan koko ajan " tarkkailu päällä" , kun on se km takana.. Toivottavasti tämä raskaus menee hyvin ja ei tartte olla pää pöntössä koko aikaa :))

Ykääminen on niin kamalaa muutenkin, ettei mitään rajaa.. Mutta kyllä senkin on valmis kestämään, että vaan sais oman pikkuisen..

Gaijis

Vierailija
66/164 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin uusi kierto, uudet kujeet. Tsemppiä tammikuulle!!

Vierailija
67/164 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti tuli :o( mutta minkäs teet.... persetti!

Hyviä puolia tässä on että nyt mulla on eka luomukierto takana ja se kesti " vain" 30pv eli ihan jees. Nyt lähden kohti tammikuisia!

halipatsuipat!!! ja onnea kaikille vielä piinaileville ja plussan saaneille.

En ole kamalan murheellinen kun tämän kuitenkin sisimmässäni tiesin sunnuntain negan jälkeen.

Niiloakseli kp1 ja matka on pitkä TAAS :o)

Vierailija
68/164 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin kuin ehdinkin pikaisesti kurkkaamaan kuulumisianne ennen töistä lähtöä aj mitä ihmettä mun silmäni näkevätkään, ihan mahtava PLUSSA-AALTO on iskenyt onnea hirrrrrmuisesti kaikille ja liimoja ja sukkia ja peukkuja ja kaikkea että kestävät pienet joulukuulle asti.

halauksia teille joille se täti on tullut kylään*halaa lujaa*

ja omaan napaan, lämmöt ei nyt nouse ja edelleen on kaksi vahvahkoa viivaa testeissä, että todennäköisyys siihen etten ovuloi alkaa olla enemmän kuin todennäköistä. kaikesta huolimatta aioin huomenna luget aloittaa. jotenkin on jo heti alkuunsa ollut olo että nyt ei todellakaan tärpää, ei ees huvita psyykata itteensä varsinkaan ku tietää että parin viikon päästä on aika sinne klinikalle, toivottavasti sieltä edes tulee uutisia että meitä voidaan jollain lailla auttaa.

mutta nyt lähen kotiin selvittelemään millaisilla ehdoilla saadaan asuntolaina, onpahan edes joku " vauva" meillä ku uusi koti jota saadaan remontoida ja sisustaa :)))

tamatu kp.t jotain en ees tiedä mitä

Vierailija
69/164 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parempaa onnea toivotan tammikuuhun!!

Janicalle onnittelut vahvistuneesta viivasta=)

Itse olen kovin peloissani että mitäs jos tämä minun haamuni ei tästä enää yhtään vahvustukkaan. Tiedän että ei saisi etukäteen murehtia ja ajatella liikoja mut minkäs teet.

Eli iso kiitos kaikille onnitteluista, toivon mukaan huominen testi antaisi taas jo vähän vahvemman viivan.

Huono olo on vaivannut tänään, samalla tavalla kuin eilen illalla, eli huimaa ja etoo. Onhan se hyvä että ainakin jotain oireita on, nyt en enää usko tämän johtuvan mistään muusta=)

Sitten varmasti olen luottavaisempi kun testiin tulee vahvat viivat. Ajatukset on vähän sekaisin tällä hetkellä, haluaisi ilota mut ei tohdi mutta eiköhän tämä tästä iloksi vielä muutu.

Vierailija
70/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakseli ja Essi78: Halaukset teille tädin yllättämille! Potkikaa se hiivattiin ja sanokaa, että seuraavan kerran saa tulla ens pääsiäisen tienoilla, niin kuin muutkin vanhat kuppaset noita-akat!

Piitu-Miina ja p02p06: Tsemppiä ja jaksamisia! Yrittäkääpä nyt pysyä iloisella mielellä, teissä asuu vauva!

Gaiole: Siedettäviä piinapäiviä sinnepäin! Jospa se Ferrarin kone alkaisi yskiä jo lähtöruudussa... bd bd bd

Tamatu: Peukkuja pidän pystyssä sunkin ovikselle! Muistelisin jonkun aiemmissa pinoissa (oisko ollut pepsi) plussanneen sellaisesta kierrosta, jossa ovis vaan kesti ja kesti. Joten toivoa vielä on!

ON: Ei oireita, ei tätiä. Ovis oli niin myöhäinen, että varmaankin viikonloppuna vasta törmään tätskyyn. Negatestit ovat vetäneet mielen maahan :( Onpas tyhmää. Plussaonnea teille kaikille jäljellä oleville joulukuisille kuitenkin!

Minni vaan kp 30 / n. 28 (24-31 vai oisko ollut joskus 33:kin)

Vierailija
71/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni tädin yllättämille! :/ Näemme tammikuisissa, jahka sinne ehdin.

Tässä kierrosta ei kyllä tunnu tulevan yhtään mitään. Aamuyöstä heräsin ja valvoin ja sitten nukahdin vielä tunniksi. Lämmönmittaus oli oikeastaan turhaa, kun ei se pidä paikkaansa tuollaisen unen jäljiltä. Oli korkeampi lämpö nyt, mutta en usko siihen.

Toinen käyräohjelma heitti nyt oviksen pari päivää eteenpäin, eli että olisinkin vasta 3 päivää oviksen jälkeen menossa. Toinen käyräohjelma ei löydä ovista ollenkaan. Eikä kyllä itselläkään ole tietoa asiasta. Tai luulen että jonkinlainen oviksenpoikanen oli, mutta varmaan tosi heikko sellainen kun lämmöt ei meinaa nousta. Samanlainen kierto oli mulla tuos joku aika sitten, lämmöt oli tosi alhaiset loppukierrosta normaaliin verrattuna.

Enkä vieläkään ole saanut aikaiseksi soitettua aikaa gynelle...saamaton minä... :P

Dodiih, nyt pitäs lähtee töihin, oli vähä tällainen myöhäisempi aamu nyt. Mukavaa päivän jatkoa ja loppuviikkoa kaikille!

Koralli73 kp 18 dpo 3-5?? yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

http://www.fertilityfriend.com/home/koralli

Vierailija
72/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aurinkoinen keli, mutta tää pessimistipeikko vaan täällä jurnuttaa, oon nyt eilen illalla pikkasen surffaillu eri palstoilla ja koska tieto lisää tuskaa niin mun kohdalla se tarkoittaa kyllä lähinnä epätoivoa että enää ikinä plussaisin :/

Siispä lämmöistä-tietävät.. Luin eräältä palstalta ettei lämmönnousu tarkoitakkaan että ovulaatio ois tapahtunut..?? Siis siellä oli tietoa että follikkeli kehittyy ok, mutta munasolu ei irtoakkaan vaan alkaa heti sitten kehittää keltarauhashormonia joka taas nostaa lämmön, joten siis nainen ei oikeestaan mistään tiedä onko ovulaatiota tapahtunut vai ei?! Onko joku muukin lukenut samaa..? Mietin tossa vaan etten aikaisemmilla kerroilla edes tiennyt lämmönmittauksista tai limoista tuon taivaallista, sain molemmilla tärppikerroilla clearbluen silloisilla testeillä plussan ja tärppi kävi siis samantien, nyt sain viime kierrollakin mutta eipäs vaan käynyt samalla tavalla :/ Vaikka siis ed- kierrossa kävin ultrassa jossa follikkeli nökötti valmiina toimiin, mutta kaiketi sitten jotain muuta sattui matkalla, epäilen tuota limiksen ohuutta, ei ehkä sit kiinnittynyt, mutta mistäs senkin tietää..arghhh!

Mutta toisaalta toi ehkä kertois myös siitä että miksi lämmöt ei välttämättä heti laske kun täti perhana näyttää ensimerkit saapumisestaan, koska keltarauhasarvot on varmaankin koholla vielä vaikka vuoto olis jo alkanutkin..mutta tää juttu minkä luin vei multa viimeisenkin toivon tälle kierrolle, epäilen että mulla lämmöt niin hienosti ylhäällä vain siksi että popsin sen terokuurin ja sehän on " synteettistä" progesteronia :((

Mä alan kanssa kallistua siihen että pitäis varmaan pitää hiukkasen taukoa tässä tiedon haussa netistä ja ehkä myös palstailussakin, vaikka tää on kyllä niin kivaa, mutta jos ei tuskaa lisäis etsimällä tietoa kaikkialta ja vastaan tulee sitten kaikenlaista mikä lisää vaan epätoivoani..

Minni: Mehän ei helv:ssä anneta sen tädin, kimin, ferrarin, mikä liene onkaan, saapua tänne enää meitä masentamaan!!

Niiloakseli: Jeps, koulutaktiikalla huijataan, paaljooon plussaonnea uuteen kiertoon, kyllä se plussa ropsahtaa sulle ja pian!

Priscilla: Mikäs sulla on siellä vointi? Onko vuoto ohi? Jaksuja!

Ja naparintamalta ei uutta, noi lämmöt on siis hienosti ylhäällä, huomiseen mennessä asian tulis olla selvä täällä tai viim. lauantaina, silloin on 2 vkoa siitä luulemastani oviksesta. Vatsassa ei mitään tuntemuksia, tissit paisuu ja kipeet etenkin illalla. Mutta usko plussaan vaan on mennyt, enkä siis testaa ainakaan tällä viikolla, nyt ei negat huvita :/

Aurinkoista mieltä kuitenkin toivottelen täältä peikkometsästä kaikille, meitähän täällä ei kai enää montaa ole, riittääköhän jo yhden käden sormet, vois pitää " nimenhuudon" , vai mitä ;) ?!

-poco 32/32-

Vierailija
73/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida minussa vauvaa asua, eli kesken taitaa mennä heti alkuunsa. Vaikka sainkin aamun testiin edelleen haamun niin nyt vessassa käydessä huomasin et oli tunnut punaista pikkareihin. Nyt vituttaa ja itkettää. Menen nuolemaan haavojani...

Vierailija
74/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tunnut=tullut!

Vierailija
75/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kuitenkaan vielä luovuta, tällä peukut pystyssä, tarrasukkia pikkuiselle! Isooo haliii!

Vierailija
76/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p02p06: *halaa*. En tiedä, mitä sanoa. Toivon kuitenkin, että vuoto olisi vaaratonta! Voimia, voimia

Koralli73: On tuo oviksen metsästys kyllä aikamoista puuhaa! Toivottavasti se nyt kuitenkin löytyisi ja vaikkei konein tai ohjelmin löytyisikään, niin aikakin tapahtuisi. Viihtykäähän nyt pedin puolella, varmuudeksi ja iloksi myös!

Poco: Kyselitköhän jo aiemmin noista lämmöistä, ainakin mun on jollekulle pitänyt siitä kirjoittaa, mutta huonomuistinen minä oon autuaallisesti unohtanut.

Täältä en muista lukeneeni mitään lämmöistä sen suhteen, nouseeko lämmöt vaikka munasolu ei irtoaisi. Mutta sen sijaan kerran luin jotakin lääkäripalstaa, jossa joku kysyi samaa asiaa. Ja se lääkäri vastasi juuri tuon tapaisesti, kuin sä kirjoitit. Eli että lämmöt nostavaa keltarauhashormonia voi alkaa erittyä, vaikka munasolu ei irtoaisi. Se lääkäri kirjoitti myös, että tällaisessa tapauksessa kuukautiset alkavat joko sen takia, että kohdun limakalvo on niin paksu että se " romahtaa" tai sitten sen takia, että keho on niin " väsynyt" keltarauhashormoniin, että lopettaa sen tuottamisen ja vuoto alkaa.

En tiedä, saatko selvää noista mun sepustuksista. Näin kuitenkin muistelen lukeneeni. Pidän sulle nyt peukalot ja varpaatkin pystyssä! Ja nyrkit pidetään pystyssä täti Kimi Ferrarille!

Mi.-Ma.

Vierailija
77/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p02p06: Lämmin halaus. Mul kävi just viimekierrossa samoin. Vaikka pieni vuoto voi olla ok, mut en haluu sussa turhia toiveita elätellä. Toivon sulle kuitenkin parasta et se ois vaan jotain tiputtelua.

Tulethan kertomaan sun tilanteesta? Mä ymmärrän mitä käyt läpi jsut nyt, kirjottele jos se helpottaa... Sul on oikeus purkaa itseäsi!!

ON: Ei tätiä ei viivoja tikussa kuin yks... Ärsyttää.

Shani@ kp 30/~28

Vierailija
78/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kauhean pahoillani po2p06... sulla on sit vähän samanlainen tilanne kuin mullakin, ei tohon sanoja löydy, *halaan kovasti*

Kiitos teille kaikille kun " pidätte huolta" ja kyselette vointeja, olette tärkeitä!!

joopa joo, viime yö meni tosiaan ilman sidettä, ei tullut mitään vuotoa. Tänään aamulla pissalla käydessä pyyhkiessä jää paperiin vaaleanpun/ruskeeta limasta jotakin... ei kirkasta verta... siteeseen asti ei mitään. Aamulämmöt ed. 37,2. Mulla menkat alkaa just silleen et tiputtelee ja hissukseen, mutta tässä oli outoa se, että ensin tuli verta jonkin verran ja sitten tiputtelee?!? en tiiä... Eipä tässä muuta voi kun päivä kerrallaan katsoa mitä tuleman pitää....

Vierailija
79/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?? Mitään tietoa???

Roskishaamun sain meinaan... voi ei... himmeän viirun en viivaa vaan viirun, pienen pienen viirun joka erottuu valoa vasten, ettei nyt vaan olis se viivan paikka...

Shani@ jolta on tukka irti kun repi sen hermostuksissan

Vierailija
80/164 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivan paikkaa, vaikka missä valossa tätä testiä kääntelen.

Pahoittelut negoista ja paljon onnea testaileville. Taidan itse aloittaa huomenna tikkuun pissimisen... En jaksa enää odottaa =).

AnniHelen@ kp 20/24-31