Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****JOULUISET VKO15****

09.04.2007 |

Aloittelin uuden pinon kun edellinen oli niin kamalan pitkä....

Voi että, pahoittelut lastwishille ja muille tädin yllättäneille. Ja yksi plussakin oli löytynyt, onnea!

ON: jännittäviä aikoja menossa. Viimeviikolla oli ikäviä nipistyksiä alavatsalla ja olin ihan varma että täti kurvaa viimeistään sunnuntaina. Ei oo näkyny! siis kp 30/28, mutten tohdi testata. Oli nimittäin se km viimeksi viikolla 6 ja ovis aika myöhäisessä vaiheessa (kp 18/28) joten ei parane vielä juhlia. Ei oo kyllä pienintäkään oiretta. Milloinhan tohtis testata?

P-M

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piitu-miina pitää vielä oljenkorsista kiinni peli ei ole missään nimessä menetetty.Plussa tuulia+++++++++++

).( tätiä ei näy. Tulisi ajallaan tai ei ollenkaan tällainen odottelu on kamalaa kun toivo kasvaa ja mistään ei ole takeita :o(

Tissit on kasvanut kovasti ja herkillä ovat muttei kipeänä ihan ja valkovuoto on runsasta. Odottelen mahdollisimman rauhassa ensi viikkoon ennen kuin kaivan uusia testejä. Vaikkakin jos mulla olis varaa ja kaapissa testejä pissaisin tikkuun varmaan joka päivä kunnes täti tulee ;o)

Odottelu linjalla mennään...

Niiloakseli kp 29/28->39

Vierailija
22/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitu-Miina: Älä missään nimessä heitä kirvestä kaivoon!! Itse testailin v. 02 yht. kolme apteekin testiä, jotka ei koskaan näyttäneet tasavahvaa viivaa (ohjeessa luki silloin ettei viivan vahvuudella ole merkitystä) ja kuopus syntyi 9kk myöhemmin :) Joten en usko että noi apteekin omat testit on mitenkään herkkiä, käsittääkseni uusimmat clearbluetkin on herkempiä. Peukut ja varpaat pydessä täällä!

Kuinkas monta meitä enää onkaa piinailemassa..? Tutkin tuota listaa eilen, mutta muistaakseni osa porukasta on jo tammikuisissa, vai kuinka? Eli ei siis kovinkaan montaa piinailijaa enää täällä pyörimässä..

Napapiiriltä ei uutisia, nyt tulee valitusta... henkisesti oon vaan jo luovuttanut toive-jouluvauvan haaveen, mutta pakkohan se vaan on myöntää ettei me kuuluta niihin pareihin (vaikka ois mitkä hormoonikuurit apuna) jotka tekevät lapsen siihen aikaan vuodesta mikä on heille paras ja mieleen, meillä ne lapset on kyllä tähänkin asti tekemällä tehty, mutta lopultakin saatu : / En nyt tarkoita tällä loukata ketään täällä ekalla yk:lla plussannutta, mulla on vaan suvussa ja ystäväpiirissä (liian) monta näitä " heitin pillerit nurkkaan ja heti tulin raskaaks" tapauksia ja kahdella jopa kaksoset eka yrittämällä, joten nyt kun joudun luopumaan tästä joulunvauvasta, joka on siis ainainen toiveeni niin pattiin ottaa, eikä tää valitus henkilöidy kehenkään ja varmaan taas viikon päästä mietteet on paljon positiivisemmat ja tiedän saavani täältä älyttömän ihanaa vertaistukea. Mutta se aikarajamme, 4 kiertoa, takuttaa mua tonne takaraivoon inhottavasti, siis clomit on sit viimeistään loppu ja siihen tyssää meidän yrityksemmekin ja aikaa kulunut yhteensä jo lähes pari vuotta, turhaanko? En haluis ajatella edes koko asiaa.. Anteeks tää mun valitus..tiedän että tosi paljon huonomminkin asiat vois olla..pms oireita siis havaittavissa, niinkuin huomaatte :/

-pessimisti poco-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä vielä piinailen, en vaan oo kirjotellu kauheesti, lukenu kyllä olen joka päivä. Lupasin itselleni, että viime kuukausien negojen lannistamana pidän vähän etäisyyttä tähän palstailuun, kun tuntu ettei mun elämässä ollu enää muuta kun tätä...

Kauheesti onnea plussanneille, myöskin haamuille, toivon todella että ne siitä vahvistuu. Mun nuorimmainen oli haamu koko ajan, nyt jo 6- vuotias:) pahoittelut negojen saaneille ja tätin kiusaamille...

priscilla 22/25-27

Vierailija
24/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni-Maijalle pahoittelut negasta mutta vielähän tuo voi plussaksi muuttua!!

Piitu-Miina, älä ole huolissasi. Eri testit saattavas näyttää erivahvuisia viivoja juuri herkkyyerojen vuoksi=) Kyllä kaikki on hyvin ja teille tulee ihana pikkuinen joulukuussa!!

Ja omaa napaa pikaisesti, hitsi tää menee jännäksi...Testasin aamulla haalean haamun, kuitenkin erottaa ihan kun testiä katsoo pöydällä=) Mutta nyt vaan jännitetään et oliko kyseessä kuitenkin vaan viivanpaikka vai vahvistuuko se plussaksi. Tämä viiva selkityi paremmin nähtäväksi siinä kun testin teosta oli kulunut 15 minsaa eli se tässä vähän huolestuttaakin. Toki nyt vasta 9 päivää oviksesta. Ja nyt koko ajan tunne että hetkenä minä hyvänsä lorahtaa pöksyihin ei toivottu vieras. Eli ei missään nimessä saa onnitella ennekuin tulee kunnon plussa.

P02p06 29/28-29 yk 4 ja dpo 9

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
25/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuin tuosta apteekin testin haalenneesta viivasta, kipitin apteekkiin ja ostin Acon early detection kasetin ja oikein kaunis ja vahva viiva tuli!!!

Ihan turhaan hermostuin, nimittäin aikaisemmissa raskauksissa olen negoja saanut vielä monta päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitäny alkaa, sitten pikkuhiljaa on muuttunu vaaleaksi viivaksi ja sitten vasta vahvaksi, joten tämä tuli nyt hyvissä ajoin vahvaksi plussaksi:D

Minni-Maija ja p02p06: pää pystyyn ja täti pidetään loitolla, kyllä se viivanpaikka plussaksi muuttuu, tuutte kyllä mukana tuonne odottajien puolelle

Plussa onnea kaikille:D

Ikionnellisena tarranauhaa ja liimaa toivoen

P-M

Vierailija
26/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piinaillaan ja tiedän että taas kohta ryntään apteekkiin ja testi kourassa kipitän toivoa täynnä kotia :o) Mutta kun se on ohi vasta kun täti tulee. Vastaha se on päivän myöhässä tai mistä minä tiiän kun ei luomukiertoa ole ollut ennen tätä. Valkovuoto on kyllä runsasta ja tissit kokoa D :o) ei auta kuin piinailla ja piinailla ja olla kehittämättä mitään ihme oireita. Menkkamaista jomotusta oli havaittavissa pari päivää mutta se meni ohi eikä turvotusta ole olenkaan joten suuntaan jos toiseen voipi kääntyä tämä tilanne.

Poco? valita vain täällä me ollaan sitä varten ja varmasti moni ymmärtää tilanteesi. Meidän lapset on kans tekemällä tehty ja yksi ystäväni tulee raskaaksi jos näkee miehen alasti :o)

Taas toinen ystäväni on vihdoin raskaana 5:den vuoden yrityksen ja raskaiden hoitojen tuloksena on heille tulossa marrasvauva. Monenlaisia mahtuu joukkoon. Ja omat ongelmat on isoja koska ne on omia,eikö?

Voimia jaksaa vielä!!!

Niiloakseli kp 29/28->39

Vierailija
27/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysy enään sukissani. ;)

Testasin ihan juuri uudestaan Aconin early detectionilla ja plussaa sekin näyttää. =) *muikeena*

Ihan hitusen vahvempi kuin lauantaina tehty.

Voisiko se nyt vihdoin tarkoittaa sitä, että saamme vauvan (pelkäsin jo senkin vaikuttavan raskaaksi tulemiseeni kun tuli se reikä kohtuun ja silloin on riski, että tulee kiinnikkeitä ym.).

Mahassa kun samalla vääntää menkkamaisesti, mutta tiedän senkin kuuluvan asiaan (ollut aiemmissakin raskauksissa), mutta nyt sekin jännittää.

En vaan meinaa uskoa tätä! :)

Ja niin hölmöltä kun se tämän tuuletuksen jälkeen voikin kuulostaa niin mitä suurimmat myötätuntoni tädin yllättämille ja Piipaallekin iso rutistus.

Jos tää nyt onnistuu niin lupaan olla odottajissa kuin magneetti, joka vetää teidät kaikki sinne, ei ole plussajunan veturikuskillakaan kahta sanaa kun käsken ottamaan junan täyteen!

Minä jään tuijottaman testiä ja yritän takoa päähäni, että se on plussa ja nyt kaikki voi mennä ihan hyvin... *huih*

Aurinkoa ja plussasäteitä toivottaen

Vierailija
28/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas alkoi plussia tulla. Jospa meillekkin vielä tulisi. Kerho reissulla huomasin että kylmä aiheutti tisseihin sellaisen palavan kihelmöinnin tunteen jospa se olisi hyvä merkki. Tissit niin turvoksissa että tuntuu koko ajan ku ne ois naamalla ;o) kiusallisen tietoinen niistä koko ajan. En tiiä tajusko kukaan mitä meinaan mutta kuitenni ;o) Nyt syömään nälkä kurnii..

Niiloakseli kp 29/28->39

Vierailija
29/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea! Sama tunne täällä, sukat kertakaikkisesti pyörivät jalassa.

Aika harvakseltaan on plussanneita tullu, mutta nyt näyttää tosi lupaavalta, vedetään muutkin samassa imussa odottajiin.

Viimeinen raskaus kun keskeytyi, ehdin ostaa humputtaa jo äippävaatteita ku olivat -70 % alessa, onneksi ei tarvinnu pitkään odottaa, että niille tulee käyttöä:D Tarraa ja liimaa runsaasti!!

Vierailija
30/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitu-Miinalta ja Strawberryltä! Lämpimät onnittelut teille!

Olen kiihtyvässä tahdissa käynyt näitä sivuja lukemassa. Yritys on vasta alkanut ja nyt jo kauhea into ja touhu päällä... Siksi tuota pocon kirjoitusta tavasinkin tarkasti.

Oma tausta on sellainen, että etten millään voisi pitää raskautumisasioita itsestäänselvyytenä. Ystäväpiirikin, kahta jäniksenä lisääntyvää lukuunottamatta, on jollain lailla " ongelmaista" . Keskenmenoja, itkua ja odotusta, luovutettuja sukusoluja ja paljon muuta. Kaikki ovat kuitenkin niin onnekkaita, että ovat saaneet lapsen jollain keinolla.

Nyt itse jännään ekaa yrityskiertoa ja ajattelen koko ajan, että olen aivan hölmö, että edes salaa mielessäni kuvittelen raskauden voivan alkaa ekasta yrityksestä. Jouduin tosin odottamaan yrityksen aloittamista pitkään, en osaa sen vuoksi laskea itseäni ihan uudeksi yrittäjäksi.

Tunnen/ olen tuntevinani =) kaiken oireita. Rinnat ovat olleet kaksi päivää ovulaatiosta todella kipeät ja ihmeellisiä nipistelyitäkin on.

Milloin muuten te innokkaimmat testailijat olette tehneet ekoja testejä?

Plussaonnea pikapuoliin testaamaan pääseville!

AnniHelen@ kp 18/24-31

Vierailija
31/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moicca pitkästä aikaa! Mun oli ihan pakko tulla kehumaan. Oltiin viikko Teneriffalla. Siella oli tosi lämmin. Menkat piti alkaa lauantaina, mutta ei ole vielä kuulunut. Tein äsken hätäsesti testin tunnin piättämisen jälkeen. Niin..... ruudussa näkyi tosi haalea punainen kakkosviiva...!!! Toivoa on, että jouluvauva tulee... Mulla on ollu kyllä massu ihan samanlailla pipi, kun menkat alkais. Jo lauantaista asti, mutta aika näyttää... Voi kun se viiva vahvistuis!!!!

Plussasäteitä kaikile!

Vierailija
32/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo siirtynyt kokonaan tammikuisiin, mutta piti tulla vielä tänne kun on näitä plussia tullut. :) Josko niitä tarttuisi tännekin päin.. :)

HURJASTI ONNEA STRAWBERRY, PIITU-MIINA JA JANICA!! Tarroja ja liimoja mukaan monta pakettia! Toivottavasti se Janican haalea viiva tummuu vielä! Samoin SOFIA -77, tummennusta odottaen :) Onnea matkaan sullekin! Ja eikös p02p06 myöskin ollut havainnut jotain väriä testissä??? Tarroja sinnekin!

Ihania uutisia siis täällä sankoin joukoin. Kivaakivaakivaa!!

Ja niille tädin yllättämille: pahoittelut sekä teretulemas tammitoiveisiin! :)

Vierailija
33/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Str@wberrylle ja jannica84:lle! Ottakaa onnestanne nyt kaikki irti! Pian on joulukuu, ja teillä tuhisee nyytti kainalossa kuin pieni siili! Onnea!

AnniHelen@: Ymmärtääkseni herkillä testeillä (10 mIU) voi testailla 9-11 päivän päästä oviksesta eli ennen oletettujen menkkojen alkua. Vähän aikaa pitää siis sinun odotella, jos nyt kp 18 elelet! Tsemppiä!

ON: Kyllä se nyt vaan niin on, että ei tuohon viivanpaikalle saa väriä edes hyvällä tahdolla näkymään ja negaan on tyytyminen. Nyt on kurja mieli, eikä sitä piristä ja ilostuta teidä muiden plussauutisennekaan eikä ainakaan kauppareissulla nähdyt pyöreät vatsat ja pikkupiltit. Tällä nimenomaisella hetkellä tuntuu, ettei miusta tuu koskaan äitiä... :' ( Tiedän kyllä, että vauvaa voi joutua yrittämään vuosiakin, mutta en saa silläkään tiedolla tätä omaa oloani hitustakaan paremmaksi - ja saavathan jotkut vauvan ekalla yrittämällä. Olen kateellinen ja katkera, myönnän, ja se on väärin. Mutta olen myös surullinen ja masentunut, kun ei plussaa kuulu.

Ens kierron sotasuunnitelma on tämän päivän aikana päätetty. Sen nimi on tkot eli tulee k u n on tullakseen. En tikuta, en juo mehua, en viiniä. Enkä palstaile. Heitän kävyt sängyn alta menemään. Syön hyvin ja koitan liikkua. Yritän ajatella kaikkea muuta kuin vauva-ajatuksia. Joo, helpommin sanottu kuin tehty. Ja lisäksi just nyt tuntuu, että tuskinpa se näinkään tärppää, mutta oman " mielenterveyden" kannalta tämä taktiikka on varmasti vain hyvä.

Molli-Maija

Vierailija
34/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunta yritti kolme vuotta aivan stressissä vauvaa ja kun elämäntilanne oli hetken aivan älyttömän kiireinen (työt, koulu ja häät) raskaus tuli kun puun takaa =). Ekan kerran kolmeen vuoteen unohtivat asian. Lääkärikin uskoi tuon tilanteen vaikuttaneen asiaan. Itse tosin ajattelen, et kuinka voisin unohtaa tämän projektin minkään kiireen takia ;).

Kiitos vastauksesta. Mä muuten tikutin oviksen kp 12, että jos ei olotila muutu, testaan varmaan ekan kerran kp 22. Tilasin juuri testejäkin. Mä vielä viheltelen duurissa, hetken ainakin. Tsemppiä Minni-Maija!

AnniHelen@

Vierailija
35/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä varmaan kokonaan voikaan unohtaa. Mutta jos siinä rinnalla olisi kaikenlaista muuta mukavaa ajateltavaa, niin ei ainakaan koko aikaa ajattelisi vauvajuttuja. Katsotaan, yrittänyttä ei laiteta! Tuo kp 22 on varmaan ihan hyvä aika testailla. Ja jos nega tulee, mutta vuotoa ei kuulu, niin sitten vaan uutta testiä kehiin. Plussaonnea sinulle!

p02p06: Pyyntösi vuoksi en sinua onnittele, mutta toivon kuitenkin, että saisit seuraavalla kerralla kunnon plussan tai edes lihavan haamun! Pidäthän meidät ajan tasalla!

Minni

Vierailija
36/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän tuossa tuota listaa illemmalla niin laitan ne listalaisten plussat kans sinne näkyviin. Hieno homma!!

Itellä nousi hitusen aamulämpö tänään, mut vähän heikolta vaikuttaa ovis siis olleen, joten en odota liikoja. Nuo käyräohjelmatkaan ei oikein tiedä missä sen oviksen pitäs olla ja onko sitä ollu lainkaan :/ Mutta katsotaan nyt kumminkin loppuun tämäki kierto.

Mukavaa illanjatkoa ja vahvistuvia viivoja haamuilijoille!!

Plussasäteitä kaikille!

Koralli73 kp16 dpo 3??? yk9

Vierailija
37/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea plussa-viivan saaneille! :)

Mua pidetään edelleen piinassa. Ei ole tätiä näkynyt. En voi millään uskoa, että se vuoto olis ollu kiinnittymisvuotoa, kun mun mielestä ovislimat oli jo todella kauan sitten! Mutta pieni toivonkipinä lepattaa silti!

Vierailija
38/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

essi78 ei näy tätiä täälläkään eikä mitään mahaoireita ihan pientä " jomotusta" kun oikein tutkii itteään :o) tissit oireilee kovasti ovat ihan turvoksissa ja nyt illalla huomasin kun esikko hyppäsi syliin ja töytäisi toista tissiä niin kylläpä kävi kipeää :o/ jännäksi menee. Mulla oli vakaa ajatus että testaan vasta kp40 jos ei tätiä näy mutta jos totuuden sanon niin en kyllä sinne asti jaksa :o) jos oisin rikas niin pissaisin tikkuun joka päivä :o) heh,heh...... kp27 testasin ihan puhtaan negan joten eiköhän se ole aika selvää mitä tuleman pitää...mutta kuitenki se pieni toivon kipinä vielä sinnittelee ja kasvaa päivä päivältä... Vauvakuumeilu on hullujen hommaa ja minä oon hullu täydellä kympillä ;o) tunnen itteni ihan kahjoksi välillä tutkaillessani itteäni ja oireita kehitellessä ja joka välissä pitää pissiä johonki tikkuun ;o) Onneksi tänne on löytänyt muutama muukin hullu ;o) (ei pahalla)

Niiloakseli kp 29/28->39

Vierailija
39/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa pitäny aikalailla nyt taukoo tästä palstailusta, ei oo jotenki vaa jaksanu enää.

Kaikki vaan masentaa, entisestään.

Ekaksi onnee kauheesti kaikille plussanneille ja kaikki maholliset tarrat ja liimat mukkaan tonne odottajiin.

Nyt onki sitten piina-viikko menossa ja perjantaina tädin sitten pitäis kurvata paikalle, jos on tullakseen.

Mutta enää en jaksa enkä halua toivoa sitä raskautumista, ei jaksa pettyä enää.

(kuitenkin taas tiedän että petyn ja tiedän että mietin mitä jos sittenkin)

Jospas jaksais sitten ens kierrosta taas palstailla aktiivisemmin.

Kaikille vielä plussaonnee ja säteilyä, kaikkea siltä väliltä!

Buam ja kierrosta ei ole hajun hajuakaan.

Vierailija
40/164 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton kuhina täällä joulukuisissa!!! Tämä ei tiedä muuta kuin hyvää plussaonnea!

Eli ihanat onnittelut viivoista: STRAWBERRY, PIITU-MIINA JA JANICA!!!

Ja liuta viivanvahvistajia tulee perässä uskokaa vaim; kun kerran viiva on näkynyt ei se sieltä karkaa!

Täällä ei niin mitään; taas yhtä turhanaikaista odotusta kuin odotus ennen ovista. Voikun itsekin voisi kuten Buam, unohtaa kiertopäivät ja kaiken tämän kammotuksen... Mutta, yritetään saada kevätaurinkosta voimaa. Niin ja muuten; minidisperiinit aloitin oviksen jälkeen (en enää muista ken asiaa tiedusteli...)

Aurinkoa ja lepoa!

-Vauvaksi- kp 18/28 ja toivoa täynnä!