Onko muut naiset kateellisia kauniille naisille sen takia, koska luulevat että kauniilla naisella ei voi olla omia ongelmia?
äsken luin jonkun kommentin, jossa joku sanoi ,että eihän kauniilla naisella voi olla esim mt ongelmia tai muuta. Että elämä on yhtä loistoa, hyvä itsetunto ja rikas mies(jos sellaisen haluaa :D)
Kommentit (15)
Vahva incel-ketju taas rakenteilla.
Ööh, eiköhän naisilla ole realistisempi kuva siitä, että kenellä tahansa voi olla ongelmia? Yleensä myös se "ruma" nainen on ollut kaunis ja pystyy helpommin samaistumaan kauniinkin naisen ongelmiin. Miehiltä taas tuntuu puuttuvan sympatia muita kuin kaltaisiaan kohtaan.
En mä ainakaan kadehdi kauniita naisia. Itselläni on todella kaunis ystävä ja vaan paskaukot sitä jahtaa.
Jokaiselle on luultavimmin siinä määrin omiakin ongelmia ettei tarvitse miettiä tai kehitellä erityisesti ulkonäköön liittyen kenenkään vaikeuksia. Olemme jokainen ihmisiä eikä kauneus tai komeus suojele elämän vastoinkäymisiltä vaikka ulkonäkö saattaakin siloittaa tietä joidenkin asioiden suhteen.
Luulen, että kateellisuus johtuu yleisemmin siitä, että tietääkseni on ihan tutkittu juttu, että usein todella kauniit ja komeat ihmiset pääsevät hitusen helpommalla elämässä, kuin sitten niiden vastakohdat. Eli heillä on siis etukuponki päästä muiden ohitse elämässä.
Vähän sama, kuin miksi köyhät ovat kateellisia rikkaille. Raha on etukuponki päästä jälleen muiden ohitse elämässä.
Usein kauniiden ongelmat ovat tyyliin kynsi lohjennut, liian tiukat housut hiertää, isojen rintojen alle kertyy tissihikeä.
Myönnän että kadehdin kun itse olen liian laiha ja rinnaton ja työtön.
Vierailija kirjoitti:
Ööh, eiköhän naisilla ole realistisempi kuva siitä, että kenellä tahansa voi olla ongelmia? Yleensä myös se "ruma" nainen on ollut kaunis ja pystyy helpommin samaistumaan kauniinkin naisen ongelmiin. Miehiltä taas tuntuu puuttuvan sympatia muita kuin kaltaisiaan kohtaan.
Naiset ja realistinen kuva ongelmista. LOL
Kaikilla ihmisillä on ongelmia, kaikilla ihmisillä on tausta, kaikilla ihmisillä on jotain elämässään...
Minä mietin miksi minä saan (olen vanha jo) toisilta naisilta suunsoittoa osakseni.
Miksi? Siksikö kun olen yksin, kuljen ja liikun yksin. Asun yksin. Olen - niin tosiasia - olen hoikka ja pitkä. Naama ei ole sen kauniimpi kuin muillakaan. En tiedä, mikä näitä muita minussa vaivaa... Mut älytöntä kyllä, kun ottaa huomioon, että nyt ole kyse mistään teini-ikäisistä!
HS:ssa oli näihin viimeaikaisiin lasten välisiin tappeluihin ja nujakoihin liittyen asiallinen juttu, asiantuntijat siinä kommentoivat nuorten maailmaa, ja siinä oli heti jutun otsikossa, että väärällä tavalla katsominenkin voi riittää siihen että räjähtää!
No, ilmeisesti aikuisilla on sama.
Rasittavaa.
Enhän minä ole keneltäkään mitään pois ottamassa, kukaan ei jää minun takiani mitään vaille, en ole viemässä keneltäkään yhtään mitään, joten miksi pitää sitä päätä aukoa!
Näillä suunsoittajilla on kaiken lisäksi minua paremmat mahdollisuudet lähteä menemään, tehdä mitä lystää, mennä minne mielii, ukko kuskaa ja rahaa riittää, joten....
Vierailija kirjoitti:
Usein kauniiden ongelmat ovat tyyliin kynsi lohjennut, liian tiukat housut hiertää, isojen rintojen alle kertyy tissihikeä.
Senkö takia kiusaat kauniita? Mitä kaunis nainen voi kauneudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Onko kauniit jotenkin immuuneja työttömyydelle, terveysongelmille tai rinnattomuudelle?
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä oli taas älykäs veto! Eli siellä kateuksissasi olet väkertänyt sellaisen itseäsi suojelevan kuvitelman, että kauniit ovat tyhmiä. Mietihän uudelleen, jos sinulla siis on edes jotain, millä miettiä.
Ja jos nyt tuolle luomallesi tielle lähdetään, niin voin kertoa, että meillä kauniilla ihmisillä eivät housut hierrä, kun emme ole ylipainoisia, eikä samasta syystä kerry tissihikeäkään, mitä se sitten lieneekään.
Näitä mainitsemiasi ongelmia meillä ei siis ole, mutta muita ongelmia kylläkin, kuten kaikilla muillakin ihmisillä. Yksi ongelmistamme on kateellisten ihmisten loanheitto, olemmepa sitten ystävällisiä tai emme, niin kaltaisiltasi ihmisiltä saamme joka tapauksessa paz-kaa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että kadehdin kun itse olen liian laiha ja rinnaton ja työtön.No siinäpä oli taas älykäs veto! Eli siellä kateuksissasi olet väkertänyt sellaisen itseäsi suojelevan kuvitelman, että kauniit ovat tyhmiä. Mietihän uudelleen, jos sinulla siis on edes jotain, millä miettiä.
Ja jos nyt tuolle luomallesi tielle lähdetään, niin voin kertoa, että meillä kauniilla ihmisillä eivät housut hierrä, kun emme ole ylipainoisia, eikä samasta syystä kerry tissihikeäkään, mitä se sitten lieneekään.
Näitä mainitsemiasi ongelmia meillä ei siis ole, mutta muita ongelmia kylläkin, kuten kaikilla muillakin ihmisillä. Yksi ongelmistamme on kateellisten ihmisten loanheitto, olemmepa sitten ystävällisiä tai emme, niin kaltaisiltasi ihmisiltä saamme joka tapauksessa paz-kaa niskaan.
Kasvojen symmetria muuten korreloi älykkyyden kanssa, se että kauniit on tyhmiä, on myytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että kadehdin kun itse olen liian laiha ja rinnaton ja työtön.No siinäpä oli taas älykäs veto! Eli siellä kateuksissasi olet väkertänyt sellaisen itseäsi suojelevan kuvitelman, että kauniit ovat tyhmiä. Mietihän uudelleen, jos sinulla siis on edes jotain, millä miettiä.
sivusta.. laihankin housut voi hiertää. housut voivat hiertää vaikka olisivat samankokoisetkin, ei se johdu aina niiden pienuudesta.
Älä nyt trolleihin alennu menemään.