Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39657)
Vierailija kirjoitti:
Monet etsii sieltä tositarkoituksella seuraa, eli eivät selaa sitä hupinaan.
Varmasti, mutta jos sulla on jo tosielämässä joku jota kaipaat, niin miksi sinne silloin pitäisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä se tee ihmisestä mitenkään syvällistä, että ottaa Tinderin selailun vakavasti.
Ei niin, mutta kaikki eivät ole sen tyyppisiä että tinderin tyyppinen ihmisiin tutustuminen kiinnostelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet etsii sieltä tositarkoituksella seuraa, eli eivät selaa sitä hupinaan.
Varmasti, mutta jos sulla on jo tosielämässä joku jota kaipaat, niin miksi sinne silloin pitäisi mennä.
No ei kenenkään tietenkään pidä sinne koskaan mennä, ellei itse halua! Mutta annetaan muiden olla siellä, eikä viitsitä tuomita jostain tuollaisesta mikä ei kuulu meille mitenkään. Minusta on todella mukava seurata, kun ihmiset löytävät vastinkappaleensa - vaikka sitten Tinderin kautta.
Mun vastinkappale ois mua älykkäämpi, hieman vanhempi kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä vois ladata jonkun sovelluksen. Tsekkais vaan sen, näkyykö siellä kaivattua.
Voi olla, että kannattaa! Mä tunnen tosi monia, jotka ovat löytäneet sieltä seuraa ja kumppaninkin.
Se sopii monille, mutta sitten jos on vähän enempi sellanen deeper level-tyyppi, niin voi olla parempi tutustua ihmisiin ihan kasvokkain vaan. Sovellukset vetää puoleensa enempi sellaista porukkaa joilla se on basic-asteella, enkä tarkoita nyt älyä tai mitään henkisyysharrastuksia ym. Monet sovelluksissa on esim. koulutettuja, normaaliälyisiä ja henkisyysharrastus on nykyään yleinen. Silti eivät ole mitenkään syvällisiä ihmisiä.
En halua mitään panoseuraa vaan löytää mulle tärkeän ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Mun vastinkappale ois mua älykkäämpi, hieman vanhempi kaunis nainen.
Siis mua hieman vanhempi, ei mikään vanhus sentään.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä vois ladata jonkun sovelluksen. Tsekkais vaan sen, näkyykö siellä kaivattua.
Voi olla, että kannattaa! Mä tunnen tosi monia, jotka ovat löytäneet sieltä seuraa ja kumppaninkin.
Se sopii monille, mutta sitten jos on vähän enempi sellanen deeper level-tyyppi, niin voi olla parempi tutustua ihmisiin ihan kasvokkain vaan. Sovellukset vetää puoleensa enempi sellaista porukkaa joilla se on basic-asteella, enkä tarkoita nyt älyä tai mitään henkisyysharrastuksia ym. Monet sovelluksissa on esim. koulutettuja, normaaliälyisiä ja henkisyysharrastus on nykyään yleinen. Silti eivät ole mitenkään syvällisiä ihmisiä.
Niin? Olin juuri kylässä talossa, jonka omistaja-aviopari on löytänyt toisensa Tinderistä. Ihan tavallista se on, tapahtunut monille ihmisille joita tiedän.
Mä haluaisin panoseuraakin. Kaivatusta. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset löydä häntä sieltä missä olette muutenkin tavanneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se tee ihmisestä mitenkään syvällistä, että ottaa Tinderin selailun vakavasti.
Ei niin, mutta kaikki eivät ole sen tyyppisiä että tinderin tyyppinen ihmisiin tutustuminen kiinnostelisi.
Niin? Se ei muuten tee teistä millään tapaa deeppejä tyypejä, ettette halua mennä Tinderiin xD Ei sinne tarvitse mennä, mutta tässäkään ketjussa näkyy hyvin vähän mitään syvällisempiä ihmisiä.
Jotenkin tuntuu, että oisit mun vastinkappale. Tuli vaan tuosta mieleen. En mä muista, että oisin näin tuntenu ketään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Se ei muuten tee teistä millään tapaa deeppejä tyypejä, ettette halua mennä Tinderiin xD Ei sinne tarvitse mennä, mutta tässäkään ketjussa näkyy hyvin vähän mitään syvällisempiä ihmisiä.
Niin? Mitä se tinder tähän ketjuun nyt liittyy. Täällä kaipaavat ihmiset tuskin siellä ovat koska kaipaavat jo jotakuta. Ei ole minulta pois jos jotkut toiset löytävät kumppanin sieltä, mutta en minä ainakaan näe mitään mieltä lähteä tinderiin kun kaipaan tosielämässä tapaamaani miestä.
Syyssateessa iltahämärässä kaupunkikin tuntuu romanttiselta
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että oisit mun vastinkappale. Tuli vaan tuosta mieleen. En mä muista, että oisin näin tuntenu ketään kohtaan.
Mulla on sama tunne omasta kaivatusta. Sen jotenkin tiesi heti ensi näkemältä. Nyt haluaisin vaan että voitaisiin ottaa asiasta selvää ja tutustua. Ei ole ikinä ennen tuntunut samalta kun on tavannut jonkun ihmisen. Hän kiinnitti silloin heti huomioni jollain tavalla ja minäkin kai hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä se tinder tähän ketjuun nyt liittyy. Täällä kaipaavat ihmiset tuskin siellä ovat koska kaipaavat jo jotakuta. Ei ole minulta pois jos jotkut toiset löytävät kumppanin sieltä, mutta en minä ainakaan näe mitään mieltä lähteä tinderiin kun kaipaan tosielämässä tapaamaani miestä.
No joku tuossa mietti, että menisi sovellukseen ja yrittäisi löytää kaivattunsa sieltä. Kannattaahan se varmaan testata, ei siinä ainakaan mitään häviä jos ei voitakaan.
Turhaa tänne kuulumatonta lässytystä
toimimaton moderointi
👋
Kyllä mä vielä kohtaan kumppanini. Jossain tuolla hän vaeltaa. Niin kuin minäkin, pitäen matalaa profiilia yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tunne omasta kaivatusta. Sen jotenkin tiesi heti ensi näkemältä. Nyt haluaisin vaan että voitaisiin ottaa asiasta selvää ja tutustua. Ei ole ikinä ennen tuntunut samalta kun on tavannut jonkun ihmisen. Hän kiinnitti silloin heti huomioni jollain tavalla ja minäkin kai hänen.
Mullakin omasta kaivatusta. En ole minäkään ennemmin halunnut ketään näin. / sivusta
Vanhoja aikoja muistelemaan?