Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39686)
Vierailija kirjoitti:
Jos menee rakkaan kanssa suihkuun niin onko sillon kullanhuuhtoja
Ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit tulla mulle töihin..
Minkälaisia tehtäviä?
Alkuun vaikka henkiseksi tueksi, voit istua vaikka sylissä kun teen juttuja. En vastusta kahvinkeittoakaan.
Henkisenä tukena olen mielelläni ja tietysti sylissäkin, mutta se vaarantaa ergonimiasi ja ehkä myös keskittymisesi. Kaipaan myös älyllisiä tai fyysisiä haasteita työssäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen likainen. Huuhdo mielikuvitukseni.
Jos ajattelee fyysistä rakkautta, se ei ole minusta ollenkaan likaista. Toki sitäkin on likaista laatua.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan s*iä.
Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit tulla mulle töihin..
Minkälaisia tehtäviä?
Alkuun vaikka henkiseksi tueksi, voit istua vaikka sylissä kun teen juttuja. En vastusta kahvinkeittoakaan.
Henkisenä tukena olen mielelläni ja tietysti sylissäkin, mutta se vaarantaa ergonimiasi ja ehkä myös keskittymisesi. Kaipaan myös älyllisiä tai fyysisiä haasteita työssäni.
Voisit vaikka käydä mun puolesta läpi aineistot ja sitten opettaa ne mulle. Sulla on nopea omaksumiskyky ja veitsenterävä äly, olis pikku juttu sulle.😌
Et ylittänyt rajojani, tulen tapaamaan jos pyydät, 12eteenpäin vastauksia ei hetkeen tule multa
Syön fisusoppaa ja tuli mieleen, että sua on kehuttu hyväksi keittäjäksi.
Mikä eläin oot charanavissa?
Vierailija kirjoitti:
Mikset tee mitään tän asian eteen.. 😞
Lupaan että saat ennen joulua viestin🎅-sivusta tietty
Meinasin just sanoa et pitäiskö lopettaa tää tässä muodossa uuteen vuoteen, en vaan jaksa
Vierailija kirjoitti:
Meinasin just sanoa et pitäiskö lopettaa tää tässä muodossa uuteen vuoteen, en vaan jaksa
Haluatko laittaa tunnisteen.😚
Nainen, kun menet sängyllä miehen eteen pylly pystyssä, niin eikö sinua yhtään hermostuta?
Et siin asennossa edes näe, että mitä se mies aikoo tehdä. Täytyy vain sokeasti luottaa, että se kiimainen sika kunnioittaisi sinun rajojasi.
Vierailija kirjoitti:
Syön fisusoppaa ja tuli mieleen, että sua on kehuttu hyväksi keittäjäksi.
Täälläkin sama menu. Olen käynyt joskus talouskoulun, ja tarvittaessa onnistuu muutkin lajit vaikka missä.
Vierailija kirjoitti:
Päättymätön ikävä
Niin on, kunpa saisin hommattua sen kakkosauton, tai muuten pitää karata sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäheinälle
Vierailija kirjoitti:
Nainen, kun menet sängyllä miehen eteen pylly pystyssä, niin eikö sinua yhtään hermostuta?
Et siin asennossa edes näe, että mitä se mies aikoo tehdä. Täytyy vain sokeasti luottaa, että se kiimainen sika kunnioittaisi sinun rajojasi.
Kiimainen "sika" on tervetullut mun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäheinälle
Mistä tuo nimi tulee?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olis hyvä, menee monimutkaiseks
Aiotko roikottaa mua loputtomiin?