Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39657)
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä vois ladata jonkun sovelluksen. Tsekkais vaan sen, näkyykö siellä kaivattua.
Ei näy. :P
Mieluummin piirtäisin yhdessä. Aluksi jotain helppoa ja selkeätä. Olisiko pingviini riittävän mustavalkoinen?
Laiskojen värityskuva: pingviini lumisateessa😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun mielipide minusta? Ajatuksia?
Että mikä mielipide? Sellainen, että tykkään kovasti ja on vaikea pitää näppinsä erossa, mutta täytyy pitää, ettei polta näppejään.
Sori kun oon tämmönen ujopiimä. Ei tämä tilanne tod näk tule muuttumaan miksikään kun kumpikaan ei uskalla ottaa sitä seuraavaa askelta. 😔
Mikä ois seuraava askel ja mitä ujostelet eniten?
Mitäkö ujostelen eniten? Torjutuksi tulemista, muiden reaktioita, kokemattomuutta... Ei kukaan tämmöistä vässykkää huoli.
Jollekin se kokemattomuus voi olla suuri kunnia. Kyllä se tuntuu kivemmalta kun ei tarvi pelätä kaikkia mahdollisia tauteja jos jotakin juttuja puuhailee ilman suojausta. Tiedän, ettei täällä tykätä jos puhutaan seksistä. Mun pointti on se, että mä ainakin arvostan jos mies ei ole joku pukki. En ikinä sanoisi mitään ilkeää kokemattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkki kaveria kaipaan 💞
Mihin mentäis lenkille?
Tuttuun paikkaan
Hitto että kaipaan sua. Voisinpa tuijottaa sua silmiin päivittäin, elämänlaatu paranisi hetkessä.
Mielummin "kokematon". Kuka on oikeesti saanut päähänsä, että tietyissä asioissa kokemus olisi jotenkin hyvä juttu? Ei se ole. Sama juttu kun baarien kanssa, mitä harvemmassa on käynyt sitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoitkohan mun yhteydenottoa milloinkaan näiden vuosien aikana?
Toivoin ja sainkin. Se vaan ei ottanut tuulta alleen enää koska olen ihmisraunio.
Milla tavalla ihmisraunio?
Henkisen väkivallan käytön seurauksena.
Kenen taholta?
Vit*uako sä lypsät täällä päivittäin aamusta iltaan toisilta lisätietoja/tunnisteita? Ihme tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä vois ladata jonkun sovelluksen. Tsekkais vaan sen, näkyykö siellä kaivattua.
Ei näy ainakaan minua. En syty pelkistä kuvista ja profiileista.
Synkkä ilma saa mielenkin synkäksi. Näkisinpä edes sinut vaikka vain vilaukselta 😟
Vierailija kirjoitti:
Mielummin "kokematon". Kuka on oikeesti saanut päähänsä, että tietyissä asioissa kokemus olisi jotenkin hyvä juttu? Ei se ole. Sama juttu kun baarien kanssa, mitä harvemmassa on käynyt sitä parempi.
On hyvä tietää minkälaisiin räkälöihin päänsä työntää ja mihin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että kannattaa! Mä tunnen tosi monia, jotka ovat löytäneet sieltä seuraa ja kumppaninkin.
Se sopii monille, mutta sitten jos on vähän enempi sellanen deeper level-tyyppi, niin voi olla parempi tutustua ihmisiin ihan kasvokkain vaan. Sovellukset vetää puoleensa enempi sellaista porukkaa joilla se on basic-asteella, enkä tarkoita nyt älyä tai mitään henkisyysharrastuksia ym. Monet sovelluksissa on esim. koulutettuja, normaaliälyisiä ja henkisyysharrastus on nykyään yleinen. Silti eivät ole mitenkään syvällisiä ihmisiä.
Itse tunnen olevani ainakin ihan liian erilainen kuin sellaiset tyypit jotka selaavat tinderiä tuosta vaan hupinaan... En voisi kuvitella itseäni sinne.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikka tiemme eivät kuljekaan samaan suuntaan. Ensin pitäisi kohdata.
Ajettiin joskus rinnakkain - mutta eri teillä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että kannattaa! Mä tunnen tosi monia, jotka ovat löytäneet sieltä seuraa ja kumppaninkin.
Se sopii monille, mutta sitten jos on vähän enempi sellanen deeper level-tyyppi, niin voi olla parempi tutustua ihmisiin ihan kasvokkain vaan. Sovellukset vetää puoleensa enempi sellaista porukkaa joilla se on basic-asteella, enkä tarkoita nyt älyä tai mitään henkisyysharrastuksia ym. Monet sovelluksissa on esim. koulutettuja, normaaliälyisiä ja henkisyysharrastus on nykyään yleinen. Silti eivät ole mitenkään syvällisiä ihmisiä.
Itse tunnen olevani ainakin ihan liian erilainen kuin sellaiset tyypit jotka selaavat tinderiä tuosta vaan hupinaan... En voisi kuvitella itseäni sinne.
sivusta
Monet etsii sieltä tositarkoituksella seuraa, eli eivät selaa sitä hupinaan.
Eikä se tee ihmisestä mitenkään syvällistä, että ottaa Tinderin selailun vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen olevani ainakin ihan liian erilainen kuin sellaiset tyypit jotka selaavat tinderiä tuosta vaan hupinaan... En voisi
Paranee vaan! :D
Anna hänelle aikaa.Ei varmasti nyt riitä energiaa muille kuin läheisille.Hän tekee surutyötä.Näet sitten myöhemmin miten teillä menee.
En usko ,että on mitään tekemistä sinun kanssa, ettei vastaa,on vaan voimaton ja surullinen.
sivusta
Ei näy. Tykkään tutustua ihmisiin enkä profiileihin.