Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39686)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun mielipide minusta? Ajatuksia?
Että mikä mielipide? Sellainen, että tykkään kovasti ja on vaikea pitää näppinsä erossa, mutta täytyy pitää, ettei polta näppejään.
Sori kun oon tämmönen ujopiimä. Ei tämä tilanne tod näk tule muuttumaan miksikään kun kumpikaan ei uskalla ottaa sitä seuraavaa askelta. 😔
Mikä ois seuraava askel ja mitä ujostelet eniten?
Vierailija kirjoitti:
Lenkki kaveria kaipaan 💞
Mihin mentäis lenkille?
Kävelin just ellu geen perässä, hauskinta tässä on että tunnistin eka sen koiran😀
Ja aamulla näin Sari sarkomaan, mistä näitä julkimoita sikiää, kaivattua ei sitten millään taas
Vierailija kirjoitti:
Toivoitkohan mun yhteydenottoa milloinkaan näiden vuosien aikana?
Toivoin ja sainkin. Se vaan ei ottanut tuulta alleen enää koska olen ihmisraunio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mikä mielipide? Sellainen, että tykkään kovasti ja on vaikea pitää näppinsä erossa, mutta täytyy pitää, ettei polta näppejään.
Sori kun oon tämmönen ujopiimä. Ei tämä tilanne tod näk tule muuttumaan miksikään kun kumpikaan ei uskalla ottaa sitä seuraavaa askelta. 😔
Mitäkö ujostelen eniten? Torjutuksi tulemista, muiden reaktioita, kokemattomuutta... Ei kukaan tämmöistä vässykkää huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammosin ja inhosin kaivattuani yli kymmenen vuotta muutaman väärinkäsityksen vuoksi. Vaikeaa päästä niistä tunteista kokonaan eroon.
Mielenkiintoista. Oliko muita osapuolia auttamassa asiaa? :P
Oli juu, aika paljon väärinkäsityksiä just siinä.
No se on sentään selvinnyt. Tietääkö toinenkin vai täytyykö sen arvailla vain?
Tietääkö toinen mistä mitä?
Etten enää inhoa? Toivottavasti tietää, että ihan päinvastoin tunnen.
Miten sen voi ykskaks tietää vain? Voi olla tarpeen avata asiaa itse. Vaikka vähän neutraalimmin, selkeyden nimissä. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoin ja sainkin. Se vaan ei ottanut tuulta alleen enää koska olen ihmisraunio.
Milla tavalla ihmisraunio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla tavalla ihmisraunio?
Henkisen väkivallan käytön seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö ujostelen eniten? Torjutuksi tulemista, muiden reaktioita, kokemattomuutta... Ei kukaan tämmöistä vässykkää huoli.
Tiedän tunteen, tuskin kuitenkaan asia on niin. Mut kerran se vaan kirpasee, jos otat yhteyttä ja tuletkin torjutuksi. Ehkä saavutatkin elämäsi rakkauden.
Mun luokse saa tulla ihmisraunionakin
Kai sitä vois ladata jonkun sovelluksen. Tsekkais vaan sen, näkyykö siellä kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan estän.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, tuskin kuitenkaan asia on niin. Mut kerran se vaan kirpasee, jos otat
En usko, anteeksi.😔 En halua tuottaa itselleni sitä pettymystä enää yhtäkään kertaa, oon aiemminkin ihastunut varattuihin ja yksipuoliseksi nekin ovat jääneet.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä vois ladata jonkun sovelluksen. Tsekkais vaan sen, näkyykö siellä kaivattua.
Voi olla, että kannattaa! Mä tunnen tosi monia, jotka ovat löytäneet sieltä seuraa ja kumppaninkin.
Se sopii monille, mutta sitten jos on vähän enempi sellanen deeper level-tyyppi, niin voi olla parempi tutustua ihmisiin ihan kasvokkain vaan. Sovellukset vetää puoleensa enempi sellaista porukkaa joilla se on basic-asteella, enkä tarkoita nyt älyä tai mitään henkisyysharrastuksia ym. Monet sovelluksissa on esim. koulutettuja, normaaliälyisiä ja henkisyysharrastus on nykyään yleinen. Silti eivät ole mitenkään syvällisiä ihmisiä.
Jospa mä oon sitten laastia.
Tuntuu, että meissä on paljon samaa.