Maksaisitko tällaisista villasukista 18 e?
Kommentit (42)
Laadukkaat Norlynin villasukat halvempia kuin nuo kammotukset!
En. Kivannäköiset kyllä, mutta voisin tehdä itse samanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä jottei
En edes halua kuvitella miten homssuiselta näytät.
Nuohan on halvat käsin tehdyksi, just oli jossain 38 euroa pari, yleensä olen maksanut sen 25 euroa pari
Kyllä, ovat kauniit. Käsityö maksaa, ei tuo ole paha hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä jottei
En edes halua kuvitella miten homssuiselta näytät.
Meinaat että villasukissa kuljetaan useinkin julkisilla paikoilla?
En, mutta minä neulonkin villasukkani ihan itse.
En. Ne näyttää ihan muodottomilta, pyörisivät varmaan jaloissa.
Kyllä voin maksaa kunnollisista villasukista, hyvästä langasta, 15-20 e. Käypä hinta. Mutta sain viime talvena puserrettua valmiiksi 1. itse tehdyt, joten en enää osta. Ennen ostin myyjäisistä joka vuosi parin sukkia.
Kyllä, kivat kotisukat. En itse osaa/viitsi opetella neuloa, eikä ole sukulaisiakaan joilta saisi lahjaksi neulottuja juttuja, joten ostan kotimaisilta käsityön tekijöiltä.
Tuollasista voisi hyvin pyytää 30 euroakin mielestäni, joten nuohan on edulliset. En kyllä tartte uusia sukkia, kun on äitin ja mummon tekemiä pino kaapissa. 💚
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on halvat käsin tehdyksi, just oli jossain 38 euroa pari, yleensä olen maksanut sen 25 euroa pari
Torissa eivät mene kaupaksi villasukat edes KOLMELLA eurolla.
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/14330196
En ymmärrä käsitöistä oikein mitään, mutta eikös nuo ole erityisen vaivalloiset, tehty pienillä puikoilla tiheään, eli noita silmukoita on älyttömästi verrattuna paksulla langalla tehtyihin?
En itse ole sateenkaarimaisen jossain värityksen ystävä, mutta ehkä sukissa menisi, joten voisin maksaa :)
Vierailija kirjoitti:
En. Kivannäköiset kyllä, mutta voisin tehdä itse samanlaiset.
Juuri sinunlaisten ihmisten takia Suomi on junttitakapajula, eikä tule ikinä menestymään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ovat kauniit. Käsityö maksaa, ei tuo ole paha hinta.
Rumat on.
Vierailija kirjoitti:
Ei tyhmä ole se joka pyytää jne🤣
Villasukat hinnoitellaan sen mukaan miten vaikeat ne on ollut tehdä, eli kuviointi, ja millaisesta langasta ne on ytehty, käsityölle ei jää hintaa just ollenkaan. Muutamalla euroilla myyvät niitä, jotka on lahjaksi saatu eikä kelvanneet saajalle.
Samaan aikaan Temusta saa hienoja, tiiviisti kudottuja villasukkia 5 e 10 kpl!