Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatun luonne saa mun sydämen sykkyrälle ja mut tärisemään halusta. Koita sitten siinä esittää normaalia. Ulkonäkö on vielä niin mun makuun kuin vaan voi olla. Terkkuja!
Ihanasti kirjoitettu, oisinpa hän.
Vierailija kirjoitti:
Aika klassinen jumimistilannehan on sellainen, että henkilöillä on jotain ns. juttua, harrastavat ehkä seksiä tmv. ja sitten toinen jää roikkumaan, ja toinen menettää kiinnostuksensa. Tuolla tavoin itselleni on käynyt useasti elämässä, molemminpuolin.
Miksi se toinen ei sitten ole saanut suutaan auki ja sanonut että ei enää kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika klassinen jumimistilannehan on sellainen, että henkilöillä on jotain ns. juttua, harrastavat ehkä seksiä tmv. ja sitten toinen jää roikkumaan, ja toinen menettää kiinnostuksensa. Tuolla tavoin itselleni on käynyt useasti elämässä, molemminpuolin.
Miksi se toinen ei sitten ole saanut suutaan auki ja sanonut että ei enää kiinnosta?
Vai oletko vain jäänyt roikkumaan vaikka toinen on selkeästi ilmaissut ettei kiinnosta?
Täällä joku koittaa nyt kovasti vakuutella, että ei voisi olla molemminpuolista ihastusta. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri sitä jumimismentaliteettia. Ihmiset usein vaan häviää, eivät sano mitään. Ei ole millään tavalla hedelmällistä jäädä miettimään, että miksei se sanonut mulle!?!?!?! Itse olen toki ottanut tavakseni sanoa suoraan, etten halua enää nähdä. Mutta on silti roikuttu ja pommitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oletko vain jäänyt roikkumaan vaikka toinen on selkeästi ilmaissut ettei kiinnosta?
Näin kävi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku koittaa nyt kovasti vakuutella, että ei voisi olla molemminpuolista ihastusta. Hmm.
Voi toki olla, vaikka ketjussa kaipaavalla varmaan harvemmin :D
Ja ei pidä olla naiivi. Se, että on jotain ns. juttua jonkun kanssa, ei vielä tarkoita mitään. Aika näyttää. Sitten kun kirjoittaa kosimakirjeen ja pyytää isältä kättä, voi ainakin varmaan jo vähän luottaa? Mutta paras olla omissa voimissaan, eikä oma elämä horju jostain toisesta mitenkään.
Joillakin on vaan sellainen luonne, että se saa ajattelemaan, että parisuhde toimis varmaan hyvin. Niin kuin nyt vaikka yksi A*** nainen on sellainen, että tuskin varmaan riideltäis ja elämä vois olla hauskaakin, vaikka oltais vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vastinkappale ois mua älykkäämpi, hieman vanhempi kaunis nainen.
Aika ihanasti sanottu jollekin.
Noh, jotenkin just tää kombo vetää puoleensa.
Haluaisin niin tietää mitä ajattelet, mut ei susta ota selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkki kaveria kaipaan 💞
Mihin mentäis lenkille?
Tuttuun paikkaan
Vanhoja aikoja muistelemaan?
Niin
Harmi kun meillä ei taida olla toistemme numeroita. Muuten tulisin heti huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Limerenssi on pakkomielteinen, intensiivinen romanttinen kiinnostus toiseen henkilöön, joka on voimakkaampi kuin normaali ihastuminen ja sisältää pakonomaista kaipuuta. Se voi muistuttaa riippuvuutta, ja siihen liittyy vahva tunnetaso ja toisen henkilön jatkuva ajattelu. Limerenssin taustalla voi olla tiedostamattomia tarpeita, kuten tarve turvalle tai tapo käsitellä vaikeita tunteita.
Ominaispiirteet
Pakkomielteinen ajattelu: Limerenssiin kuuluu toisen henkilön ajatteleminen jatkuvasti, usein myös siinä määrin, että se alkaa haitata elämää.
Intensiiviset tunteet: Tilaan liittyy voimakkaita tunteita, kuten pakonomaista kaipuuta ja hullaantumista.
Riippuvuuden kaltaiset piirteet: Limerenssissä voi olla piirteitä, jotka muistuttavat riippuvuutta tai pakko-oireista häiriötä.
Fyysiset oireet: Ihastumisen tavoin siihen
Oli. Mulla muutenkin vaikea pakko-oireinenhäiriö niin ajatuksilla kuin tarkasteluilla. Ei kuitenkaan poista sitä että olen nyt väärässä suhteessa. Kaikki mielenterveysongelmat on puolisolleni vain hänen halveksuen todettua "ei minun suvussani ole hulluja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, taidan painua suihkuun.
Tarvitsetko viilennystä kuumaan kaipaukseen?
Rentoutumista ja päivän hiet pois.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri sitä jumimismentaliteettia. Ihmiset usein vaan häviää, eivät sano mitään. Ei ole millään tavalla hedelmällistä jäädä miettimään, että miksei se sanonut mulle!?!?!?! Itse olen toki ottanut tavakseni sanoa suoraan, etten halua enää nähdä. Mutta on silti roikuttu ja pommitettu.
Kyllä aika hönö tarvii olla siinäkin, jos ei tajua että toista ei kiinnosta jos toinen vaan häviää XD En minä ainakaan jäisi ruikuttamaan jonkun perään joka häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vaan usko vaikka miten selkeästi sanois.
Mä luulen, et se mies on vaan ihastunut toiseen ja tykkää saada kuitenkin multa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Limerenssi on pakkomielteinen, intensiivinen romanttinen kiinnostus toiseen henkilöön, joka on voimakkaampi kuin normaali ihastuminen ja sisältää pakonomaista kaipuuta. Se voi muistuttaa riippuvuutta, ja siihen liittyy vahva tunnetaso ja toisen henkilön jatkuva ajattelu. Limerenssin taustalla voi olla tiedostamattomia tarpeita, kuten tarve turvalle tai tapo käsitellä vaikeita tunteita.
Ominaispiirteet
Pakkomielteinen ajattelu: Limerenssiin kuuluu toisen henkilön ajatteleminen jatkuvasti, usein myös siinä määrin, että se alkaa haitata elämää.
Intensiiviset tunteet: Tilaan liittyy voimakkaita tunteita, kuten pakonomaista kaipuuta ja hullaantumista.
Riippuvuuden kaltaiset piirteet: Limerenssissä voi olla piirteitä, jotka muistuttavat riippuvuutta tai pakko-oireista häiriötä.
Fyysiset oireet: Ihastumisen tavoin siihen
Jos sulla on noin paha olla ja limerenssi päällä niin hae nyt hyvä ihminen apua itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toki olla, vaikka ketjussa kaipaavalla varmaan harvemmin :D
Ja ei pidä olla naiivi. Se, että on jotain ns. juttua jonkun kanssa, ei vielä tarkoita mitään. Aika näyttää. Sitten kun kirjoittaa kosimakirjeen ja pyytää isältä kättä, voi ainakin varmaan jo vähän luottaa? Mutta paras olla omissa voimissaan, eikä oma elämä horju jostain toisesta mitenkään.
Tottakai se tarkoittaa jotain. Ei kaikkea mutta jotain kuitenkin tai yhtä hyvin voi lakata yrittämästä. Myöntää ettei ole paikalla. :P
Niin?