Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39606)

Vierailija
33621/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limerenssi on pakkomielteinen, intensiivinen romanttinen kiinnostus toiseen henkilöön, joka on voimakkaampi kuin normaali ihastuminen ja sisältää pakonomaista kaipuuta. Se voi muistuttaa riippuvuutta, ja siihen liittyy vahva tunnetaso ja toisen henkilön jatkuva ajattelu. Limerenssin taustalla voi olla tiedostamattomia tarpeita, kuten tarve turvalle tai tapo käsitellä vaikeita tunteita. 

Ominaispiirteet

Pakkomielteinen ajattelu: Limerenssiin kuuluu toisen henkilön ajatteleminen jatkuvasti, usein myös siinä määrin, että se alkaa haitata elämää.

Intensiiviset tunteet: Tilaan liittyy voimakkaita tunteita, kuten pakonomaista kaipuuta ja hullaantumista.

Riippuvuuden kaltaiset piirteet: Limerenssissä voi olla piirteitä, jotka muistuttavat riippuvuutta tai pakko-oireista häiriötä.

Fyysiset oireet: Ihastumisen tavoin siihen

Niin?

Vierailija
33622/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivatun luonne saa mun sydämen sykkyrälle ja mut tärisemään halusta. Koita sitten siinä esittää normaalia. Ulkonäkö on vielä niin mun makuun kuin vaan voi olla. Terkkuja! 

Ihanasti kirjoitettu, oisinpa hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33623/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika klassinen jumimistilannehan on sellainen, että henkilöillä on jotain ns. juttua, harrastavat ehkä seksiä tmv. ja sitten toinen jää roikkumaan, ja toinen menettää kiinnostuksensa. Tuolla tavoin itselleni on käynyt useasti elämässä, molemminpuolin. 

Miksi se toinen ei sitten ole saanut suutaan auki ja sanonut että ei enää kiinnosta?

Vierailija
33624/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika klassinen jumimistilannehan on sellainen, että henkilöillä on jotain ns. juttua, harrastavat ehkä seksiä tmv. ja sitten toinen jää roikkumaan, ja toinen menettää kiinnostuksensa. Tuolla tavoin itselleni on käynyt useasti elämässä, molemminpuolin. 

Miksi se toinen ei sitten ole saanut suutaan auki ja sanonut että ei enää kiinnosta?

Vai oletko vain jäänyt roikkumaan vaikka toinen on selkeästi ilmaissut ettei kiinnosta?

Vierailija
33625/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku koittaa nyt kovasti vakuutella, että ei voisi olla molemminpuolista ihastusta. Hmm.

Vierailija
33626/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri sitä jumimismentaliteettia. Ihmiset usein vaan häviää, eivät sano mitään. Ei ole millään tavalla hedelmällistä jäädä miettimään, että miksei se sanonut mulle!?!?!?! Itse olen toki ottanut tavakseni sanoa suoraan, etten halua enää nähdä. Mutta on silti roikuttu ja pommitettu. 

Vierailija
33627/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oletko vain jäänyt roikkumaan vaikka toinen on selkeästi ilmaissut ettei kiinnosta?

Näin kävi. 

Eri

Vierailija
33628/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku koittaa nyt kovasti vakuutella, että ei voisi olla molemminpuolista ihastusta. Hmm.

Voi toki olla, vaikka ketjussa kaipaavalla varmaan harvemmin :D

Ja ei pidä olla naiivi. Se, että on jotain ns. juttua jonkun kanssa, ei vielä tarkoita mitään. Aika näyttää. Sitten kun kirjoittaa kosimakirjeen ja pyytää isältä kättä, voi ainakin varmaan jo vähän luottaa? Mutta paras olla omissa voimissaan, eikä oma elämä horju jostain toisesta mitenkään.

Vierailija
33629/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on vaan sellainen luonne, että se saa ajattelemaan, että parisuhde toimis varmaan hyvin. Niin kuin nyt vaikka yksi A*** nainen on sellainen, että tuskin varmaan riideltäis ja elämä vois olla hauskaakin, vaikka oltais vaan kotona.

Vierailija
33630/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vastinkappale ois mua älykkäämpi, hieman vanhempi kaunis nainen.

Aika ihanasti sanottu jollekin.

Noh, jotenkin just tää kombo vetää puoleensa.

Vierailija
33631/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin tietää mitä ajattelet, mut ei susta ota selvää. 

Vierailija
33632/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkki kaveria kaipaan 💞

Mihin mentäis lenkille?

Tuttuun paikkaan

Vanhoja aikoja muistelemaan?

Niin

Harmi kun meillä ei taida olla toistemme numeroita. Muuten tulisin heti huomenna.

Vierailija
33633/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limerenssi on pakkomielteinen, intensiivinen romanttinen kiinnostus toiseen henkilöön, joka on voimakkaampi kuin normaali ihastuminen ja sisältää pakonomaista kaipuuta. Se voi muistuttaa riippuvuutta, ja siihen liittyy vahva tunnetaso ja toisen henkilön jatkuva ajattelu. Limerenssin taustalla voi olla tiedostamattomia tarpeita, kuten tarve turvalle tai tapo käsitellä vaikeita tunteita. 

Ominaispiirteet

Pakkomielteinen ajattelu: Limerenssiin kuuluu toisen henkilön ajatteleminen jatkuvasti, usein myös siinä määrin, että se alkaa haitata elämää.

Intensiiviset tunteet: Tilaan liittyy voimakkaita tunteita, kuten pakonomaista kaipuuta ja hullaantumista.

Riippuvuuden kaltaiset piirteet: Limerenssissä voi olla piirteitä, jotka muistuttavat riippuvuutta tai pakko-oireista häiriötä.

Oli. Mulla muutenkin vaikea pakko-oireinenhäiriö  niin ajatuksilla kuin tarkasteluilla. Ei kuitenkaan poista sitä että olen nyt väärässä suhteessa. Kaikki mielenterveysongelmat on puolisolleni vain hänen halveksuen todettua "ei minun suvussani ole hulluja".

Vierailija
33634/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emppu, tuu! 

Vierailija
33635/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, taidan painua suihkuun.

Tarvitsetko viilennystä kuumaan kaipaukseen?

Rentoutumista ja päivän hiet pois.🙂

Vierailija
33636/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri sitä jumimismentaliteettia. Ihmiset usein vaan häviää, eivät sano mitään. Ei ole millään tavalla hedelmällistä jäädä miettimään, että miksei se sanonut mulle!?!?!?! Itse olen toki ottanut tavakseni sanoa suoraan, etten halua enää nähdä. Mutta on silti roikuttu ja pommitettu. 

Kyllä aika hönö tarvii olla siinäkin, jos ei tajua että toista ei kiinnosta jos toinen vaan häviää XD En minä ainakaan jäisi ruikuttamaan jonkun perään joka häviää.

Vierailija
33637/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei vaan usko vaikka miten selkeästi sanois.

Vierailija
33638/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, et se mies on vaan ihastunut toiseen ja tykkää saada kuitenkin multa huomiota. 

Vierailija
33639/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ominaispiirteet

Jos sulla on noin paha olla ja limerenssi päällä niin hae nyt hyvä ihminen apua itsellesi.

Vierailija
33640/39606 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki olla, vaikka ketjussa kaipaavalla varmaan harvemmin :D

Ja ei pidä olla naiivi. Se, että on jotain ns. juttua jonkun kanssa, ei vielä tarkoita mitään. Aika näyttää. Sitten kun kirjoittaa kosimakirjeen ja pyytää isältä kättä, voi ainakin varmaan jo vähän luottaa? Mutta paras olla omissa voimissaan, eikä oma elämä horju jostain toisesta mitenkään.

Tottakai se tarkoittaa jotain. Ei kaikkea mutta jotain kuitenkin tai yhtä hyvin voi lakata yrittämästä. Myöntää ettei ole paikalla. :P