Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39686)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatun luonne saa mun sydämen sykkyrälle ja mut tärisemään halusta. Koita sitten siinä esittää normaalia. Ulkonäkö on vielä niin mun makuun kuin vaan voi olla. Terkkuja!
Tärisehän vähän lähempänä. 😍
Silti, varmuus ei olis pahitteeksi..
Krooninen pattitilanne
Mikä on sinun mielipide minusta? Ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
En yksinkertaisesti luota siihen, että kiinnostus olisi molemminpuolista.
Ota asiasta selvää.
Vierailija kirjoitti:
Että mikä mielipide? Sellainen, että tykkään kovasti ja on vaikea pitää näppinsä erossa, mutta täytyy pitää, ettei polta näppejään.
Vierailija kirjoitti:
Muakin pelottaa, mutta sinä et pelota. Mehän ollaan tuttuja. Saa toki pelottaa, mutta siihen ei ole mitään syytä. Mun kans saa takellella, sanoa "mitä sattuu" ja jos meinaa pyörtyä, otan kiinni.
Mikään ei ole niin pelottavaa kuin rakkaus. Kaikista vahvimmat ihmiset uskaltaa rakastaa. Harva toipuu koskaan, jos kerran pettyy.
Haluaisin uskaltaa sun kanssasi, koska ei ole olemassa suurempaa asiaa eikä tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Silti, varmuus ei olis pahitteeksi..
Krooninen pattitilanne
Iske silmää ensi kerralla niin saat varmuuden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatun luonne saa mun sydämen sykkyrälle ja mut tärisemään halusta. Koita sitten siinä esittää normaalia. Ulkonäkö on vielä niin mun makuun kuin vaan voi olla. Terkkuja!
Tärisehän vähän lähempänä. 😍
Hänelle sanoisin, että tuu lähemmäs. Täällä on lämmin sydän ja syli vain sinua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin pelottaa, mutta sinä et pelota. Mehän ollaan tuttuja. Saa toki pelottaa, mutta siihen ei ole mitään syytä. Mun kans saa takellella, sanoa "mitä sattuu" ja jos meinaa pyörtyä, otan kiinni.
Niin siinä vois käydä. Olis todella noloa, jos vahingossa pyörtyisi.
Mitä noloa siinä olisi? Minusta ei mitään.
Miksi se ei sua nolottaisi?
Mieti nyt itse, jos pyörtyisit miestä tai naista päin tai lattialle, halkaisisit kallosi, joutuisit sairaalaan tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan kaivattu mitä tässä sun mielestä pitäis tapahtua tms
itse ainakin tahtoisin tutustua paremmin omaan kaivattuuni ja katsoa mihin se johtaa
Oikein hyvä vastaus. Mitenkäs se tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä vois käydä. Olis todella noloa, jos vahingossa pyörtyisi.
Miksi se ei sua nolottaisi?
Mieti nyt itse, jos pyörtyisit miestä tai naista päin tai lattialle, halkaisisit kallosi, joutuisit sairaalaan tmv.
En ymmärrä, mitä noloa olisi tahdosta riippumattomassa asiassa? Sama kuin pitäisi hävetä sitä, että on olemassa. Ota löysin rantein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan kaivattu mitä tässä sun mielestä pitäis tapahtua tms
itse ainakin tahtoisin tutustua paremmin omaan kaivattuuni ja katsoa mihin se johtaa
Oikein hyvä vastaus. Mitenkäs se tapahtuu
Niin että kumpikin voittaa pelkonsa ja uskaltautuu kontaktiin
Vierailija kirjoitti:
Toivoitkohan mun yhteydenottoa milloinkaan näiden vuosien aikana?
Olisi tosi iso väärinkäsitys, jos luulisit etten toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mikä mielipide? Sellainen, että tykkään kovasti ja on vaikea pitää näppinsä erossa, mutta täytyy pitää, ettei polta näppejään.
Sori kun oon tämmönen ujopiimä. Ei tämä tilanne tod näk tule muuttumaan miksikään kun kumpikaan ei uskalla ottaa sitä seuraavaa askelta. 😔
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitpa yhteyttä, vaikka joskus sinua kielsin tekemästä sitä väärinkäsitysten vuoksi.
Ota itse yhteyttä. Ja oikaise asiat.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Noh, sanotaan vaikka, että et jätä kylmäksi😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitpa yhteyttä, vaikka joskus sinua kielsin tekemästä sitä väärinkäsitysten vuoksi.
Ota itse yhteyttä. Ja oikaise asiat.
Sivusta naiselta
En voi tehdä sitä ilman mitään yhteystietoja. Pattitilanne.