Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko juot silloin kun juot? Miksi juot?
12 tölkkiä pientä, no miksei saisi juoda? Rentoudun kun juon ja tykkään käydä baareissa tanssimassa.
Ookoo eli 12 pack menee yhdessä illassa 2x kuukaudessa.
Onhan se aika paljon noin säännöllisesti. Mutta ihan vapaasti toki eihän sitä kukaan kiellä. Mulle ei vaan sopis tollanen mies.
Ei mullekkaan liian koulutettu ura nainen joka haluaa perheen tai ei juo koskaan alkoholia, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta, hyi hitto minkälaisia paskiaisia tänne kirjoittelee, älä välitä ap, olet ok ja arviolta 80 prossaa ikäisistäsi miehistä on samalla viivalla kanssasi. Yök mitä ämmiä tämä maa kasvattaa.Kyllä on miehillä kova elämä, sympatiat heille.
Nii täälä oletetaan ja haukutaan mies alimmaksi tasoksi, en ihan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan naiset nostaneet tasoaan . Sun taso pysynyt samana mutta tavisnaiset aina nostaa tasoaan.
No enpä tiedä! Suomalainen tavisnainen on nykyään keskimäärin jo niin lihava, että se esteettisen haitan lisäksi terveysongelma.
Toki miehetkin ovat. Mutta en kuvauksen perusteella näe sellaista vikaa aloittajamiehessä, että tavanomaisella suominaisella on varaa nirsoilla.
Jokainen luonnollisesti tekee kuten haluaa ja elää vaikka yksin. En minä sitä.
Ei ole varaa nirsoilla sitä ihmettelen itsekkin.
On vara. Katsos kun ne naiset viihdymme ilman miestäkin. Itseasiassa mies lyhentää naisen eliniänodotetta.
Minä kaipaan naisessa yhteistä aikaa yhdessäoloa ja läheisyyttä.
Allun kanssa vääntäessä tulee muistaa, että KAIKKI täällä kommentoitu/neuvottu/sanottu on sanottu Allulle jo vuosien ajan satoja kertoja. Allulla on itsensäkin sanomana kehityshäiriö, vähän sellainen negis-Forrest Gump -tyyppi kyseessä. Hän siis ei vaan pysty hyväksymään elämän tosiaioista, vaikka ne rautalangasta väännettäisiin, sataan kertaan. Eli sinällään voihan täällä hänelle vinkkejä ja vastauksia antaa, mutta hän ei tule koskaan sisäistämään niitä, koska hän ei suoraan sanottuna ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, maailmassa on yli 2 miljardia naista Euroopan ulkopuolella, joita vakavarainen länsimainen +40v mies kyllä kiinnostaa. Laajenna siis hakuasi.
Mistä lähtien minimipalkalla elävä ylivelkaantunut on ollut vakaavarainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 tölkkiä pientä, no miksei saisi juoda? Rentoudun kun juon ja tykkään käydä baareissa tanssimassa.
Onhan se aika paljon noin säännöllisesti. Mutta ihan vapaasti toki eihän sitä kukaan kiellä. Mulle ei vaan sopis tollanen mies.
Mäyräkoira illassa 2 x kk on alkoholismia. Suomenkielinen sana on TUURIJUOPPO.
Se on 6 litraa kaljaa. Ei ihme jos maksa vinkuu ja läskiä kertyy mahaan. En muuten usko että jää kahteen kertaan kuussa vaan on pikemminkin viikottaista.
Miehet jotka ei muuta harrastusta keksi kuin kaljottelun, on todella tylsiä. Siis ihan käytännössä päästään hitaita, käsistään kömpelöitä ja tunteiltaan epävakaita. Pikkuaivot tuhoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Allun kanssa vääntäessä tulee muistaa, että KAIKKI täällä kommentoitu/neuvottu/sanottu on sanottu Allulle jo vuosien ajan satoja kertoja. Allulla on itsensäkin sanomana kehityshäiriö, vähän sellainen negis-Forrest Gump -tyyppi kyseessä. Hän siis ei vaan pysty hyväksymään elämän tosiaioista, vaikka ne rautalangasta väännettäisiin, sataan kertaan. Eli sinällään voihan täällä hänelle vinkkejä ja vastauksia antaa, mutta hän ei tule koskaan sisäistämään niitä, koska hän ei suoraan sanottuna ymmärrä.
Mä en ole sori Allu.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta, hyi hitto minkälaisia paskiaisia tänne kirjoittelee, älä välitä ap, olet ok ja arviolta 80 prossaa ikäisistäsi miehistä on samalla viivalla kanssasi. Yök mitä ämmiä tämä maa kasvattaa.Kyllä on miehillä kova elämä, sympatiat heille.
Juopa sinäkin itsesi hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on 6 litraa kaljaa. Ei ihme jos maksa vinkuu ja läskiä kertyy mahaan. En muuten usko että jää kahteen kertaan kuussa vaan on pikemminkin viikottaista.
Miehet jotka ei muuta harrastusta keksi kuin kaljottelun, on todella tylsiä. Siis ihan käytännössä päästään hitaita, käs
sori mutta aika monet naisetkin juo ja miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullekkaan liian koulutettu ura nainen joka haluaa perheen tai ei juo koskaan alkoholia, ei kiitos.
Perustele miksi naisen koulutus ja ura on ongelma, jos kerran perhettäkään et halua? Ja miksi on ehdotonta, että naisen pitää juoda?
Minäpä perustelen sinulle miksi et olisi sopiva kumppani minulle: se johtuu siitä, että minä saan alkoholinjuomisesta kiksejä. Juon silloin tällöin, yleensä pidemmän tauon jälkeen, kun en enää muista, miksi olinkaan juomatta ja miksi haluan olla raitis. Syy: siitä tulee paha olo, minua väsyttää ja masentaa. Joskus juon kerralla liikaa. Esimerkiksi tänä vuonna olin ihan vuoden alusta asti juomatta tippaakaan, mutta sitten kesälomalla annoin itselleni luvan juoda drinksuja. Ja heti palasi närästys ja huonot yöunet. Eli palaan takaisin siihen sober linjalleni.
Minun kaltaiselle ihmiselle, jolla on ilmeinen fyysinen riski alkoholiriippuvuuteen (mielihyvän tunne hiprakassa), kaltaisesi kumppani olisi katastrofi. Siksi viihdyn seurassa, jossa ei ryypätä, koska seura tekee kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka ei muuta harrastusta keksi kuin kaljottelun, on todella tylsiä.
Tuo sinun juomisen puolustelu vahvistaa oletustani alkoholismistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele miksi naisen koulutus ja ura on ongelma, jos kerran perhettäkään et halua? Ja miksi on ehdotonta, että naisen pitää juoda?
Minäpä perustelen sinulle miksi et o
Koska emme ole samalla aaltopituudella, nainen haluaa ura miehen, ja on se este kyllä, en halua että nainen on todella varakas, en halua perhettä koska en halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
No eipä kai tälle voi mitään, itsensä kehittämistä vaan sitten enempi.
Lisää kaljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä perustelen sinulle miksi et o
Sun pitää etsiä sitten semmoinen mies joka ei juo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele miksi naisen koulutus ja ura on ongelma, jos kerran perhettäkään et halua? Ja miksi on ehdotonta, että naisen pitää juoda?&nb
Miksi ette olisi samalla aaltopituudella, jos naisella on rahaa? Siis ihmettelen vaan tuota, että jos kiva nainen osuisi kohdalle ja hän olisi kiinnostunut sinusta, niin blokkaisit hänet, koska hänellä on liian hyvä työ tai liikaa varallisuutta??? :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
- velkaantunut
- lisääntymisiän ylittänyt
- alkohlisoitunut
- rupsahtanut
- röiukko
Ja kaiken huipuksi etsii NAISTA mutta EI HALUA LAPSIA :D
Mihin se nainen tulee? Sinun eläväksi sperma viemäriksesikö? Heh heh, huh huh.
juu arvasin että tulee noita juttuja, kuule en ole täydellinen, ja pitäisikö olla?
Aina -AINA- sama kaava: sulle kerrotaan vastaus sun kysymykseen ja sä alat vänkäämään vastaan. Aina.
Olet jokaisen naisen pahin painajainen. Ja syyt on jo kerrottu. Ja seuraavaksi sulla taas onkin ihana tyttöystävä, eikö?
Vai ei ole vara nirsoilla 😂 vaan pitäisi umpityhmä pulsu nurkkiin huolia "läheisyyttä" saamaan.
Homma menee niin, että naisella on vara olla just niin nirso kuin itse haluaa.
Esim. minä en kaipaa kaljanhajuista toopea nurkkiini ollenkaan. En vaikka se kuolisi läheisyyden (= pillun ja kotiruuan) puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele miksi naisen koulutus ja ura on ongelma, jos kerran perhettäkään et halua? J
No en ehkä, mutta ei tuommonen nainen kattelisi tavallista amis miestä jolla on palkka 2000 € kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
- velkaantunut
- lisääntymisiän ylittänyt
- alkohlisoitunut
- rupsahtanut
- röiukko
Ja kaiken huipuksi etsii NAISTA mutta EI HALUA LAPSIA :D
Mihin se nainen tulee? Sinun eläväksi sperma viemäriksesikö? Heh heh, huh huh.
juu arvasin että tulee noita juttuja, kuule en ole täydellinen, ja pitäisikö olla?
Aina -AINA- sama kaava: sulle kerrotaan vastaus sun kysymykseen ja sä alat vänkäämään vastaan. Aina.
Olet jokaisen naisen pahin painajainen. Ja syyt on jo kerrottu. Ja seuraavaksi sulla taas onkin ihana tyttöystävä, eikö?
Hohhoijaa en jaksa ees vastata :D.