Miksi palstamiehet tuntuvat vihaavan kahviloita, ravintoloita ja matkustelua?
Miten jokin niin tavallinen ja lähtökohtaisesti miellyttävä asia kuin hyvä ruoka ja juoma tai uusien paikkojen näkeminen voi herättää niin paljon ärtymystä? Miksi ette halua nauttia hetkistä hyvässä seurassa hyvän ruuan ja juoman äärellä ja eikö teistä ole antoisaa nähdä uusia maisemia, tutustua vieraisiin kulttuureihin, maistaa erilaisia ruokia ja ylipäätään kokea jotain uutta? Puhumattakaan siitä, miten tärkeää on joskus vain irtautua arjesta ja rentoutua.
Kommentit (1070)
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän matkustuskohteissa on eri ruuat turisteille ja paikallisille. Turisteille kaiken pitää olla herkullista ja erityisesti näyttävää jotta saa kuvat someen. Paikalliset syö sitten vähän yksinkertaisempaa ruokaa.
Samalla tavalla kuin Suomessakin moni syö kotona makaronilaatikkoa, ja ravintoloissa sitten on vähän fiinimpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska valtaosa näistä kahviloista ja ravintoloista, joihin naiset haluavat mennä, ovat jonkun sortin somehittejä.
Siellä pitää sitten jonottaa tosi kauan ja syödä maksimissaan keskinkertaista ruokaa ja esittää "onhan tää ihanaa ja parhautta", ihan vaan naista miellyttääksesi. Tärkeintä on postata someen että täällä ollaan ja ihanaa oli. Olen monessa somehittiravintolassa käynyt ja todennut että somekohu saa näköjään eltaantuneen salaatinkin maistumaan naisten suussa kultahippusilta.
T. Itsekin kokki
Tiedätkö mikä tuossa on ainoa yhdistävä tekijä - sinä ja sinun naismakusi. Katsoisin siis ensimmäisenä peiliin miksi kiinnostut tuollaisista naisista :D
Luulitko olevasi kovinkin nokkela? :D
En luule, vaan
Jokaikinen akka somessa luulee olevansa influensseri. Miksi muuten ne postailisi kuvia nettiin joka pullan palasta, newsflash ei ketään ne oikeasti kiinnosta!
En saa noista mitään kiksejä. Juon kahvin ennemmin kotona kaikessa rauhassa vaikkapa hyvän paistopisteen pullan kanssa. Ravintolat taas ei kiinnosta. Mikki Hiiren annoksia törkyhinnoilla. Joku noutopöytä on välillä ihan jees. Ulkomaille taas en halua, ne on nähty. Primitiivisiä, varastelevia ja epärehellisiä ihmisiä. Likaista kulkukoirineen sekä kissoineen. Tarpeeksi sietämistä, kun näkee täällä Suomessa noita maleksivia rıkastuttajia. Johonki länsimaahan voisin tosin mennä katsomaan esim jotain futispeliä.
Vierailija kirjoitti:
Lähden oikein mielelläni, jos sovitaan yksi juttu.
Matkalta ei tehdä yhden ainutta somepäivitystä, vaan keskitytään toisiimme ja nauttimaan hyvästä seurasta, juomasta, ruuasta, kulttuurista. Uusiin paikkoihin tutustumisesta. Uusien asioiden näkemisestä.
Onnistuuko sinulta tämä, ilman somea?
M42
Sovittu! Onnistuu!
M61
"T. 55v Sedällä rasvattuna jo"
Kyllä mä voin tulla kairaamaan sun aukkoa metrisellä dildolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päinvastaisia kokemuksia. Olen mies ja matkustan todella paljon, varmaan 25-30 ulkomaan matkaa vuodessa. Rakastan yksin matkustamista ja yksin uusien paikkojen näkemisestä.
Olen huomannut, että naisille tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa. Etten haluakaan matkustaa heidän kanssaan.
Keissä naisissa tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa?
Niissä, joiden kanssa olen ollut suhteessa.
Matkustelussa ei ole mitään vikaa, mutta kahvilat ja ravintolat on nykyään niin tolkuttoman ylihinnoiteltuja etenkin suomessa, että niiden jalustalle nostaminen osoittaa lähinnä taloustaitojen täydellistä puutetta.
Tippa kastiketta, kuiva pihvinpala, pari porkkanasiivua ja kaveriksi siihen päälle vielä joku mitäänsanomaton kyykkyviini 160€/henkilö .. kiitos ei
Sosiaalisten tilanteiden pelko ja kahvikuppineuroosi tekee kyseisistä paikoista yhtä helvettiä
Onhan ne ihan kivoja paikkoja, kun saa yksin istuskella, ilman että on joku eukko siinä kälättämässä turhanpäiväisiä juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Taaaaas haussa vahvistusta sille että miehet ovat tyhmiä ja muutenkin huonoja kaikessa.
Miten profiloisit tällaisia juttuja tarvitsevan ihmisen?
Eihän tässä profiloida miehiä yleensä, vaan niitä jotka palstalla jopa suuttuvat siitä että joku tykkää matkustelusta tai kahviloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päinvastaisia kokemuksia. Olen mies ja matkustan todella paljon, varmaan 25-30 ulkomaan matkaa vuodessa. Rakastan yksin matkustamista ja yksin uusien paikkojen näkemisestä.
Olen huomannut, että naisille tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa. Etten haluakaan matkustaa heidän kanssaan.
Keissä naisissa tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa?
Niissä, joiden kanssa olen ollut suhteessa.
Ymmärrän heitä. Seurustelusuhteessa yleensä ihmiset haluavat viettää aikaa toistensa kanssa ja tehdä matkat yhdessä. Jos olet lähes kaiken vapaa-aikasi yksinäisillä ulkomaanmatkoilla, eihän kumppanille jää lainkaan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän matkustuskohteissa on eri ruuat turisteille ja paikallisille. Turisteille kaiken pitää olla herkullista ja erityisesti näyttävää jotta saa kuvat someen. Paikalliset syö sitten vähän yksinkertaisempaa ruokaa.
Samalla tavalla kuin Suomessakin moni syö kotona makaronilaatikkoa, ja ravintoloissa sitten on vähän fiinimpää.
En minä ainakaan lomalla halua syödä mitään köyhien paikallisten ruokia. Haluan syödä hyvin ja nauttia elämästäni. Ollaan miehen kanssa kokeiltu aika laidasta laitaan paikallisia herkkuja sammakoista alligaattoreihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska valtaosa näistä kahviloista ja ravintoloista, joihin naiset haluavat mennä, ovat jonkun sortin somehittejä.
Siellä pitää sitten jonottaa tosi kauan ja syödä maksimissaan keskinkertaista ruokaa ja esittää "onhan tää ihanaa ja parhautta", ihan vaan naista miellyttääksesi. Tärkeintä on postata someen että täällä ollaan ja ihanaa oli. Olen monessa somehittiravintolassa käynyt ja todennut että somekohu saa näköjään eltaantuneen salaatinkin maistumaan naisten suussa kultahippusilta.
T. Itsekin kokki
No kokkina varmaan sitten osaatkin antaa hyviä suosituksia paikoista, joissa oikeasti kannattaa käydä? Kokithan yleensä käyvät mielellään muissa ravintoloissa hakemassa inspiraatiota ja tutustumassa avoimesti alan trendeihin, vai kuinka? Ja jos jokin paikka on täynnä ihmisiä jonottamassa, ehkä se kertoo siitä, että se tarjoaa jotain vaikka se ei olisikaan juuri sinun makuusi. Kokkinakin luulisi olevan kiinnostavaa pohtia, mikä ihmisiä vetää ravinolassa puoleensa sen makuelämyksen ohella. Monille asiakkaalle on tärkeä myös se tunnelma ja estetiikka ja ravintolakokemus on paljon enemmän kuin vain annoksen tekninen laatu vaan se on elämys kokonaisuudessaan. Parhaat ravintolat osaavat yhdistää nämä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden oikein mielelläni, jos sovitaan yksi juttu.
Matkalta ei tehdä yhden ainutta somepäivitystä, vaan keskitytään toisiimme ja nauttimaan hyvästä seurasta, juomasta, ruuasta, kulttuurista. Uusiin paikkoihin tutustumisesta. Uusien asioiden näkemisestä.
Onnistuuko sinulta tämä, ilman somea?
M42
Sovittu! Onnistuu!
M61
Mahtavaa!
Top/BTM/vers? Poppers ok?
M42
Vierailija kirjoitti:
"T. 55v Sedällä rasvattuna jo"
Kyllä mä voin tulla kairaamaan sun aukkoa metrisellä dildolla.
Onko kaksipäinen? Paksuus?
T. 55v selällä rasvattuna jo
Kainuun korvessa navetan ylisillä asustelevan on helppo vihata kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Typerää rahan tuhlausta turhaan ylihintaiseen hetkelliseen asiaan.
Hyvä elämä koostuu pienistä onnellisista hetkistä.
No miksi naisia ei kiinnosta lähteä kalalle, urheilutapahtumaan, tai rälläämään crossipyörällä?
Samasta syystä miehiä ei kiinnosta nuo akkojen jutut.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään vihaa kahviloita, mutta en kauheasti välitä kahviloiden miljööstä. Pölinää, kilinää ja kolinaa. En vain rentoudu noissa paikoissa tarpeeksi maksaaseni miltei kakskymppiä bagelista ja kahvista.
Nautin mieluummin hyvän kahvin vastajauhetuista pavuista ihan kotona.
Viihtyisiä ravintoloita löytyy, kun tarpeeksi etsii.
Matkustelu on jees, jos ei tarvitse orjallisesti mennä turistioppaiden mukaan. Hyi saatana. Ei pidä tunkea joka päivälle täyteen ohjelmaa minuuttiaikataululla, vaan aikaa pitää jättää ihan puistonpenkillä istuskeluun. Matkalla pitää antaa välillä hartioiden rentoutua.
Siis onko nykyään edes jotain turistioppaita pakettimatkoilla? 😀
En ole aikuisiällä käynyt, reissaan paljon mutta aina itse varailen lennot ja hotellit, on joustavampaa ja saa valita vähän paremman hotellin kuin mitä nuo pakettimatkafirmat tarjoaa.
Naisen pitää ottaa homomies ja koettaa tämä eheyttää, ne kun tykkäävät matkustamisesta.
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/35bb989f-10be-415f-b306-b3aa994fd…