Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstamiehet tuntuvat vihaavan kahviloita, ravintoloita ja matkustelua?

Vierailija
25.07.2025 |

Miten jokin niin tavallinen ja lähtökohtaisesti miellyttävä asia kuin hyvä ruoka ja juoma tai uusien paikkojen näkeminen voi herättää niin paljon ärtymystä? Miksi ette halua  nauttia hetkistä hyvässä seurassa hyvän ruuan ja juoman äärellä ja eikö teistä ole antoisaa nähdä uusia maisemia, tutustua vieraisiin kulttuureihin, maistaa erilaisia ruokia ja ylipäätään kokea jotain uutta? Puhumattakaan siitä, miten tärkeää on joskus vain irtautua arjesta ja rentoutua.

Kommentit (1070)

Vierailija
61/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelko. Ei uskallata/kehdata/viitsitä tehdä, kokea tai nähdä mitään mikä poikkeaa tutusta ja turvallisesta. Samasta tunteesta kumpuaa myös palstamiesten r*sismi.

Paskin analyysi ikinä.

Oletko miettinyt, että osa kokee tuon koko "sivistyneen" teattarin vastenmieliseksi, turhaksi, tarpeettomaksi ja lapselliseksi?

Oletko miettinyt, että osalle tuo on jo vuosikymmenten ajalta tutuua toimintaa, jonka tarpettomuuteen on herätty.

p.s "rasismi" on ihmiskunnan luonnollisin olotila. Ne kansat, jotka ovat sokeasti luottaneet muukalaisten ilmaantumiseen omaan johtavan ainoastaan hyvään on käytännössä tuhottu poikkeuksetta.

Erityisen yleistä tämä naiivi luottamus ja sinisilmäisyys on naisilla.

Vierailija
62/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää rahan tuhlausta turhaan ylihintaiseen hetkelliseen asiaan.

Sanoo köyhä. Sen huomaa, miten varakkaampien alueilla viehättävät kahvilat pärjää, ja köyhempien alueilla heikommin.

Kahviloissa käyminen on rentouttavaa sellaisille, joiden ei tarvi laskea pennejä. 

Mulla ei ole tällä hetkellä varaa matkustella tai käydä kahviloissa, mutta en kyllä ikinä sen varjolla sano, että se olisi jotenkin tyhmää. Kävisin itsekin erittäin mielelläni jos pystyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suuri osa palstalle kirjoittavista miehistä on kotiinsa linnoittautuneita poikamiehiä. He eivät käy kuin kaupassa ja vanhempiensa luona joskus. Heillä ei ole kavereita eikä harrastuksia. He eivät kestä sosiaalisia tilanteita oikeassa elämässä. Heidän sosiaalinen elämänsä on täällä. Netissä muiden keskustelijoiden kanssa.

Kuinka monta miestä olet tältä palstalta tavannut? Aivan. Et yhtään ainutta. Viestisi ei siis voi olla muuta kuin projisointia.  

Seitsemän tai kahdeksan. Yhdestä en ole varma. Entä sinä?

Vierailija
64/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suuri osa palstalle kirjoittavista miehistä on kotiinsa linnoittautuneita poikamiehiä. He eivät käy kuin kaupassa ja vanhempiensa luona joskus. Heillä ei ole kavereita eikä harrastuksia. He eivät kestä sosiaalisia tilanteita oikeassa elämässä. Heidän sosiaalinen elämänsä on täällä. Netissä muiden keskustelijoiden kanssa.

Kuinka monta miestä olet tältä palstalta tavannut? Aivan. Et yhtään ainutta. Viestisi ei siis voi olla muuta kuin projisointia.  

Eli valitset sellaisia ihmisiä elämääsi ja sillä perusteella tuomitset kaikki. Kuulostaa siltä ettet juuri tapaa ihmisiä. -eri

Vierailija
65/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska valtaosa näistä kahviloista ja ravintoloista, joihin naiset haluavat mennä, ovat jonkun sortin somehittejä.

Siellä pitää sitten jonottaa tosi kauan ja syödä maksimissaan keskinkertaista ruokaa ja esittää "onhan tää ihanaa ja parhautta", ihan vaan naista miellyttääksesi. Tärkeintä on postata someen että täällä ollaan ja ihanaa oli. Olen monessa somehittiravintolassa käynyt ja todennut että somekohu saa näköjään eltaantuneen salaatinkin maistumaan naisten suussa kultahippusilta.

T. Itsekin kokki

Tiedätkö mikä tuossa on ainoa yhdistävä tekijä - sinä ja sinun naismakusi. Katsoisin siis ensimmäisenä peiliin miksi kiinnostut tuollaisista naisista :D

Luulitko olevasi kovinkin nokkela? :D

En luule, vaan naureskelin itsekseni että enemmän se miehestä itsestään kertoo jos kaikki tapaamansa naiset ovat jotain someinfluenssereita :D Eikä edes ollut vittuilua vaan ihan pätevä neuvo - miksi ihmeessä tapailla kerta toisensa jälkeen ihmistyyppiä joka ärsyttää. Eihän siinä ole järkeä.

Vierailija
66/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelko. Ei uskallata/kehdata/viitsitä tehdä, kokea tai nähdä mitään mikä poikkeaa tutusta ja turvallisesta. Samasta tunteesta kumpuaa myös palstamiesten r*sismi.

Paskin analyysi ikinä.

Oletko miettinyt, että osa kokee tuon koko "sivistyneen" teattarin vastenmieliseksi, turhaksi, tarpeettomaksi ja lapselliseksi?

Oletko miettinyt, että osalle tuo on jo vuosikymmenten ajalta tutuua toimintaa, jonka tarpettomuuteen on herätty.

p.s "rasismi" on ihmiskunnan luonnollisin olotila. Ne kansat, jotka ovat sokeasti luottaneet muukalaisten ilmaantumiseen omaan johtavan ainoastaan hyvään on käytännössä tuhottu poikkeuksetta.

Kerro vielä miksi kukaan, nainen tai mies, haluaisi seurustella ihmisen kanssa jonka mielestä uudet asiat on tarpeettomia ja lapsellisia? Kuulostaa ihan kamalalta elämältä. Asenteella toinen jalka jo haudassa.

Vierailija
67/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska valtaosa näistä kahviloista ja ravintoloista, joihin naiset haluavat mennä, ovat jonkun sortin somehittejä.

Siellä pitää sitten jonottaa tosi kauan ja syödä maksimissaan keskinkertaista ruokaa ja esittää "onhan tää ihanaa ja parhautta", ihan vaan naista miellyttääksesi. Tärkeintä on postata someen että täällä ollaan ja ihanaa oli. Olen monessa somehittiravintolassa käynyt ja todennut että somekohu saa näköjään eltaantuneen salaatinkin maistumaan naisten suussa kultahippusilta.

T. Itsekin kokki

Jaa, me kyllä osataan naureskella sillekin jos ravintola ei ollutkaan hyvä. Sellaista sattuu myös, viimeksi eilen, vaikka yleensä kyllä tehdään pohjatyöt ravintolaa valitessa. Nyt kuumilla säillä vaan ei ole huvittanut kokkailla niin ollaan syöty ulkona melkein joka päivä.

Ravintoloissa tulee käytyä paljon, Suomen jokainen Michelin-ravintola käytynä mutta myös lukematon määrä edullisempia paikkoja.

Vierailija
68/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskin analyysi ikinä.

Eli etnisen jännittävä toiseus

Vierailija
69/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin omassakin lähipiirissä ja pidän sitä melko normaalina, että niin miehet kuin naiset matkustelevat. Vasta tällä palstalla olen törmännyt tähän käsitykseen, että monet miehet kammoavat näitä asioita. Ilmeisesti kyse on jonkinmoisesta syrjäytymisestä tai rahanpuutteesta/ äärimmäisestä saituudesta. Aika ilotonta elämää tuommoinen

niin minäkin pidän matkustelua normaalina. Siksi kokisin outona, jos joku korostaisi matkustelua jotenkin erikoisena asiana, jonka kertoo ekana itsestään toisille. 

Vierailija
70/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin mieluummin luonnossa olemisesta, luonnossa liikkumisesta ja luonnon tarkkailusta. Olen ollut pienestä pitäen kiinnostunut luonnosta. Matkustaminen mökille luontoon on mielestäni mielenkiintoisempaa kuin turistirysään ulkomaille meneminen.

Ja muualla ei ole upeaa luontoa kuin Suomessa?

Vierailija
71/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli valitset sellaisia ihmisiä elämääsi ja sillä perusteella tuomitset kaikki. Kuulostaa siltä ettet juuri tapaa ihmisiä. -eri

Sinulla on mielenkiintoinen ajatusmaailma. Jos olen tavannut joitain ihmisiä, tarkoittaako se sitä, että ettei minulla ole ketään muita elämässäni? Tai tarkoittaako se sitä että minä kutsun heitä kavereikseni? Olen tavannut monia ihmisiä mutten kutsu silti heitä ystävikseni. Mutta vastaa kysymykseeni. Montako palstalle kirjoittavaa miestä olet tavannut?

Vierailija
72/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastaisia kokemuksia. Olen mies ja matkustan todella paljon, varmaan 25-30 ulkomaan matkaa vuodessa. Rakastan yksin matkustamista ja yksin uusien paikkojen näkemisestä.

Olen huomannut, että naisille tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa. Etten haluakaan matkustaa heidän kanssaan. 

Vierailija
73/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman piikkiin olen syönyt varmasti hienointa ja kalleinta mitä löytyy. En itse koe sitä enää niin jännittävänä. Ymmärrän toki että joku haluaa kokea sen. Ymmärrän myös kahviloissa istumisen silloin tällöin mutta tuohon kulttuuriin liittyy myös paljon elvistelyä josta en niin välittäisi.

Vierailija
74/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taaaaas haussa vahvistusta sille että miehet ovat tyhmiä ja muutenkin huonoja kaikessa.

Miten profiloisit tällaisia juttuja tarvitsevan ihmisen?

Tässähän miehellä onkin erinomainen tilaisuus perustella, miksi uusien kokemusten ja elämysten etsiminen olisi muka tyhmää. 

Ehkä kaikki ihmiset eivät ajattele, että matkustaminen, ravintolat ja kahvilat ovat ainoita tapoja kokea uuttaa. Mulle ainakin kurssit, keskustelut ja tapahtumat ovat pääosin sitä. Joskus ne ovat ulkomailla, joskus netissä, joskus kotimaassa. -eri

Vierailija
75/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden oikein mielelläni, jos sovitaan yksi juttu.

Matkalta ei tehdä yhden ainutta somepäivitystä, vaan keskitytään toisiimme ja nauttimaan hyvästä seurasta, juomasta, ruuasta, kulttuurista. Uusiin paikkoihin tutustumisesta. Uusien asioiden näkemisestä.

Onnistuuko sinulta tämä, ilman somea?

M42

Tietysti onnistuu, meidän reissut on aina tuollaisia. Itse asiassa meillä ei kummallakaan edes ole sometilejä aktiivisessa käytössä.

Ei ole tuttavapiirissäkään yhtään somepäivittelijää. Ei kai tuota harrasta enää kuin jotkut nuoret jotka unelmoi influensserihomnista ja haluavat kerätä seuraajia... 

Vierailija
76/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, hah,

maailmaa on kierretty kymmeniä vuosia. On matkustettu takuulla enemmän kuin sinä. Kerran seukkasin naisen kanssa joka ehdotti kaupunkilomaa muistaakseni Milanoon. Sitten alkoi minua yksityiskohtaisesti valistaa miten lennot ja hotellit varataan ja miten Italiassa "ollaan".

No, varasin auton, lennot ja hotellin, puolessa tunnissa, teimme kiertomatkan neljään kohteeseen tuolla päin. Nainen oli äimänkäkenä kuinka joku osasi tuon ja jopa uskalsi tuolla ajaa autoa.

Nainen matkalla rakastui minuun lopullisesti, mutta pistin muijan pihalle.

:D :D Olet varmasti todella miellyttävää seuraa livenä. Not.

:D :D :D

XD XD XD

:D :D :D

Aivovammainen.

Vierailija
77/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastaisia kokemuksia. Olen mies ja matkustan todella paljon, varmaan 25-30 ulkomaan matkaa vuodessa. Rakastan yksin matkustamista ja yksin uusien paikkojen näkemisestä.

Olen huomannut, että naisille tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa. Etten haluakaan matkustaa heidän kanssaan. 

Keissä naisissa tämä aiheuttaa negaatioita ja vihaa?

Vierailija
78/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää rahan tuhlausta turhaan ylihintaiseen hetkelliseen asiaan.

Et ymmärrä elämyksistä mitään. Taidat olla hieman tylsämielinen.

Uiih mikä elämys syödä sadan euron sulatettu pakasteruoka jostain vessanpytyn näköisestä asitiasta. Niin kultturellia! Tyypillinen rahaton tyhjäpää loinen.

Surullista jos sua on tuolleen huijattu. 

Vierailija
79/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, hah,

maailmaa on kierretty kymmeniä vuosia. On matkustettu takuulla enemmän kuin sinä. Kerran seukkasin naisen kanssa joka ehdotti kaupunkilomaa muistaakseni Milanoon. Sitten alkoi minua yksityiskohtaisesti valistaa miten lennot ja hotellit varataan ja miten Italiassa "ollaan".

No, varasin auton, lennot ja hotellin, puolessa tunnissa, teimme kiertomatkan neljään kohteeseen tuolla päin. Nainen oli äimänkäkenä kuinka joku osasi tuon ja jopa uskalsi tuolla ajaa autoa.

Nainen matkalla rakastui minuun lopullisesti, mutta pistin muijan pihalle.

:D :D Olet varmasti todella miellyttävää seuraa livenä. Not.

Olen, ja tiedän kaikesta enemmän kuin kukaan nainen. Sinä haluat tyhmän miehen jota voit vetää perässäsi.

Vierailija
80/1070 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi hyötyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi