Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette naiset tee itse aloitteita?

Vierailija
14.06.2025 |

Jos teitä lähestyvät miehet ei nappaa niin miksette itse tee aloitteita? Päälle tunkevat humalaiset ym. vältätte kun lähestytte niitä jotka ovat paikalla mutta ovat korkeintaan ehkä katsoneet päin, ette te siinä mitään menetä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kiinnosta yleensä parisuhteet niin paljon kuin miehiä. Miksi siis tehdä aloite? 

Vierailija
2/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei paikalla ole ketään kiinnostavaa, niin miksi tekisin aloitteen? Ja oma kiinnostukseni ei herää pelkän ulkonäön perusteella, eli vain se, että joku "on paikalla" ei edes herätä kiinnostustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee naiset aloitteita miehille jotka on kiinnostavia.

4/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitennii ei? Mutta ensin pitää tuntea hyvin 😃

Vierailija
5/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt aloitteita monet kerrat. En tee sitä kaikille miehille. Vain niille miehille joista olen kiinnostunut.

Vierailija
6/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloitteen 43 vuotta sitten ja tuossa tuo mies istuu tietokoneensa ääressä ja syö tekemääni voileipää.  Sittemmin en ole aloitteita uskaltanut tehdä, voisi mieskin pahastua.

Vierailija
7/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Pakkien saaminen on nöyryyttävää

Vierailija
8/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas mieslogiikkaa. 

Se, että minä teen aloitteita jollekin kiinnostavalle (ei yleensä ole ketään sellaista kuitenkaan) ei estä sitä, etteikö epäkiinnostavat miehet lähestyisi. 

Vierailija
9/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää tee, koska en halua enää ikinä siihen tilanteeseen, että mies alkaa suhteeseen kanssani siitä syystä, että "kun toi tossa nyt itseään tarjoaa, niin kaipa sitä voisi kokeilla paremman puutteessa". Myöhemmin selviää, että hän ei ole koskaan ollut oikeasti kiinnostunut minusta ja haikailee vaan ykkösnaisensa perään.

En usko, että naiset alkavat suhteisiin sellaisten miesten kanssa, joista eivät ole kiinnostuneet.

Vierailija
10/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta yleensä parisuhteet niin paljon kuin miehiä. Miksi siis tehdä aloite? 

Miksi te sitten lähdette parisuhteeseen, kun mies tekee aloitteen? Ette vaan uskalla sanoa ei kiitos ja sen takia aloitatte vuosia  tai vuosikymmeniä kestävän kärsimyksen?

Vierailija
11/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niitä kiinnostaa? 

Vierailija
12/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus nettideittailussa miehille alotteita, mutta huomasin että siitä ei koskaan seurannut mitään. Kyllä ne miehet ilmoittavat jos haluavat nähdä, mutta niitä ei voi pakottaa mihinkään. Aivan yhtä turhan kanssa yrittää lähestyä.

Siihen kyllä uskon että on järkevää näyttää ns. virheää valoa, eli osoittaa pientä kiinnostusta esim. hymyilemällä tai tekemällä lähestymisen mahdollisemmaksi. Mutta aloitetta en tekisi koskaan enää. Miehen on saatava olla se joka jahtaa, muuten hän ei arvosta saamaansa.

Vierailija
13/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tehnytkin, jos mies on kiinnostanut. Aikailematta yhtään olen pyytänyt sitä ulos. Tosi harva mies vain on kiinnostanut, joten enpä montaa aloitetta ole päässyt sen puolesta tekemään. Jokaisen olen kuitenkin saanut.

Nykyään suhteet on nähty enkä edes halua enää ketään. Katsomatta torjun kaikki.

Vierailija
14/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän naiset aloitteita tekevät kuin miehet. Tai jos tekevät, niin paljon oman tasonsa yläpuolelle. Kun sitten saavat pakit, väittävät, että vika on naisten aloitteellisuudessa eikä heissä itsessään.

Tosin poikkeus aina vahvistaa säännön. Vaimo teki aikoinaan aloitteen ja olin asiasta sekä yllättynyt, että iloinen. En olisi ikinä uskonut, että niin ihana ihminen voisi olla minusta kiinnostunut. Muuten olisin ollut itsekin aloitteellinen.

Vierailija
15/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joskus nettideittailussa miehille alotteita, mutta huomasin että siitä ei koskaan seurannut mitään. Kyllä ne miehet ilmoittavat jos haluavat nähdä, mutta niitä ei voi pakottaa mihinkään. Aivan yhtä turhan kanssa yrittää lähestyä.

Siihen kyllä uskon että on järkevää näyttää ns. virheää valoa, eli osoittaa pientä kiinnostusta esim. hymyilemällä tai tekemällä lähestymisen mahdollisemmaksi. Mutta aloitetta en tekisi koskaan enää. Miehen on saatava olla se joka jahtaa, muuten hän ei arvosta saamaansa.

Nettideittailussa ei tehdä mitään aloitteita. Se, että kirjoitat tekstillä jotain jollekin, ei vaadi minkäänlaista riskinottoa tai vaivannäköä. Aloite on se, kun menet puhumaan oikeassa elämässä sinua kiinnostavalle miehelle (eli sille samalle miestyyppille, josta kaikki muut naiset myös ovat kiinnostuneita)

Vierailija
16/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te sitten lähdette parisuhteeseen, kun mies tekee aloitteen? Ette vaan uskalla sanoa ei kiitos ja sen takia aloitatte vuosia  tai vuosikymmeniä kestävän kärsimyksen?

No jos joku kiva tyyppi tulee kohdalle, niin miksi ei? 

Vierailija
17/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteen jokaiseen parisuhteeseeni.

Olen sinkku.

Siinä sulle vastaus miksi en tee aloitetta kun on erottu miehen aloitteesta.

Vierailija
18/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sattui joskus katsomaan televisiosta sitä Mr Finland Tommia, joka taisi olla jossain Temppareissa... Niin tätä miestähän lähestyi Dressmannissa jopa myyjä puhelinnumeron kanssa, kun esittelivät hänen päivittäistä elämäänsä. Eli kun taso nousee miehessä tuolle tasolle, niin kyllä niitä aloitteita alkaa naisiltakin tulla.

Vierailija
19/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää tee, koska en halua enää ikinä siihen tilanteeseen, että mies alkaa suhteeseen kanssani siitä syystä, että "kun toi tossa nyt itseään tarjoaa, niin kaipa sitä voisi kokeilla paremman puutteessa". Myöhemmin selviää, että hän ei ole koskaan ollut oikeasti kiinnostunut minusta ja haikailee vaan ykkösnaisensa perään.

En usko, että naiset alkavat suhteisiin sellaisten miesten kanssa, joista eivät ole kiinnostuneet.

Mies alkaa joka tapauksessa suhteeseen kanssasi, koska sinä mahdollistit sen. Olipa tilanne mikä tahansa.

Vierailija
20/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans kokemus, että jos olen aloitteellinen ja ilmaisen mielenkiintoni suoraan niin ei siitä ole ikinä mitään syntynyt. Nytkin mies ensin oli tosi innostunut ja heti kun aloin uskaltamaan ja alkoi olla tunteita, niin mies kavahti ja etääntyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi