Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme työpaikkaa. Minkä valitsen?

Vierailija
17.03.2023 |

Eilen laitoin 4 hakemusta ja tänään oli jo yksi haastattelu vuokrafirman kanssa ja kaksi muuta haastatteluaikaa ensi viikolle.

a: Siivoustyö hotellissa. Keskisuuri firma. Olen suuntautumassa majoitusalalle ja opinnot sinne alkaa syksyllä. Tämä kyseinen hotelli on hieman sivussa, joten matkoihin menee aikaa. Yrityksen suora rekrytointi, ei vuokratyö. Vakituinen kohde.

b: Siivoustyö toimisto/porras. Keskisuuri perheyritys. Kohteet kaupungin keskustassa kävelymatkan päässä toisistaan. Kesälomien sijaisuuksia, joten 2-4 viikon kohteita.

c: Toimisto ja toimitilasiivouksia. Suuri yritys. Kohteet kaupungin keskustassa. Kesälomien sijaisuuksia myös. Rekrytointi vuokrafirman listoille.

Aiemman kokemuksen vuoksi olen haluttua työvoimaa enkä näe mitään syytä miksi en tulisi valituksi näihin avoimiin työpaikkoihin. Kyseessä ainoastaan "kesätyö" tästä hetkestä heinäkuun loppuun, joten tässä ajassa ei ehdi kyllästyä, vaikka kohde olisi sama.

Olisi pitänyt vaan laittaa yksi hakemus ensin ja katsoa se läpi..... Jos ensimmäinen paikka tärppää niin kävisitkö vielä muissa haastatteluissa vai peruisitko ne suoraan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin b vaihtoehdon. T. Yli 20 vuotta siivonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa voit kertoa kakkklle että menet opiskelemaan

Ne tutustuu sinuun

Voit kysyä sitten opintojen alettua olisisiko respassa töitä tai vaikka aamiaisella

Vierailija
4/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin tuon hotellisiivouksen. Mä olen tehnyt respatöitä ja siellä arvostettiin tosi paljon sitä, että olin ollut hotellisiivoojana eli ymmärsin hotellin siivousstandardit ja laajemmin koko sitä organisaatiota.

Vierailija
5/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat oikeasti matkailubisnekseen niin hotelli vaikka onkin rankempi kuin b

Vierailija
6/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A siivoustyö hotellissa

Siitä se lähtee 👍

Vierailija
7/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli. Voit kertoa siellä aloittavasi alan opinnot ja sulle järjestyy ehkä siellä keikkoja respaan, aamiaispuolelle jne? Hyvää työkokemusta! Tee hommasi tosi hyvin ja sulla on tulevaisuus ehkä k.o. paikassa. Rankkaa, mutta vedä siinä mielessä, että pääset eteenpäin.

Vierailija
8/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan b.

Vierailija
9/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yritteliäs, hieno homma. Hotellisiivous on rankkaa, mutta opit sitä kautta paljon koko hotellin toiminnasta ja se, että tiedät, miten huone siivotaan ja osaat muutamat niksit ja taidot, on tosi hyvä juttu tulevaisuuden kannalta niin opinnoissasi kuin tulevissa harjoitteluissasi jne. Sua arvostetaan, että sulla on tällaista ruohonjuurikokemusta.

Vierailija
10/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ja erityiskiitokset ystävällisyydestä :)

Ajattelinkin, että tuo hotellisiivous voisi olla tulevaisuuden kannalta paras vaihtoehto. Mulla on siivouskokemusta laidasta laitaan, mutta ei varsinaisesti hotellista. Loma-asuntojen siivouksesta kyllä. Joten samalla saisin uuden aluevaltauken tästä.

B ja C vaihtoehdoissakaan ei ole minusta mitään vastenmielistä. Helppoa rahaa. Ainoa paikka missä en ole viihtynyt on leipomon siivous ja rakennussiivousta en halua edes yrittää lievän pölyherkkyyden vuoksi. Muualla siitä ei ole ollut haittaa, mutta jos joutuu 8 tuntia päivässä olemaan pölyssä, niin mieluiten skippaan sen vaihtoehdon.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän