Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Iso amerikkalainen, 7 litran bensakoneella, tottakai.
Volkswagen Golf Variant 2019. Perus käyttöauto ihmiselle joka haluaa että kaikki toimii selkeästi ja ennalta-arvattavasti eikä tarvitse autoa egon jatkeeksi. Omaan käyttöön erittäin hyvä, joku muu pitää kuolettavan tylsänä valintana.
Bimmeri 318d. Toimii kuin rasvattu unelma.
Toyota Corolla 1,6 bensa-06. Ei ole ollut koskaan mitään vikaa, pian 300tkm mittarissa, joista olen ajanut yli 150tkm.
Vierailija kirjoitti:
Bimmeri 318d. Toimii kuin rasvattu unelma.
Bimmeri?Harvinainen automerkki?
Honda Jazz hybridi vm 2013.
Tehty vain huollot ja jarrut korjattu.
Vaihdan vasta kun lahoaa käsiin. Halpaa ajoa.
Mielelläni pitäisin tiedon itselläni. Kiitos kuitenkin mielenkiinnostasi.
BMW 120d coupe.
Paras auto mitä ikinä ollut ja näyttää hyvältä, tehoa saisi olla enemmän, mutta ei rahat riittäneet tehokkaampaan versioon.
Mazda 3, 2019, porrasperä, automaatti. Myynnissä, hinta 24 000e
Bugatti Veyron.
Tosin on seisonnassa ja kuljen julkisilla.
Toyota Yaris hybridi 2019.
Miehellä
Lada Niva talvikäyttis
Lada nappisilmä 1600 moottorilla kesäauto
Lada Samara 1988 projektina
Vierailija kirjoitti:
Mazda 3, 2019, porrasperä, automaatti. Myynnissä, hinta 24 000e
Tarjoan 500€ tosta romusta.
TDI 1,9 on hyvä.
Mukava ajaa hiihtolomalle lappiin kun bensakuskit voivottelee tankilla hintoja.
Tosin verottaja muistaa kerran vuodessa, mutta kertakirpasu huomaamatta tililtä on mukavampi kuin ainainen kipu usein tankatessa. Tankillisella ajaa 1500km kun kulutus reilusti alle 4l/100km pitkillä matkoilla.
iso Dodge maasturi. Luotettava vahva kulkee yli lumivallien. Ei koskan mitään vikoja.
Volkswagen Jetta 2010. Ihan tyytyväinen olen. Hyvä perusauto.
Vierailija kirjoitti:
Volkswagen Golf Variant 2019. Perus käyttöauto ihmiselle joka haluaa että kaikki toimii selkeästi ja ennalta-arvattavasti eikä tarvitse autoa egon jatkeeksi. Omaan käyttöön erittäin hyvä, joku muu pitää kuolettavan tylsänä valintana.
Mulla on sama yli 20 vuotta vanhempana ja toimii kun "junan vessa" eli toimii hyvin.
Saab 900i 1992, ajettu vain 164000km. Hyvin toimii.
Volvo V70 vm. 2010
Rahoitusyhtiön omistama tosin. Ihan tyytyväinen olen ollut, pikkusta laatuvikaa, kuten edellisessäkin Volvossa, mutta hemmetin hyvä ajaa.