Miksette naiset tee itse aloitteita?
Jos teitä lähestyvät miehet ei nappaa niin miksette itse tee aloitteita? Päälle tunkevat humalaiset ym. vältätte kun lähestytte niitä jotka ovat paikalla mutta ovat korkeintaan ehkä katsoneet päin, ette te siinä mitään menetä.
Kommentit (115)
"Täällä nyt monet sanovat tekevänsä selvän aloitteen jos mies on kiinnostava, mutta todellisuudessa naisten tekemät aloitteet suomessa suomalaisille ovat todella harvinaisia, tai sitten vain on niin että ystäväni ja harrastus/työ poruoiden miehet ovat kaikki jotenkin epäkelpoja yksilöitä."
itse asiassa alku on varmaankin totta; porukoista on vaikea sanoa, vähemmän kiinnostuneesta voi olle helpompi jutella kuin sellaisen josta onkin kiinnostus. on vaan nähty sellaisia jotka peittelevät viimeiseen asti kiinnostusta ja sen jälkeen "yritykset" ovat ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? En tarvitse aloitekyvytöntä pippelitelinettä nurkkiini pyörimään.
Hyvin sanottu. :DD
Siis ihan tooooosi hyviiiin sanottu. Hyvä Sanna! Anna palaa niille sioille.
tämä,
"Kuvittelee että pelaamalla tuota "vaikeasti tavoiteltava" -peliä saavat ne parhaat. Todellisuudessa ne parhaat uskovat kerrasta ja siirtyvät eteenpäin."
pitää kyllä joidenkin kohdalla paikkansa. kuten sanottu, se pelaaminen on turhaa. ei kannata tuudittautua tuohon.
ja kun on kinnostusta, voi sopia jotain, niin ei arvitse miettiä tulisiko se taas ja niin edelleen.
se on pieni siirtymä jos ja kun aletaan roikkumaan vaikka perässä, ilman että oikein mitään konkreettista yhteydenpitoa ja kanssakäymistä, juorujen levittäjiä on aina ja erityisesti sellaisia ulkopuolisia joitka eivät kestä tilannetta (mikä taas ei ole mitenkään näiden asia)
tavat lähestya ovat erilaisia mutta kyllä usein tietyt tavat toistuvat.
Siellä sikanautaa tarjolla
TINDER
ONLYFANS
TREFFIT SIVUSTO
PIKASEKSIÄ - SEKSISUHDE
väittäisin että kun on kiinnostusta, siinä tekee paljon hallaa itselleen mikäli kiertelee ja kaartelee ja vaikka loukkaa. mikäli ei ole kiinnostusta, loukkaaminen ja töksäyttelu tulee luonteesta. ja sitä voi sitten saada takaisin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein joskus nettideittailussa miehille alotteita, mutta huomasin että siitä ei koskaan seurannut mitään. Kyllä ne miehet ilmoittavat jos haluavat nähdä, mutta niitä ei voi pakottaa mihinkään. Aivan yhtä turhan kanssa yrittää lähestyä.
Siihen kyllä uskon että on järkevää näyttää ns. virheää valoa, eli osoittaa pientä kiinnostusta esim. hymyilemällä tai tekemällä lähestymisen mahdollisemmaksi. Mutta aloitetta en tekisi koskaan enää. Miehen on saatava olla se joka jahtaa, muuten hän ei arvosta saamaansa.
Hohhoijaa
Palstalla on painokkaasti kerrottu, että 99% miehistä tyytyy naiseen, kaikki miehet haluavat 22 -vuotiaan, bmi 19 pitkähiuksisen naisen, joka hoitaa lapset ja kotityöt omilla rahoillaan. Seksiä pitää olla aina, kun mies tahtoo kaikilla mausteilla. Ei tietenkään liikaa, ja naisella saa olla mahdollisesti yksi aiempi kumppani. Tällaisessa tilanteessa aloitteen tekijänainen on halveksittava, kevytkenkäinen käyttöesine, ei mitään muuta.
Parinvalinnassa miehillä ja naisilla on haaveita joita ei voi saavuttaa. Mainitsemasi nainen (ja paljon vähemmän täydellinenkin) on "unicorn". Miehet käsittävät että ko. nainen on taruolento. Ei taruolento ole mikään realistinen tavoite, vaan se on ihanne mitä ei voi saavuttaa. Miehet kyllä ymmärtävät ettei näitä ole oikeasti olemassa ja mieli hyvin kelpuuttavat paljon vähemmän täydellisiä naisia.
Jos vanhempana miehenä lähestyisin kaunista nuorta naista, niin tietysti tämä käskisi painua helvettiin. Se että miehet kehottavat naisia tekemään aloitteita ei tarkoita ettei kannattaisi kuitenkin miettiä (miesten tavoin) realistisia mahdollisuuksia.
voihan sitä itse kullekkn tulla 16 vee vaihde päälle, vaikka olisikin sitten 18 vaihteinen?
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelee että pelaamalla tuota "vaikeasti tavoiteltava" -peliä saavat ne parhaat. Todellisuudessa ne parhaat uskovat kerrasta ja siirtyvät eteenpäin.
Itse olin mieluusti "vaikeasti tavoiteltava", kun kertaalleen ghostannut otti yhtäkkiä yhteyttä. Estin ja poistin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnytkin, mutta usein tykkään antaa miehen metsästää ja liehitellä.
Onnea matkaan. "Saat" sen epätoivoisen joka ei tajua lopettaa ajoissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein joskus nettideittailussa miehille alotteita, mutta huomasin että siitä ei koskaan seurannut mitään. Kyllä ne miehet ilmoittavat jos haluavat nähdä, mutta niitä ei voi pakottaa mihinkään. Aivan yhtä turhan kanssa yrittää lähestyä.
Siihen kyllä uskon että on järkevää näyttää ns. virheää valoa, eli osoittaa pientä kiinnostusta esim. hymyilemällä tai tekemällä lähestymisen mahdollisemmaksi. Mutta aloitetta en tekisi koskaan enää. Miehen on saatava olla se joka jahtaa, muuten hän ei arvosta saamaansa.
Hohhoijaa
Palstalla on painokkaasti kerrottu, että 99% miehistä tyytyy naiseen, kaikki miehet haluavat 22 -vuotiaan, bmi 19 pitkähiuksisen naisen, joka hoitaa lapset ja kotityöt omilla rahoillaan. Seksiä pitää olla aina, kun mies tahtoo kaikilla mausteilla. Ei tietenkään liikaa, ja naisella saa olla mahdollisesti yksi aiempi kumppani. Tällaisessa tilanteessa aloitteen tekijänainen on halveksittava, kevytkenkäinen käyttöesine, ei mitään muuta.
Mitä tahansa että saadaan mies tuntemaan itsensä arvottomaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelee että pelaamalla tuota "vaikeasti tavoiteltava" -peliä saavat ne parhaat. Todellisuudessa ne parhaat uskovat kerrasta ja siirtyvät eteenpäin.
Itse olin mieluusti "vaikeasti tavoiteltava", kun kertaalleen ghostannut otti yhtäkkiä yhteyttä. Estin ja poistin.
Avainsana "kertaalleen ghostannut"..